ایده و خلاقیت

بهترین روش های کاشت مو در سعادت آباد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

ما در اینجا چند تکنیک برتر جهان را جهت تشخیص بهترین روش کاشت مو بیان می کنیم تا بتوانید با مطالعه آن بهترین تکنیک را انتخاب نمایید.

در حالی که در حال انجام تحقیقات خود در مورد جراحی کاشت مو هستید، با تکنیک هایی از کاشت مو آشنا می شوید که نتایج بهتر و عوارض کمتری را می توانند ارائه دهند. قطعا حین بررسی، در مورد روبات‌ ها، موتورهای دستی، دستگاه‌ های مکش، پانچ‌ های دستی، تکنیک ‌های «بدون برش»، روش ‌های چسباندن و قرار دادن خواهید خواند. وجه مشترک بسیاری از این روش ها این است که ادعا می کنند "بهترین" هستند! با این حال، بسیاری از این توصیفات صرفاً ترفندهای بازاریابی و برخی بسیار گمراه کننده هستند. ما در اینجا چند تکنیک برتر جهان را جهت تشخیص بهترین روش کاشت مو بیان می کنیم تا بتوانید با مطالعه آن بهترین تکنیک را انتخاب نمایید.

 

 

کاشت مو

در تمامی تکنیک ها، کاشت مو شامل استخراج فولیکول مو از ناحیه اهدا کننده، نگهداری آن و سپس انتقال به ناحیه پذیرنده است. بهترین روش های کاشت مو بر روی مراحل برداشت فوکوس می نمایند و از تجهیزات پیشرفته خصوصا در مرحله برداشت استفاده می نمایند تا کمترین آسیب به فولیکول مو وارد گردد. امروزه بهترین و جدیدترین روش ها شامل FUE، DHI وRHT می باشد.

مشاوره ۲۴ ساعته کلینیک کاشت مو و ابرو:

۹۱۰۰۲۵۵۵ – ۰۲۱

۰۹۱۲۷۳۰۰۷۹۰

۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲

جراحی کاشت مو پیشرفته امروزه یک جراحی بسیار محبوب است و بسیاری از بیماران ترجیح می دهند به جای روش کلاسیک FUT (یا پیوند واحد فولیکولی)، که در آن نواری از پوست برای جمع آوری گرافت ها برداشته می شود، از پیوندی استفاده نمایند که فولیکول ها مستقیماً از پوست سر برداشت شوند. مهمترین عامل در انتخاب تکنیک های پیشرفته FUE، DHI و RHT این است که هیچ علامت قابل مشاهده ای از خود باقی نمی گذارد و نتایجی کاملا طبیعی به نظر می رسد.

به عنوان اولین گام در جراحی کاشت مو FUE، گروه های 1-4 فولیکول مو که معمولاً به عنوان گرافت شناخته می شوند، یکی یکی برداشته می شوند و در محلول ذخیره سازی قرار می گیرند. سپس وقتی مرحله استخراج کامل شد، پزشک با استفاده از میکرو تیغه ها کانال ها را باز می کند. این کانال هایی که توسط پزشک باز می شود، سوراخ ها یا شکاف هایی هستند که در آن گرافت ها قرار می گیرند. پس از باز شدن کانال ها، پزشک گرافت ها را از محلول خارج کرده و در ناحیه گیرنده کاشت می کند.

 

 

نحوه استخراج فولیکول در بهترین روش های کاشت

در تکنیک های برتر کاشت موی سراسر جهان چهار نوع روش برای انجام برداشت فولیکول وجود دارد. بسیاری از کلینیک ‌ها در سراسر جهان که بهترین کاشت مو را ارائه می‌ دهند، با ادعای اینکه روش جدیدی برای انجام آن ابداع کرده‌اند، سعی می‌ کنند راهی پیدا کنند تا خود را از رقبای خود جدا کنند. اما باید بدانید که بهترین روش های برداشت فولیکول شامل روش های زیر می باشد که در تکنیک های FUE، RHT و DHI انجام می شود. این روش ها را می توان به یکی از چهار دسته زیر طبقه بندی کرد:

 

روش دستی برداشت فولیکول

روش دستی به سادگی استفاده از یک پانچ است که در دسته قرار می گیرد و در حالی که به پوست سر فشار داده می شود، بین انگشت شست و سبابه به جلو و عقب می چرخد یا نوسان می کند. این امر به پانچ اجازه می دهد تا اطراف یک واحد فولیکولی را برش دهد. این روش در تکنیک FUE مورد استفاده قرار می گیرد زیرا هنگامی که FUE برای اولین بار معرفی شد، هیچ ماشینی برای چنین وظایفی وجود نداشت. در واقع پانچ هایی که استفاده می شد پانچ های بیوپسی اصلاح شده بودند که در مقایسه با پانچ های امروزی بسیار بزرگ بودند. برای چندین سال، FUE دستی تنها شکل FUE بود زیرا پذیرندگان اولیه این تکنیک مسئول پیشبرد نوآوری ‌هایی بودند که در نهایت منجر به استفاده از پانچ ‌های کوچک ‌تر مشابه آنچه امروز استفاده می ‌شود، شد.

 

 

روش موتوری دستی برداشت فولیکول

روش موتوری دستی شکل بسیار محبوب برای برداشت فولیکول در تکنیک های پیشرفته است. به جای نگه داشتن پانچ بین انگشت شست و سبابه، پانچ در نوک یک موتور کوچک دستی نگه داشته می شود. موتورهای این سیستم می توانند شبیه دریل های دستی به نظر برسند که ممکن است در فروشگاه های سخت افزاری پیدا کنید، اما بسیار دقیق تر هستند. تعداد موتورهای مختلف آن ها بسیار زیاد است. برخی از آنها با مکانیزم کنترلی که دستگاه را روشن و خاموش می کند و سرعت چرخش و یا نوسان را کنترل می کند، بسیار ساده خواهند بود. برخی دیگر دارای رابط های کامپیوتری هستند که تعداد باور نکردنی گزینه هایی را در اختیار کاربر قرار می دهد که می توانند برای هر بیمار به خوبی تنظیم شوند. موتورهای دستی دیگر جایی در این بین هستند که ممکن است رابط های کامپیوتری پیشرفته ای نداشته باشند، اما حرکات بسیار تخصصی و دقیقی دارند که به راحتی برای هر بیمار قابل تنظیم است. اکثر موتورهای دستی اندازه ها و انواع پانچ ها را می پذیرند و اینها را نیز می توان برای ویژگی های مو و نوع پوست بیمار در حال جراحی سفارشی کرد. از این نوع پانچ در تکنیک های FUE، DHI و RHT می توان استفاده نمود.

 

روش رباتیک برداشت فولیکول

در روش رباتیک همانطور که به نظر می رسد از یک ربات برای کمک به جراح برای انجام فرآیند برش در اطراف هر فولیکول مورد نیاز از ناحیه اهدا کننده استفاده می‌ شود. این موضوع بسیار مهم است که جراح متخصصی که ربات را هدایت می کند باید در تکنیک های ترمیم مو مهارت لازم را داشته باشد تا بتواند ربات را به درستی هدایت کند و گرافت ها را پس از برداشتن به درستی قرار دهد. از این روش نیز در سه تکنیک کاشت موی برتر جهان یعنی FUE، DHI و RHT استفاده می گردد.

استخراج واقعی پیوند باید به صورت دستی و با استفاده از فور انجام شود، دقیقاً همانطور که زمانی که کل فرآیند برداشت به صورت دستی انجام می شود، انجام می شود. جابجایی مناسب پیوند در طول این فرآیند ضروری است. این روش چندین سال است که در دسترس است و با به‌ روزرسانی ‌های الگوریتمی که اکثر فرآیند برش را کنترل می‌کند، به ‌طور پیوسته در حال بهبود است. هر روش توسط پزشک کاشت مو شما نظارت می‌ شود و می‌ توان تنظیمات بازوی رباتیک را در حین جراحی انجام داد تا تغییرات جهت مو و زاویه ‌دار شدن فرآیند برداشتن را تطبیق دهد. این امر به پزشک اجازه می دهد تا سطحی از کنترل را برای تنظیم دقیق فرآیند برداشتن حفظ کند.

 

شماره تماس کلینیک: ۹۱۰۰۲۵۵۵ – ۰۲۱
نشانی کلینیک: تهران ، بلوار دریا، بین شفق و مطهری جنوبی، ساختمان ساحل، پلاک ۱۰۴، واحد ۲

 

بهترین روش کاشت مو؟

به طور قطعی نمی توان گفت کدام روش بین روش های نوین کاشت مو بهترین است، زیرا برداشت اهداکننده واحد فولیکولی یک جراحی بسیار شخصی است. ویژگی های موهای شما و تخصص جراح شما نتیجه جراحی شما را تعیین می کند. در تکنیک های جدید RHT، DHI و FUE روشی برای برداشت فولیکول از ناحیه اهداکننده است و انجام صحیح آن بقای پیوند مو و ظاهر ناحیه اهداکننده را بعدا مشخص می کند. با این حال، آنچه دیگران از نتایج جراحی کاشت مو شما می‌ بینند تا حد زیادی به مهارت جراح شما در ساختن محل‌های گیرنده و توزیع گرافت‌ها به روشی که طبیعی و از نظر زیبایی دلپذیر به نظر می ‌رسد بستگی دارد.

همانطور که هر بیمار متفاوت است، هر پزشک نیز متفاوت است. هر کدام از آنها ترجیحاتی برای آنچه در دستانشان و برای بیمارانشان بهتر است دارند. این ایده خوبی است که بدانید کدام دستگاه‌های پزشکی یا روش‌های کاشت مو در دسترس شما هستند، اما اولویت اول باید نتایج کلینیکی باشد که در نظر دارید. ما بیماران را تشویق می کنیم که به دنبال پزشکان واجد شرایط ترمیم مو باشند که در مورد روش جراحی خود حاذق هستند.

 

کاشت موی DHI و FUE چگونه است؟

در طول FUE، یک جراح به صورت دستی یک سری کانال را در پوست سر شما برش می دهد تا فولیکول های مو را قرار دهد. نتایج کاشت مو FUE به شدت به باز شدن کانال ها بستگی دارد. به عبارت دیگر، اگر کانال ها به درستی باز شوند، میزان موفقیت عمل کاشت مو بسیار بیشتر خواهد بود.

جراحی کاشت مو DHI در مقایسه با FUE روش جدیدتری است و شبیه تکنیک FUE است، یعنی بعد از جراحی جای زخم باقی نمی ‌گذارد و ظاهری طبیعی ایجاد می ‌کند. اگرچه فرآیند حذف پیوند DHI مشابه FUE است، اما چند تفاوت وجود دارد که باید به آنها اشاره کرد.

در مرحله اول، فولیکول های مو با استفاده از ابزار تخصصی با قطر 1 میلی متر یا کمتر یک به یک برداشته می شوند. در مرحله بعد، فولیکول‌های مو در یک دستگاه کاشت به نام Choi Implanter Pen بارگذاری می‌ شوند و این روش با کاشت مستقیم آن‌ها در ناحیه گیرنده انجام می‌شود. در طول روش DHI، ایجاد کانال ها و کاشت به طور همزمان تکمیل می شود. با قلم Choi Implanter در حین کاشت فولیکول های مو حساسیت بیشتری به پزشک می دهد.

 

کاشت مو به روش آر اچ تی

می توان گفت که بارزترین مزایای کاشت مو RHT زمان بهبودی سریعتر و ناراحتی کمتر به دلیل عدم بخیه است. به همین دلیل، کاشت مو RHT روشی ارجح تر است زیرا نوید نتایج بهتر، درد یا ناراحتی کمتر، بدون جای زخم و اثر بخشی بیشتر را نسبت به سایر روش ها می دهد.

مهمترین ویژگی کاشت مو به روش آر اچ تی در نحوه کاشت گرافت ها در ناحیه گیرنده است، به عنوان مثال، در هنگام کاشت مو FUE، کانال ها باید قبل از کاشت باز شوند تا جراح بتواند به صورت دستی پیوندهای استخراج شده را کاشت نماید. اما در تکنیک RHT جراح از ابزار خاصی استفاده می ‌کند، بنابراین بلافاصله پس از استخراج، بدون نیاز به ایجاد کانال‌هایی برای پیوندها، مرحله کاشت، انجام می ‌شود. در نتیجه فولیکول ها سالم تر می مانند و نتایج بهتر خواهد بود. علاوه بر این، در این تکنیک جراح در حین انتقال از سلول های بنیادی فرد نیز استفاده می نماید که موجب افزایش میزان ماندگاری و تراکم بالای مو پس از کاشت می گردد.

 

 

جراحی کاشت مو RHT یک درمان بسیار موثر برای افرادی است که به دنبال روش های کاشت مو با ظاهر طبیعی هستند. پس از اتمام عمل کاشت، هیچ گونه ریزش مویی را تجربه نخواهید کرد و موهای شما برای همیشه با شما خواهد بود. مهمترین مزیت روش کاشت مو RHT این است که کنترل کاملی بر زاویه، عمق و محل قرارگیری موها می دهد و نتایجی کاملا طبیعی به دست می آورد.

 

بهترین کلینیک کاشت مو rht

اگر می خواهید جراحی کاشت مو RHT را انجام دهید، چند موضوع مهم وجود دارد که باید هنگام جستجوی مناسب ترین کلینیک برای خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اعتبار و گواهینامه مرکز مهم است زیرا ضروری است بهترین کلینیک های کاشت مو مجوز و مدارک قانونی برای انجام این روش داشته باشند. تجربه پزشکان عامل مهم دیگر است زیرا تعداد جراحی هایی که پزشک انجام می دهد نشان می دهد که شما بهترین شانس را برای دستیابی به نتیجه مطلوب دارید. هنگام انتخاب پزشکی که جراحی شما را انجام خواهد داد، متخصصی را انتخاب کنید که بیش از 10 سال تجربه دارد و به مجموعه این جراح نگاه کنید تا بتوانید از دکتری مطمئن شوید که به شما کمک می کند تا به نتایج مورد نظر خود برسید. بررسی میزان موفقیت نیز مهم است زیرا این شاخص به شما کمک می کند تا ببینید چه تعداد از افراد پس از کاشت مو با RHT در یک کلینیک دارای رضایت هستند.

 

جمع بندی

روش کاشت مو rht از بهترین روش های کاشت مو است که بهترین نتایج را ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که جهت و ابعاد رشد مو را مطابق با سلیقه خود تعیین کنید. کاشت مو در کلینیک ترانسپلنت، معتبرترین مرکز کاشت مو سعادت آباد ، به صورت RHT انجام می گیرد. این کلینیک از استانداردهای بین المللی پیروی می کند و خدمات با کیفیت ارائه می دهند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید