ایده و خلاقیت

فرم دهی گونه با تزریق چربی ( بدون عوارض )

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

چگونه می توانم حجم از دست رفته را به صورتم برگردانم؟ گونه گذاری با تزریق چربی بهترین راهی است که متخصصین پیشنهاد می کنند.

شکی نیست که جراحی لیفت صورت می تواند بهبودی های خیره کننده و طولانی مدتی را برای بیمارانی که از عوارض جانبی ناخواسته پیری از جمله شلی پوست و چین و چروک نا امید شده اند، ایجاد کند. برای بسیاری از مردان و زنان، کاهش حجم گونه ها نیز یک نگرانی است و همیشه این سوال را از پزشکان متخصص پوست میپرسند، چگونه می توانم حجم از دست رفته را به صورتم برگردانم؟ گونه گذاری با تزریق چربی بهترین راهی است که متخصصین پیشنهاد می کنند.

 

 

تزریق چربی گونه

گونه‌ های تو خالی، چشم‌ های فرورفته و خطوط عمیق اغلب نتیجه کاهش حجم طبیعی صورت هستند و باعث می ‌شوند که بیماران مسن ‌تر از آنچه هستند به نظر برسند. مسلماً رایج‌ ترین روش برای بازگرداندن حجم صورت استفاده از پرکننده‌ های پوستی تزریقی مانند JUVÉDERM و Restylane است. با این حال، برخی از مردان و زنان جایگزین طبیعی تری را برای پرکننده ها ترجیح می دهند. برای این بیماران، انتقال چربی صورت ممکن است یک راه حل ایده آل باشد.

پیوند چربی گونه، که به عنوان انتقال چربی یا تزریق چربی نیز شناخته می شود، شامل استفاده از مقدار کمی از چربی خود بیمار از ناحیه دیگری از بدن (مانند شکم یا ران) و تزریق آن به برخی از اجزای صورت خصوصا گونه برای رسیدن به حالت کامل تر و زیباتر است. در حالی که نتایج انتقال چربی گونه می تواند به خودی خود خیره کننده باشد، بسیاری از بیماران برای دستیابی به تحولی عظیم در چهرشان، درمان را با جراحی لیفت صورت همراه می کنند. این روش ترکیبی هیجان انگیز به عنوان لیفت صورت VIP شناخته می شود. برای انجام این کار، دکتر ضرغامی انتقال چربی را با تکنیک های سنتی لیفت صورت ترکیب می کند.

مدت زمان بقای تزریق چربی گونه چقدر است؟

برخلاف فیلرهای تزریقی، که برای حفظ ظاهر شما باید در فواصل زمانی منظم مجددا مصرف شوند، انتقال چربی صورت و گونه ها نتایجی را ارائه می دهد که می تواند سال ها دوام داشته باشد. با این حال، بیماران باید در نظر داشته باشند که سلول های چربی منتقل شده به صورت می توانند به همان روشی که سلول های چربی در سایر نواحی متابولیسم خود را انجام می دهند کوچک شوند. به همین دلیل، بسیار مهم است که بیماران متعهد به حفظ وزن سالم و ثابت پس از انتقال چربی خود جهت حفظ نتایج باشند.


مشاوره ۲۴ ساعته لاغری:

۹۱۰۰۲۵۵۵۰۲۱

۰۹۱۲۷۳۰۰۷۹۰

۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲
 

 

 

 

 

 

 

 

چه نتایجی می توان از جراحی گونه انتظار داشته باشیم؟

این روش یک انتخاب محبوب برای ترمیم گونه های فرورفته است که یک عارضه جانبی رایج پیری است و به دلیل جذب رسوبات استخوانی و چربی ایجاد می شود. انتقال چربی به گونه ها به بازیابی گونه های برجسته که انعکاس کننده جوانی و شادابی صورت هستند کمک می کند. بنابراین انتقال چربی می تواند با کاهش علائم قابل مشاهده پیری در گونه که شامل بهبود شکل گونه ها می باشد، به جوان سازی صورت شما کمک کند. اگرچه مقداری جذب چربی وجود دارد، اما نتایج انتقال چربی دائمی است. با این حال، انتقال چربی روند پیری را متوقف نمی کند.

 

 

خطرات و عوارض احتمالی انتقال چربی گونه چیست؟

مانند هر جراحی دیگری، در اینجا نیز برخی از عوارض رایج ممکن است رخ دهد. این مشکلات می تواند شامل خونریزی (تشکیل هماتوم)، عفونت، بهبود ضعیف زخم، جای زخم نامطلوب، درد (که ممکن است پس از بهبود برش ها ادامه یابد)، عدم تقارن صورت، آسیب عصب صورت، از دست دادن پوست، بی حسی و یا تغییرات حس پوست، بی نظمی در ناحیه چربی برداشت شده باشد و یا نیاز به جراحی تجدید نظر باشد.

اما در صورتی که انتقال چربی توسط پزشک متخصص مجرب و باتجربه در کلینیک های مجهز به دستگاه های پیشرفته انجام پذیرد این عوارض به حداقل می رسند. بعلاوه تکنیک مورد استفاده در انتقال چربی نیز بسیار مهم است. تکنیک های نوین سعی بر این دارند که عوارض را به حداقل برسانند.

چه زمانی نتایج نهایی جراحی را مشاهده خواهیم کرد؟

بهبودی پس از انتقال چربی گونه برای جراحی جوانسازی صورت یک فرآیند تدریجی است. معمولاً در انتقال چربی برش های خیلی کوچک ایجاد می شود، اما مقداری کبودی و تورم پس از جراحی وجود دارد که به طور کلی در 2 هفته پس از جراحی برطرف می شود. برخی از تورم های خفیف ممکن است برای چند ماه باقی بماند و ممکن است تا یک سال طول بکشد تا نتایج به طور کامل ظاهر شوند.

انتقال چربی به گونه، یک درمان جراحی است که چربی را از ناحیه دیگری از بدن گرفته و قبل از تزریق مجدد به گونه پردازش می کند. با قرار دادن این چربی طبیعی در صورت، این درمان به نواحی پیر و لاغر شده صورت حجم می دهد و به طور همزمان پوست روی گونه را جوان می کند.

با افزایش سن، بدن ما کلاژن (پروتئینی که پوست ما را صاف و جوان نگه می دارد) کمتری تولید می کند. همانطور که سطح کلاژن ما کاهش می یابد، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و باعث چروک و افتادگی آن می شود. انتقال چربی به گونه یک راه عالی برای پر کردن عیوب، جوانسازی پوست، بهبود کانتورینگ و کمک به بازگرداندن حجم به گونه است، به خصوص در مناطقی که با افزایش سن فرورفته شده اند.

 

 

اگر به دنبال راه ‌حلی طولانی ‌مدت برای بر طرف نمودن ویژگی‌ های پیری صورت هستید، پیوند چربی گونه نتایج بهتری نسبت به درمان ‌های غیر جراحی مانند پرکننده‌ های پوستی دارد. با توجه به ماهیت ماده اهدا کننده، چربی از بدن شما، انتقال چربی به صورت رویکردی ارگانیک ‌تر از پرکننده‌های پوستی است. بین 50 تا 70 درصد سلول‌های چربی از فرآیند انتقال جان سالم به در می‌ برند و خونرسانی می‌ کنند، به این معنی که نتایج دائمی هستند. نتایج فیلرهای پوستی پس از شش ماه محو می ‌شوند و تنها مقدار زیادی از آن می‌ تواند در هر زمان تزریق شود.

فواید تزریق چربی گونه

  • انتقال چربی به گونه یک راه عالی برای پر کردن عیوب، بهبود کانتورینگ و کمک به بازگرداندن حجم به گونه است، به خصوص در مناطقی که با افزایش سن فرورفته شده اند.
  • انتقال چربی به گونه یک روش کم تهاجمی است، یعنی حداقل زمان بهبودی لازم است.
  • انتقال چربی تحت بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به یک شب بستری در بیمارستان نیست. نتایج طولانی مدت، طبیعی و فوری هستند.
  • پیوند چربی گونه ها را می توان با روش های دیگر ترکیب کرد تا نتیجه موثرتر باشد. این امر می‌ تواند شامل لیفت صورت یا بلفاروپلاستی باشد، روشی که نشانه‌ های رایج پیری که در اطراف چشم ایجاد می‌ شوند را هدف قرار می‌ دهد.
  • نه تنها می ‌توان انتقال چربی صورت را با سایر روش‌ های درمانی ترکیب کرد، بلکه اگر قبلاً برای پیکر تراشی و کانتور کردن سایر قسمت‌های بدن مانند شکم یا ران‌ها لیپوساکشن انجام می‌دهید، باید این روش را در نظر بگیرید. این بدان معناست که چربی اضافی استخراج شده را می توان به جای دور ریختن پس از لیپوساکشن استفاده کرد.

بهترین کلینیک تزریق چربی در سعادت آباد

بهترین کلینیک جهت تزریق چربی، در وهله اول دارای پزشکان متخصص و با تجربه و متعهد است چرا که مهارت پزشک در تزریق چربی مهمترین عامل در کسب نتایج عالی حاصل از آن می باشد. علاوه بر آن، تجهیزات کلینیک نیز بسیار حائز اهمیت است چرا که استفاده از روش های نوین پیوند چربی نیازمند مجهز بودن مرکز به دستگاه های پیشرفته است. کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری، زیر نظر کلینیک ماه زر علاوه بر پزشکان متخصص و زبده دارای تجهیزات نوین دنیاست که قادر به ارائه بهترین خدمات به بیماران می باشد.

 

 

با لیفت و انتقال چربی به گونه در سعادت آباد، چهره جوان و درخشان خود را بازیابی کنید. هم جراحی لیفت گونه و هم انتقال چربی گونه به تنهایی می توانند نتایج فوق العاده و طبیعی ارائه دهند. هنگامی که پزشکان متخصص ما در سعادت آباد هر دو را با هم به عنوان لیفت صورت VIP انجام می دهند، نتیجه حتی خیره کننده تر هم می شود. برای بخش انتقال چربی گونه، دکتر ضرغامی چربی ناخواسته را از ناحیه دیگری از بدن بیمار از طریق لیپوساکشن جمع آوری می کند. سپس چربی خالص شده و در سرنگ آماده می شود. در نهایت، به طور استراتژیک چربی را به نواحی مورد نظر صورت از جمله گونه تزریق می کند تا حجم از دست رفته را بازگرداند و شکلی سالم تر و جوان تر ایجاد کند.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای تزریق چربی با جراحی لیفت صورت هستید، با تیم مجرب در دکتر لاغری تماس بگیرید تا مشاوره انفرادی خود را با جراحان پلاستیک ما برنامه ریزی کنید.

 


شماره تماس کلینیک: ۹۱۰۰۲۵۵۵ ۰۲۱
نشانی کلینیک: تهران ، بلوار دریا، بین شفق و مطهری جنوبی، ساختمان ساحل، پلاک ۱۰۴، واحد ۲

 

 

جمع بندی

تزریق چربی در گونه ها اغلب در طی جراحی انتقال چربی انجام می شود تا برخی از رایج ترین و قابل مشاهده ترین علائم پیری که شامل کاهش حجم است، را برطرف نماید. این روش باعث می شود چهره ای نحیف و خسته ظاهری شاداب، چاق و جوان به نظر برسد. چرا که با پیوند چربی صورت حجم گونه ها باز می گردند. انتقال چربی به گونه شامل برداشتن چربی از نواحی غیرضروری یا ناخواسته از طریق لیپوساکشن و تزریق مجدد آن به صورت است. فرم دهی گونه با تزریق چربی موجب جوانسازی پوست روی گونه ها، بهبود کانتورینگ گونه و برگرداندن حجم گونه ها می گردد. با انجام این روش در کلینیک ها ی معتبر و مجهز توسط پزشک متخصص و با تجربه می توانید به بهترین نتایج حاصل از آن دست یابید

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید