ایده و خلاقیت

خدمات اخذ ویزا فوری اخذ ویزا 1402

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با تمامی مراحل و شرایطی که در مراحل اخذ ویزا با آن مواجه خواهید شد آشنا کنیم.

فهرست موضوعات

برخلاف تصور بسیاری از متقاضیان، گرفتن ویزا چندان سخت نیست. اما برخی انتفاعی ها برای کسب سود بیشتر، روند صدور ویزا را چنان پیچیده می کنند که مشتریان خود را مجبور به پرداخت مبلغ مورد نیاز برای دریافت ویزا می کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با تمامی مراحل و شرایطی که در مراحل اخذ ویزا با آن مواجه خواهید شد آشنا کنیم. پس در مقاله بعدی با ما همراه باشید.

 

مراحل و شرایط اخذ ویزا

 

1 مشاوره اولیه

اول از همه باید بدانیم برای چه هدفی قصد سفر دارید و پتانسیل شما در مواردی مانند کار، سابقه سفر، گردش مالی، دارایی چیست.

2 تکمیل مدارک

قبل از هر اقدامی باید مدارک ویزای درخواستی سفارت را تهیه و در صورت لزوم مدارک ویزا را ترجمه کنید. مشاوران ویزالند در تهیه، ترجمه و تکمیل مدارک ویزای هر کشور همراه شما خواهند بود.

3 از سفارت وقت بگیرید

برای برخی از کشورها مانند ویزای کانادا یا ویزای شینگن، یکی از مراحل اخذ ویزا، گرفتن وقت سفارت برای انجام امور اداری و ارسال اثر انگشت است. اگر نیاز به رفتن به سفارت دارید، قدم بعدی تعیین وقت است.

4 پیگیری وقت سفارت و اخذ ویزا

پس از ارسال مدارک به سفارت، وضعیت پرونده ویزای شما توسط گروه ویزالند پیگیری می شود و به محض اعطای ویزا به شما اطلاع داده می شود.

این موارد بر نحوه دریافت ویزای شما تأثیر می گذارد

وضعیت ملکی: برای ارائه به سفارت نیازی به داشتن سند ملکی نیست، اما ارائه مدارک، مدرک کشور مبدا شماست و شانس شما را برای دریافت ویزا افزایش می دهد.

گردش حساب: مهمترین مدرک برای اخذ ویزا، ارائه فاینانس ویزا یا پرینت حساب بانکی شماست. موجودی حساب شما تاثیر قابل توجهی بر شانس شما برای دریافت ویزا دارد.

سابقه سفر: مهرهای موجود در پاسپورت یا پاسپورت های قدیمی شما نشان می دهد که شما توریست هستید و قصد پناهندگی ندارید.

بیمه تامین اجتماعی: اگر کارمند هستید، باید سابقه بیمه مربوطه را برای تایید مدارک استخدامی خود ارائه دهید.

شغل: موقعیت شغلی بسیار تعیین کننده است و تاثیر زیادی در روند صدور ویزا شما دارد. به عنوان مثال، یک کارمند با سابقه طولانی یا مدیر عامل یک شرکت بزرگ شانس بیشتری برای دریافت ویزا دارد.

موارد خاص: موارد مهم دیگری نیز با توجه به انواع ویزا و قوانین خاص هر کشور وجود دارد. مشاوران ویزالند برای اخذ ویزا با توجه به نوع ویزا، کشور مورد نظر و شرایط خاص شما همراه شما خواهند بود.

 

بایدها و نبایدها هنگام اخذ ویزا

1 هدف سفر خود را مشخص کنید

ممکن است دلایل مختلفی برای سفر داشته باشید، اما بهتر است مهمترین آنها را انتخاب کنید. عرضه بیش از حد اسناد نیز مشکلات خاص خود را دارد.

 

2 با سفارت روراست باشید

بهتر است در ارائه مدارک و اطلاعات خود به سفارت صادق باشید. این صداقت به شما کمک می کند شانس دریافت ویزا را افزایش دهید.

3 افراد متاهل شانس بیشتری دارند

فکر نکنید که اگر مجرد هستید، ویزای راحت تری خواهید گرفت. متاهل بودن یک امتیاز مثبت است و شانس شما را برای گرفتن ویزا افزایش می دهد.

 

 

4 محل زندگی خود را مشخص کنید

برای دریافت ویزا باید محل اقامت شما در کشور مورد نظر مشخص باشد. می توانید هتل رزرو کنید یا با دعوت نامه ثابت کنید که اقامت توسط دوستان شما تهیه شده است.

5 باید اثر انگشت داشته باشید

اگر شنیده اید و باور کرده اید که اثر انگشت مهم نیست، انتظار داشته باشید که در فرودگاه مقصد به عنوان مسافر غیرقانونی شناخته شوید.

6 رزرو بلیط رفت و برگشت

برای تکمیل مدارک ویزا نیازی به خرید بلیط هواپیما نیست، رزرو بلیط هواپیما کافی است. اما رزرو بلیط خود را حتما در سفارت ارائه دهید.

7 از ویزای دریافتی استفاده کنید

اعتبار پاسپورت به مهر ورود و خروج بستگی دارد نه ویزا. نرفتن به کشور مقصد پس از اخذ ویزا اعتبار پاسپورت شما را کاهش می دهد.

8 داشتن سند مالکیت الزامی نیست.

در مورد وضعیت ملک، داشتن ملک الزامی نیست، اما داشتن سند مالکیت به نام خود به صدور ویزا کمک می کند.

9 سن شما مستقیماً با شانس شما برای دریافت ویزا مرتبط است.

هر چه سن شما بیشتر باشد احتمال پناهندگی شما در کشور مقصد کمتر می شود و ویزای شما بهتر تایید می شود.

10 سفارت وثیقه دریافت نمی کند

هیچ مدرک یا مدرکی مبنی بر مالکیت در سفارت نگهداری نمی شود، فقط متن ترجمه شده مدارک برای تکمیل مراحل ویزا در سفارت نگهداری می شود.

11 گول نخورید

برای خروج از ایران ویزا نمی گیرید، برای ورود به یک کشور ویزا می گیرید. در صورت عدم رعایت اصول در اخذ ویزا به راحتی می توانید خارج شوید اما در طول سفر با مشکلات بزرگی مواجه خواهید شد.

12 مشاوره

با توجه به تمامی پیچیدگی ها، حتما دانش خود را افزایش دهید و از مشاوران متخصص بهره مند شوید. همکاران ما به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

 

اولین قدم برای گرفتن ویزا چیست؟

برای گرفتن ویزا و خروج از کشور ابتدا به پاسپورت نیاز دارید. اگر هنوز اقدام به اخذ پاسپورت نکرده اید، باید مراحل اداری لازم را برای اخذ پاسپورت طی کنید. این فرآیندها کمتر از 1 هفته طول می کشد و پاسپورت شما 5 سال اعتبار دارد. اگر پاسپورت دارید، باید تاریخ اعتبار پاسپورت را بررسی کنید.

 

 

6 ماه اعتبار؛ اولین و مهمترین شرط اخذ ویزا

اولین و مهمترین نکته هنگام اخذ ویزا داشتن پاسپورت با اعتبار بیش از شش ماه است. برخی از کشورها برای ارائه ویزا به مسافران به اعتبار پاسپورت بیش از شش ماه نیاز دارند. به عنوان مثال، فیلیپین برای افرادی که تک پاسپورت آنها کمتر از 9 ماه است ویزا صادر نمی کند یا مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای هنگ کنگ، داشتن گذرنامه با اعتبار بیش از 7 ماه است.

اگر پاسپورت شما کمتر از شش ماه اعتبار داشته باشد، نمی توانید ویزا بگیرید و آنها شرایط ویزا ندارند. این امر در مورد کشورهایی که نیازی به ویزا ندارند نیز صدق می کند، اگر پاسپورت شما کمتر از شش ماه باشد، اجازه ورود به آن کشور را نخواهید داشت. تمدید پاسپورت نیز حدود یک هفته طول می کشد. اما این امکان برای افراد با زمان محدود وجود دارد که طی 2 تا 3 روز گذرنامه خود را شخصاً از اداره گذرنامه دریافت کنند.

برای گرفتن ویزا چه باید کرد؟

اگرچه شرایط اخذ ویزا با توجه به نوع درخواست و کشوری که برای آن درخواست می دهید متفاوت است، اما می توان گفت که همه کشورها برای اینکه بتوانند ویزا صادر کنند به مدارک خاصی نیاز دارند.

مدارک معمول مشخص شده در شرایط ویزای کشورهای مختلف عبارتند از:

  • گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار
  • مدارک هویتی که فرد را شناسایی می کند.
  • بستگی به توانایی مالی افراد، صورت حساب بانکی و ... دارد. اسناد مالی مبتنی بر
  • عکس واضح و تازه از متقاضی

اینها مدارک کلی برای اخذ ویزای کشورهای مختلف است. اگر ویزا برای اهداف خاصی مانند تحصیل یا کار صادر شده باشد، مدارک لازم برای اثبات این امر نیز باید به سفارت مربوطه ارائه شود. به عنوان مثال، شرایط اخذ ویزای تحصیلی یا تحصیلی مستلزم مدارکی است که تایید کند یک فرد در دانشگاه یا مدرسه خاصی در آن کشور پذیرفته شده است. برای اخذ ویزاهای صادر شده برای دیدار اقوام و خانواده باید دعوتنامه ای از طرف فرد مقیم آن کشور برای متقاضی ارسال شود و این دعوتنامه یکی از مدارکی است که هنگام اخذ ویزا باید به سفارت ارائه شود. امتحان میان ترم. ویزای کار و تحصیل شامل همین موارد می شود. برای دریافت ویزای کار، باید سوابق تحصیلی، اشتغال و آموزش حرفه ای خود را ارسال کنید.

در بین ویزاها، ویزای توریستی آسان ترین شرایط ویزا را دارد و شرایط با توجه به مقصد مورد نظر متفاوت است و شرایط سیاسی و اقتصادی کشور مبدا می تواند تاثیر زیادی در این امر داشته باشد. همانطور که گفته شد شرایط اخذ ویزای کشورهای مختلف کمی با یکدیگر متفاوت است اما شما می توانید تمامی شرایط ویزای آن کشور را در دسته بندی کشورهایی که در سفرهای دانا به آنجا خواهید رفت یاد بگیرید.

انواع ویزا و شرایط مختلف ویزا

ویزاهای صادر شده توسط کشورهای مختلف بسته به تقاضا و دلایل ورود افراد به آن کشور ممکن است متفاوت باشد. ویزا را می توان به صورت ویزای ورود و خروج نامحدود برای مدت زمان مشخصی صادر کرد. افراد باید در نظر داشته باشند که اگر ویزای آنها یک بار ورود است و برای یک دوره شش ماهه صادر می شود، تنها یک بار در طول شش ماه از تاریخ صدور ویزا می توانند وارد خاک آن کشور شوند. ویزا به دلایل مختلفی صادر می شود انواع ویزا عبارتند از:

  • ویزای توریستی یا ویزای توریستی
  • ویزای تحصیلی یا ویزای کار
  • ویزا برای دیدار با اقوام
  • ویزای کاری
  • ویزای تجاری

شرایط ویزای توریستی

ویزای توریستی با هدف گردشگری و بازدید از یک کشور خاص صادر می شود و متقاضی می تواند در مدت زمان مشخصی به آن کشور سفر کند. برای دریافت ویزای توریستی باید بلیط پرواز رفت و برگشت، چک هتل و منابع مالی را با توجه به تعداد روزهای اقامت خود تهیه کنید. شما باید به افسر ویزا ثابت کنید که می توانید هزینه های روزانه و زندگی خود را در مدت اقامت خود در کشور مقصد تامین کنید. ویزای توریستی معمولا به صورت یکبار یا یکبار ورود، دوبار یا دو بار ورود و چند بار ورود و با توجه به اهداف اعلام شده توسط متقاضی صادر می شود. برای گرفتن ویزای توریستی فرم های مربوطه را پر کنید، مدارک را تهیه کنید، منتظر وقت سفارت باشید و هنگام مراجعه به سفارت مدارک مورد نیاز را به افسر ویزا تحویل دهید.

سفرهای دانا

ما در سفرهای دانا تلفیقی از تجربه و تکنولوژی در زمینه گردشگری و سفر را ایجاد نموده ایم برای به وجود آوردن تجربه ای لذت بخش از خرید آنلاین خدمات گردشگری . شرکت سفرهای دانا توسعه گردشگری ایرانیان با پشتوانه ای بیش از نیم قرن تجربه در ارائه خدمات گردشگری پا به عرصه ارائه خدمات به صورت آنلاین با قدرت گرفتن از دانش برنامه نویسان خبره گذاشته است . ما در ابتدای راه طولانی و پر فراز و نشیبی هستیم و مسرت بخش است که شما عزیزان را در کنار خود داشته باشیم.

ما همه روزه میکوشیم تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و ایده های بکر و نوین با ارائه خدمات مطلوب باعث رضایت خاطر شما عزیزان گردیم.

هدف سفرهای دانا
ایجاد یک تجربه لذت بخش و حس خوب خرید کلیه خدمات گردشگری به صورت صد در صد آنلاین در هر زمان و مکان برای همه از هر قشر درآمدی و با کیفیت فوق العاده مطلوب.

در سفر های دانا برای اخذ ویزا شما میتوانید با توجه به خدمات اخذ ویزا دانا اقدام به درخواست کنید و با کارسناسان ما به راحتی ویزای خود را دریافت کنید.

خدمات ویزای تحصیلی

  • پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و نیوزلند
  • پذیرش تکمیلی از دیگر دانشگاه های کشور های انگلیسی زبان (جهت تقویت اعتبار پرونده تحصیلی)
  • توصیه نامه و انگیزه نامه تحصیلی
  • پرداخت دیپوزیت یا شهریه به دانشگاه
  • تمکن مالی حساب بانکی خارج از ایران جهت ارائه به دانشگاه
  • اسپانسر مالی تحصیلی جهت ارائه به سفارت
  •  اسپانسر مالی تحصیلی جهت پرداخت شهریه دانشگاه (آمریکا)
  • تکمیل فرم و دریافت نوبت سفارت
  • مشاوره و آموزش اپلای پرونده و ویزای تحصیلی
  • جلسه ماک سفارت (آمریکا)

خدمات ویزای گردشگری

  • اخذ دعوت نامه توریستی قابل استعلام و بدون واسطه به همراه برنامه سفر
  • تکمیل فرم های سفارت
  • دریافت نوبت سفارت برای مصاحبه و انگشت نگاری
  • ارائه تور های گروهی و انفرادی به صورت اقتصادی و VIP
  • مشاوره و آموزش اپلای ویزای گردشگری جلسه ماک سفارت (آمریکا)
  • استخدام وکیل رسمی جهت اپلای ویزا

خدمات دریافت ویزا و اقامت از طریق سرمایه گذاری

  • نگارش طرح توجیهی
  • دریافت تاییدیه های لازم از سازمان مربوطه
  • ثبت شرکت، برند، اختراع، گسترش کسب و کار
  • افتتاح حساب بانکی و انتقال سرمایه از طریق روش قانونی
  • اپلای ویزای توریستی جهت بازدید قبل از سرمایه گذاری
  • مشاوره اقتصادی و راه اندازی کسب و کار
  • اپلای ویزای سرمایه گزاری برای شخص و اعضای خانواده

مزایای تحصیل آنلاین

  • امکان تحصیل دانش آموزان 7 تا 17 سال تا دریافت دیپلم کانادایی
  • دریافت کد دانش آموزی در سیستم آموزش و پرورش کانادا
  • امکان تحصیل همزمان و موازی با مدارس داخل کشور تا دریافت دیپلم رسمی از کانادا
  • امکان اپلای ویزا برای یکی از والدین دانش آموزان کمتر از 15 سال (کانادا)
  • تحصیل دوره های آنلاین تخصصی و کاربردی با اعطای مدارک رسمی

خدمات ویزای شغلی

  • ارائه جاب آفر متناسب با سوابق تحصیلی و شغلی متقاضی
  • دعوت نامه شغلی / تجاری / نمایشگاهی / مذهبی / تحصیلی / سرمایه گذاری
  • انجام مذاکرات و مکاتبات با کارفرما تا ایجاد فضای مصاحبه
  • جلسه ماک سفارت (آمریکا)
  • تکمیل فرم و دریافت نوبت سفارش

خدمات تخصصی مشاوره

  • مشاوره و اپلای انواع ویزا (توریستی تحصیلی شغلی سرمایه گذاری استارت آپ و پاسپورت دوم)
  • مشاروه تحصیلی و انتخاب رشته و بورسیه دانشگاهی
  • مشاوره ایجاد کسب و کار و سرمایه گذاری
  • مشاوره ثبت برند، ثبت شرکت و گسترش کسب و کار در کشور های دیگر
  • مشاوره مسائل حقوقی و کیفری در کشور های مختلف
  • مشاوره دریافت کارت اقامت و شهروندی کشور ها پاسپورت دوم
  • تمرین مصاحبه سفارت توسط افسران بازنشسته سفارت آمریکا در کشور های مختلف

https://dana-travel.com/ویزای-کانادا-2023

برچسب ها:
ویزا
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات