ایده و خلاقیت

چگونه در منزل رگال لباس درست کنیم ؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر به فکر ساخت رگال لباس در منزل هستید و می خواهید با استفاده از وسایل در دسترس یا یکسری وسایل ساده رگال کاربردی و مناسبی را درست کنید، حتما از این ایده های آموزش ساخت رگال لباس در منزل استفاده کنید، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را درست کنید!

اگر در یک آپارتمان کوچک بدون کمد زندگی می کنید یا کمد لباس هایتان به اندازه کافی بزرگ نیست تا بتوانید تمام لباس ها و وسایل خود را به خوبی در ان ذخیره سازی کنید. دلیل شما هر چه که باشد، داشتن فضای بیشتر برای آویزان کردن لباس هایتان و استفاده از رگال لباس، ایده بدی نیست! به طور کلی، راه ‌های زیادی برای خلاقیت در نحوه آویزان کردن لباس ‌هایتان وجود دارد، بنابراین در زیر چند ایده منحصر به ‌فرد برای الهام بخشیدن به شما فهرست کرده‌ ایم و آموزش ساخت رگال لباس در منزل را مشاهده خواهید کرد.
بنابراین اگر به فکر ساخت رگال لباس در منزل هستید و می خواهید با استفاده از وسایل در دسترس یا یکسری وسایل ساده رگال کاربردی و مناسبی را درست کنید، حتما از این ایده های آموزش ساخت رگال لباس در منزل استفاده کنید، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را درست کنید!

 

آموزش ساخت رگال لباس در منزل

تمام افراد تلاش می کنند تا از لباس ها و اکسسوری های خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنند و حتی گاهی اوقات آنها را به گونه ای به نمایش می گذارند که توجهات را به خود جلب کند. اگر شما نیز ایده استفاده از یک جا لباسی باز یا رگال لباس را دوست دارید، چند پیشنهاد داریم که ممکن است از آنها لذت ببرید. در ادامه ایده هایی برای ساخت رگال لباس در خانه را آماده کردیم:

 

آموزش ساخت رگال لباس در منزل با لوله مسی

این یک ایده زیبا برای ساخت رگال لباس در خانه است، وقتی که کمد مناسبی در دسترس ندارید. می توانید به سادگی یک لوله مسی و تمیز را درست شبیه به این تصویر، به سقف وصل کنید و از ان برای آویزان کردن لباس هایتان استفاده کنید. همچنین می توانید این رگال را در قسمت بالایی کشوها و قفسه های مخصوص کفش و سایر لباس ها وصل کنید تا ظاهری یکپارچه و خاص برای محل ذخیره سازی لباس ها و اکسسوری ها داشته باشید.
 

 

آموزش ساخت رگال لباس در منزل با وسایل ساده و در دسترس

اگر به فکر ایجاد ظاهری متفاوت و خاص برای فضای اتاق هستید، می توانید دو رگال لباس با یک شکل و در اندازه متفاوت درست کنید و برای ذخیره سازی لباس های خود و فرزندتان استفاده کنید. این رگال با استفاده از یک صفحه چوبی و لوله فلزی ساخته شده که برای جابجایی آسان، در قسمت زیر تخته چوبی، چرخ‌ های مناسب نیز قرار گرفته شده است. صفحه چوبی تعبیه شده در قسمت پایین این رگال می تواند مکان مناسبی برای نگه ‌داشتن کفش‌، کیف یا اسباب بازی نیز باشد.
 

 

ایده ساخت رگال لباس بچه گانه

این رگال لباس زیبا به شکل خیمه مخروطی سرخ پوستان طراحی شده و می تواند ظاهر بسیار متفاوت و خاصی را برای اتاق کودک ایجاد کند و برای ذخیره سازی لباس های کوچک و شایان ستایش آنها بسیار ایده آل است.
 

 

آموزش ساخت رگال لباس در منزل به شکل نردبانی

این رگال لباس از دو نردبان قدیمی که با رنگ کردن ظاهری عالی و شیک پیدا کرده اند، ساخته شده و یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای ساخت رگال محسوب می شود. شما می توانید با قرار دادن یک میله چوبی در بالاترین قسمت نردبان ها، محلی برای اویزان کردن لباس ها داشته باشید و با قرار دادن، تخته های چوبی در پایین تر قسمت، محلی برای قرار دادن کیف و کش و سایر اکسسوری های مورد نیاز خود فراهم کنید و یک رگال لباس شیک و عالی داشته باشید.
 

 

آموزش ساخت رگال لباس در منزل با شاخه درخت

این رگال لباس خاص و طبیعی در هر اتاق خوابی زیبا به نظر می رسد و اگر به فکر ایجاد ظاهری متفاوت و منحصر به فرد برای فضای اتاق خود هستید، این ایده می تواند بهترین گزینه برایتان باشد. برای ساخت این رگال لباس، یه یک شاخه درخت تنومند نیاز دارید. سعی کنید این شاخه درخت را به شکل طبیعی برش دهید تا شکل و ظاهر چوبی آن به بهترین شکل ممکن حفظ شود و با استفاده از دو طناب که کاملا محکم به سقف متصل شده اند، تنه درخت را به ان آویزان کنید تا یک رگال طبیعی و متفاوت داشته باشید.
 

 

ایده ساخت رگال لباس شیک و ساده

این یک رگال لباس شیک است که یک جاکفشی سیمی و بسیار کاربردی نیز دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این رگال با استفاده از لوله های فلزی که به دیوار متصل شده اند ساخته شده و یک ایده عالی برای آویزان کردن کت های زمستانی و کفش های مختلف در جلوی درب است. 
 

 

بهترین تولید کننده رگال لباس با تنوع بالا و قیمت مناسب

اگرچه درست کردن رگال لباس در خانه می تواند یک کار سرگرم کننده باشد اما لازم است برای ساخت آن هم ابزارهای لازم و ضروری را در دسترس داشته و هم مواد اولیه و لازم برای ساخت رگال را تهیه کنید. اگر احساس می کنید ساخت رگال لباس در خانه برایتان میسر نیست، می توانید رگال لباس مورد نظر خود را در طراحی، اندازه و شکل خاصی که در نظر دارید، به بهترین تولید کننده رگال لباس سفارش دهید و یک رگال عالی و قیمت مناسب داشته باشید.
 

 

گروه رگال خاص، با انگیزه ی بالا در راستای ارائه ی خدمات دکوراسیون داخلی از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1394 به منظور تأمین نیاز مشتریان و به خصوص مجریان دکوراسیون داخلی به طور اختصاصی اقدام به طراحی، تولید و اجرای انواع رگال های خاص و سفارسی نموده است.
تنوع کم، طراحی قدیمی و صنعت سنتی تولید رگال در ایران که بعضاً نیاز بازار مدرن امروزی را برآورده نمی کرد، گروزه رگال خاص را بر آن داشت تا تولید کانسپتهای مدرن و مطابق استانداردهای روز دنیا را آغاز و گامی ارزشمند در جهت ارائه ی محصول با کیفیت و در خور بازار بردارند. اکنون با تولید و طراحی بیش از یکصد مدل از انواع رگال فروشگاهی، کمد لباس، لوازم منزل و غیره … سعی بر آن دارند تا رضایت شما را هر چه بیشتر جلب نموده و با صادرات محصولات به کشورهای عمان، عراق و … کمکی درجهت احیای هر چه بهتر تولید ملی با کیفیت کرده باشند.
برای ارتباط با مجموعه رگال خاص می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

آدرس کارخانه رگال خاص: 
•    تهران، شهرری، باقرشهر، خیابان چله دوان، بعد از خیابان انرژی، شهرک صنعتی فرخی، خیابان 16 متری قشم، کوچه سلامت، پلاک 3

شماره تلفن رگال خاص: 
•    02133773666

شماره تماس با کارشناس فروش رگال خاص:
•    09121907960   -  09121908260

آدرس وب سایت رگال خاص:
•    https://regalkhas.com 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید