ایده و خلاقیت

آشنایی با قدیمی ‌ترین برندهای لوازم آرایشی دنیا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از نام آشناترین برندهای قدیمی لوازم آرایش آشنا کرده و شاخصه‌های محصولات این برندها را معرفی کنیم. شما در ایران امکان خرید محصولات این برندها را در فروشگاه اینترنتی موتن‌رو دارید.

استفاده از لوازم و ترفندهای آرایشی برای ایجاد تغییرات مثبت در چهره، برجسته کردن نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف صورت از سالیان دور با روش‌های مختلف مرسوم است. نقش برجسته لوازم آرایش در بهبود شرایط چهره باعث شده است که برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی همواره به دنبال نوآوری‌ و بروزرسانی در فعالیت‌ تولیدی خود باشند و کیفیت و کارایی این ابزارهای آرایشی را با نوع نیاز افراد تطبیق دهند‌. برخی از برندهای تولید کننده لوازم آرایش که جزء نخستین عرضه کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار بودند را می‌توان پیشگامان ایجاد تغییرات در زمینه کاربرد لوازم آرایش دانست. در این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از نام آشناترین برندهای قدیمی لوازم آرایش آشنا کرده و شاخصه‌های محصولات این برندها را معرفی کنیم. شما در ایران امکان خرید محصولات این برندها را در فروشگاه اینترنتی موتن‌رو دارید.

 

قدیمی‌ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی کدامند؟

در ادامه می‌توانید با قدیمی‌ترین لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا شوید:

 

برند Guerlain

گرلن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی در سال ۱۸۲۸ در فرانسه آغاز به فعالیت نمود. این شرکت از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست و مو بوده و همچنین به تولید انواع خوشبو کننده‌ها نظیر ادو پرفیوم‌های زنانه می‌پردازد. نقطه تمایز محصولات برند گرلن نسبت به برندهای رقیب نوآوری در طراحی فرمولاسیون و استفاده از ترکیبات و فراورده‌های طبیعی و ارگانیک است. 

 

برند Elizabeth Arden

برند پرسابقه الیزابت گاردن در سال ۱۸۷۸ در کانادا تاسیس شد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ به کمپانی پینترست ملحق شده و به طراحی انواع فرمولاسیون‌های اثربخش برای کمک به درمان مشکلات پوستی خانم‌های مبتلا به سرطان پرداخت. شرکت Revlon در سال ۲۰۱۶ برند الیزابت آردن را با قیمت ۸۷۰ میلیون دلار خریداری کرد و همچنان محصولات تولیدی خود را تحت عنوان این برند پرسابقه و قدیمی به بازار جهانی عرضه می‌نماید.

 

برند لوازم ارایش

 

برند Estee Lauder

استی لادر برند موفق آمریکایی است که در سال ۱۹۴۸ در شهر نیویورک تاسیس شد. این شرکت فعالیت خود را با تولید تنها ۴ نوع از محصولات مراقبتی پوست یعنی کرم روزانه پوست، کرم چند منظوره روغنی، روغن پاکسازی پوست و لوسیون پوست آغاز کرد و با ارتقای سطح فروش و افزایش کیفیت محصولات امروزه به یکی از بزرگ‌ترین عرضه کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شده چندین شرکت بزرگ تحت مجموعه این کمپانی به فعالیت در زمینه تولید محصولات مراقبتی و زیبایی می‌پردازند.

 

برند Nivea

تاسیس این برند محبوب به سال ۱۸۸۲ در آلمان برمی‌گردد. این کمپانی آلمانی فرمولاسیون محصولات زیبایی خود را با هدف رفع مشکلات پوست طراحی کرده و به تولید محصولات متنوع با توجه به نوع نیاز مصرف کنندگان می‌پردازد. امروزه برند نیوآ از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات مراقبتی و خوشبو کننده‌های بدن در بازار است که محصولات خود را با کیفیت بالا به مصرف کنندگان عرضه می‌دارد. لوسیون‌ها، کرم‌ها، ژل‌ها، بالم‌ها، فوم‌ها، اسپری‌ها و مام‌های بدن از جمله بهترین محصولات برند نیوآ محسوب می‌شوند.

 

برند Flormar

شرکت ایتالیایی فلورمار در سال ۱۹۷۰ در شهر میلان تاسیس شد و پس از آن برای تولید محصولات بیشتر به ترکیه انتقال یافت. این شرکت با تولید سالانه صد و بیست میلیون محصول از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است. انواع محصولات فلورمار شامل کرم پودر، رژگونه، رژلب، ریمل، سایه چشم، لاک و ... است و در سراسر دنیا نرخ فروش بالایی دارد.

 

برند Yardley

تاسیس برند آرایشی یاردلی به سال ۱۷۷۰ در انگلیس برمی‌گردد. این شرکت جزء نخستین تولید کنندگان لوازم آرایشی در جهان است که با خلق ایده‌های جدید در صنعت تولید لوازم مراقبتی از پوست، تغییرات شگفت انگیزی را در این عرصه پدید آورد. استفاده از رایحه اسطخودوس در محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی یکی از مهم‌ترین عوامل شهرت و محبوبیت این برند انگلیسی تلقی می‌شود.

 

برند Vaseline

شرکت انگلیسی – هلندی یونیلیور، وازلین را که ترکیبی از هیدروکربن‌های سنگین بود، با نام تجاری ژله پترولیوم در سال ۱۹۸۲ وارد بازار کرد. این محصول فرمولاسیونی موثر برای ایجاد رطوبت کافی در بافت پوست داشت و به عنوان لوسیون، محافظ پوست و ترمیم کننده زخم به استفاده می‌رسید. امروزه محصولات ساخت این شرکت تحت برند وازلین به بازار عرضه می‌شوند و فروش بالایی دارند.

 

برند Loreal Paris

اوژن شولر برند لورآل را در سال ۱۹۰۹ در شهر پاریس تاسیس کرد. این شیمی دان فرانسوی با هدف کمک به مراقبت از پوست و مو فرمولاسیون طبیعی و مناسبی از مواد ارگانیک برای انواع محصولات ساخت این برند در نظر گرفت. امروزه لورآل از بزرگ‌ترین تولید کنندگان انواع محصولات مراقبت از پوست، خوشبو کننده‌ها و رنگ مو در جهان است و محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مصرف کنندگان عرضه می‌نماید.
 

لوازم ارایش

 

برند Clinique

برند کلینیک در سال ۱۹۶۸ به عنوان زیر مجموعه برند استی لادر با هدف تولید و عرضه محصولات مراقبتی، ضد حساسیت و تخصصی پوست در آمریکا پایه گذاری شد. این شرکت با تولید محصولات تخصصی پوست خیلی زود جایگاه خود را در میان سایر رقبا تثبیت کرد و امروزه به یکی از پرفروش‌ترین تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است.

 

برند Mac

تاسیس برند مک به سال ۱۹۸۴ در شهر تورنتو کانادا برمی‌گردد. فعالیت این برند در زمینه تولید محصولات مراقبتی به عرضه مجموعه‌ای از بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان انجامید.

 

برند Givenchy

برند فرانسوی ژیوانشی به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر و ممتاز محصولات آرایشی در سال ۱۹۵۲ تاسیس شد. این شرکت فرانسوی از تولید کنندگان تراز اول محصولات آرایشی و مراقبتی، لوازم بهداشتی، خوشبو کننده‌ها و پوشاک در جهان است.

 

برند Napoleon Perdis

برند ناپلئون پردیس در سال ۱۹۹۵ توسط میکاپ آرتیست و بازرگان مشهور استرالیایی به همین نام در این کشور تاسیس شد‌. لوازم آرایشی و بهداشتی این شرکت به کیفیت و کارایی بالا، جذب مناسب در پوست و برخورداری از بافت سبک و نرم شهرت دارند.

 

کلام پایانی

در این مطلب ۱۲ مورد از قدیمی‌ترین و پرسابقه‌ترین برندهای لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی را به شما معرفی کردیم. اطلاع از تنوع محصولات، پیشینه و کشور سازنده این برندها می‌تواند راهنمایی مناسب برای انتخاب لوازم آرایشی و بهداشتی متناسب با پوست شما باشد‌. برای خرید از مو تن رو لوازم بهداشتی می‌توانید برند، مدل و نوع محصول آرایشی یا مراقبتی مورد نظر خود را در بخش جستجوهای سایت ثبت نمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید