ایده و خلاقیت

برای واردات کالا از چین چه نقشه‌ ای دارید؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

شرکت‌هایی بسیار با تجربه در امر واردات از چین مشغول به کار هستند و شما می‌توانید از تجربه و دانش این شرکت‌ها استفاده کرده و به سادگی کالاهای مورد نیاز خود را وارد کنید. یکی از این شرکت‌ها کمپانی وانیکس نام دارد. اما چطور می‌توان این کار را  انجام داد؟! 

آیا کسب و کار موفقی به هم زده‌اید، اما هنوز اقدام به واردات کالا از چین نکرده‌اید؟ اشکالی ندارد. بعد از اینکه این مقاله را بخوانید، حتما به فکر کشیدن نقشه‌ای برای واردات از چین می‌افتید. چرا؟ چون که یکی از پرسودترین نوع،واردات کالا از چین است. مهم نیست چه کالایی می‌فروشید. در هر زمینه‌ای شرکت‌های چینی مشغول تولید و پخش کالاهای مورد نیاز شما هستند. با قیمتی بسیار کمتر از دیگر نقاط جهان. پس وقتش است دست به کار شوید و از رقبایتان که به فکر واردات از چین افتاده‌اند یا در حال انجام آن هستند، جا نمانید. 
برای واردات کالا از چین با حداقل سرمایه با وانیکس کلیک کنید.

 

چه نیازی داریم از چین کالا وارد کنیم؟

بطور کلی اگر صاحب کسب و کاری با درآمد نسبتا قابل قبول هستید، ولی به فکر واردات کالا از چین نیفتاده‌اید، توصیه ما به شما این است که عمر خود را هدر ندهید. اگر اجناس خود را از چین وارد کنید، با توجه به قیمت پایینی که دارند، سودی بسیار زیاد در انتظارتان خواهد بود. شرکت‌های چینی توانسته‌اند با استفاده از کارگران ارزان و مواد خام اولیه ارزان قیمت و زیاد، تقریبا هر بازار کالایی را به دست گیرند.
 شما می‌توانید به سادگی کالاهای مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار پایین از این شرکت‌ها وارد کرده و با قیمتی مناسب در بازار ایران بفروشید. تقاضا برای اجناس چینی در ایران بسیار بالا است، تا حدی که اکثر بازرگانان و تجار ایرانی تمام کالاهای مورد نیاز خود را از این کشور وارد می‌کنند. به همین دلیل است که بزرگترین شریک تجاری ایران چین است. 
همچنین شرکت‌هایی بسیار با تجربه در امر واردات از چین مشغول به کار هستند و شما می‌توانید از تجربه و دانش این شرکت‌ها استفاده کرده و به سادگی کالاهای مورد نیاز خود را وارد کنید. یکی از این شرکت‌ها کمپانی وانیکس نام دارد. اما چطور می‌توان این کار را  انجام داد؟! 

 

ته لنجی واردات کنید، هزینه گمرک هم ندارد

اگر وقت کافی برای انجام مستقیم واردات کالا از چین ندارید و البته هزینه سپردن اینکار به شرکت‌های وارداتی نیز برای شما سنگین است، بهترین کار این است که اجناس ته لنجی بخرید. اگر به بازارهای بندری مثل بندر عباس، آبادان و اهواز سر زده باشید، باید نام بازار ته لنجی را شنیده‌ باشید. 
 

ته لنجی

 

اجناس ته لنجی به اجناسی گفته می‌شود که لنج‌داران و ملوانان در هر سفر به کشور چین، با خود حمل کرده و با قیمتی بسیار پایین در بازارهای داخلی اقدام به فروش آن‌ها می‌کنند. در واقع هر لنج به صورت قانونی اجازه دارد که در سال 6 بار کالا به ارزش 1500 دلار به کشور وارد کند. شما با رفتن به این بازارها می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار پایین تهیه کرده و به نوعی غیر مستقیم اقدام به واردات کالا از چین کنید. 
واردات ته لنجی، کلیک کنید.

 

اولین مرحله، خرید از چین است

برای اینکه بتوانید اقدام به واردات کنید، لازم است در ابتدا با خرید از چین شروع کنید. شما در قدم اول باید کالای مورد نیاز خود را که می‌خواهید وارد کنید انتخاب کرده و سپس با مقایسه بازار داخلی این جنس و قیمتی که در چن به فروش می‌رسد، یک تخمین نسبی از سود واردات این کالا به دست آورده و سپس اقدام به خرید کالا کنید.
 برای خرید نیز کافی است که با شرکت چینی ارتباط برقرار کرده و تعداد جنس مورد نیاز خود را سفارش دهید. برای اینکار نیاز نیست که حتما تا چین سفر کنید. کمپانی وانیکس دارای یک رابط تجاری است که می‌تواند کارهای خرید کالا از چین را به بهترین شکل انجام دهد.
 

خرید از چین

 

 اینکار با ارسال یک پیش فاکتور به شرکت چینی و درج تعداد و مبلغ پرداختی انجام می‌شود. همچنین در این پیش فاکتور قید می‌شود که حواله ارزی چگونه پرداخت می‌شود. بعد از اینکه همه این اطلاعات رد و بدل شد، اجناس مورد نظر خریداری شده و به دست شرکت‌های حمل و نقل بین المللی سپرده می‌شود.
برای خرید از چین با بهترین قیمت توسط وانیکس کلیک کنید.

 

انتقال کالا و تحویل از گمرک

بعد که کالاها به دست شرکت‌های بین المللی حمل و نقل کالا از چین به ایران سپرده شد، اجناس خریداری شده شما به یکی از روش‌های هوایی، دریایی یا زمینی به داخل کشور منتقل می‌گردد. عموما شرکت‎‌های حمل و نقل هوایی وجود دارند که با استفاده از هواپیماهای شخصی اقدام به ارسال این اجناس به ایران می‌کنند. 
هر کدام از این روش‌ها که انتخاب شود، حتما لازم است که کالاها بیمه باربری شوند؛ چرا که ممکن است در طول مسیر اتفاقی ناگوار رخ داده و اجناس آسیب ببینند. در نهایت وقتی اجناس به داخل کشور انتقال داده شدند، شما می‌توانید با در دست داشتن مدارک به گمرکی رفته و اجناس خود را ترخیص کنید. این مرحله، آخرین مرحله واردات کالا از چین محسوب می‌شود. این مرحله نیز توسط شرکت‌های وارداتی مثل کمپانی وانیکس قابل انجام است. 

برچسب ها:
واردات
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید