ایده و خلاقیت

تخفیف خرید کاغذ دیواری | عیدی 1402| تخفیف + هدیه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

ما در این مقاله میخواهیم در مورد کاغذ دیواری کودکان اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

استفاده از کاغذ دیواری، یکی از بهترین روش های برای خلق محیطی پویا، امن و زیبا در اتاق کودک است، که باید براساس فاکتورهای مختلف و البته رده سنی فرزند شما انتخاب شود.
بیشتر افراد در فضاهایی مانند راهرو و اتاق نشیمن از کاغذ دیواری استفاده میکنند، اما از کاربرد شگفت انگیز آندر اتاق کودک غافل هستند. 
در حالیکه تولید کنندگان امروزه با طراحی های جذاب و رنگارنگ سعی کرده اند که به اتاق کودک دلبند شما راه پیدا کنند.
اگر که شما تا به حال به به کاغذ دیواری اتاق کودک فکر نکرده اید، میتوانید با ما همراه باشید تا در انتخاب ان به شما کمک کنیم.

 

کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

برای اینکه دیوارهای خانه خود را کاغذ دیواری کنید، نباید تمام قسمت های خانه خود را با یک نوع کاغذ دیواری بپوشایند. اگر که شما تمام قسمت های خانه تان را تنها با یک نوع کاغذ دیواری بپوشانید، جلوه زیبایی پیدا نمیکند. 
بهتر است که برای اتاق ها یک نوع کاغذ دیواری به کار ببرید و برای پذیرایی نوع دیگری از کاغذ دیواری را استفاده کنید.
البته برای به کار بردن کاغذ دیواری در اتاق ها باید در نظر بگیرید که از اتاق مورد نظر چه کسی استفاده میکند. 
اگر قرار است که از این اتاق یک کودک استفاده کند، بهتر است که کاغذ دیواری کودک را مورد استفاده قرار دارد. اما کاغذ دیاری مناسب برای اتاق کودکان باید دارای چه مشخصاتی باشد؟
برای اینکه بتوانیم به سوال کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک باید چه مشخصاتی داشته باشد پاسخ دهیم باید اول جنسیت کودک مشخص شود. 
اگر که کودک شما دختر باشد باید از پوستر دیواری استفاده کنید که متناسب با روحیات دختر بچه ها باشد و اگر که کودک یا فرزند شما پسر است باید نسبت به روحیاتی که او دارد کاغذ دیواری مناسب را تهیه کنید.

 

کاغذ دیواری اتاق کودک باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

- اگر فرزند شما پسر باشد بهتر است نوعی کاغذ دیواری مخصوص پسران با رنگ هایی شاد مانند زرد و قرمز را تهیه کنید که دارای طرح های کارتونی باشد.
- اگر کودک شما دختر باشد بهتر است که از کاغذ دیواری سه بعدی رنگ روشن و آرامبخش مانند آبی یا صورتی و سبز استفاده کنید که از طرح های کارتونی و شخثیت های مهربان برخردار باشد.
- کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک بای ضد آلرژی باشد. 
بیشتر کودکان در برابر برخی از انواع کاغذ دیواری ها حساسیت هایی نشان میدهند که موجب اذیت شدن انها می شود. خرید کاغذ دیواری از نوع ضد آلرژی موجب جلوگیری از به وجود امدن آلرژِ می شود.
شما برای خرید بهترین نوع کاغذ دیواری برای کودکتان میتوانید به دکو ایده ال مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.
- کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک باید مقاوم در برابر ضربه باشد. کودک همواره در اتاق بازی میکند که به همین علت امکان دارد اشیایی را مانند اسباب بازی به سمت دیوار پرتاب کند.
- مناسب ترین نوع کاغد دیواری برای اتاق خواب کودکان، کاغذ دیواری قابل شستشو است. اتاق کودک پس ازمدتی کثیف و چرکی می شودو باید ان را تمیز کرد. کاغذ دیواری قابل شستشو را به راحتی میتوان تمیز و پاکیزه کرد.

 

کاغذ دیواری ارزان تر است و یا رنگ:

واقعا بعد از مقایسه قیمت های پخش عمده کاغذ دیواری دکوایده ال و قسمت های رنگ در بازار متوجه می شوید که واقعا خرید کاغذ دیواری ارزان تر است از رنگ کردن دیوار.
- استفاده از رنگ سفید بسیار راحت و کم هزینه است اما امکان دارد که با این انتخاب فضا شما زیبا و خاص نشود.
- اما خاص بودن و وسعت فضا را با خرید کاغذ دیواری ارزان سفید با طرح های برجسته یا چایی ریز برای منزلتان خواهید داشت.
- البته که با خرید اشتباه کاغذ دیواری، تمام محیط را تحت تاثیرمنفی قرار میدهید.
پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید کاغذ دیواری ارزان و با کیفیت از مشاوران دکو ایده ال مشاوره بگیرید.
دکو ایده ال تحفیفاتی را برای خرید کاغذ دیواری در نظر گرفته است که شما با مراجعه به این سایت میتوانید از تخفیفات عیدانه آن بهره مند شوید.

 

کاغذ دیواری

 

کاغذ دیواری چه مزایایی دارد؟

پوشاندن دیوارها با کاغذ دیواری مزایای زیادی دارد. اگر که بخواهیم بین مزایا و معایب کاغذ دیواری نسبت به نقاشی با رنگ مقاسه ای داشته باشیم میتوان به مواردی از این قبیل اشاره کرد: تنوع فراوان در رنگ و طرح کاغذ دیواری، امکان استفاده کردن از طرح های مختلف به جای اجرای نقش های تک رنگ، تمیز بودن کار نصب کاغذ دیواری نسبت به نقاشی و از همه مهم تر ارزانتر بودن و قابلیت تعویض و نصب سریع کاغذ دیواری.
یکی از جذابیت های خاص کاغذ دیواری این است که طراح دکوراسیون میتواند با انتخاب کردن طرح های مختلف برای افراد احساسات بصری کاملا متفاوتی را به وجود اورد.
برای مثال استفاده از کاغذ دیواری ای با طرح های عمودی موجب می شود ارتفاع دیوار ها بلند تر به نظر آید. 
حتی طرح هایی وجود دارند که با نصب آنها فضای داخلی خانه بزرگ تر به نظر می رسد.
به طور کلی برخی از مزایای استفاده از کاغذ دیواری عبارتند از:
- نصب بسیار سریع، در حد یکالی دو روزه
- امکان اجرا بر روی تمامی سطح های مختلف دیوار بدون زیر سازی
- قابلیت شستشو کاغذ دیواری با استفاده از دستمال مرطوب
- امکان ایجاد احساسات و تصورات بصری دلخواه

 

کلام آخر:
ما در این مقاله سعی کردیم در مورد کاغذ دیواری کودکان اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم و شما دانستید که استفاده از کاغذ دیواری، یکی از بهترین روش های برای خلق محیطی پویا، امن و زیبا در اتاق کودک است، که باید براساس فاکتورهای مختلف و البته رده سنی فرزند شما انتخاب شود. 
همچنین دانستید که کاغذ دیواری اتاق کودک باید چه مشخصاتی داشته باشد؟
شما برای خرید کاغذ دیواری ارزان میتوانید به دکو ایده ال مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

برچسب ها:
کاغذ دیواری
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید