ایده و خلاقیت

اهمیت چیدن میز شیرینی در جشن عروسی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

وجود شیرینی در جشن عروسی ضروری است اما چیدن میز شیرینی ایده جالبی است که این روزها طرفدار دارد. در این مقاله به اهمیت چیدن میز شیرینی در عروسی خواهیم پرداخت.

اگر به دیزاین و جذابیت جشن عروسی خود اهمیت می دهید توصیه میکنم نگاهی به عکس های این مقاله بیندازید. میز های جذاب و پر از شیرینی یکی از فانتزی های علاقمندان به شیرینی است و کافی است عروس خانم یا آقای داماد از طرفداران طعم دلچسب و ظاهر دلفریب شیرینی باشند تا به سرعت جذب میز های رنگارنگ با دیزاین های جذاب شیرینی در عروسی ها باشند. میز شیرینی ایده جذابی است تا تمام خلاقیت و سلیقه خود را با تشریفات خود مطرح کنید و در شب عروسی شاهد دیزاین جذابی از شیرینی عروسی در کنار کیک عروسی خود باشید.

 

چرا میز شیرینی بنظر جذاب است؟

همانطور که در بالا نیز گفته شد میز شیرینی بدلیل تنوع و رنگ و لعابی که دارد بسیار جذاب است. شیرینی ها در انواع مختلف خشک و تر مناسب استفاده در جشن عروسی است. شما بنابر سلیقه ی خود میتوانید نوع شیرینی دلخواهتان را انتخاب کنید. این روز ها سفارش کوکی های بانمک با طرح های جذاب مناسب حال و روز عروسی هم رایج شده که دیزاین فوق العاده ای برای میز شیرینی شما ایجاد خواهد نمود. همچنین این نکته که کیک عروسی شما در وسط این میز قرار خواهد گرفت و اگر آن را با ذوق و سلیقه خود سفارش داده باشید تحسین میهمانان را در پی خواهد داشت بسیار جالب است. 

میز شیرینی جذاب

 

شیرینی های مناسب میز شیرینی کدامند؟

این که بدانید شیرینی های مناسب میز شیرینی کدامند بسیار مهم است. چرا که با انتخاب اشتباه نوع شیرینی ممکن است باعث بروز مشکلاتی مثل مسمومیت میهمانان و یا دفرمگی شیرینی های میز شیرینی شوید و نه تنها میز شیرینی شما جذاب و زیبا نخواهد شد، بلکه ظاهر بسیار نامطلوبی پیدا خواهد کرد. پس دقت داشته باشید شیرینی هایی برای میز شیرینی مناسب هستند که میزان خامه کمتری داشته باشند، منظور انتخاب شیرینی های خشک برای میز شیرینی نیست اما استفاده از شیرینی هایی که تزئیناتی پایدار تر از خامه دارند بسیار نتیجه رضایتبخش تری خواهد داشت. دقت داشته باشید انتخاب نوع شیرینی ها و تاپینگ های روی آن ارتباط مستقیم با زمان جشن عروسی شما دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

چرا نوع شیرینی و زمان برگزاری جشن عروسی اهمیت دارد؟

اگر دقت کرده باشید یک شب گرم تابستان اگر فراموش کنید آخر شب ظرف شیرینی خامه ای را داخل یخچال قرار دهید تا صبح چیزی جز شیرینی های مسموم با خامه ترش تحویل نخواهید گرفت. دقیقاً به همین دلیل انتخاب نوع شیرینی و زمان برگزاری جشن عروسی مهم است. چرا که در عروسی های فصول گرم مانند تابستان و اواخر بهار استفاده از شیرینی تر و خامه ای ریسک بیشتری ایجاد می کند و توصیه تشریفینو این است که شیرینی تر را در فصول گرم سال فقط جهت سرو و پذیرایی از میهمانان خود انتخاب کنید و یه هیچ وجه شیرینی تر را گزینه ای برای تزیین میز شیرینی قرار ندهید. 

 

اقلام جذاب میز شیرینی چه چیزهایی است؟

بالاتر گفتیم که میز شیرینی چه جلوه و جذابینی به دکوراسیون سالن جشن عروسی شما می بخشد. حال نوبت آن رسیده که بررسی کنیم دقیقاً چه چیزهایی می توانند برای زیباتر شدن میز شیرینی روی آن قرار گرفته و با ذوق و سلیقه شما (که پیش از مراسم جشن عروسی به تشریفات پیشنهاد خواهید داد) و یا دیزاینر نمایی فوق العاده به آن ببخشد. استفاده از کندی بار ها روی میز شیرینی در نقاط مختلف میز می تواند رنگ و هارمونی مورد نظر را تامین کند. همچنین سفارش کوکی های رنگی یا سفید با طرح لباس عروس و داماد و با هر طرحی که با استایل کلی مراسم و میز شیرینی تناسب دارد، از المان های جذاب میز شیرینی بشمار می رود. همچنین شما می توانید کاپ کیک های رنگی با تاپیک های رنگی یا سفید را در شیرینی خوری های زیبا روی میز شیرینی خود داشته باشید. در مرکز توجه این جذاب های شیرین میتوانید کیک عروسی خود را قرار دهید و در پایان یک عکس فوق العاده در کنار میز شیرینی خود داشته باشید تا شیرینی جشن عروسی را تا مدت ها برایتان تداعی کند.

 

چند نوع میز شیرینی جذاب

میز شیرینی روستیک

دیزاین روستیک یکی از دیزاین های پر طرفدار در جشن عروسی است که این روز ها بدلیل حس و حال خوبی که ایجاد می کند مورد انتخاب عروس داماد ها قرار می گیرد. اگر دیزاین روستیک را برای بخشی از شب عروسی خود انتخاب کرده اید پیشنهاد می کنم میز شیرینیروستیک را نیز انتخاب کنید. میز شیرینیروستیک مانند دیزاین روستیک از ساده ترین لوازم ممکن برای دیزاین استفاده می کند. در دیزاین روستیک شما می توانید با استفاده از شیشه های مربا، کمی کنف و برگ سبز و گندم های طلایی رنگ میز شیرینی روستیک خود را دیزاین کنید. دقت داشته باشید انتخاب نوع شیرینی های میز شیرینی روستیک بسیار مهم بوده و معمولاً از کیک هایی با دیزاین ساده و روستیک و شیرینی هایی با رنگ خنثی استفاده می شود. عکس زیر به شما نشان می دهد که در عین سادگی می توانید میز شیرینی روستیک جذابی داشته باشید.

میز شیرینی روستیک تلفیقی از سادگی و دیزاین روستایی و چوبی

 

میز شیرینی وینتج

وینتج در واقع به سبکی از دیزاین گفته می شود که اشیاء قدیمی را در طراحی و تزئین در کنار لوازم امروزی بکار گیرند. در میز شیرینی وینتج نیز نوع شیرینی ها ترجیحاً ساده و رنگ های خنثی است و با عناصر چوبی مانند شیرینی خوری چوبی و ظروف ترجیحاً قدیمی دیزاین می شود. در میز شیرینی وینتج از رنگ ها کمتر استفاده می شود. این نوع دیزاین در موارد بسیاری شبیه به میز شیرینی روستیک است 

میز شیرینی وینتج

 

میز شیرینی رنگی

زوج های زیادی هستند که برای گل آرایی مراسم عروسی خود رنگ خاصی از گل را انتخاب نمی کنند و درخواستشان استفاده از تمامی رنگ ها است. این زوج ها معمولاً عروس و داماد های پر انرژی و شادی هستند که بیشتر هدفشان از شب عروسی شادی و دورهمی است. میز شیرینی رنگی با کندی بار های شیشه ای و شکلات های رنگی، کوکی های رنگین کمانی و ball candy یا همان گلوله های شکلاتی و رنگی کیک و آبنبات های رنگارنگ دیزاین می شود و انرژی فوق العاده ای دارد. قرار دادن کیک عروسی رنگی در وسط این میز شیرینی زیبایی آن را تکمیل خواهد کرد. دقت داشته باشید تاکیدی بر استفاده از چندین رنگ در میز شیرینی رنگی نیست، بلکه شما یک یا دو رنگ که با یکدیگر هارمونی دارند و سایر المان های جشن عروسی شما (اعم از کیک عروسی، کارت عروسی و...) با آن رنگ طراحی شده اند را انتخاب نمایید و میز شیرینی خود را با همان رنگ ها دیزاین کنید و شیرینی های متناسب با آن سفارش دهید.

میز شیرینی رنگی

 

میز شیرینی لوکس یا سفید

عروسی برای شما تداعی گر رنگ سفید است، دیزاین میز شیرینی سفید نیز بر همین اساس پر طرفدار است و جذابترین رنگی که درکنار رنگ سفید میز شیرینی شمارا خاص می کند رنگ طلایی است. استفاده از رنگ سفید و طلایی در میز شیرینی لوکیشنی فوق العاده جذاب و لوکس ایجاد می کند که در عین سادگی لوکس است و شما می توانید از ظروف سفید با دیزاین های ظریف طلایی و همچنین شکلات های مرواریدی سفید و طلایی استفاده کنید و میز شیرینی لوکس و زیبایی خلق کنید. دقت داشته باشید میزان استفاده از رنگ طلایی به نسبت سفید بسیار اندک است.

میز شیرینی سفید طلایی لوکس

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید