ایده و خلاقیت

بهترین سایت برای خرید وایت برد ارزان و باکیفیت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر شما از جمله کسانی هستید که نیاز به جابجایی مداوم تخته دارید یا نمی توانید تخته را روی دیوار نصب کنید، ما تخته سفید و تخته سبز پایه دار را توصیه می کنیم.

اگر شما از جمله کسانی هستید که نیاز به جابجایی مداوم تخته دارید یا نمی توانید تخته را روی دیوار نصب کنید، ما تخته سفید و تخته سبز پایه دار را توصیه می کنیم. پایه های استفاده شده از نوع چرخی هستند و به همین دلیل استفاده از آنها آسان است. پایه ها بسیار مستحکم و با روش کوره الکترواستاتیک رنگ شده اند. این روش رنگ آمیزی یک لایه پوشش سخت روی سطح ایجاد می کند. بنابراین در برابر ضربه محو نمی شود و آسیب نمی بیند.

 

وایت برد و گرین برد خوب از کجا بخرم ؟ 

وایت برد و تخته سبز از لوازم ضروری در هر محیط آموزشی هستند. تخته سیاه یا تخته سبز بیشتر در پیش دبستانی و دبستان کاربرد دارد. اما برای برخی افراد به دلیل حساسیت و آلرژی بودن گچ، برخی افراد به تخته سفید روی می آورند.
تابلو سبز ساخت ایران کیفیت خوبی دارد و نوشتن را برای دانش آموزان آسان می کند. رنگ گچ های این تابلو نه تیره است و نه کم رنگ و بعد از پاک شدن اثری از نوشته روی صفحه نیست. وایت برد و گرین برد هر دو مغناطیسی هستند. امروزه این نوع ورق بیشترین آمار تولید را در بازار دارد. بردهای مغناطیسی قابلیت بارگذاری ابزار مغناطیسی و آموزشی را بر روی خود دارند. تابلوها دارای سایزهای مختلفی هستند و کاربران می توانند با توجه به محیط خود سایز مناسب را سفارش دهند.

 

شرکت تمیز گستر اندیشان

این شرکت  از 22 سال پیش با ارائه خدمات و محصولات مطلوب و با کیفیت به مراکز اداری، آموزشی، شرکتها، مساجد و اماکن مقدس فعالیت خود را شروع نموده است. در حال حاضر تولیدکننده محصولات مفتولی از جمله توشه نگهدار,جالباسیهای دیواری و شیرفشاری صابون مایع هست. 
بهترین قیمت های ممکن 

از طریق این فروشگاه , علاوه بر محصولات تولیدی خود تجهیزات اداری,بهداشتی ,نظافتی و لوازم کمک آموزشی را با همکاری کارخانجات و تولید کنندگان معتبر مانند، کارخانه آذر جارو (آنا)، کارخانه دانشگر،شرکت تجهیز گستر شیدکوه, کارخانه مهرگان، گروه صنعتی رفاه گستر، بازرگانی فداقی   تهیه و توانسته اند محصولات و خدمات مورد نظر مشتریان گرانقدرمان را فراهم ساخته است.

همچنین به منظور دسترسی بیشتر مشتریان عزیز به مشخصات و بهای کالاها و فراهم نمودن امکان خرید آنلاین برای  آنان، این فروشگاه اینترنتی را در محیط مجازی راه اندازی نموده اند. که از لینک خرید وایت برد از تمیز گستر وارد این سایت می شوید.

 
ابعاد تخته های تولید شده

•    100x100
•    100x150
•    100x180
•    100x200
لازم به ذکر است بسته بندی تمامی محصولات این شرکت به گونه ای است که کیفیت محصول تا تحویل مشتری تغییر نمی کند.
 

وایت برد

 

مزایای تخته وایت برد و گرین برد

•    طبقه های چرخدار و متحرک
•    حمل و نقل آسان
•    کیفیت و قدرت بالا
•    مغناطیسی
•    همراه با گارانتی

 

وایت برد و تخته سبز

در ادامه این مقاله توضیحاتی در مورد وایت برد و گرین برد و نحوه محافظت از آنها خواهیم داد.
امروزه بسیاری از کاربران با وجود وایت برد مغناطیسی از تابلوهای سبز مغناطیسی استفاده می کنند و دلایل استفاده از تابلوهای سبز در مدارس ارزانتر بودن گچ نسبت به گچ و همچنین معایب استفاده از گچ نسبت به گچ است. گرین بورد دوباره به صفحه برگشته و کیفیت بالای آن به کاربر کمک زیادی می کند تا روی آن کار کند و بنویسد و باعث می شود هنگام نوشتن با گچ گچ روی صفحه سر نخورد و از محو شدن یا پر رنگ شدن نوشته ها جلوگیری کند. هنگام پاک کردن تخته سبز، گچ به صفحه نمی چسبد و به راحتی پاک می شود.
همچنین یکی دیگر از مزیت های تخته سبز (گرین برد) نسبت به نوع (وایت برد) طول عمر بسیار بیشتر آن است که باعث می شود تخته سبز مقرون به صرفه تر از وایت برد باشد... در قسمت پایین یک سر وجود دارد. تخته سبز در سری آلومینیومی قرار می گیرد که از افتادن گچ تخته روی زمین جلوگیری می کند و همچنین می توان از آن برای تمیز کردن صفحه و گچ استفاده کرد.برای نصب صفحه سبز چند بست پلاستیکی نشکن که کاربر می تواند به راحتی وصل کند وصل می شود. می توان آن را روی دیوار یا در صورت لزوم روی زمین با پایه های چرخدار مختلف قرار داد و از تخته سبز به صورت متحرک در مکان های مختلف استفاده کرد.
از دیگر مزیت های تخته سبز نسبت به وایت برد می توان به نداشتن کوچکترین رفلکس نور اشاره کرد که در حین تدریس بسیار حائز اهمیت است، بنابراین دانش آموزان به راحتی می توانند مطالب روی تخته را ببینند و مشکلی ایجاد نکنند. . کوچکترین آسیب به چشم نمیرساند.
تخته وایت برد و گرین برد امروزه پرمصرف ترین محصولات در زمینه تخته وایت برد و گرین برد هستند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید