ایده و خلاقیت

8 نکته طلایی در انتخاب باغ تالار عروسی که باید بدانید!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در این محتوا مواردی را ذکر می کنیم که برای انتخاب باغ تالار برای عروسی و مراسم های دیگر مورد توجه شما قرار بگیرد و انتخاب بهتری داشته باشید، برای ادامه مطلب کلیک کنید.

انتخاب باغ تالار برای عروسی یکی از مهم ترین اقداماتی است که زوج باید انجام دهند. اقدامی که از مدت ها قبل باید انجام شود. بسیارند زوج هایی که ماه ها قبل عروسی تمامی آگهی ها و شبکه های اجتماعی و سایت ها را می گردند تا مکان مناسب را برای برگزاری مراسم خود پیدا کنند. 
همانطور که می دانید باغ تالارهای متعدد و گوناگونی در تهران و به خصوص در اطراف تهران مثل باغ تالار در گرمدره وجود دارد. بنابراین انتخاب از میان آنها شاید کار نسبتا سختی باشد. البته این مورد تا حد زیادی به عواملی مثل سلیقه و بودجه هم وابسته است. 
شب عروسی شبی است که تنها یک بار در زندگی زوج اتفاق می افتد و همه دوست دارند که به ایده آل ترین شکل ممکن برگزار شود. از آنجایی که خیلی از افراد در زمینه انتخاب مکان عروسی تجربه ای ندارند، بهتر است نکات و اصول این کار را بدانند. در این نوشته قصدر داریم نکات و عواملی را که باید در انتخاب باغ تالار در نظر گرفته شوند به شما معرفی کنیم. 

 

1.راهنمای انتخاب باغ تالار عروسی

همانطور که اشاره کردیم این انتخاب تا حد زیادی به سلیقه و بودجه و توقعات آدم ها بستگی دارد برای هر زوجی یک سری از فاکتورها در اولویت هستند و بقیه نه. با این حال، به طور کلی اصولی وجود دارند که با در نظر گرفتن آنها می توان انتخاب بهتری داشت. 

 

2. مسیر ساده و محیط سرسبز

هیچ کس دوست ندارد ساعت ها در راه بماند تا به مراسم عروسی برسد. بنابراین جایی را انتخاب کنید که از لحاظ دسترسی خیلی سخت و پیچیده نباشد. 
از طرفی تهران شهری است که لبریز از ترافیک و هیاهو است. اما اطراف تهران به دلیل شرایط آب و هوایی خود محله های آرام تر و دلپذیرتری با طبیعت زیبا دارد. باغ تالارهای سرسبز متعددی در این محله ها، مثل کرج و گرمدره، وجود دارند که می شود از آنها بازدید کرد و با در نظر گرفتن شرایط و امکاناتشان انتخاب خوبی داشت. 

 

باغ تالار

 

3. دیزاین و دکوراسیون خوب

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر بگیرید دکوراسیون و نورپردازی است. این دکوراسیون شامل میز و صندلی ها، محیط پذیرایی، تزئینات و گل آرایی و جایگاه عروس و داماد می شود. دکوراسیون باید شیک و لوکس و در عین حال راحت و دلپذیر باشد. 
نورپردازی نیز می تواند کیفیتی دوچندان به زیبایی فضا ببخشد و همچنین در کیفیت و زیبایی فیلم عروسی و عکس های شما تاثیر زیادی بگذارد. در تاریکی شب تزئیناتی مثل شمع آرایی و ریسه و فانوس و چراغ می توانند فضا را بسیار رمانتیک و زیبا کنند. 

 

4. سیستم سرمایشی و گرمایشی متناسب با فصل

این نکته حائز اهمیت زیادی است. اگر میهمانان شما در محیط احساس سرما یا گرمای بیش از حد کنند به آنها خوش نمی گذرد. پس حتما زمان بازدید از باغ تالار دقت کنید که مکان از سیستم گرمایشی یا سرمایشی متناسب با فصل برخوردار باشد. 
مخصوصا برای فصل های سردی مثل پاییز و زمستان، داشتن هوای گرم و مطبوع در تالار اهمیت زیادی دارد. هوای مناسب باعث می شود میهمانان و حتی خود شما احساس راحتی و لذت بیشتری در فضا کنید و شب بی نظیری داشته باشید. 

 

5. متراژ و ظرفیت باغ تالار

باغ تالار باید فضایی متناسب با تعداد میهمانان شما داشته باشد. بنابراین هنگام تحقیق و بازدید از متراژ محیط اطمینان حاصل کنید. همچنین انتخاب فضای خیلی باز و وسیع برای جشنی که تعداد میهمانان زیادی ندارد مناسب نیست، چون باعث پراکندگی می شود. بنابراین فضایی کوچک تر و جمع و جورتر می تواند انتخاب به مراتب بهتری برای شما باشد. اما اگر تعداد میهمانان زیاد است بهتر است دنبال فضای گسترده تری بگردید. 

 

6. پارکینگ

یکی از دغدغه های دعوت شدگان همیشه جای پارک خودرو است. باغ تالارهایی که مجهز به پارکینگ هستند این دغدغه را از سر شما کم می کنند. میهمانان می توانند با پارک خودرو در محیطی امن و راحت، نگرانی نداشته باشند و از مراسم لذت بیشتری ببرند. بنابراین این امکان را برای انتخاب باغ تالار حتما در نظر بگیرید. 

 

باغ تالار گرمدره

 

7. سرویس پذیرایی و شام

موقع انتخاب حتما منوی پذیرایی و شام باغ تالار را نگاه کنید و از تنوع غذایی و پذیرایی آن مطلع شوید. پذیرایی نقش پررنگی در خوش گذشتن به میهمان دارد. شام بی کیفیت می تواند خاطره بدی از مراسم شما به جای بگذارد. 
حتما قبل از رزرو باغ تالار، در این مورد با مسئولین هماهنگ کنید و همچنین از تجربه و مهارت کادر خدماتی اطمینان حاصل کنید. 

 

8. هزینه معقول و منصفانه

بودجه در واقع می تواند در خیلی از موارد برای شما تعیین کننده باشد. بنابراین سعی کنید جایی را انتخاب کنید که هزینه رزرو و ارائه خدماتش معقول و منصفانه باشد. بهتر است در این مورد حتما خوب تحقیق کنید تا بتوانید از اعتبار باغ تالار و منصفانه بودن هزینه اش مطمئن شوید و بر اساس بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

سخن آخر
در این نوشته سعی کردیم مهم ترین عواملی را که باید برای انتخب باغ تالار در نظر بگیرید به شما معرفی کنیم. توجه به این نکات می تواند به شما کمک کند انتخاب شایسته تری داشته باشید و شبی فراموش نشدنی را برای خود و میهمانان رقم بزنید. 
باغ تالار میرزایی در گرمدره یکی از معتبرترین و با سابقه ترین باغ تالار های این منطقه است. این باغ تالار با مدیریت حرفه ای و کادر مجرب همواره شب های جشن خاطره انگیز و با کیفیتی را برای مشتریان رقم زده است. 
از ویژگی های بارز این مکان می توان به محیط سرسبز، دکوراسیون شیک و لوکس، نورپردازی حرفه ای و خاص، تزئینات چشمگیر و امکانات رفاهی اشاره کرد. باغ تالار میرزایی می تواند با شایستگی شبی تکرارنشدنی را به شما هدیه دهد. 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید