ایده و خلاقیت

بهترین فیلم های سینما از نظر سایت IMDb به همراه لینک پخش آنلاین

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

برای آن دسته از شما که علاقه مند هستید که تماشاگران دیگر چه فیلم هایی را به عنوان منبعی برای تماشای فیلم های جدید و محبوب خود انتخاب میکنند این لیست را پیشنهاد میکنیم.

همه عاشق فیلم هستند و فیلم ها منبع خوبی برای سرگرمی و لذت بردن از زمان هستند. وقت گذارانی با فیلم دیدن تنها جنبه مثبت دیدن فیلم های جذاب نیست. شما با قرار دادن خود به جای شخصیت های فیلم خودتان را در شرایط خاص قرار میدهید و قدرت تحلیل و خیال پردازی خود را به خوبی تقویت میکنید.

علاوه بر این شما فقط فیلم تماشا نمیکنید، بلکه دوست دارید درباره فیلمها بخوانید، شخصیتهای آنها بشناسید و موارد دیگر را بدانید، پایگاه داده فیلم و سایتهای نقد همه چیز درباره فیلمها را در اختیار شما قرار میدهند، در آنجا میتوانید فیلمهای جدید منتشر شده، آخرین اخبار، نقد فیلمها، تریلرها را تماشا کنید. 

آی ام دی بی (پایگاه داده فیلم های اینترنتی) یکی از محبوب ترین وب سایت ها یا پایگاه های داده درباره فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و موارد مشابه است.

لیست ۲۵۰ فیلم برتر پایگاه داده اینترنتی IMDb  همواره مورد توجه طرفدران پرو پاقرص فیلم و سریال قرار دارد . این فهرست برای بسیاری از علاقه مندان اغلب منبعی برای کشف فیلم های محبوب و پرطرفدار می باشد اگر برای دسترسی به این صفحه مشکل دارید باید به شما اطلاع بدهیم که صفحه دانلود فیلم دالفک اطلاعات جامعی را از 250 فیلم برتر تاریخ سینما را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است و کار را برای طرفدران فیلم و سریال فارسی زبان راحت تر کرده است. 

تنها رای های رای دهندگان عادی IMDb یعنی افرادی که مرتباً در IMDb رای میدهند در هنگام ایجاد فهرست ۲۵۰ فیلم برتر در نظر قرار داده شده است. این مجموعه از داده شامل 250 لیست برتر IMDB از سال 1921 تا 2022 با اطلاعات اولیه هر فیلم است. 

برای آن دسته از شما که علاقه مند هستید که تماشاگران دیگر چه فیلم هایی را به عنوان منبعی برای تماشای فیلم های جدید و محبوب خود انتخاب میکنند این لیست را پیشنهاد میکنیم.


دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی 1995
 

 

خلاصه داستان: یک عروسک گاوچران زمانی که یک آدم فضایی جدید جایگزین او به عنوان اسباب بازی برتر در اتاق یک پسر بچه می شود، به شدت مورد تهدید و حسادت قرار می گیرد.
درباره فیلم: داستان اسباب‌بازی (انگلیسی: Toy Story) یک فیلم کمدی پویانمایی رایانه‌ای آمریکایی، محصول سال ۱۹۹۵ است که توسط پیکسار ساخته شد و والت دیزنی پیکچرز آن را منتشر کرد. این فیلم، اولین قسمت از فرنچایز داستان اسباب‌بازی، اولین فیلم بلند پویانمایی تمام رایانه‌ای و همچنین اولین فیلم بلند پیکسار است.

 

دانلود فیلم شجاع دل 1995
 

 

خلاصه داستان: ویلیام والاس، جنگجوی اسکاتلندی، هموطنان خود را در شورش رهبری می کند تا وطن خود را از ظلم ادوارد اول پادشاه انگلستان آزاد کند.
درباره فیلم: شجاع‌دل یا دلاور (به انگلیسی: Braveheart) فیلمی حماسی درام آمریکایی به کارگردانی و بازیگری مل گیبسون، محصول سال ۱۹۹۵پارامونت پیکچرز و فاکس قرن بیستم است.

 

دانلود فیلم کشتی 1981
 

 

خلاصه داستان: فرانسه هنگام جنگ جهانی دوم به دست نیروهای ارتش آلمان نازی اشغال شده و نیروی دریایی آلمان نازی یکی از بندرهای فرانسه اشغالی به نام بندر لا روشل را که در غرب فرانسه است پایگاه جنگی خودش کرده است و ... 
درباره فیلم: کِشتی (به آلمانی: Das Boot) یک فیلم جنگی ۱۴۹ دقیقه‌ای به کارگردانی ولفگانگ پترسن با بازی یورگن پروشنو محصول کشور آلمان غربی پیشین است.

برچسب ها:
فیلم و سریال
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید