ایده و خلاقیت

قیمت شستشوی فرش توسط قالیشویی بهزاد برای خانه تکانی عید 1402

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

ما در این مقاله قصد داریم در مورد قیمت شستشوی فرش توسط قالیشویی بهزاد برای خانه تکانی عید 1402 اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشیم.

شستشو و نظافت فرش، اهمیت زیادی دارد و رعایت کردن اصول و قواعد خاص آن باعث می شود تا فرش کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و حتی خصوصیات ظاهری خود را حفظ کند.
اگر که فرش های شما به قدری کثیف نیستند که بخواهید آن ها را به قالیشویی بسپارید و یا نمیخواهید که پول و هزینه زیادی پرداخت کنید و به شرکت های قالیشویی مراجعه کنید پس خودتان فرش هایتان را بشویید تا تمیز شوند.

 

چرا باید شستشوی  فرش را به قالیشویی سپرد؟

در درجه اول بهتر است که بدانید فرش های جدید در انواع گوناگون و با الیاف مختلفی تولید می شوند.
هر فرش، ویژگی های خاص خود را دارد که موجب می شود، شستشوی ان نیازمند مواد شوینده و روش مناسب شستشوی فرش باشد. 
شناختن فرش ها کاری تخصصی است و تنها با تجربه سال ها فعالیت در این زمینه به دست می آید.
در این شرایط اگر تشخیص درستی نداشته باشیم، امکان دارد به قیمت از دست رفتن کیفیت فرش و شستشوی نامناسب آن تمام شود.
نکته دوم این است که محاسبه کردن هزینه های آب و مواد شوینده مصرفی و همچنین زمان صرف شده، نشان میدهد که شستشوی فرش در خانه، دیگر مانند گذشته از نظر مالی نیز به صرفه نیست.
فارغ از همه مواد گفته شده، یک فرش تمیز و درخشان و پاکیزه نتیجه نهایی شستن فرش در بهترین قالیشویی است، نتیجه ای که قطعا با شستن آن به هیچ روش دیگری به دست نخواهد آمد.
در نهایت یک کارخانه قالیشویی حرفه ای در کنار خدمات فرش شویی که دارد، در سایر زمینه های مورد نیاز و مرتبط مانند رنگ برداری، رفوگری، ریشه زنی و .. بهترین خدمات را ارائه می دهد تا با خیالی آسوده و راحت بتوانید رفع تمامی ایرادات فرش ارزشمند خود را به ما بسپارید

 

حمل و نقل:

خوش قولی، اولین تعهد ما به مشتریان است. 
ما در زمان تعیین شده، در محل شما حاضر می شویم، و فرش شما را با دقت کامل جمع کرده و با احتیاط ان را حمل میکنیم.
پس از پایان شستشو نیز، فرش به صورت کاملا لول شده و بسته بنید شده، در محل شما تحویل داده می شود.
قیمت قالیشویی و شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی بهزاد مطابق با تعرفه اتحادیه قالیشویان است و هیچ هزینه ای خارج از چارچوب های مرسوم از مشتری اخذ نخواهد شد.
برخی مراکز در ایام شلوغ سال مانند ماه های پایانی و نزدیک به خانه تکانی، از مشتریان خود هزینه های مضاعفی میگیرند که بیشتر نارضایتی آنان را در پی دارد.
در حالی که قالیشویی بهزاد ضمن داشتن تعهد در خصوص ارسال به موقع کالای مشتری، هیچگونه هزینه اضافی را از مشتری دریافت نمیکند.

 

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی بهزاد:

قالیشویی بهزاد آماده است تا در زمینه شستشوی فرش و سایر خدمات مرتبط با فرش بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.
در صورت تماس با مجموعه ما در ابتدا کارشناسان ما درباره روش انجام، تعرفه ها و توضیحاتی را به شما میدهد و پس از مشخص شدن درخواست شما، برای دریافت و تحویل فرش ها زمان دقیقی در نظر گرفته می شود.
فرش های شما نزد ما امانت هستند و تمام تلاش ما این است که برای فرش های ارزشمند شما امانت دار خوبی باشیم و خدماتی باکیفیت را ارائه دهیم.

 

خدمات تخصصی قالیشویی بهزاد

در کارخانه های قالیشویی به وسیله دستگاه های مخصوص و تجهیزاتی که دارند مراحل شستشو و خشک کردن را در کوتاه ترین زمان انجام میدهند. 
همچنین با نظارت متخصصان و نیروهای با تجربه در این زمینه عملیات شستشو و حمل و نقل ودیگر خدمات، با کیفیت بسیار خوب و بالایی انجام می شود و از هدر رفتن آب هم جلوگیری میشود.
 به این دلیل که مراکز قالیشویی باید عملیات شستشوی فرش ماشینی را با اصول و استاندارد های ابلاغ شده از طرف اتحادیه صنف قالیشویی به بهترین نحو انجام دهند.
مراکز قالیشویی علاوه بر شستشوی فرش های ماشینی، دستبافت و تابلو فرش، خدمات شستشوی موکتف پرده، خشک شویی مبلمان در منزل، ریشه زنی و .. را انجام میدهند.

 

قیمت شستشوی فرش توسط قالیشویی بهزاد برای خانه تکانی عید 1402

قیمت شستن فرش ماشینی در قالیشویی با توجه به تراکم فرش، دستبافت و یا ماشینی بودن آن تعیین می شود.
تمام خدمات قالیشویی بهزاد با توجه به قیمت های اعلام شده از اتحادیه صنف قالیشویی انجام شده است و خدمات با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت انجام می شود.
این قالیشویی با بیش از 10 سال تجربه در غرب تهران و به کمک نیرو های با تجربه و کاربلد خود و با استفاده از جدید ترین دستگاه ها توانسته در کوتاه ترین زمان ممکن فرش ها را با بالاترین کیفیت شستشو دهد و خشک کند و ان را تحویل مشتری دهد.

 

مراحل شستشوی فرش:

•    بررسی فرش
•    غبارگیری
•    لکه برداری
•    شستشو
•    آبکشی
•    خشک کردن

 

کیفیت شستشوی فرش:

شستشوی فرش در قالیشویی بهزاد یک کار تخصصی است. 
به این معنا که ما برای فرش شما ارزش قائلیم و هر فرش را با توجه به ویژگی های خاص خود شستشو میدهیم.
استفاده کردن از دستگاه های مکانیکی مخصوص فرش شویی، شامپو های خارجی وبهره بردن از بهترین شستشوی فرش وخشک کردن، همه ان چیزی است که موجب می شود تا شستشوی فرش شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

کلام آخر:
ما در این مقاله سعی کردیم در مورد قیمت شستشوی فرش توسط قالیشویی بهزاد اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم و شما دانستید که شستشو و نظافت فرش اهمیت زیادی دارد و رعایت کردن اصول و قواعد خاص آن باعث می شود تا فرش کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و حتی خصوصیات ظاهری خود را حفظ کند.
همچنین دانستید که نحوه شستشوی فرش در قالیشویی بهزاد چگونه است.
شما میتوانید به قالیشویی بهزاد مراجعه کنید و از تمامی خدمات آن استفاده کنید.

برچسب ها:
قالیشویی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید