ایده و خلاقیت

اصول برگزاری جشن‌ پایان سال سازمانی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

معمولا برای برگزاری مراسم‌های سازمانی دو گزینه پیش روی سازمان هاست، یا برگزاری مراسم در محل شرکت یا خارج از آن که در اکثر مواقع کارکنان سازمان دوست دارند برای برگزاری جشن پایان سال در فضایی خارج از فضای همیشگی قرار گیرند. پس یکی از گزینه‌هایی که روی میز قرار دارد، برگزاری جشن پایان سال در رستوران است.

بهترین زمان برای قدردانی از پرسنل یک سازمان، پایان یک سال کاری است. برگزاری جشن‌ پایان سال بصورت اختصاصی و یا حتی پذیرایی از خانواده‌های کارکنان در فضایی شاد و غیر رسمی باعث صمیمیت و وفاداری بیشتر میشود.

معمولا برای برگزاری مراسم‌های سازمانی دو گزینه پیش روی سازمان هاست، یا برگزاری مراسم در محل شرکت یا خارج از آن که در اکثر مواقع کارکنان سازمان دوست دارند برای برگزاری جشن پایان سال در فضایی خارج از فضای همیشگی قرار گیرند. پس یکی از گزینه‌هایی که روی میز قرار دارد، برگزاری جشن پایان سال در رستوران است.

رستوران ارکیده یکی از رستوران‌های خوشنام و قدیمی است که سالیان سال میزبان جشن‌ها و رویدادهای سازمانی می‌باشد و با دارا بودن ویژگی‌های زیر دغدغه بسیاری از مجموعه ها را برای انتخاب رستوران مناسب جشن پایان سال از بین برده است:

 

تنوع فضا در مجموعه رستوران های ارکیده

مجموعه ارکیده با هشت شعبه در استان‌های تهران، البرز، مازندران و اصفهان با محیطی شکیل و اختصاصی امکان برگزاری جشن پایان سال سازمانی را در سالن‌های متفاوت فراهم کرده است.

  • سالن‌های VIP
  • آلاچیق و تخت در فضای باز
  • سالن‌های مجلل و خوش‌منظره

 

پارکینگ اختصاصی

بی‌شک پیدا کردن یک جای پارک مناسب در روزهای شلوغ و پرترافیک پایان سال کاری دشوار طاقت ‌فرساست. تمامی شعب مجموعه رستوران های ارکیده با پارکینگ اختصاصی این دغدغه را برطرف کرده تا میهمانان بدون نگرانی و استرس به جشن پایان سال برسند.

 

امکانات صوتی و تصویری مناسب

 

 

جشن‌ها و مراسمات سازمانی فضای مناسبی است جهت مرور دستاوردهای سال گذشته و مطرح کردن برنامه‌های کاری سال جدید؛ امکاناتی نظیر ویدئو‌پروژکتور، میکرفون‌های میزی و ... سبب شده مجموعه ارکیده به عنوان بهترین رستوران برای جلسات سازمانی شناخته شود.

 

پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای

مطمئناً نمی‌خواهید به دلیل بی‌نظمی و پذیرایی نامناسب جلوی همکاران خود خجالت‌زده شوید؛ وجود یک تیم حرفه‌ای، آموزش دیده و مجرب در مجموعه ارکیده خیالتان را از برگزاری یک جلسه کاری عالی چه در رستوران راحت می‌کند.

 

منوی متنوع برای هر ذائقه ای

 

 

غذاهای متنوع برای جشن و مهمانی سازمانی یعنی احترام به سلایق غذایی متفاوت. منوی متنوع رستوران‌های ارکیده با امکان سرو انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی، نوشیدنی‌های گرم و سرد لذت ضیافت کاری‌تان را دو چندان میکند.

 

تزئینات و دکوراسیون مراسم

 

 

تزئین و اجرای یک تم مناسب، از جمله فعالیت‌هایی است که محیط را دلپذیرتر می‌کند. ایده‌هایی مانند چیدمان سفره هفت‌سین، دیزاین میزها به رنگ سازمانی و یا حتی بادکنک‌‌آرایی هم می‌تواند جذاب باشد. تیم خوش‌ذوق و خلاق ارکیده با تمام توان تلاش میکنند تا مهمانان جشن سازمانی شما لحظات به یادماندنی را سپری کنند.

 

کیک اختصاصی برای جشن سازمانی 

اگر ساعت برگزاری مراسم در زمان ناهار یا شام نیست، می‌توانید اقدام به تهیه کیک کنید. یک کیک با تزئینات خاص همانند درج لوگوی سازمان یا یک عکس گروهی از پرسنل‌تان که فضای جشن را شادتر میکند. خبر خوب اینکه هدیه رستوران ارکیده به شرکت‌‌هایی که جشن پایان سال خود را در این رستوران برگزار کنند، کیک ویژه با لوگوی شرکت است.

 

اجرای موسیقی زنده

موسیقی جز جدانشدنی یک مراسم دلنشین است، بنابراین باید از قبل برای موسیقی فکر کنید. یک موسیقی ملایم در هنگام صرف غذا، فضایی متفاوت می‌آفریند. اجرای موسیقی زنده با نوای پیانو در سالن‌های شیک مجموعه ارکیده جشن سازمانی شما را ویژه و با‌شکوه میکند.

 

عکس یادگاری

عکاسی در هر دورهمی و جشنی این امکان را به شما می‌دهد تا خاطرات جشن سازمانی‌تان را  به یاد ماندنی کنید. تیم ارکیده به صورت رایگان از مراسم‌تان عکاسی و یک عکس را به انتخاب خودتان چاپ میکنند و به شما هدیه میدهند.

 

و در نهایت، وجود یک تیم حرفه‌ای، تجربه سال‌ها کوشش در زمینه رستوران‌داری و انعطافی که در پس این تجربه حاصل‌شده خیالتان را از برگزاری یک جلسه کاری عالی در رستوران ارکیده راحت می‌کند.

 

چطور رزرو کنیم؟

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به صورت حضوری مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید با شعبات ارکیده در تماس باشید.

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)  88885300-021

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)   34123-026

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021

شعبه هروی (ارائه خدمات فقط بصورت بیرون‌بر در ارکیده اکسپرس) 26912824-021

 

بیشتر بدانید : خدمات تشریفات مجالس در منزل یا محل کار چیست

برچسب ها:
برگزاری جشن
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
افصل قربانی
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

سلام

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید