ایده و خلاقیت

بهترین برند عطر sauvage جیبی کدام است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اما اگر میخواهید بهترین برند عطر جیبی ساواج را خریداری کنید که نزدیک ترین رایحه به رایحه اصلی و بالاترین میزان ماندگاری را داشته باشد ما به شما فروشگاه نوو را تضمین میکنیم.

ساختار پیچیده مغز ما به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که تمام لحظات را با جزییات گیرنده‌های حسی، بینایی، بویایی و شنوایی ثبت می‌کند. پس بدیهی است که توجه به جزییات تا این اندازه مهم به نظر برسد. عطرها بخش مهمی از لایف استایل روزانه ما را تشکیل می‌دهند. انتخاب عطر مناسب، به گونه‌ای معرف شخصیت، هویت و پرستیژ ما است. به همین دلیل شناخت بهترین برند عطر جیبی کمک می‌کند تا با هزینه‌ای اقتصادی، لایف استایلی شیک و عالی داشته باشید. عطر ساوایج یکی از گزینه های عالی برای آقایان خاص پسند محسوب می‌شود.
به همین دلیل لازم است تا در ادامه به بررسی دقیق جزییات و ویژگی‌های بهترین برند عطر sauvage  اشاره کنیم تا در انتخاب عطر هوشمندانه عمل کنید.
اما اگر میخواهید بهترین برند عطر جیبی ساواج را خریداری کنید که نزدیک ترین رایحه به رایحه اصلی و بالاترین میزان ماندگاری را داشته باشد ما به شما فروشگاه نوو را تضمین میکنیم. با یکبار خرید عطر جیبی مدنظر خود از نوو دیگر به سراغ عطر اورجینال ساواج هم با بهترین قیمت ممکن نخواهید رفت و این عطر جیبی تمامی نیاز های شمارا برطرف خواهد کرد.

 

چرا انتخاب بهترین برند عطر جیبی اهمیت دارد؟

در دنیای شگفت انگیز عطرها، چند پارامتر مهم در ارزیابی کیفیت عطر دخیل است. یکی از آن‌ها مدت زمان ماندگاری عطر و دیگری پخش بوی عطر است! کیفیت اسانس و شبیه بودن نوت‌های بویایی عطرهای جیبی نسبت به نمونه‌های اورجینات نیز، اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به این جزییات، قطعا ارزیابی عطرهای جیبی و انتخاب عطر با نزدیک‌ترین تشابه بو و بالاترین میزان ماندگاری و پخش بو اهمیت زیادی دارد. 

 

ویژگی‌های بهترین برند عطر sauvage  

عطر ساوایج به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که در دنیای مد و فشن کسب کرده، انتخاب بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد سرشناس در این حوزه است! به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده عطرهای جیبی همگی تلاش کرده اند تا عطری با بوی مشابه این عطر عرضه کنند. اما هیچ کدام کیفیت و ماندگاری مطلوبی ندارد! در این میان مجموعه نوو پا به عرصه گذاشت تا ضمن تهیه با کیفیت‌ترین اسانس‌های لازم از شرکت‌های اروپایی و آمریکایی، بهترین و نزدیک‌ترین عطر ساوایج به اورجینال آن را تولید کند. درک تفاوت‌های عطر جیبی ساوایج برند نوو، به شما کمک می‌کند تا انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید و در خرید Sauvage با آرامش خاطر اقدام کنید.

 

1-تهیه اسانس‌های باکیفیت از تولید کنندگان اروپایی و آمریکایی

برخلاف بسیاری از عطرهای جیبی، مواد اولیه و اسانس‌های نوو از هیچ کدام از شرکت‌های هندی، ترکیه ای و اماراتی تهیه نمی‌شود! نوو با در نظر گرفتن چارچوب و خط قرمز تضمین کیفیت عطرها، از تولید کنندگان برتر اسانس در اروپا و آمریکا خرید می‌کند. به همین دلیل تشابه بسیار زیادی مابین عطر ساویج نوو و عطر اورجینال آن وجود دارد. اکثر استفاده کنندگان از عطرهای نوو، مدعی هستند که اطرافیان عطر آن‌ها را دقیقا مشابه عطر اصلی می‌دانند.

 

2-استفاده از آب مقطر سه بار تقطیری

در صنعت عطرسازی سراسر دنیا، حفظ کیفیت اهمیت بالایی دارد. تمام عطرهای اورجینالی که در دست شما است، با ترکیب آب، الکل و اسانس تهیه شده است. اما نوع آب مقطر در کیفیت نهایی عطر نقش مهمی دارد. هرچند آب مقطر 1 بار تقطیر قیمت بسیار ارزان تری دارد، اما استفاده از آن در نوو ممنوع است! تمامی عطرهای جیبی نوو با استفاده از آن 3 با تقطیر ساخته شده‌اند. به همین دلیل ماندگاری و پخش بوی بالایی دارند.

 

3-استفاده از الکل سه بار تقطیری

برای حمل کردن مولکول‌های اسانس، باید از حامل یا حلال استفاده کرد. الکل بهترین حلالی است که در این صنعت استفاده می‌شود. بخش زیادی از پخش بوی عطرها وابسته به نوع الکل و کیفیت آن است. زمانی که برای تهیه یک عطر از الکل معمولی استفاده شود، قطعا نتیجه آن ماندگاری کوتاه مدت و پخش بوی بسیار ضعیف است. به همین دلیل در نوو فقط از الکل سه بار تقطیری استفاده می‌شود. این نوع الکل با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین گزینه برای استفاده در صنعت عطرسازی است. هزینه تهیه این نوع الکل بسیار بیشتر از الکل‌های عادی است، اما به دلیل کاهش کیفیت نهایی عطر تحت هیچ شرایطی در نوو از آن استفاده نمی‌شود. الکل دناتوره یا الکل SD بهترین گزینه‌ای است که ما انتخاب کرده ایم.

 

4-فرمولاسیون مشابه عطرهای اورجینال

زمانی می‌توان مدعی شد که بهترین برند عطر sauvage  مربوط به نوو است که فرمولاسیون مشابه‌ترین حالت با عطر اصلی را داشته باشد. شرکت نوو به دلیل چارچوب تعیین شده در ارائه محصولات با کیفیت و مشابه، تلاش می‌کند تا از کمپانی‌های معتبر اسانس را تهیه و مطابق با فرمولاسیون عطر اورجینال، ترکیبی ارائه کند که تمام نوت های بویایی عطر اصلی را شامل شود. چگونگی ترکیب و رعایت فرمولاسیون اهمیت بالایی دارد. شاید جالب باشد که بدانید حتی ترکیب مقدار مشخص آب، الکل و اسانس در کنار افزودنی‌های خاص می‌تواند تعیین کننده کیفیت نهایی باشد. به همین دلیل نوو مطابق با استانداردهای جهانی تمام جزییات و فرمولاسیون را رعایت می‌کند.

 

5-فیلترینگ استاندارد عطر ساوایج

بخش مهم صنعت عطرسازی مربوط به فیلترینگ آن است. زمانی که براساس فرمولاسیون مدنظر اسانس‌ها ترکیب می‌شوند و درصد الکل و آب مقطر به عطر اضافه می‌گردد، نوبت به فیلتر کردن آن می‌رسد. فرآیند فیلتراسیون تمامی ذرات اضافی و رسوبات را ازبین می‌برد و عطری شفاف، زلال و اصل ارائه می‌کند. بخش مهمی از کیفیت نهایی عطرهای نوو وابسته به همین بخش ماجرا است.

 

6-پمپ باکیفیت عطر سواج

شاید اصلا به این موضوع توجه نکرده باشید اما برخی عطرها خیلی سریع‌تر تمام می‌شوند و برخی دیگر مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. حتی عطرهایی با میل یکسان، تعداد پاف متفاوتی از یکدیگر دارند. این تفاوت به نوع پمپ آن ها بستگی دارد. چگونگی پمپاژ عطر، بخش مهم و اقتصادی است که برای مشتریان اهمیت زیادی دارد. شاید سود شرکت تولید کننده عطر در مصرف گرایی و تمام شدن سریع‌تر عطر باشد اما قوانین و چارچوب‌های اخلاقی نوو، موجب شده است تا بهترین پمپ موجود را استفاده کنیم. این پمپ‌ها بدون چکه با بالاترین میزان پخش اسپری در ذرات ریز می‌توانند تعداد پاف عطر نوو را به بیش از 600 پاف برسانند. در حالی که پمپ‌های چینی موجود در بازار تنها 250 پاف از همین میزان عطر را ارائه می‌کنند.

 

بهترین برند عطر sauvage   چیست؟

قطعا شما برای خرید بهترین برند عطر sauvage ، باید جزییاتی را مدنظر قرار دهید. توجه به تمام ویژگی‌هایی که در بالا به آن اشاره شد، انگیزه اصلی خرید ساوایج جیبی از نوو است! با درک تمام جزییات و خرید یا سفارش sauvage برای یک بار می‌توانید صحت این ادعاها را بسنجید. قطعا تجربه شما از خرید عطر باکیفیت نوو، موجب می‌شود تا همیشه مشتری ثابت ما بمانید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید