ایده و خلاقیت

آموزش استفاده از کرم های موبر و وسایل زداینده مو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در این مقاله به‌بررسی کامل نحوه مصرف این کرم‌ها و همچنین دیگر روش‌های معمول اصلاح بپردازیم. 

امروزه استفاده از محصولات موبر در بین خانم‌ها و آقایان از محبوبیت زیادی برخوردار شده و دلیل این موضوع نیز می‌تواند نحوه استفاده راحت و قیمت مناسب آنها باشد. از بین‌بردن موهای زائد از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که در بین همه افراد وجود دارد و به‌همین دلیل راه‌های زیادی برای نابودی آنها به‌وجود آمده است. 
برای داشتن پوستی سالم و در عین حال بدون مو باید روش‌های مختلف از بین‌بردن موهای زائد را بررسی و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید. یکی از روش‌های بسیار رایج استفاده از کرم‌ها است که در صورت عدم استفاده صحیح می‌تواند باعث بروز التهابات پوستی شود. 
از این رو نیز قصد داریم در این مقاله به‌بررسی کامل نحوه مصرف این کرم‌ها و همچنین دیگر روش‌های معمول اصلاح بپردازیم. 

 

برای اصلاح مو از چه لوازمی استفاده می‌شود؟ 

لوازم اصلاح مو تنوع زیادی دارند و همه افراد می‌توانند با توجه به سلیقه یا حساسیت پوستی خود بهترین‌‌ها را انتخاب کنند. برای نمونه می‌توان به محصولاتی مانند کرم موبر، موم، انواع ژیلت، اسپری و تیغ و پودر موبر اشاره کرد که هرکدام قیمت و نحوه استفاده متفاوتی دارند.

 

نحوه استفاده از کرم موبر چگونه است؟ 

یکی از مهم‌ترین محصولات موجود در بازار که برای از بین‌بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد، کرم موبر است. این محصول به‌دلیل خاصیت قلیایی که دارد، باعث شکسته‌شدن کراتین موها و در نتیجه قطع‌شدن آنها از زیر پوست خواهد شد. 
مهم‌ترین نکته‌ای که حین استفاده از این کرم‌ها باید به آن توجه شود برند آن است؛ زیرا محصولات شناخته‌نشده و فیک می‌توانند آسیب‌های زیادی روی پوست ایجاد کنند. 
پس از اینکه با تحقیق و پرس‌وجو یک کرم از برند معتبر خریداری کردید، لازم است تا طبق روش زیر از محصول استفاده کنید:


•    در اولین گام باید کرم مورد نظر را روی پوست بازوی خود تست کرده و در صورت مشاهده هرگونه علائمی مانند خارش، التهاب، قرمزی و سوزش از مصرف آن خودداری کنید. برای این کار بهتر است 24 ساعت پیش از مصرف محصول، تست را انجام دهید. 


•    در صورتی که هیچ‌گونه حساسیتی نسبت¬به کرم نداشتید بهتر است ابتدا آن را روی قسمتی کوچکی از بدن که موی زائد دارد امتحان کنید. اگر با استفاده از کاردک مخصوص موها به‌خوبی از بین رفتند یعنی می‌توان از آن برای کل بدن استفاده کرد. 


•    نکته‌ای که در مرحله سوم باید به آن توجه کنید مطالعه نحوه استفاده از محصول است. این بخش معمولا روی جعبه کرم درج می‌شود. 


•    در این مرحله باید لایه‌ای صاف با ضخامتی کم روی سطوحی از بدن که دارای مو هستند بکشید. 


•    7 تا 10 دقیقه زمان لازم است تا موها از بین بروند. پس از گذشت این زمان با استفاده از کاردک تست کنید که موها قطع شده‌اند یا به زمان بیشتری نیاز دارند. 


•    پس از قطع‌شدن باید با همان کاردک کرم موبر را کاملا از روی پوست پاک کنید. به این نکته توجه داشته باشید که کرم به‌هیچ ‌عنوان نباید روی پوست ماساژ داده شود. 


•    برای اینکه کرم کاملا از روی پوست پاک شود، از آب ولرم استفاده کنید. 

 

نحوه استفاده از تیغ برای از بین‌بردن موهای زائد چگونه است؟

از محصولات زداینده مو که بیشتر ما با آنها آشنایی داریم می‌توان به تیغ اشاره کرد. این محصولات معمولا برای خانم‌ها و آقایان در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. بسیاری از ما خودتراش‌ها را با اولین نام تجاری آنها یعنی ژیلت می‌شناسیم. در واقع ژیلت محصولی است که با گذشت زمان می‌توان تیغ کندشده آن را تعویض و دوباره مورد استفاده قرار داد. 
بنابراین متوجه می‌شویم استفاده از ژیلت از نظر اقتصادی کاملا مقرون به‌صرفه است اما قبل از خرید این محصول باید مشخص کنید که برای کدام قسمت از پوست خود به آن نیاز دارید. 
از آنجایی که خانم‌ها پوست حساسی دارند و ضخامت موی آنها نیز نسبت¬ به موی آقایان کم‌تر است، ژیلت‌های تولیدشده برای هرکدام، تفاوت¬های قابل توجهی دارند.
برای استفاده از ژیلت علاوه‌بر جنسیت باید به محل مورد استفاده نیز توجه کرد. ژیلتی که برای بدن مناسب است معمولا روی صورت باعث ایجاد زخم، حساسیت یا التهاب خواهد شد. 
قبل از استفاده از ژیلت بهتر است فوم‌ یا ژل‌های قبل از اصلاح را روی پوست خود استعمال کنید به‌عنوان مثال؛ مردان برای اصلاح صورت خود می‌توانند از خمیر ریش آرکو استفاده کنند. 
لازم به‌ذکر است برخی ژیلت‌های موجود در بازار، خود دارای نوار مرطوب‌کننده هستند تا کم‌ترین آسیب را به پوست وارد کنند. قبل از استفاده از این مدل، نیازی به ژل و کرم اصلاح نخواهید داشت. 

 

 

اسپری موبر

اسپری یکی دیگر از محصولاتی است که در دسته¬بندی کالاهای از بین‌برنده موهای زائد گنجانده می¬شود. این محصول موها را در سطح زیری پوست قطع کرده و سرعت رویش مجدد آنها را کاهش می‌دهد.
اسپری موبر بدن رینبو مدل Aloevera یکی از بهترین اسپری‌های موجود در بازار است که با وجود ترکیباتی همچون عصاره آلوئه‌ورا، از هرگونه قرمزی و التهاب روی پوست بدن جلوگیری می‌کند. 
برای استفاده از این محصولات باید بدن کاملا خشک باشد و محصول با فاصله کمی روی بخش‌های دارای مو اسپری شود. معمولا بین 4 تا نهایتا 6 دقیقه موهای زائد کاملا از بین می‌روند. 

 

پودر موبر

علاوه‌بر کرم، استفاده از پودر نیز می‌تواند راه مناسبی برای نابودی موهای زائد باشد. برای استفاده از این پودر باید آن را با مقدار مناسبی آب ترکیب کرده تا حالت خمیری پیدا کند. انجام تست حساسیت برای این محصول نیز لازم است. پس از تهیه خمیر، آن را با استفاده از تیغه‌ای که درون بسته‌بندی قرار دارد روی موهای زائد بکشید و حدود 5 تا 7 دقیقه صبر کنید تا موها از بین بروند. 
در آخر نیز لازم است محل مورد نظر را کاملا بشویید. توجه داشته باشید که خمیر تولیدشده باید بلافاصله استفاده شود.

 

محصولات زداینده مو را از کجا تهیه کنیم؟ 

رشد موهای زائد معمولا زیاد است و افراد هر چند روز یک‌بار باید استفاده از محصولات و کرم‌های مختلف را در روتین خود داشته باشند. با توجه به هزینه‌ بالایی که برای این محصولات باید پرداخت شود مناسب‌ترین راه خرید عمده برای مصرف طولانی‌مدت است. 
فروشگاه اینترنتی ماروکالا در این زمینه به شما کمک می‌کند. لازم به‌ذکر است علاوه‌بر محصولات بهداشتی می‌توانید انواع محصولات آرایشی و مراقبتی را نیز از این فروشگاه خریداری کنید. برای خرید محصول از ماروکالا باید حداقل تعداد عمده را انتخاب کنید. لازم به‌ذکر است افزودن به این تعداد باعث کاهش قیمت قابل پرداخت شده و این موضوع را می‌توان یکی از مزایای خرید از فروشگاه ماروکالا دانست. 
تنوع محصولات آرایشی و بهداشتی در این فروشگاه بالاست و شما با سفارش محصول مورد نظر خود آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل می‌گیرید. 

 

جمع‌بندی

چرا باید از محصولات موبر استفاده کرد؟ وجود موهای زائد بدن می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد و از بین‌بردن آنها یکی از دغدغه‌های مهم افراد به‌شمار می‌آید.از آنجایی که استفاده از محصولات فیک یا بی‌کیفیت می‌تواند باعث بروز آسیب‌های مختلف به پوست شود، باید در انتخاب و استفاده از کرم یا وسایل زداینده مو نهایت دقت را داشته باشید. 
کرم‌های از بین‌ برنده مو با توجه به قیمت مناسب و استفاده آسانی که دارند یکی از مهم‌ترین محصولات در این زمینه به‌شمار می‌آیند. از دیگر وسایل پرطرفدار می‌توان به ژیلت اشاره کرد. برای اصلاح مو با ژیلت باید به محل مورد استفاده و جنسیت فرد توجه شود. زیرا کارخانه‌های سازنده، این محصولات را در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند. 
اسپری و پودرها نیز برای این منظور کاملا مناسب‌اند. برای خرید این محصولات به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ماروکالا مراجعه کنید. 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید