ایده و خلاقیت

مراکز فروش لوازم آرایشی در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در این مقاله قصد داریم مراکز فروش لوازم آرایشی در تهران را معرفی کنیم تا بتوانید با قدرت انتخاب بیشتری خرید خود را انجام دهید.

امروزه در هر خیابان حداقل یک فروشگاه لوازم آرایشی وجود دارد. همچنین سایت های بسیاری به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازند که امکان خرید غیر حضوری و آنلاین را فراهم کرده اند. اما متاسفانه در بسیاری از این سایت ها و فروشگاه ها تنوع محصولات آرایشی کم است.

اگر تا به حال به دنبال لوازم آرایشی یک برند خاص تمامی سایت ها و فروشگاه های شهرتان را زیر و رو کرده اید، پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

در این مقاله قصد داریم مراکز فروش لوازم آرایشی در تهران را معرفی کنیم تا بتوانید با قدرت انتخاب بیشتری خرید خود را انجام دهید.

بهترین فروشگاه لوازم آرایشی در تهران

اگر به دنبال بهترین فروشگاه لوازم آرایشی در تهران می گردید بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی الانزا بزنید. در فروشگاه اینترنتی الانزا امکان خرید انواع لوازم آرایشی ایرانی و خارجی با ضمانت اصالت کالا وجود دارد.

همچنین با توجه به تنوع محصولات موجود انتخاب های گسترده ای پیش روی شما قرار می گیرد و می توانید با مقایسه محصولات مورد نظر بهترین ها را انتخاب کنید.

یکی از دیگر دلایلی که بسیاری از افراد الانزا را به عنوان بهترین فروشگاه لوازم آرایشی در تهران معرفی می کنند، تخفیف های دائمی این فروشگاه است. با وجود این تخفیف ها می توانید محصولات آرایشی را با قیمت پایین تری خریداری کرده و از هزینه های خود کم کنید.

بازار لوازم آرایشگری تهران

اگر به دنبال بازار لوازم آرایشگری تهران هستید می توانید به بازار مدرن مرجان، خیابان منوچهری، بازار بزرگ تهران و کوچه مروی سر بزنید. در ادامه به معرفی این مراکز فروش می پردازیم و راه های دسترسی به بازار لوازم آرایشی تهران را نیز شرح می دهیم.

بازار بزرگ تهران

اگر به دنبال مراکز فروش لوازم آرایشی در تهران هستید تا انواع لوازم آرایشی را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم حتما به بازار بزرگ تهران سری بزنید.

اکثر افرادی که فروشگاه لوازم آرایشی دارند به دنبال محصولاتی با قیمت و کیفیت مناسب می گردند. برخی لوازم آرایشی را از بانه تهیه می کنند. اما در بازار بزرگ تهران نیز می توانید محصولات آرایشی و بهداشتی را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید.

خوشبختانه دسترسی به بازار لوازم آرایشگری تهران یعنی بازار بزرگ تهران بسیار ساده است اما سعی کنید برای مراجعه به این مرکز خرید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. 

متاسفانه میزان پارکینگ های عمومی در محله ۱۵ خرداد چندان زیاد نیست و به همین دلیل با استفاده از خودروی شخصی جای پارک مطمئنی پیدا نخواهید کرد. البته دسترسی با مترو و اتوبوس به بازار بزرگ تهران بسیار ساده است و شما می توانید از نقاط مختلف تهران به راحتی خود را به محله ۱۵ خرداد برسانید.

اگر انتخاب شما مترو است باید در ایستگاه پانزده خرداد پیاده شده و مسیر کوتاهی را تا بازار پیاده روی کنید. اما اگر انتخاب شما اتوبوس BRT است، در ایستگاه امام خمینی از اتوبوس پیاده شده و مجدداً مسیر کوتاهی را تا خیابان ۱۵ خرداد پیاده بروید.

کوچه مروی

در حوالی بازار بزرگ تهران می توانید به بهترین مرکز خرید لوازم آرایش در تهران یعنی کوچه مروی دسترسی پیدا کنید. کوچه مروی یکی از قدیمی ترین مناطق تهران است که در آن امکان خرید انواع لوازم آرایشی ایرانی و خارجی وجود دارد.

اکثر پاساژهای کوچه مروی محصولات آرایشی را به صورت عمده عرضه می کنند اما در برخی واحدها امکان خرید تکی این محصولات نیز فراهم است.

برای دسترسی به بهترین مرکز خرید لوازم آرایش در تهران یعنی کوچه مروی می توانید در ایستگاه پانزده خرداد یا امام خمینی از قطار پیاده شده و پیاده به سمت کوچه مروی حرکت کنید.

کوچه مروی از شرق به خیابان پامنار و از غرب به خیابان ناصر خسرو متصل می شود که با ده دقیقه پیاده روی می توانید خود را از ایستگاه پانزده خرداد به ابتدای کوچه مروی در ناصر خسرو برسانید.

بازار بزرگ مرجان

اگر به دنبال بهترین مرکز خرید لوازم آرایش در تهران می گردید پیشنهاد می کنیم حتماً به بازار بزرگ مرجان سری بزنید. این مرکز خرید در محله فردوسی تهران واقع شده و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

مرکز خرید مرجان در سه طبقه با ۱۲۰ واحد فروش احداث شده که در نوع خود بی نظیر است. در این مرکز خرید می توانید انواع تجهیزات و دستگاه های آرایشی را با قیمت مناسب خریداری کرده و در کنار آن به لوازم آرایشی برندهای خارجی دسترسی داشته باشید.

همانطور که می دانید در حال حاضر تحریم ایران باعث شده تا خرید لوازم آرایشی خارجی مشکل شود. اما اگر به بهترین مرکز خرید لوازم آرایش در تهران سر بزنید می توانید این محصولات را از برندهای معتبر خارجی و با قیمت مناسب تهیه کنید.

بازار بزرگ مرجان دارای پارکینگ اختصاصی است و شما می توانید با استفاده از خودروی شخصی خود به این مرکز خرید مراجعه کنید. همچنین امکان دسترسی با لوازم حمل و نقل عمومی به این پاساژ فراهم است. در واقع می توانید در ایستگاه مترو سعدی از قطار پیاده شده و به راحتی خود را به پاساژ مرجان برسانید.

آدرس مرکز خرید مرجان: استان تهران، شهر تهران، خیابان منوچهری، بعد از چهارراه کنت.

بازار منوچهری

اگر قصد خرید از بهترین فروشگاه لوازم آرایشی در تهران را دارید، بهتر است حتما از بازار منوچهری دیدن کنید. بازار منوچهری اولین و بزرگترین بورس لوازم آرایشی است که در آن امکان خرید عمده و خرده لوازم آرایشی وجود دارد.

تنوع محصولات موجود در خیابان منوچهری بسیار زیاد است و شما می توانید با مقایسه کیفیت و قیمت محصولات ایرانی و خارجی بهترین لوازم آرایشی را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

بازار منوچهری بین خیابان سعدی و فردوسی واقع شده و شما می توانید با مترو به راحتی خود را به محدوده این بازار برسانید. برای این کار می توانید در ایستگاه سعدی، دروازه دولت یا فردوسی از قطار پیاده شده و با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده روی وارد خیابان منوچهری شوید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بازار لوازم آرایشگری تهران را معرفی کرده و در رابطه با برخی از مراکز فروش لوازم آرایشی در شهر تهران اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دهیم.

در صورتی که خرید حضوری را به خرید آنلاین ترجیح می دهید می توانید با مراجعه به بازار منوچهری، کوچه مروی، بازار بزرگ تهران یا بازار مدرن مرجان لوازم آرایشی مورد نیاز خود را از برندهای معتبر ایرانی و خارجی تهیه کنید.

البته شما می توانید برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی فروشگاه های آنلاین را نیز امتحان کنید. با وجود فروشگاه های آنلاین امکان خرید از تهران برای مردم سراسر ایران زمین فراهم می شود. علاوه بر آن به این صورت می توان محصولات آرایشی را با تخفیف های دائمی یا مناسبتی خریداری کرده و به سرعت تحویل گرفت.

در این مقاله به یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی یعنی الانزا اشاره کردیم. بنابراین می توانید به جای خرید حضوری، خرید آنلاین را در اولویت قرار داده و زمان کمتری را به خرید اختصاص دهید

برچسب ها:
لوازم آرایش
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید