ایده و خلاقیت

چطور لباس عروس هماهنگ با فرم بدن خود بپوشید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن بسیار مهم می باشد. چرا که انتخاب لباس عروس بدون در نظر گیری این نکات نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن یکی از مهم ترین انتخاب های عروس خانم ها خواهد بود. انتخاب لباس عروس در عین سادگی پیچیدگی های خاصی دارد که عدم در نظر گرفتن آن موجب می شود لباس جلوه و زیبایی خود را نشان ندهد و فرم بدن عروس جذابیت چندانی نداشته باشد. پس لازم است با در نظر گیری استایل عروس، فرم بدن، کوتاهی و بلندی گردن، کوتاهی و بلندی دست ها و چاق یا لاغر بودن او لباس عروسی انتخاب شود که نرمال ترین حالت یک بدن را نشان دهد. پس انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن موجب می شود عیب های ظاهری عروس نه تنها مشخص نشود، بلکه چیزی جز زیبایی و درخشش در لباس عروس توجه میهمانان را جلب نکند. در این مقاله نکاتی خواهیم گفت که با در نظر گرفتن آن موفق خواهید شد لباس عروس هماهنگ با فرم بدن خود انتخاب کنید.

 

انتخاب لباس عروس متناسب با فرم بدن

چرا انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن مهم است؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که یکی از دوستان خود را در میهمانی ببینید و با اینکه مطمئن هستید فردی لاغر اندام و متناسب است، کمی چاق و دفرم بنظر آید. حتی گاهی ممکن است شب قبل او را دیده باشید و اصلاً چنین احساسی نکرده باشید. قطعاً دوست شما یک شبه چاق نشده و هیچ تغییر ظاهری واقعی برایش ایجاد نشده است؛ تنها تغییر او لباسی است که اشتباه انتخاب کرده. انتخاب لباس غلط ممکن است اندام خوش فرم را بصورت بسیار زشتی نشان دهد. این در حالی است که انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن موجب می شود اندام عروس در هر سایز و اندازه بسیار مطلوب و زیبا بنظر برسد. تمام این زیبایی انتخاب صحیح لباس عروسی است که با فرم بدن و استایل عروس هماهنگ است که در ادامه نکات آن را خواهیم گفت.

 

لباس عروس مناسب عروس با کمر باریک و ساعت شنی

اگر فرم بدن شما به نحوی است که سایز کمر، باسن و ران متناسبی دارید و علاقمند هستید که لباس عروس هماهنگ با فرم بدن انتخاب کنید تا فرم و زیبایی این بخش از بدن نمایان تر باشد و تمرکز روی سایز کمر، باسن و ران شما باشد بهترین انتخاب این است که لباس عروس مدل ماهی انتخاب کنید که در قسمت کمر و ران ها بصورت قالب بدن پایین آمده و از زانو به پایین کلوش می شود. برای انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن،اگر انتخاب شما لباس عروس ماهی است می توانید در صورتیکه علاقمند به دنباله هستید این دنباله را به لباس بیافزایید و زیبایی لباس عروس را چند برابر کنید. اما دقت داشته باشید که افزودن دنباله به لباس موجب می شود لباس عروس زیر دست و پای شما قرار گیرد.

لباس عروس مناسب عروس با کمر باریک و ساعت شنی

 

لباس عروس مناسب عروس با فرم بدن سیب شکل

لباس عروس مناسب عروس با فرم بدن سیب شکل لباسی است که از بالا تا باریک ترین قسمت کمر تنگ و قوطی شکل است و بدون هیچ چین خوردگی کم کم بصورت ریزشی گشاد شده و فرم دامن بصورت کلوش می شود. در این مدل لباس عروس می توان براحتی چاقی ران ها و باسن را پوشش داد و کمر را در کوچکترین حالت خود درآورد. اگر کمی پهلو و شکم دارید حتماً از لباس عروس گن دوزی شده استفاده نمایید تا کمر شما باریکتر بنظر برسد. قسمت بالاتنه لباس بهتر است ساده و بدون سنگ دوزی باشد تا درشتی قسمت سینه و بازوها کمتر مشخص شود. دقت داشته باشید انتخاب لباس هایی با فرم ماهی اصلاً برای فرم بدن سیب شکل مناسب نیست و پوشیدن لباس عروس ماهی این فرم بدن را بسیار نامتناسب نشان می دهد پس برای انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن بهتر است این نکات را رعایت کنید.

لباس عروس مناسب عروس با فرم بدن سیب شکل

 

لباس عروس مناسب عروس با فرم بدن مثلثی شکل

انتخاب لباس عروس مناسب عروس با فرم بدن مثلثی شکل باید به گونه ای باشد که قسمت بالاتنه عروس که بزرگ تر از پایین تنه او می باشد، پوشیده شود. بهتر است از لباس هایی استفاده شود که بالاتنه آن با حریر یا دانتل ساده پوشیده شده باشد و مدل بالاتنه به گونه ای نباشد که درشتی این قسمت را نمایان تر کند. بهتر است برای انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن مثلثی شکل لباس عروسی انتخاب شود که قسمت کمر آن جمع تر است و پایین دامن پهنایی بیشتر از پهنای شانه ها داشته باشد تا تناسب در لباس عروس رعایت شود.برای این فرم بدن لباس عروس راسته انتخاب مطلوبی نخواهد بود.

لباس عروس مناسب عروس با فرم بدن مثلثی شکل

 

لباس عروس مناسب عروس پلاس سایز

یکی از مشکلاتی که عروس پلاس سایز با آن مواجه است انتخاب لباس عروس است، لباس عروس معمولاً دارای پارچه و جزئیات زیاد است و همین موضوع موجب می شود حجم لباس برای افراد پلاس سایز خیلی مورد پسند قرار نگیرد. به همین دلیل بهتر است توجه داشته باشید برای انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن، اگر عروس پلاس سایز هستید سعی کنید قسمت هایی از بدن که تجمع چربی در آن بیشتر است، پوشش ایجاد کنید. مثلاً فرم لباس را طوری سفارش دهید که قسمت بالاتنه لباس بلند تر باشد و گن دوزی آن موجب یک دست نمودن قسمت پهلو و شکم شود. اگر سینه های شما برجسته و بزرگ است حتماً از لباس هایی استفاده نمایید که دارای بند پهن یا آستین ظریف روی شانه است تا تمرکز از سینه ها برداشته شود. پس انتخاب لباس عروس ماهی و دکلته برای عروس پلاس سایز توصیه نمی شود.

لباس عروس مناسب عروس پلاس سایز

 

لباس عروس مناسب عروس با فرم بدن گلابی شکل

اگر فرم بدن شما گلابی شکل است و ران ها و باسن پری دارید و برعکس دارای بالاتنه لاغری هستید بهتر است برای انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن، لباس با فرم A انتخاب کنید. بطوری که مانند حرف A در لاتین، لباس از ناحیه کمر و دامن بصورت خیلی ملایم گشاد شود و فرم بسیار ساده ای داشته باشد. البته در نظر داشته باشید لباسی که برای فرم بدن سیب شکل نیز معرفی شد برای افراد با فرم بدن گلابی نیز مناسب است. با این تفاوت که در قسمت بالاتنه می توانید بیشتر کار کنید و اگر مایل هستید از گیپور های شلوغ یا سنگ دوزی برای آن استفاده نمایید.

لباس غروس فرم بدن گلابی

 

لباس عروس مناسب عروس با فرم بدن یک تکه

اگر فرم بدن عروس یک تکه باشد برای انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن  پیشنهاد می شود، مدل لباس عروسی انتخاب شود که در ناحیه کمر تفکیک می شود. تفکیک لباس عروس در ناحیه کمر موجب می شود فرم بدن یک تکه و بدون انحنا به چشم نیاید. دقت داشته باشید انتخاب لباس های پف دار نیز برای فرم بدن یک تکه چندان مطلوب نیست. سعی کنید حتماً لباس عروسی انتخاب کنید که در قسمت بالاتنه کمی گن دوزی شده باشد و با جمع نمودن قسمت بالاتنه تا کمر فرم زیباتری به لباس عروس دهد. 

لباس عروس مناسب عروس با فرم بدن یک تکه

 

لباس عروس مناسب سینه بزرگ

حتماً در صورتیکه عروس دارای سینه بزرگ باشد و قفسه سینه او جلو باشد برای انتخاب لباس عروس هماهنگ با فرم بدن  لازم است از پارچه ای ساده برای بالاتنه استفاده نمایید. استفاده از شکوفه های سفید و سنک دوزی در قسمت بالاتنه عروس توصیه نمی شود. هر چیزی که موجب حجیم تر نمودن این قسمت باشد و یا بدلیل جلوه و درخشندگی قسمت بالاتنه شود، برای عروس با فرم بالاتنه درشت مناسب نیست. دقت داشته باشید لباس دکلته و بند باریک نیز در بیشتر مواقع مناسب این فرم بدن نمی باشد.

لباس عروس مناسب سینه بزرگ

 

اگر اهل جنب و جوش هستید این لباس عروس را فراموش کنید

حتماً شماهم عکس های عروسی رویایی زیادی دیده اید که با دنباله ای بلند پشت لباس عروس چیزی شبیه به پرنسس ها شده است. در زیبایی لباس عروس دنباله دار هیچ شکی نیست، اما دقت داشته باشید که اگر دنباله لباس عروس قابل جداسازی از لباس نباشد و شما اهل جنب و جوش زیاد و رقص باشید از شب عروسی خود هیچ چیز متوجه نخواهید شد. چرا که دنباله لباس مکرراً زیر پای شما خواهد رفت. پس اگر اهل جنب و جوش هستید لباس عروس دنباله دار فراموش کنید.

 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید