ایده و خلاقیت

بهترین فروشگاه برای خرید اسپاتیفای

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اسپاتیفای محبوب ترین سرویس پخش موسیقی استریم است که امکان دسترسی به میلیون ها موسیقی متنوع از سراسر جهان را به کاربران می‌دهد.

اسپایتفای محبوب ترین سرویس پخش موسیقی استریم است که امکان دسترسی به میلیون ها موسیقی متنوع از سراسر جهان را به کاربران می‌دهد. این پلتفرم در دو نسخه رایگان و پرمیوم عرضه می‌شود که هر یک ویژگی های خاصی را ارائه می‌دهد. اما با این حال نسخه رایگان آن محدودیت هایی دارد که از جمله آن ها می‌توان به پخش تبلیغات به هنگام گوش دادن به موسیقی، عدم امکان دانلود موسیقی و پخش آفلاین و همچنین کیفیت پایین صدای موسیقی اشاره کرد. در مقابل نسخه پرمیوم مزایای منحصر به فردی ارائه می‌دهد که تجربه بی نظیری از گوش دادن به موسیقی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما چگونه می‌توان اکانت اسپاتیفای پرمیویم را خریداری کرد؟ برای این منظور می ‌توانید به وب سایت فروشگاهی جعو استور مراجعه کرده و با انتخاب مدت زمان اشتراک و پرداخت کمترین هزینه، اکانت رایگان خود را به پرمیوم ارتقا دهید. 

 

 

چرا اکانت اسپاتیفای بخریم؟

 

•   با خرید اکانت اسپایتفای می‌توانید حداکثر 10000 آهنگ را دانلود کرده و آن ها را برای گوش دادن آفلاین در پلی لیست شخصی خود ذخیره کنند. با دانلود موسیقی های مورد علاقه خود، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که در هر شرایطی و حتی به هنگام عدم دسترسی به اینترنت Wi-Fi به موسیقی دسترسی داشته باشید. این قابلیت همچنین یک راه عالی برای کاهش مصرف داده تلفن همراه است. 

 

•   اگرچه بیشتر سرویس های پخش موسیقی با قیمت 9.99 دلار در ماه ارائه می‌شوند، اما اسپاتیفای از مزیت ارائه یک سرویس رایگان طولانی مدت برخوردار است. ارائه یک سرویس طولانی مدت رایگان به کاربران پرمیوم این فرصت را می‌دهد که قبل از تصمیم گیری برای خرید و تمدید اشتراک، برای مدتی قابلیت های آن را تست کنند. 

 

•   اسپاتیفای در مقایسه با بسیاری از رقبای خود یکی از بزرگترین مجموعه های موسیقی برای گوش دادن را دارد و بیش از 80 میلیون آهنگ و بیش از چهار میلیون  پادکست را ارائه می‌دهد. همچنین گزارش شده است که روزانه 60000 آهنگ جدید به کاتالوگ موسیقی خود اضافه می‌کند.  لیست پخش Release Radar نیز شما را در جریان جدیدترین آثار همه هنرمندان و آرتیست های محبوب ایرانی در اسپاتیفای قرار می‌دهد.

 

•   اسپاتیفای پرمیوم همچنین کیفیت صدای موسیقی را  با پرداخت هزینه اشتراک تا AAC 256 کیلوبیت بر ثانیه افزایش می‌دهد، در حالیکه هنگام استفاده از سرویس رایگان، کیفیت صدا از طریق پخش کننده وب در AAC 128 کیلوبیت بر ثانیه باقی می‌ماند.

 

•   یکی از بهترین ویژگی ‌های اسپاتیفای پرمویم این است که می‌توانید همه دستگاه‌ های خود را به هم متصل کنید، بنابراین اگر شروع به پخش آهنگ در تلفن خود کنید و سپس پشت رایانه خود بنشینید، می‌ توانید دستگاه پخش را تغییر دهید و در رایانه خود به موسیقی های مورد علاقه خود گوش کنید.

 

•   با خرید اکانت اسپاتیفای همچنین می‌توانید آن را به سایر دستگاه های سخت افزاری مانند بلندگوهای هوشمند یا کنسول های بازی متصل کنید. برای انجام این کار، همه دستگاه ها باید در یک شبکه Wi-Fi قرار گیرند.

 

•   اگرچه همچنان می‌توانید با استفاده از سرویس رایگان اسپاتیفای لیست ‌های پخش ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید، اما محدودیت ‌هایی دارد. اشتراک‌ گذاری موسیقی و لیست‌ های پخش یکی از بهترین ویژگی‌ های تعاملی اسپاتیفای پرمیویم است، که تجربه بی نظیری از گوش دادن به موسیقی های متنوع ارائه می دهد.

 

 

خرید اشتراک اسپاتیفای از جعو استور

 

در جعو استور اکانت اسپاتیفای را با بهترین قیمت و به صورت قانونی خریداری کنید! همانطور که گفتیم اسپاتیفای جزو اولین و محبوب ترین پلتفرم های پخش موسیقی استریم است که ویژگی های منحصر به فردی را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. اگر شما نیز می‌خواهید از ویژگی های این سرویس بهره مند شوید، باید اکانت رایگان خود را به پرمیویم ارتقا دهید. جعو استور یکی از بهترین فروشگاه های فروش انواع اکانت است که تمامی محصولات خود را با کمترین قیمت و همراه با گارانتی ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که اکانت های ارائه شده توسط این وب سایت قانونی بوده و با کمترین قیمت نسبت به سایر وب سایت ها ارائه می شود. شما با مراجعه به وب سایت رسمی جعو استور و انتخاب طرح اشتراک و مدت زمان اشتراک خود و پرداخت هزینه، اکانت اسپاتیفای پرمیویم را روی ایمیل شخصی خود فعالسازی کنید و از ویژگی های بی نظیر آن بهره مند شوید.

برچسب ها:
اسپاتیفای
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید