ایده و خلاقیت

معروف‌ترین مدل‌های دستبند زنجیری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

از میان طرح‌های مختلفی که برای انوع دستبند طلا وجود دارد، دستبند زنجیری طلا بیشتر از بقیه مدل‌ها مورد پسند خانم‌ها قرار گرفته است

یکی از پرطرفدارترین زیورآلات دستبند طلا می‌باشد، که جلوه خاصی به استایل افراد می‌بخشد. این اکسسوری بیشتر مورد توجه بانوان جوان قرارمی‌گیرد و اکثرا آنان تمایل به استفاده از آن دارند. امروزه دیگر کمتر بانویی را می‌توان از نسل جدید پیدا کرد که تمایل به استفاده از النگو داشته باشد. بیشتر جوانان مایل به انداختن انواع‌ دستنبد طلا هستند که در واقع جایگزین مناسبی برای النگو می‌باشد. داشتن تنوع زیاد و راحتی استفاده از آن‌ها باعث شده محبوبیت این زیور زیبا افزایش یابد. شاید به همین دلیل است که امروزه دستبند‌های طلا در طرح‌های متنوع و زیبا در هر گالری طلا فروشی قابل دسترس می‌باشد و برای هر سلیقه‌ای مدل و طرحی ویژه وجود دارد. از میان طرح‌های مختلفی که برای انوع دستبند طلا وجود دارد، دستبند زنجیری طلا بیشتر از بقیه مدل‌ها مورد پسند خانم‌ها قرار گرفته است. این مدل دستبند‌ها به دلیل سادگی و ظرافتی که دارند به راحتی قابل استفاده هستند و در هر مراسم و مهمانی می‌توان از آن‌ها برای افزایش جذابیت استایل و ظاهراستفاده کرد.

دستبند زنجیری طلا چیست؟

این مدل دستبند طلا حاصل در هم بافته شدن زنجیرهایی از جنس طلا است که به خاطرزیبایی و سادگی همیشه مورد توجه است و در اصطلاح از مد نمی‌افتند. این مدل دستبند‌ها به دلیل تنوع زیادی که دارند، در اکثر موقعیت ها و مناسبت های روزانه و رسمی قابل استفاده هستند. مخصوصا این دستبندها به راحتی با ساعت و انگشتر ست می‌شوند و جلوه ای زیبا و شیک به دستان شما می‌دهند. دستبند زنجیری طلا هیچ وقت از مد نمی‌افتند و همیشه قابلیت استفاده دارند.

دستبند زنجیری

انواع دستبند زنجیری

دستبندهای طلای زنجیری کنار ظرافت و زیبایی که دارند از وزن و قیمت مناسبی هم برخوردار هستند، برای همین این نوع دستبند جزو پر طرفدارترین مدل‌های دستبند قرار داده شده است. برخی از این مدل‌ها دارای زنجیر کلفت‌تر بوده و مناسب دستبند طلا مردانه جدید هستند، حتی برخی زنجیر بلندی دارند و می‌توانید چند دور به دور مچ خود بپیچید. علی رقم تنوع زیاد مدل‌های دستبند طلا زنجیری درادامه شما را با معروف‌ترین آن‌ها آشنا می‌کنیم.

دستبند زنجیری با قفل قابل تنظیم

یکی از مهم‌ترین اجزای دستبند قفل آن است، کار با دستبندی که قفل قابل تنظیم دارد به مراتب راحت‌تر از مدل‌های دیگر است. زیرا شما می‌توانید به راحتی آن را متناسب با سایز مچ دست‌تان تنظیم کنید. علاوه بر آن این مدل دستبندها بسیار راحت‌تر از دستبندهای معمولی هستند. برای همین بهترین گزینه برای هدیه دادن می‌باشند، زیرا دیگر لازم نیست سایز دست طرف مقابل‌تان را بدانید یا نگران تنگی و گشادی اندازه دستبند باشید.

دستبند کارتیر

کمتر کسی با شنیدن نام دستبند زنجیری به یاد دستبند کارتیر نمی‌افتد. شاید به جرات بتوان گفت که دستبندکارتیر نماد اصلی دستبند زنجیری محسوب می‌گردد. این مدل دستبندها علاوه بر شهرتی که به دلیل برند خاص‌شان دارند، بسیار خوش‌تراش و زیبا هستند و هیچ گاه جایگاه خود را در میان بانوان از دست نمی‌دهند.

دستبند چارم

دستبند‌های چارم هم به نوعی در دسته زنجیری‌ها قرار می‌گیرند، اما تفاوت مهمی که بین این دو مدل وجود دارد این است که دستنبد زنجیری طلا معمولا آویز ندارند، ولی در مدل چارم همیشه یک آویز به زنجیردستبند وصل شده است. اگر به سبک ساده علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ این اکسسوری زیبا بروید، زیبایی فوق‌العاده این دستبند طلا در عین سادگی بسیار شگفت‌انگیز است.

دستبند زنجیری و آویز پلاک

این مدل دستبند به دلیل استفاده از پلاک بسیار محبوب بوده و چون امکان تغییر پلاک با توجه به خواست و سلیقه مشتری وجود دارد، توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نماید. همچنین در کنارپلاک این دستبندها، به دلیل حالت زنجیری که دارند، امکان اضافه کردن آویزهای قفل دار وجود دارد.

دستبند زنجیری طلا با سنگ‌های گران‌بها

دستبندهای زنجیری که با سنگ‌های قیمتی تزئین شده‌اند، به راحتی بسته به نوع و رنگ جواهر آن با لباس ست می‌شوند. استفاده از انواع سنگ‌های قیمتی در این مدل دستبندها، بیشتر مناسب تیپ‌های کلاسیک هستند تا کژوال و معمولا دستبندهای این سبکی مناسب مجالس و مهمانی‌های رسمی هستند.

سایر مدل‌های دستبند زنجیری

دستبند‌های زنجیری از در هم تنیدن زنجیر‌ها و حلقه‌های مختلف در داخل یکدیگر، ساخته می‌شوند و دارای مدل‌های مختلفی مانند: طنابی، کابلی، امگا، توری، پاپکورن، سن مارکو، ماری، بیزانس و تسمه‌ای می‌باشند. نکته مشترک بین این دستبندها نازک بودن و بلند بودن آن‌ها است. این دو ویژگی باعث می‌شود که بتوانید در نحوه استفاده از آن‌ها خلاقیت به خرج دهید و جذابیت آن‌ها را افزایش دهید.

دستبند طلا

کلام آخر

دستبندهای زنجیری به عنوان راحت‌ترین مدل دستبند، بهترین انتخاب هم برای بانوان و هم برای آقایان می‌باشند. زیرا علاوه بر سادگی و زیبایی همیشگی که دارند، قیمت مناسبی هم داشته و به راحتی قابل تهیه هستند. همچنین این مدل دستبندها را به راحتی می‌توانید با سایر دستبندها و اکسسوری‌هایی که دارید ست نمائید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید