ایده و خلاقیت

برگزاری مراسم عقد در شهر شیراز

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اولین باغ تخصصی عقد کشور ، متخصص در برگزاری مراسم در شهر شیراز با تعداد محدود (کمتر از 250نفر مهمان)  راه اندازی شد و خیلی سریع مورد استقبال همشهریان عزیز شیرازی قرار گرفت.

ایده راه اندازی مجموعه پلاک هفت در سال ۹۶ در شهر شیراز پایه گذاری شد و در تابستان سال ۹۷ این ایده به مرحله اجرا رسید. و اینگونه شد که اولین باغ تخصصی عقد کشور ، متخصص در برگزاری مراسم در شهر شیراز با تعداد محدود (کمتر از 250نفر مهمان)  راه اندازی شد و خیلی سریع مورد استقبال همشهریان عزیز شیرازی قرار گرفت.

لوکیشن

لوکیشن باغ پلاک هفت در محیط شهری واقع در بلوار چمران ،کوچه ۳۸ ، کوچه یاس می باشد .که دسترسی آسان و سریع از هر نقطه ی شهر شیراز را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

یکی از مزیت های باغ پلاک هفت لوکیشن خوب و دسترسی آسان به فضای باغ است که برای افرادی که تمایل دارن در باغی نزدیک به محیط شهری مراسم خود را برگزار کنند این امر اهمیت زیادی دارد.

برگزار کننده مجالس شما

تشریفات پلاک ۷ با تجربه بیش از ۱۰ سال و سابقه ای درخشان در برگزاری مجالس عقد ، عروسی ، تولد و میهمانی ها روز و شبی زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. و مفتخریم که بهترین امکانات را اعم از گل آرایی ، چیدمان محفل ، غذا و نوشیدنی های با کیفیت و خدمات رسانی خوب پرسنل خود را به شما تقدیم کنیم .همچنین شما میتوانید با تماس با مجموعه ی ما از مشاوره رایگان برای برگزاری هرچه بهتر مراسمتان بهره مند شوید.

 

مراسم عقد

مهمانی کوچک در فضایی دلباز

اگر به دنبال برگزاری مراسمی جمع و جور با تعداد مهمانان محدود و درجه یک با بهترین پذیرایی و دیزاین هستید، اگر برای شما کیفیت ملاک بالاتری نسبت به کمیت دارد ، اگر دنبال فضایی روستیک و دلنشین برای اجرای مراسمتان هستید ،اگر عاشق فضای صمیمی روستیک در دل فضای شهری هستید جای درستی آمده اید. باغ پلاک هفت با افتخار تمام نیازهای گفته شده در بالا را دارا میباشد . برای بازدید از فضای باغ میبایست از قبل با همکاران ما هماهنگ کنید.

 

دیزاین و چیدمان

در باغ پلاک هفت با وجود همکاران کار بلد در زمینه ی دیزاین و چیدمان این امکان فراهم است که با هر سلیقه ای که مد نظر شماست دیزاین سفره عقد ، میز شام ، چیدمان صندلی ها، جایگاه عروس و داماد و همچنین موقعیت کیک مراسم شما تغییر کند. پس از این بابت نگران نباشید و با خیال راحت ایده های خود را با همکاران ما در میان بگذارید و مطمئن باشید مراسمتان با وجود تیمی حرفه ای به بهترین شکل ممکن برگزار میشود و تا سالیان سال خاطراتش در ذهنتان تداعی خواهد کرد.

 

در مجموعه باغ پلاک هفت همه ی تلاش ما و همکاران بر این است که مراسم های شما به نحو احسن و مطابق میل و سلیقه شما برگزار شود زیرا روز عقد مهم ترین روز زندگی هر فرد است و طبیعتا سطح انتظار عروس و داماد و خانواده ها بسیار بالاست و انتظار دارند که همه چیز عالی و بدون نقص پیش برود و هزینه ها با بودجه ی مدنظرشان سازگار باشد ، از طرفی تک تک صحنه های مراسم ثبت می شود ،در نتیجه برگزاری مراسم باید به گونه ای باشد که بعد از آن عروس و داماد از انتخاب خود پشیمان نشوند.

نکته

البته این نکته ی مهم فراموش نشود که باغ پلاک هفت درست است که باغ تخصصی برگزاری عقد است اما علاوه بر مراسم عقد، مراسم هایی نظیر تولد ،نامزدی ، حنابندان، سالگرد و عروسی (با تعداد محدود ) انجام پذیر است.

همکاران ما در تلاش هستند که بهترین مراسم را در هر موردی که شما مایل به انجام آن هستید برگزار کنند. تشریفات پلاک هفت در زمینه های برنامه ریزی ، دیزاین باغ ، انتخاب کیک ، انتخاب غذاها ، مشاوره تایم های عکاسی و لوکیشن های بهتر عکاسی در باغ پلاک هفت آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

پیشنهاد ما برای شما

یکی از بهترین راه ها برای انتخاب بهتر و تصمیم گیری در انتخاب باغ پلاک هفت دریافت مشاوره حضوری است . زیرا شما می توانید فضا را از نزدیک مشاهده کرده و علاوه بر دریافت پیش فاکتور و آشنایی با ریز قیمت ها از نمونه کارهای مختلف هم دیدن فرمایید.

تشریفات عقد

اما به دلیل اینکه شاید مراجعه حضوری برای تمام افراد مقدور نباشد تیم پشتیبانی مجموعه پلاک هفت به صورت تلفنی اطلاعات را در اختیار شما می گذارند. خبر خوب اینکه حتی در صورت عدم برقراری ارتباط به صورت ۲۴ ساعته شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سایت پلاک هفت و  اینستاگرام به صورت آنلاین در قسمت هایلایت ها به دست آورید.

شما میتوانید نمونه های مراسم های مختلف ،ایده های متنوع، راهنمایی هایی در زمینه ی برگزاری هرچه بهتر مراسمتان را در سایت و صفحه ی اینستاگرام ما ببینید.

تشریفات جشن عقد

پروسه کاری ما

شما میتوانید با ورود به سایت مجموعه و پر کردن فرم سفارش مجلس ،پس از بررسی فرم ، با شما تماس می گیریم و هماهنگی امورات انجام می پذیرد. در مجموعه باغ پلاک هفت، در هر زمان از شبانه روز از طریق راه های ارتباطی مختلف می توانید با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید .

 

سوالات متداول

ظرفیت شما چند نفر است ؟

۲۵۰ نفر

مراجعه حضوری در چه ساعاتی امکان پذیر است؟

۱۰ صبح تا 9 شب در خدمتتون هستیم

راه های ارتباطی با مجموعه چیست ؟

آدرس : شیراز ، بلوار چمران ، کوچه ۴۰ ، پلاک ۷ ، باغ عقد پلاک ۷

تلفن :   09172424175- 09370304173

عقد محضری هم برگزار می کنید ؟

بله ، در طول روز تا قبل از ساعت ۵ عصر می تونیم برگزار کنیم.

لیست قیمت برای برگزاری مراسم به چه صورت است ؟

ما برای همه هزینه ها پکیج داریم ، برای استعلام به روز قیمت ها تلفنی در ارتباط باشید.

آیا می تونیم برای عکاسی بیایم ؟

خیر ، سانس عکاسی نداریم.

غذا را چگونه سرو و از کجا تهیه می کنید ؟

غذا بصورت میز سلف سرویس و میز شام بصورت خانوادگی سرو می شود. ضمنا غذای مجموعه از رستوران دورچین واقع در محمودیه تهیه می شود.

آیا شما فقط مراسم عقد و عروسی برگزار می کنید ؟

خیر ، هر مراسمی با ظرفیت ۲۵۰ نفر می تونید برگزار کنید اعم از ( عقد ، عروسی ، نامزدی ، حنابندان ، تولد )

مدت زمان اجرای مراسم چقدر است ؟

عقد محضری : ۲ ساعت

شام و ناهار : ۵ ساعت

 

جمع بندی

برگزاری تخصصی مراسم در شهر شیراز با تعداد محدود (کمتر از 250نفر مهمان)

لوکیشن فوق العاده در فضای شهر (بلوار چمران)

تنوع در پکیج ها و خدمات طبق بودجه شما

ارایه دیزاین ها و چیدمان های اختصاصی مطابق سلیقه شما

امکان بازدید و تست غذا قبل از عقد قرارداد و بعد از آن

تیم اجرایی قوی و آموزش دیده

دریافت مشاوره حضوری ، آنلاین و تلفنی

مشاوره 24ساعته آنلاین از طریق سایت و واتساپ

مشاوره حضوری همه روزه از ساعت 10 الی 21

مشاوره تلفنی همه روزه از ساعت 10 الی 21

 

مشاوره تلفنی :

09172424175 -  09370304173

:آدرس اینستاگرام

Baghaghd_plak7

:آدرس سایت

www.pelakhaft.ir

آدرس : شیراز ، بلوار چمران ، کوچه ۳۸ ، کوچه یاس ، پلاک ۷ ، باغ عقد پلاک ۷

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید