ایده و خلاقیت

مجلل‌ترین عروسی‌های تاریخ

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در مراسم‌های مجلل ما شاهد گران‌ترین خدماتی هستیم که در عمرمان دیده‌ایم از قبیل گران‌ترین لباس، گران‌ترین تالار، اجاره ماشین عروس لاکچری و گران‌قیمت و موارد بسیار دیگر که همه در کنار هم برای برگزاری گران‌ترین عروسی و در عین حال بهترین نوع آن لازم خواهد بود.

 از حساس‌ترین و مهم‌ترین روز زندگی هر فردی، روزی است که او پیوند ازدواجش را با فرد موردعلاقه خود می‌بندد. همه افراد تمایل دارند تا این روز و شادی آن را با دیگران به اشتراک بگذارند و مجلس عروسی خود را به زیباترین شکل ممکن برگزار کنند. برگزاری یک مراسم عروسی لاکچری آرزوی هر عروس و دامادی است. اغلب در مراسم‌های مجلل ما شاهد گران‌ترین خدماتی هستیم که در عمرمان دیده‌ایم از قبیل گران‌ترین لباس، گران‌ترین تالار، اجاره ماشین عروس لاکچری و گران‌قیمت و موارد بسیار دیگر که همه در کنار هم برای برگزاری گران‌ترین عروسی و در عین حال بهترین نوع آن لازم خواهد بود.

 

مراسم عروسی مجلل یا معمولی؟

همه افراد روز عروسی خود را به عنوان یکی از منحصر به فردترین روزهای زندگی‌شان می‌دانند. از این رو کاملاً طبیعی است که بخواهند آن را به شکلی مجلل و گران برگزار کنند. شما با برگزاری یک مراسم عروسی مجلل و تشریفاتی می‌توانید لحظات آن را به شکل بهتری در ذهن خود و مهمانان ثبت کنید؛ به طوری که برای همیشه در ذهنتان باقی بماند. در مراسم‌های عروسی مجلل نسبت به مراسم‌های معمولی ما شاهد جذابیت و خیره‌کنندگی بیشتری هستیم، زیرا در چنین مراسم‌هایی همه چیز از بهترین نوع خود خواهند بود.

 

ایده‌هایی برای برگزاری مراسم‌های عروسی مجلل

اگر به دنبال برگزاری مراسم عروسی خود به صورت مجلل‌ترین شکل ممکن هستید تا مجلس شما به عنوان یکی از مجلل‌ترین عروسی‌های دنیا شناخته شود، می‌توانید از ایده‌های زیر کمک بگیرید:

  • انتخاب لباس عروس زیبا

انتخاب لباس از مهم‌ترین بخش‌ها برای عروس و داماد است به ویژه برای عروس که می‌خواهد با انتخاب یک لباس مناسب و ویژه خود را به زیباترین عروس دنیا تبدیل کند. البته لباس یک انتخاب سلیقه‌ای است؛ زیرا برخی از افراد لباس‌های ساده را به مدل‌های پرزرق و برق ترجیح می‌دهند. در هر دوی این موارد برند تولید لباس عروس می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت و زیبایی لباس مطمئن کند. پس سعی کنید به سراغ برندهای معتبر در این زمینه بروید.

  • انتخاب یک سالن مجلل و شیک

یکی از پارامترهای مهمی که مراسم عروسی شما را به شکلی مجلل نشان خواهد داد، انتخاب یک عمارت بسیار زیبا و مجلل است تا عکس‌هایی که ثبت می‌شود به بهترین شکل ممکن باشند و خودتان در کنار مهمان‌ها از بودن در چنین عمارتی به وجد بیایید. فضای چشم‌نواز عمارت می‌تواند مهم‌ترین عامل در برگزاری یک مراسم تشریفاتی و مجلل باشد.

  • انتخاب ماشین عروس لاکچری

یک ماشین عروس لاکچری می‌تواند لحظه ورود شما به عمارت را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر نشان دهد. در اغلب مراسم‌های عروسی مجلل، عروس و داماد به سراغ انتخاب یک ماشین عروس لاکچری می‌روند تا ساعاتی را که باید در اتومبیل کنار یکدیگر بگذرانند، بدون استرس و در راحتی کامل باشند. در این موارد می‌توان به سراغ مراکز اجاره ماشین عروس رفت. این مؤسسات ماشین‌های لوکس خارجی را اجاره می‌دهند. حتی شما می‌توانید برای راحتی بیشتر خود درخواست اجاره اتومبیل همراه با راننده را داشته باشید. برخی از عروس و دامادها با کرایه اتومبیل‌های کلاسیک زیبایی بیشتری را به مراسم عروسی خود می‌بخشند. شرکت‌های کرایه اتومبیل در تمامی شهرها مانند تهران، اصفهان، شیراز، خوزستان و هر شهر دیگری که بخواهید وجود دارند تا در برگزاری یک مراسم به یادماندنی به عروس و داماد کمک کنند.

A hallway with a garland of poinsettia and candles.

 

  • دعوت از یک گروه موسیقی حرفه‌ای

در بیشتر مراسم‌های عروسی تشریفاتی اجرای موسیقی زنده به عنوان جذاب‌ترین بخش آن به شمار می‌رود. شما می‌توانید با دعوت از یک گروه موسیقی حرفه‌ای با تجهیزات لازم، مهمانان خود را به وجد بیاورید و به مجلل‌تر برگزار شدن مراسم عروسی خود کمک کرده باشید.

  • سرو شام عروسی

شام عروسی و چگونگی سرو آن یکی دیگر از بخش‌هایی است که در نحوه برگزاری آن باید نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهید. برگزاری این بخش از عروسی به زیبایی هرچه‌تمام‌تر برای مهمان‌ها بسیار اهمیت دارد. برای مثال شما می‌توانید میزهای شام را با نور شمع تزیین کنید تا فضایی عاشقانه و رمانتیک ایجاد شود. شمع‌های مخروطی می‌توانند فضایی رؤیایی را برای میز شام ایجاد کنند. اگر به دنبال جلوه سلطنتی هستید، شمعدان‌های کریستالی با پایه طلایی می‌تواند بهترین انتخاب برای میز شام باشد.

  • کارت عروسی دیجیتال

نحوه دعوت مهمانان به مراسم باشکوه شما بسیار اهمیت دارد. این روزها کارت عروسی دیجیتال جایگزین کارت‌های عروسی فیزیکی شده‌اند و بسیار مورد استقبال عروس و دامادها قرار گرفته‌اند. علاوه بر زیبایی کارت‌های عروسی دیجیتال، راحتی آن‌ها در ارسال و دریافت باعث شده تا موردتوجه قرار گیرند.

  • انتخاب دسته گل عروس

در عروسی‌های تشریفاتی، دسته‌گل‌های عروس را از شاداب‌ترین و بهترین نمونه گل‌ها انتخاب می‌‌کنند تا حتی بعد از گذشت چند ساعت همچنان شادابی خود را حفظ کرده باشند. دسته‌گل‌های آبشاری برای یک مراسم عروسی مجلل می‌توانند بهترین انتخاب ممکن باشد. این نوع دسته‌گل‌ها عروس خانم‌ها را به یک پرنسس واقعی تبدیل خواهد کرد.

Free photo close-up of bride holding the wedding bouquet

  • سرو شام با منوی سلف‌سرویس

در عروسی‌های معمولی اغلب چند نمونه غذا آماده می‌شود و پذیرایی همه مهمان‌ها با این چند نمونه غذا صورت می‌گیرد، اما در مراسم‌های عروسی مجلل، پذیرایی همه مهمان‌ها با یک منوی سلف‌سرویس ویژه با جدیدترین و تازه‌ترین غذاهای ممکن انجام می‌شود. شما با سرو طیف گسترده‌ای از غذاهای فرنگی، ایرانی، دسرها و سالادها می‌توانید تجربه ای منحصربه فرد را برای مهمانان خود رقم بزنید. لازم است بدانید که از اصلی‌ترین مشخصه‌های یک مراسم مجلل، نحوه سرو غذا و چیدمان میز است.

Free photo gorgeous italian hall with paintings on the wall

 

  • استفاده از آویزهای گل و گلدان‌های پایه‌بلند

آویزهایی با گل‌های طبیعی که از سقف سالن آویزان شده‌اند، می‌توانند سالن مراسم شما را از هر نظر رؤیایی جلوه دهند. با این کار فضای داخلی تالار خود را با فضای سبز ترکیب کرده‌اید و شادابی و طراوت را به داخل نیز راه داده‌اید. در صورتی که سالن شما سقف بلند داشته باشد. این نوع دکوراسیون بسیار ایده‌آل خواهد بود. همچنین گلدان‌های کریستالی با پایه‌های بلند در کنار شمع‌ها می‌توانند صحنه‌ای بسیار زیبا و جذاب را ایجاد کند. علاوه بر این گلدان‌های پایه‌بلند در معاشرت مهمان‌های دو طرف میز مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

معرفی تعدادی از مجلل‌ترین مراسم‌های عروسی تاریخ

در این بخش تعدادی از مجلل‌ترین مراسم‌های عروسی تاریخ را معرفی می‌کنیم تا شما با تحقیق درباره آن‌‌ها بتوانید از ایده‌هایشان برای برگزاری مراسم عروسی خود کمک بگیرید.

  1. مراسم عروسی مارک آنتونی با دختر شایسته پاراگوئه

مارک آنتونی، خواننده معروف آمریکایی در مراسمی باشکوه و مجلل با دختر شایسته پاراگوئه، نادیا فریرا ازدواج کرد. این شخص مراسم عروسی خود را در موزه هنر پرز در میامی به زیبایی هرچه‌تمام‌تر برگزار کرد. لباس عروسی این دختر نتیجه 122 ساعت کار از برند Galia Lahav است. سلبریتی‌های مشهور هالیوود در این مراسم حضور داشتند.

  1. مراسم عروسی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

مراسم عروسی شاهزاده ویلیام و همسرش کیت میدلتون به عنوان عروسی قرن شناخته شد و یکی از مجلل‌ترین عروسی‌های تاریخ است. تشریفات این مراسم به گونه‌ای بود که کاملاً درخور ارزش شاهزاده انگلیس باشد و در کلیسای وست مینستر برگزار شد. بعد از مراسم آن‌ها به رژه در خیابان‌های لندن با یک کالسکه اسب پرداختند.

  1. جرج کلونی و آمل علم الدین

این دو نفر که در سال 2014 با یکدیگر ازدواج کردند، مراسم عروسی خود را در هتل چیپریانی در ونیز ایتالیا به زیبایی هرچه‌تمام‌تر برگزار کردند. آن‌ها برای تزیین دسته‌گل‌های روی میز مهمانان هزاران دلار هزینه کردند.

جمع‌بندی

برگزاری یک مراسم عروسی رؤیایی آرزوی هر دختر و پسر جوانی است که می‌خواهند پیمان تعهد با یکدیگر ببندند و دیگر سال‌های زندگی خود را در کنار یکدیگر بگذرانند. از این رو برگزاری یک مراسم مجلل و تشریفاتی می‌تواند زیبایی این روز را برای آن‌ها و حتی مهمانان دوچندان کند. در این‌جور مواقع باید به سراغ انجام کارهایی رفت که باعث برگزاری مراسم به شکلی مجلل خواهد شد. کارهایی مانند اجاره ماشین عروس لوکس، انتخاب عمارت باشکوه، زیباترین لباس عروس و تزیین محل ازجمله کارهایی است که شما می‌توانید برای برپایی یک مراسم عروسی مجلل انجام دهید

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید