ایده و خلاقیت

خرید انواع لوازم تحریر فانتزی از فروشگاه اینترنتی هیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

فروشگاه آنلاین هیس محصولات خود را به طور مستقیم از چین وارد می کند به همین دلیل از همه جا ارزان تر است. با ما باشید تا برخی از محصولات فروشگاه اینترنتی هیس را به شما معرفی کنیم.

خرید لوازم تحریر برای اکثر افراد به خصوص محصلین و دانشجویان در آغاز سال تحصیلی بسیار جذاب است. در واقع خرید لوازم تحریر می تواند جذاب ترین قسمت تحصیل محسوب شود. شما می توانید تمامی وسایل تحریر خود را با بهترین قیمت و باکیفیت مطلوب به صورت آنلاین از فروشگاه هیس خریداری نمایید. اگر شما هم می خواهید یک ست لوازم تحریر جذاب و فانتزی را داشته باشید؛ فروشگاه اینترنتی هیس می تواند در این زمینه به شما کمک کند. ما در فروشگاه آنلاین هیس محصولات خود را به طور مستقیم از چین وارد می کنیم به همین دلیل از همه جا ارزان تر است. با ما باشید تا برخی از محصولات فروشگاه اینترنتی هیس را به شما معرفی کنیم. ما کیفیت محصولات خود را تضمین می کنیم و اولین هدف ما جلب رضایت مشتریانمان است.

خرید اینترنتی مداد نوکی

این روزها مداد نوکی ها جای مدادها را گرفته است و افراد تمایل بیشتری به استفاده از مداد نوکی دارند. یکی از دلایل آن عدم نیاز به مدادتراش می باشد. شما می توانید تنها با شارژ کردن مجدد مداد نوکی از آن استفاده نموده و به راحتی متن مورد نیاز خود را نگارش کنید. نوک، مداد نوکی از 0.3 تا 0.9 در بازار موجود می باشد که متداول ترین نوع آن نوک 0.5 و 0.7 می باشد. شما می توانید مداد نوکی و نوک، مداد نوکی مورد نیاز خود را در فروشگاه اینترنتی هیس خریداری نمایید. تنوع محصولات در فروشگاه هیس بسیار بالاست و شما با هر سلیقه ای دست خالی از هیس بیرون نمی روید.

خرید اینترنتی روان نویس فانتزی

خودکار و روان نویس موجود در فروشگاه هیس دارای تنوع بسیار بالایی است. شما می توانید با هر سلیقه و بودجه مالی که دارید از فروشگاه هیس به صورت آنلاین خریداری نمایید. اگر به دنبال خودکار فانتزی دخترانه و پسرانه هستید فروشگاه اینترنتی هیس می تواند در این زمینه شما را همراهی کند. قیمت خودکارهای فانتزی موجود در فروشگاه هیس از همه جا ارزان تر است زیرا ما وارد کننده مستقیم از چین هستیم.

خرید اینترنتی متر فانتزی

مترهای جذاب و فانتزی با طرح های عروسکی و خوشکل می خواهید همین حالا بیاید فروشگاه اینترنتی هیس و انواع مدل های متر فانتزی را ببینید و به لیست سبد خرید خود اضافه کنید. با استفاده از متر فانتزی می تواند بین 1 تا 3 متر را اندازه گیری کنید. جنس متریال ساخت متر فانتزی معمولا پلاستیک فشرده می باشد. جهت بازدید از انواع متر فانتزی موجود در فروشگاه اینترنتی هیس همین حالا وارد سایت فروشگاه اینترنتی هیس شوید.

خرید اینترنتی مداد تراش

مداد تراش و مداد دو عضو جدایی ناپذیر در بین انواع لوازم تحریر می باشد. در هنگام خرید مداد تراش توجه داشته باشید که بهتر است از تراش های دوقلو استفاده کنید. زیرا مداد تراش دوقلو برای دو نوع سایز متداول مداد مناسب می باشد. شما می توانید انواع مداد تراش فانتزی و جذاب را از فروشگاه اینترنتی هیس خریداری نمایید. ما همیشه بهترین و باکیفیت ترین ها را به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم پس در کنار ما کیفیت را تجربه می کنید.

خرید اینترنتی قیچی فانتزی

قیچی یکی از کاربردی ترین گزینه ها برای هر کسب و کاری است. حتی شما باید در لوازم تحریر خود نیز قیچی داشته باشید. قیچی فانتزی که دارای دسته پلاستیکی است خطر کمتری برای دانش آموزان دارد. قیچی فانتزی با طرح جذاب و زیبایی که دارد شور شوق دانش آموزان را بیشتر می کند. همچنین قیچی فانتزی دخترانه و پسرانه می تواند گزینه مناسبی برای یک هدیه تشویقی دانش آموزان باشد. با هر سلیقه و بودجه مالی که دارید از فروشگاه هیس دست خالی بیرون نمی روید.

خرید اینترنتی خط کش

خط کش یک وسیله کاربردی به خصوص در زمینه تحصیل و لوازم التحریر است. خط کش های موجود در فروشگاه هیس از متریال های مختلفی درست شده از جمله پلاستیک، چوب و فولاد می باشد. خط کش کاربردهای زیادی دارد از جمله در زمینه خیاطی، نجاری، معماری و ... که شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. در هنگام خرید خط کش حتما به نیاز خود توجه داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.

راهنمای خرید غلط گیر نواری

در گذشته از غلط گیرهای مایع برای پاک کردن اشتباهات استفاده می کردند که مشکلات زیادی با خود به همراه داشت. اما امروزه غلط گیر نواری پا به بازار لوازم تحریر گذاشته است و بسیاری از مشکلات غلط گیرهای مایع را از بین برده است. از جمله مزایای غلط گیر نواری می توان به عدم نیاز به خشک شدن و راحتی در استفاده از آن اشاره داشت. شما می توانید غلط گیر نواری مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی هیس دریافت نمایید.

خرید اینترنتی چسب واشی

چسب واشی نیز یک نوع چسب نواری است که در ابعاد و طرح های فانتزی و جذاب در فروشگاه هیس موجود می باشد. چسب واشی با طرح و رنگ های زیبایی که دارد را می توان برای هدایا، کارت پستال و حتی برای چسباندن بر روی شیشه نیز استفاده کرد. این مدل چسب فانتزی را می توانید ارزان تر از همه جا از فروشگاه هیس خریداری نمایید. ما در هیس کیفیت محصولات خود را تضمین می کنیم.

خرید اینترنتی بوک مارک

بوک مارک یا نشانک وسیله ای برای نشانه گذاری در بین دفتر، جزوه و کتاب می باشد. ما در هیس انواع بوک مارک و نشانک را در مدل های متنوع موجود داریم. بوک مارک های موجود دارای جنس چوبی، فلزی، مقوایی و یا اوریگامی و گاها کاغذی می باشند. شما می توانید بوک مارک را در ظاهر دخترانه فانتزی و پسرانه فانتزی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه خریداری نمایید.

خرید تک و عمده از فروشگاه هیس

با توجه به اینکه قیمت محصولات فروشگاه هیس از هر جای دیگری ارزان تر است شما می توانید این محصولات را به صورت تک و یا عمده خریداری نمایید. در خرید عمده می توانید از تخفیف های ویژه 5 تا 15 درصدی فروشگاه هیس نیز بهره مند شوید. ضمن اینکه در خریدهای بالای 500 هزار تومان دیگر نیازی به پرداخت هزینه پستی نخواهید داشت و مرسوله مورد نظر به رایگان برای شما ارسال می شود.

شما در فروشگاه هیس می توانید خرید کنید و هزینه آن را بعد از چهار ماه پرداخت کنید. این موارد تنها بخشی از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی هیس می باشد. اگر شما هم می خواهید یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید همین حالا وارد فروشگاه هیس شوید.

قیمت لوازم التحریر چقدر است؟

ما تمامی محصولات خود را از کشور چین وارد کرده ایم به همین دلیل قیمت های لوازم تحریر در فروشگاه هیس با توجه به نرخ دلار و تورم بازار محاسبه و به صورت روزانه بروز می شوند. شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت تک و یا عمده از فروشگاه هیس خریداری نمایید. با خرید عمده تخفیف های ویژه ای را برای شما لحاظ می کنیم تا بتوانید یک خرید مقرون به صرفه و ایده آل را در فروشگاه اینترنتی هیس تجربه کنید.

برچسب ها:
لوازم تحریر
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید