ایده و خلاقیت

عروسی لاکچری بهرام رادان ومینا مختاری در تفلیس گرجستان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

توضیحات و تصاویری از مراسم عروسی لاکچری بهرام رادان و همسرش مینا مختاری در گرجستان | واقعیت هایی دررابطه با بهرام رادان و مینا مختاری

در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ بهرام رادان نامزدی خود با مینا مختاری را در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد و در روز ۱۴ تیر۱۴۰۲ این بازیگر وبلاگر محبوب مراسم ازدواجشان را در تفلیس گرجستان برگزار کردند. مینا مختاری فشن بلاگر است واز بلاگرهای معروف شبکه های اجتماعی میباشد.او صاحب برند میمو است که در زمینه استایلینگ و لباس فعالیت دارد.

عروسی لاکچری بهرام رادان ومینا مختاری در تفلیس گرجستان

لباس عروس مینا مختاری

مینا مختاری در مراسم ازدواجش دو لباس عروس پوشید که لباسها طراحی خودش و ستاره میران بود.هردو لباس بسیار زیبا و باشکوه بوده و ازکیفیت دوخت واستایل بسیار مناسبی برخوردار بود.لباس های عروس مینا مختاری  بسیار پوشیده و در عین حال بسیارشیک و مجلل بود. بنظر می رسد پوشیدگی لباس عروس نامرتبط به محافظه کاری های معروفیت و شهرت عروس وداماد نباشد.

-یکی از لباس ها با دنباله بلند و سیلوئت بال گان طراحی شده بود که بالاتنه ای کوتاه با دامنی پفی و توری داشت که بسیار شکیل و باشکوه بود.

لباس عروس مینا مختاری

- لباس دوم دنباله دار با سیلوئت پری دریایی یا ماهی یا مرمید بود که متناسب با ظرافت اندام عروس بود.این لباس برای تصویربرداری غیررسمی و اسپرت و با اکسسوری هایی مثل عینک آفتابی طراحی شده بود.

لباس عروس مینا مختاری

لباس بهرام رادان در مراسم ازدواجش

بازیگر فیلم سنتوری که با این فیلم دومین سیمرغ بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر را از آن خود کرد برای مراسم ازدواجش از تاکسیدویی از برند بازلی استفاده کرده بود که بسیار خوش دوخت بوده و از پارچه ای بسیار مرغوب در دوخت آن استفاده شده بود که داماد رو بسیار خوش استایل نمایش می داد. تنها ایرادی که می توان به لباس بهرام رادان درمراسم ازدواجش گرفت پاپیون بزرگی بودکه استفاده شده بود که اگر کوچکتر بود جلوه و نمای بهتری به لباس او می داد.

لباس بهرام رادان در مراسم ازدواجش

بیشتر بدانید : از عمارت عروسی محمدرضا گلزار تا جزییات عقد و سالن را اینجا بخوانید

خطبه عقد عروسی بهرام رادان

خطبه عقد عروسی بهرام رادان و مینا مختاری را غزل شاکری دختر فرشته طائرپورتهیه کننده سینما خواند که در سریال جیران با بهرام رادان همبازی بود.

خطبه عقد عروسی بهرام رادان

درباره بهرام رادان

بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ درتهران و در یک خانواده ۶ نفره است . اصالتا اصفهانی میباشد.دررشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده. بهرام رادان بعداز دوران سربازیش در سن ۲۱ سالگی در هیوا فیلم دوره های بازیگری را گذراند و در کلاس های خانم ثریا قاسمی اولین نقشش رابرای فیلم شور عشق در سال ۷۹ دریافت کرد.بهرام رادان باتوجه به زیبایی و استایل جذاب خدادادی که دارد و توانایی بالایش در بازیگری خیلی زود معروف و محبوب شد.او اولین سیمرغ جشنواره فجررا برای فیلم شمعی درباد درسال ۸۲دریافت کرد.وسیمرغ دوم را برای فیلم سنتوری به کارگردانی داریوش مهرجویی درسال ۸۵ دریافت کرد که اوج شهرت این بازیگر هم به همین دوران برمی گردد.بهرام رادان تاکنون در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی از کارگردانان بزرگ سینما حضور داشته است.

درباره بهرام رادان

واقعیت هایی دررابطه با بهرام رادان

- درسال ۱۳۸۸ بهرام رادان به چنان محبوبیتی بین جوانان دست پیدا کرد که از جانب حکومت استفاده از تصاویر او روی بیلبوردهای تبلیغاتی ممنوع اعلام شد.

- درسال ۱۳۹۰ بهرام رادان به عنوان سفیرایران در مبارزه با گرسنگی در سازمان ملل انتخاب شد.

- بهرام رادان در سال ۱۳۹۵ از قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان در دادگاه ایالات متحده آمریکا حمایت کرد. که با انتقادات شدیدی مواجه شد و مجبور به عذرخواهی و حذف توییت خود در این رابطه شد.

- بهرام رادان مشعل بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ میلادی در سئول را حمل کرد.

واقعیت هایی دررابطه با بهرام رادان

درباره مینا مختاری

درباره سن و محل تولد و زندگی شخصی مینا مختاری اطلاعاتی دردست نیست. وی فشن بلاگر است و طراح لباس و مد و صاحب برند میمو میباشد

درباره مینا مختاری

درباره مینا مختاری

ببینید کنید: عکس جنجالی از عروسی بهرام رادان

جشن عروسی بهرام رادان در گرجستان

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید