ایده و خلاقیت

برگزاری مراسم ختم در بهترین رستوران ایران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

یکی از سنت‌های قدیمی در بین مردم ایران با هر آداب و رسومی، حضور در کنار خانواده‌های داغ‌دیده برای تسلای خاطر آن‌هاست. از دست دادن عزیزان، شرایط روحی سختی را برای خانواده و اطرافیان او رقم می‌زند. دوستان، اقوام و آشنایان ......

یکی از سنت‌های قدیمی در بین مردم ایران با هر آداب و رسومی، حضور در کنار خانواده‌های داغ‌دیده برای تسلای خاطر آن‌هاست. از دست دادن عزیزان، شرایط روحی سختی را برای خانواده و اطرافیان او رقم می‌زند. دوستان، اقوام و آشنایان ......

برگزاری مراسم ختم تا سفارش غذا بیرون‌بر در مجموعه رستوران های ارکیده

رستوران برای ختم

یکی از سنت‌های قدیمی در بین مردم ایران با هر آداب و رسومی، حضور در کنار خانواده‌های داغ‌دیده برای تسلای خاطر آن‌هاست. از دست دادن عزیزان، شرایط روحی سختی را برای خانواده و اطرافیان او رقم می‌زند. دوستان، اقوام و آشنایان با حضور در کنار بازماندگان سعی می‌کنند ضمن همدردی با آن‌ها، سختی و غم این حادثه تلخ را بکاهند. خانواده متوفی نیز با پذیرایی از مهمانان در مراسم تدفین و ختم، سعی می‌کنند تا یادبود شایسته‌ای برای عزیز از دست رفته برگزار کنند.

شرایط روحی میزبانان در روزهای سخت بعد از فوت عزیزان، باعث می‌شود که تدارک دیدن پذیرایی آبرومندانه از مهمانان در منزل چندان آسان نباشد. بهترین راه حل جایگزین در این وضعیت، برگزاری مراسم ختم در رستوران یا سفارش غذا بیرون‌بر برای پذیرایی از مهمانان است. اگر به‌دنبال بهترین رستوران برای مراسم ختم در تهران هستید، حتما تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

چگونه رستوران مناسب برای مراسم ختم انتخاب کنیم؟

اگر قصد دارید تشریفات مراسم ترحیم را به‌رستوران بسپارید، باید به‌دنبال گزینه‌ای باشید که پذیرایی آبرومندانه‌ای از مهمانان شما به‌عمل بیاورد. خیلی از رستوران‌ها شاید غذای مناسبی تهیه کنند؛ اما از جهات مختلف انتخاب خوبی برای برگزاری مراسم یادبود نیستند. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که حتما نکات زیر را قبل از انتخاب رستوران برای مراسم ختم در نظر بگیرید.

قرار گرفتن رستوران در فضایی آرامش بخش

هدف از برگزاری مراسم ختم، تلاشی برای زنده نگه‌داشتن یاد عزیزان از دست رفته و تسلای خاطر بازماندگان است. به‌همین دلیل بیش از هر چیزی لازم است که رستوران از فضایی آرام برخوردار باشد. آرامش حاکم بر محیط رستوران قطعا به حاضران نیز منتقل می‌شود و به‌برگزاری هرچه بهتر مراسم ترحیم کمک می‌کند.

طبخ غذای باکیفیت مراسم ترحیم

باید به‌سراغ رستورانی برای پذیرایی از مهمانان در مراسم ختم بروید که امتحان خود را پس داده است. رستورانی که در وهله اول منوی غذای متنوعی پیش روی شما قرار دهد. همچنین از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک برای طبخ غذا استفاده کند. با توجه به‌اینکه غذا در مراسم ترحیم به‌تعداد زیاد آماده می‌شود، خیلی مهم است که سرویس‌دهی رستوران سریع باشد تا از همه مهمانان به‌بهترین شکل ممکن پذیرایی صورت بگیرد.

فضاسازی مناسب مراسم یادبود

کمتر رستورانی را در سطح تهران می‌توان یافت که فضاسازی مناسب مراسم ترحیم را در فهرست خدمات خود قرار دهد. در این بین بعضی از رستوران‌ها نیز هستند که علاوه بر پذیرایی ویژه مراسم ترحیم با خرما و حلوا، خدماتی مانند تهیه تاج گل برای فضاسازی محیط رستوران را نیز به‌درخواست شما ارائه می‌کنند. به‌این ترتیب می‌توانید مقدمات برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم یادبود را فراهم کنید.

مجهز به‌سیستم صوتی و تصویری

مرسوم است که در مراسم ترحیم، یادی از عزیزان از دست رفته می‌شود. علاوه بر مرثیه‌سرایی، خیلی از اوقات دوستان و اقوام متوفی با ایراد سخنانی، خاطراتی از متوفی را نقل می‌کنند تا یادی از او در بین حاضران زنده شود. به‌همین دلیل بهتر است که برای انتخاب رستوران مراسم ختم، جایی را برگزینید که امکانات صوتی و تصویری مناسب برای این منظور داشته باشد.

تشریفات مراسم ختم در رستوران ارکیده

آنچه باید برای انتخاب رستوران مناسب مراسم ختم بدانید را بررسی کردیم. مجموعه رستوران های ارکیده، با 10 شعبه در ایران، تمام ویژگی‌های فوق را داراست. این رستوران در تهران، البرز، مازندران، گیلان و اصفهان با محیطی مجلل و شیک آماده برگزاری مراسم ختم میباشد. گروه غذایی ارکیده بیش از 66 سال سابقه حضور موفق در صنعت رستوران را دارد. در تمام این سال‌ها خدمات تشریفات مراسم ختم یکی از برنامه‌های ویژه رستوران ارکیده بوده است. 

جالب است بدانید که این رستوران به‌صورت منظم و هفتگی برای کارکنان خود دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند. به‌همین دلیل پرسنل حرفه‌ای مطابق با به‌روزترین استانداردهای صنعت رستوران، وظیفه میزبانی از مهمانان شما در مراسم ترحیم را انجام می‌دهند.

مرسوم است که پذیرایی از مهمانان بعد از مراسم خاکسپاری، در وعده نهار و در نزدیک‌ترین رستوران یا تالار پذیرایی به محل تدفین صورت می‌گیرد. به‌همین دلیل اگر مراسم خاکسپاری را در یکی از استان‌های فوق برگزار می‌کنید، کمتر از 15 دقیقه تا رستوران ارکیده فاصله دارید.

این رستوران علاوه بر یک سالن عمومی با گنجایش پذیرایی از 250 مهمان، سالن VIP اختصاصی نیز دارد. اگر تعداد مهمانان مراسم ترحیم کم هستند و ترجیح می‌دهید که پذیرایی از آن‌ها را در فضای اختصاصی انجام دهید، سالن VIP رستوران ارکیده انتخاب بهتری پیش روی شماست.

 

سفارش غذا از ارکیده برای مراسم ترحیم و خاکسپاری

 

بی شک کیفیت و تنوع غذا جهت پذیرایی شایسته در ختم امری مهم مهم است. منوی رستوران ارکیده این دغدغه را برطرف کرده.

در روز خاکسپاری، اگر قصد حضور در رستوران یا تالار پذیرایی برای صرف نهار را نداشته باشید، معمولا پذیرایی از مهمانان به‌صورت پک‌های غذایی بسته‌بندی شده صورت می‌گیرد. رستوران ارکیده، خدمات سفارش غذا مراسم ترحیم به‌صورت بیرون‌بر را نیز ارائه می‌کند. شما می‌توانید با هماهنگی قبلی، غذا به‌تعداد کافی در رستوران ارکیده سفارش دهید.

ارکیده از بسته‌بندی اختصاصی و کاملا بهداشتی برای ارسال غذای بیرون‌بر استفاده می‌کند. امکان سفارش غذا در بسته‌بندی با حجم متوسط (اکونومی) و بزرگ در ارکیده وجود دارد. اصلا لازم نیست که دغدغه تعداد غذای سفارش داده شده را داشته باشید. تمام بسته‌بندی‌های غذا به‌صورت وکیوم آماده می‌شوند.

ارکیده از ماشین‌های اختصاصی مجهز به هیتر برای ارسال سفارش‌های بیرون‌بر استفاده می‌کند. ضمن اینکه غذا را به‌صورت کاملا گرم دقیقا در زمان مد نظر تحویل می‌دهد. امکان تحویل غذا در آرامگاه های مختلف استان‌های نامبرده وجود دارد.  ضمن اینکه می‌توانید سفارش‌های خود را در منزل یا مسجد نیز دریافت کنید.

 

رزرو رستوران ارکیده برای مراسم یادبود

برای برگزاری مراسم ختم در روز خاکسپاری، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد می‌توانید روی تمام شعب رستوران ارکیده حساب ویژه‌ای باز کنید. خدمات تشریفات مراسم ترحیم رستوران ارکیده برای برگزاری یادبود آبرومندانه و پذیرایی شایسته از مهمانان تدارک دیده شده است.

علاوه بر امکان برگزاری مراسم درون رستوران، می‌توانید سفارش غذا آنلاین و تلفنی به‌صورت بیرون‌بر نیز در ارکیده ثبت کنید.

 

چطور رزرو کنیم؟

برای رزرو رستوران ارکیده و راهنمایی بیشتر درباره کم و کیف اجرای مراسم ختم در این مجموعه می‌توانید با شماره 09123141900 تماس بگیرید. ارکیده با بیش از 66 سال تجربه رستوران‌داری، در روزهای سخت کنار شماست یادبود شایسته‌ای برای عزیزان از دست رفته خود برگزار کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید