ایده و خلاقیت

ساخت منو دیجیتال رایگان برای رستوران و کافه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

نسل جدید منوی دیجیتال و آنلاین برای رستورانها و کافه ها پر از مزایا و ویژگی هایی است که فقط با داشتن یک گوشی هوشمند و نصب یک کیوآر کد (QR Code) ساده در داخل مجموعه میتوان به این ویژگی ها دست پیدا کرد

نسل جدید منوی دیجیتال و آنلاین برای رستورانها و کافه ها پر از مزایا و ویژگی هایی است که فقط با داشتن یک گوشی هوشمند و نصب یک کیوآر کد (QR Code) ساده در داخل مجموعه میتوان به این ویژگی ها دست پیدا کرد. از جمله این مزایا میتوان به مدیریت آنلاین و لحظه ای منو که شامل مدیریت آیتم ها و قیمتها هست اشاره کرد که این یعنی شما میتوانید در لحظه منو خود را تغییر دهید آن هم بدون چاپ مجدد QR Code و یا هیچ هزینه دیگری. از ویژگی های دیگر منو دیجیتال میتوان به مدیریت نظرات مشتریان، بانک شماره همراه مشتریان، ثبت سفارش از طریق گوشی خود مشتری و کلی امکانات دیگر اشاره کرد که قبل از منو دیجیتال امکان دسترسی به آنها تقریبا وجود نداشت.

 

کیوآر کد (QR Code) چیست؟

کیوآر کد یا رمزینه پاسخ سریع، یک بارکد مربعی (یا دوبعدی) است که میتوان آن را با دوربینهای تلفن همراه هوشمند (بدون نیاز به نصب نرم افزار) اسکن کرد. این بارکد عموما شامل نقطه های مربع شکل سیاه رنگ روی یک زمینه سفید هستند که شامل یک سری اطلاعات رمزنگاری شده میباشند. این اطلاعات میتوانند نشانی وب سایت، پیامک، شماره تلفن یا هر اطلاعات دیگری باشد. ما جهت ساخت منو دیجیتال برای رستورانها و کافه ها در واقع آدرس یک وب سایت را بر روی QR Code رمزنگاری میکنیم که با اسکن این کد مشتری میتواند منو رستوران یا کافه را در گوشی خود مشاهده نماید.


qrcode_sefareshfood.png

ساخت منو دیجیتال

برای ساخت منو دیجیتال برای رستوران و کافه شما نیاز به یک دامنه یا وب سایت دارید که کیوآر کد متصل به آن را در داخل مجموعه خودتون قرار دهید. با توجه به هزینه ها و سختی های خرید، طراحی و نگه داری یک وب سایت، برخی مجموعه ها و وب سایتهایی بوجود آمده اند که این امر یعنی طراحی و نگه داری یک وبسایت عالی را برای شما آسان کرده و شما در واقع با چند کلیک ساده میتوانید منوی دیجیتال خودتون رو بسازید. از جمله این وب سایتها که خدمات ساخت منو دیجیتال را برای شما بسیار آسان کرده میتوان به سفارش فود اشاره کرد.

شما در سایت سفارش فود کافیه فقط ثبت نام کرده و منو رستوران یا کافه خودتون رو رایگان ثبت کنید تا کیوآر کد مربوط به منوی شما ساخته شود. با ثبت منوی شما در واقع یک صفحه با لوگو و منوی اختصاصی رستوران و کافه شما ساخته میشود که شما قابلیت شخصی سازی این صفحه رو بصورت کامل دارید، یعنی میتونید رنگ و لوگو صفحه رو به بصورت دلخواه تغییر داده و برای هر آیتم از منو عکس مورد نظر خودتون رو اضافه کنید.


ic_logo_login.png

مراحل ساخت منو دیجیتال و آنلاین برای کافه و رستوران

  • ثبت نام

شما به عنوان مدیر/صاحب رستوران و یا کافه باید در مرحله اول اطلاعات خودتون رو ثبت نمائید و برای خود پنل کاربری ایجاد و انتخاب نمائید.

  • ثبت منو

پس از ثبت نام موفق مدیر/صاحب رستوران و کافه، باید منوی مجموعه شما در پنل کاربری خودتون ثبت شود.

  • دریافت کیوآر کد منو

تمام، کار شما جهت ساخت منو دیجیتال تمام شد. پس از ثبت منوی رستوران و یا کافه شما، یک صفحه اختصاصی با اسم و لوگوی مجموعه شما طراحی شده و سپس کیوآر کد آن ایجاد و در پنل کاربری شما قرار داده میشود. شما با چاپ و قرار دادن این کیوآر کد در داخل مجموعه یا سر میزها در واقع رستوران خودتون رو به یک رستوران یا کافه دیجیتال و آنلاین تبدیل کرده اید.

 

details-1.png

مشتریان شما با اسکن کیوآر کد منوی شما میتوانند هم منوی مجموعه شما رو به بهترین و خوشایندترین شکل ممکن مشاهده کنند و همچنین احساس بهتری نسبت به سفارش و تجربه از رستوران و یا کافه شما داشته باشند، که این حس و تجربه خوشایند مشتری هدف نهائی هر رستوران دار و کافه دار حرفه ایی و باتجربه هست.

مجموعه سفارش فود

مجموعه و وبسایت سفارش فود از سال 94 به کافه ها و رستورانهای سراسر شهرهای کرج، تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، ارومیه، مازندران، رشت و دیگر شهرهای کشور کمک کرده تا به رستوران و کافه دیجیتال تبدیل شوند. جهت کاربری و استفاده بهینه مدیران و صاحبان رستوران و کافه، مجموعه سفارش فود پلن های کاربری با امکانات مختلفی را طراحی و ارائه کرده است که حتی جهت تست و امتحان برای رستورانها و کافه ها امکان استفاده رایگان از منو دیجیتال را فراهم کرده است.

برچسب ها:
منو رستوران
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
فاطمه تاجدینی
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۹

ساخت کیو ار برای منو رستوران

سفارش فود
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۹
https://sefareshfood.com/
پاسخ
علی
۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

منوی دیجیتال کافه و رستوران

https://sefareshfood.com/%D9%85%D9%86%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-qr-code-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید