ایده و خلاقیت

چطور برای کودکان هدیه تولد بخریم؟ چه هدیه ای برای کودکان جذاب است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

برای تهیه هدیه تولد کودک لازم است بدانید چه هدیه هایی برای کودکان جذاب است و شما می توانید برای پسربچه ها و دختر بچه ها بخرید.

یکی از دغدغه های ما، در مناسب های مختلف خرید هدیه برای کودک است. گاهی واقعا نمی دانیم چه هدیه ای مناسب کودکان است و آن ها را خوشحال می کند. خرید هدیه برای کودک نیازمند داشتن اطلاعات کاملی از ذهنیت و علاقمندی های کودک است. با اطلاع از این موضوع متوجه خواهید شد که هدیه کودک جذاب چه چیزی است و خرید هدیه برای کودک در چه حیطه هایی باشد، او را خوشحال خواهد کرد. از رایج ترین هدیه هایی که باید در مورد آن فکر کنید، هدیه تولد کودک است. تشریفینو، رسانه تخصصی تشریفات و خدمات مجالس تمام اطلاعاتی که برای خرید هدیه تولد کودک، نیازمند آن هستید را برایتان اینجا جمع آوری نموده تا مطالعه کنید.

بررسی علاقمندی کودکان، قبل از خرید هدیه کودک

بررسی علاقمندی کودکان، قبل از خرید هدیه کودک

یکی از مهم ترین و اولین اقدامات جهت خرید هدیه تولد کودک، توجه به علاقمندی های کودکان است. بررسی علاقمندی کودکان موجب می شود شما لیستی از هدیه های جذاب برای کودک داشته باشید و هر سال برای تهیه هدیه تولد کودک، دچار سردرگمی نشوید. انتخاب بهترین هدیه برای کودک زیاد هم مشکل نیست، کافی است در طی سال با پرس و جوهای مختلف، علاقمندی های کودک را یادداشت کنید. شخصیت هایی که در انیمیشن و فیلم ها به آن ها علاقمند است. بازی های فکری که به انجام آن ذوق نشان می دهد. عروسک ها و یا فیگور هایی که پشت ویترین مغازه ها، آن ها را جذب می کند بیابید. لوازم تحریر و ابزار آلاتی که از کارکردن با آن ها لذت می برد، در نظر داشته باشید. به لباس هایی که خودش انتخاب می کند، دقت کنید و هنگام خرید هدیه آن ها را در نظر داشته باشید. لوازم ورزشی که هنگام پخش مستند های ورزشی، توجه کودک را جلب می کند یادداشت کنید. خلاصه برای بررسی علاقمندی کودکات، قبل از خرید هدیه برای کودک، واکنش های کودک را رصد کنید.

خرید هدیه تولد کودک برای دختربچه ها

خرید هدیه تولد کودک برای دختربچه ها

عروسک

یکی از رایج ترینهای هدیه تولد کودک که گاهی تا سنین بزرگسالی برای دختربچه ها جذاب و هیجان انگیز است، عروسک است. معمولاً دختربچه ها علاقه زیادی به عروسک دارند. عروسک هایی شبیه به یک انسان کوچک با تمام جزئیات، همیشه موجب شادی و هیجان یک دختر می شوند. البته لازم است کاملاً به علایق کودک آگاه باشید تا بتوانید هدیه تولد کودک را بخرید و بدانید چه سبک عروسک هایی را بیشتر دوست دارد، عروسک های پارچه ای، عروسک های پولیشی، عروسک های بزرگ با ظاهر انسان، عروسک های مکانیکی که باتری درون آن تعبیه شده و فعالیت خاصی انجام می دهند، این ها همگی در دسته عروسک ها قرار می گیرند و بهتر است برای خرید آن علایق کودک را بسنجید.

لوازم خانگی - لوازم خاله بازی

یکی از جذاب ترین چیزهایی که در کودکی دختربچه ها را جذب می کند، لوازم خانگی کوچک یا همان لوازم خاله بازی است. دختر بچه ها اکثراً علاقمند به تجربه زندگی بزرگسالان هستند و از کودکی با پوشیدن کفش مادر خود این علاقمندی را نشان می دهند. تجربه زندگی بزرگسالان حس مطلوبی به دختربچه های می دهد، به همین دلیل لوازم خاله بازی که شامل لوازمی همچون گاز، قابلمه و لوازم آشپزخانه کوچک، یخچال و مبلمان کودک، میز آینه دار کودک و خلاصه تمام لوازمی که در منزل یک خانم خانه دار می بینید، در سایز و اندازه کوچک برای دختر بچه ها هیجان انگیز است. اگر لوازم آشپزخانه کودک را بعنوان هدیه تولد انتخاب کنید، خواهید دید که ساعت های زیادی کودک در حال بازی با آن ها است. دیدن این صحنه حتماً ذوق زیادی برای شما ایجاد خواهد کرد.

لوازم نقاشی

یکی دیگر از علاقمندی های مشترک بین دختر بچه ها، نقاشی و بازی با رنگ ها است. معمولاً کافی است یک پالت آبرنگ یا یک جعبه مداد رنگی در اختیار کودک خود بگذارید و مشاهده کنید که چگونه دقایق زیادی را درگیر بازی با رنگ ها و ترکیب آن است. خرید لوازم نقاشی بعنوان هدیه تولد کودک بسیار جالب است. البته لوازم نقاشی بعنوان یک هدیه تولد، نیازمند اختصاص وقت جهت نظارت به استفاده از آن است. چرا که لوازم نقاشی معمولاً برای کودکان با سنین کم، کمی خطرناک است و توصیه می شود هنگام استفاده از آن ها ناظر حرکات کودکات باشید تا از خطرات احتمالی جلوگیری نمایید.

خرید هدیه تولد کودک برای پسربچه ها

خرید هدیه تولد کودک برای پسربچه ها

ماشین

یکی از جذاب ترین چیز ها در هدیه تولد پسربچه ها، ماشین است. پسر بچه ها از کودکی به ماشین علاقمند هستند. ماشین ها در انواع مختلفی در اسباب بازی فروشی ها عرضه می شوند و مناسب سنین مختلف کودکان هستند. یک سری ماشین ها ساختار پلاستیکی و نرم دارند و اجزای آن بطور ثابت به یکدیگر متصل شده اند، این نوع ماشین ها مناسب کودکان زیر دو سال هستند که عادت دارند اشیا را گاز بگیرند و در دهان قرار دهند. ماشین هایی که حالت عقب کش دارند و زمانی که به عقب کشیده می شوند، نیروی لازم برای حرکت را بدست می آورند از جمله ماشین های جذاب کودکان سنین 3 تا 5 سال است. ماشین های باطری خور که حالت های مختلفی دارند، مانند ماشین پلیس ها و یا ماشین های دیگری که درب های آن ها باز شونده است و چراغ هایشان خاموش و روشن می شود از دیگر هدیه های هیجان انگیز کودکان است. در آخر ماشین های کنترلی، از جذاب ترین و هیجان انگیزترین هدیه هایی است که به پسربچه ها تا سنین بزرگسالی می توانید هدیه دهید. خرید ماشین بعنوان هدیه تولد کودک برای پسربچه ها انتخابی جذاب است.

عروسک سوپرهیرو ها

در تصور عده زیادی، خرید عروسک تنها مخصوص دختربچه ها است. اما طبق تحقیقات تیم تشریفینو، عروسک سوپرهیرو ها از جذاب ترین هدیه های تولد برای پسر بچه ها است. شما می توانید زمانی که کودکتان در حال مشاهده فیلم یا انیمیشن است، علاقمندی او به شخصیت های قهرمان داستان را مشاهده کنید و به راحتی به دنبال خرید عروسک همان شخصیت بگردید تا هدیه تولد کودک را انتخاب کنید. معمولاً شخصیت قهرمانان داستان ها، توسر کارخانجات عروسک سازی ساخته می شود و براحتی با مراجعه به اسباب بازی فروشی ها می توانید آن ها را تهیه کنید.

توپ ورزش های مختلف

یکی از هدیه های پرطرفدار برای پسربچه ها توپ است. معمولاً در هر سنین کودکان علاقه زیادی به توپ نشان می دهند. هدیه تولد کودک می تواند توپ بادی، توپ فوتبال، توپ والیبال و... باشد. بسته به علاقه پسر بچه  به هریک از این ورزش ها، می توانید توپ دلخواه او را تهیه کنید. هدیه تولد پسر بچه هایی که عاشق فوتبال هستند همیشه توپ فوتبال است. پس باز هم نیاز دارید علایق کودک را بشناسید تا براحتی قادر به تهیه هدیه تولد کودک باشید. 

خرید هدیه تولد مشترک برای دختر و پسر

خرید هدیه تولد مشترک برای دختر و پسر

لگو

اسباب بازی های معروف و متفاوت لگو، از دیرباز مورد توجه کودکان بوده است. اسباب بازی های رنگی در ابعاد مختلف که قابلیت نصب روی یکدیگر دارند و امکان ساختن اشکال مختلف را به کودک می دهند، از بهترین انتخاب ها جهت هدیه تولد کودک است. لگو ها مناسب دختر بچه ها و پسر بچه ها هستند. کودکان با استفاده از لگو ها می توانند خلاقیت ذهنی خود را نشان دهند. معمولاً لگوها بدلیل رنگ و وارنگ بودن کودکان را جذب می کنند و گاهی ساعت ها در حال بازی با لگوها خواهند بود.

لباس

لباس یکی از هدیه های مشتری است که می توانید برای کودکان پسر و دختر تهیه کنید. البته در صورتی می توانید لباس را بعنوان هدیه تولد کودک به او هدیه دهید که سایز لباس کودک را مطلع باشید. همچنین در صورتی که شادی و هیجان کودک هنگام دریافت هدیه برای شما اهمیت زیادی دارد، توصیه می کنم حتماً با شناخت کامل از کودک اقدام به خرید لباس نمایید. گاهی لباس هدیه هیجان انگیزی برای کودکان نیست و از دریافت آن، به اندازه عروسک خوشحال نمی شوند.

بازی های فکری

بازی های فکری را می توان برای کودکان بالای سه سال تهیه نمود. بازی های فکری برای کودکانی که کمتر اهل شیطنت هستند، انتخاب هوشمندانه ای است. شما با انتخاب بازی های فکری برای دختربچه ها و یا پسر بچه ها قادر هستید فرصت گسترش ذهن خلاق را به آن ها هدیه دهید. بازی های فکری برای سنین مختلفی طراحی می شوند و در زمان خرید بازی های فکری بعنوان هدیه تولد کودک لازم است به محدوده سنی کودک دقت نمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
شیلا کیان
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

عالی هستی تشریفینو

سفارش هات رسید ممنون خیلی خوب بود

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید