ایده و خلاقیت

برای مهمانی تولد از چه تنقلاتی استفاده کنیم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در این مقاله می‌توانید با بهترین تنقلاتی که می‌توانید در جشن تولد استفاده کنید، آماده شوید.

جشن تولد یکی از بهترین فرصت‌ها برای جمع شدن خانواده و دوستان در کنار هم است و می‌تواند یک تجربه فراموش‌نشدنی و شادی‌بخش را برای شما و اعضای خانواده‌تان رقم بزند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های جشن تولد، تنقلات و خوراکی‌های مختلفی است که ارائه می‌شود. انتخاب تنقلات جذاب در جشن تولد می‌تواند جذابیت یک جشن تولد را برای شما و مهمان‌هایتان چند برابر کند. در این مقاله می‌توانید با بهترین تنقلاتی که می‌توانید در جشن تولد استفاده کنید، آماده شوید.

 

تنقلات خوشمزه برای جشن تولد

سرو کردن تنقلات از اصلی‌ترین قسمت‌های یک جشن تولد است که در کنار غذاهای اصلی و سایر تدارکات اهمیت زیادی دارد. تنقلات جشن تولد باید با طعم‌ها و مزه‌های متنوعی آماده شوند تا همه افراد با هر سلیقه‌ای و هر سنی از خوردن آن‌ها لذت ببرند. انواع کیک، اسنک‌های آماده، میوه و نوشیدنی‌های طعم دار معمولا از بهترین گزینه‌های مخصوص میز مهمانی در جشن تولد محسوب می‌شوند. در ادامه می‌توانید با 7 مورد از خوشمزه‌ترین تنقلات برای جشن تولد آشنا شوید.

 

1-کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

کیک‌ تولد و انواع شیرینی جزو محبوب‌ترین تنقلات در جشن‌های تولد محسوب می‌شوند. طعم خوشایند و دلچسب کیک طوری با جشن تولد گره خورده است که تصور یک تولد بدون کیک برای اکثر ما دشوار است. این موضوع به خصوص برای کودکان اهمیت زیادی دارد و از همین رو بهتر است برای جشن تولد کودکان حتما یک کیک با تزیینات دلخواه او تهیه کنید.

برای جشن تولد هم می‌توانید از کیک‌ها و شیرینی‌های خامه استفاده کنید و هم خودتان در خانه کیک ساده یا شکلاتی درست کنید و آن را با روکش شکلات و میوه‌های فصل تزیین کنید. اگر نگران پرخوری کردن در جشن تولد هستید، بهتر است از همان ابتدا شروع به جویدن یک آدامس هندوانه کنید و به جای خوردن تنقلات، به روش دیگری از این جشن لذت ببرید.

 

2-میوه‌های تازه و متنوع

تنقلات

 

میوه‌های تازه یک انتخاب جذاب و سالم برای جشن تولد است. استفاده از میوه‌های مختلف فصل به صورت زیبا و تزیین شده در سبدهای چوبی می‌تواند مهمان‌ها را به خوردن این میوه‌ها ترغیب کند. می‌توانید میوه‌ها را به صورت ساده در یک سبد بزرگ بچینید و یا پوست میوه‌ها را جدا کنید و به صورت برش خورده در ظرف قرار دهید.

 

3- چیپس و پفک

در جشن و تولد تنوع خوراکی‌ها و تنقلات برای پذیرایی از مهمان‌ها اهمیت زیادی دارد. یکی دیگر از خوراکی‌هایی که می‌توانید روی میز پذیرایی قرار دهید، انواع چیپس و پفک است. برای کودکانی که عاشق طعم چیپس و پفک هستند، تصور کردن جشن تولد بدون این خوراکی‌ها غیرممکن است. می‌توانید مقداری پفک لینا لوله‌ای و چیپس سیب‌زمینی و اسنک‌های طعم دار را در ظروف جداگانه بچینید و با این کار جذابیت بیشتری به میز تولدتان ببخشید.

 

4- نوشیدنی‌های متنوع

جشن تولد معمولا پر از انرژی و جنب و جوش است و از همین رو بیشتر افراد در طول جشن احساس تشنگی می‌کنند. فراهم کردن انواع نوشیدنی‌ها آبمیوه‌های تازه می‌تواند انتخاب خوبی برای جشن تولد باشد.انتخاب نوشیدنی‌های متنوعی مانند آبمیوه‌ها، نوشیدنی‌های گازدار، نوشیدنی‌های غیرالکلی و آبمیوه‌های طبیعی می‌تواند تجربه جذاب‌تری را برای مهمانان رقم بزند.

 

5- لواشک

لواشک یکی از محبوب‌ترین تنقلات برای جشن تولد است که هم مزه آن برای بیشتر کودکان و بزرگسالان دوست داشتنی است و هم می‌تواند جذابیت میز پذیرایی شما را دو چندان کند که البته این موضوع به نحوه سرو آن نیز بستگی دارد. یکی از بهترین روش‌های سرو کردن لواشک برای جشن تولد این است که لواشک‌ها را به صورت رولی آماده کنید.

برای این کار باید لواشک‌ها را به صورت نواری برش دهید و سپس رول کنید و هر سه عدد رول لواشک را در یک سیخ چوبی قرار دهید. حال می‌توانید رول‌های لواشک را داخل یک لیوان استوانه‌ای قرار دهید و یا درون یک سینی بچینید.

 

6- پاپ کورن

درست کردن پاپ کورن در خانه بسیار راحت است، اما این خوراکی یکی از خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین تنقلات جشن تولد است. برای جذابیت بیشتر می‌توانید پاپ کورن ها را در ظروف رنگی و تزیین شده قرار دهید و یا در لیوان‌های رنگی کوچک بریزید تا هر فرد یک ظرف پاپ کورن بردارد.

 

7- ژله

ژله رنگی

 

ژله یکی از خوش رنگ و لعاب‌ترین خوراکی‌هایی است که می‌توانید در جشن تولد آماده کنید. ژلاتین سرشار از پروتئین است و از همین مصرف آن فواید زیادی برای بدن دارد. بهتر است ژله‌های رنگی را به صورت تک رنگ یا چند لایه در ظروف یا لیوان‌های کوچک درست کنید.

 

سخن نهایی

تنقلات یکی از مهم‌ترین خوراکی‌های جشن‌ تولد است که می‌تواند تجربه جشن تولد را به کام مهمان‌ها شیرین‌تر کند. از کیک‌های لطیف و خوشمزه تولد گرفته تا پاپ کورن و اسنک‌های طعم دار همگی می‌توانند به تکمیل شدن میز تنقلات تولد کمک کنند. اگر جشن تولد فرزندتان است و کودکان زیادی در این مهمانی شرکت می‌کنند، بهتر است از تنقلات سالم و رنگارنگ که بچه‌ها علاقه بیشتری به آن‌ها دارند، استفاده کنید. تزیین کردن میز پذیرایی با عکس‌های کارتونی و استفاده از ظروف رنگی و طرح دار نیز می‌توانید ایده جذابی برای جشن تولد باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید