ایده و خلاقیت

6 هدیه تشریفاتی لوکس برای مراسم های رسمی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

شرکت صنایع خلاق اریسا با تجربه ای درخشان درحوزه فروش هدایای تبلیغاتی در کنار شماست و همیشه پیشنهادات جذابی برای شما دارد. با ما همراه باشید تا 6 هدیه منحصربه فرد به شما معرفی کنیم.

زمانی که شما قصد دارید ایونت و یا گردهمایی برگزار کنید، برای برگزاری مراسم لازم است که تدارکاتی را از قبیل مکان برگزاری، زمان برگزاری، پذیرایی از مهمانان و ..را هماهنگ نمایید. اما در بسیاری از مراسم های تشریفاتی از قبیل همایش ها و گردهمایی ها، مراسم های تجلیل و ...، باید هدیه هایی را جهت اهدا به مدعویین و یا افرادی خاص تهیه کنید. برای شروع کار ابتدا باید لیستی از مهمانان تهیه کنید تا بتوانید مکان مورد نظر که گنجایش مهمانان را داشته باشد انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که ایونت‌ها همیشه یکی از بهترین روش‌های بازاریابی برای یک کسب‌وکارها هستند. با برگزاری یک رویداد می‌توانید تعداد مخاطبان برند خود را افزایش دهید و با مشتریان فعلی خود رابطه‌ای دوطرفه و قوی‌تر برقرار کنید، به شرطی که به موارد گفته شده اهمیت دهید. در این مقاله به معرفی چند هدیه لوکس خواهیم پرداخت که می‌توانید برای مراسم پیش رو تهیه نمائید.

 

از همین ابتدای کار کلیه جوانب را به دقت بررسی کنید و جزئیات مراحل برگزاری تشریفات را مدنظر قرار دهید. برای مثال اگر قصد اهدای هدایای تبلیغاتی لوکس و خاص را دارید، از چندین ماه قبل به فکر تهیه یک هدیه مناسب با کسب‌وکار خود باشید. هدیه‌ای که انتخاب میکنید خیلی مهم و حیاتی است چرا که اگر در راستای سبک و استایل مهمانان (خصوصیات و جایگاه شغلی) و هدف رویداد نباشد کاملا بی فایده است. برای این کار ابتدا باید بودجه‌ی مد نظر خود را برای خرید هدیه تشریفاتی معین کنید، سپس یک سایت و یا شرکت معتبر جهت خرید انتخاب کرده و پس ازآن، بسته بندی و دیزاین هدیه را در نظر بگیرید. چون هر چقدر بسته‌بندی خلاقانه و با کیفیت‌تر باشد در ماندگاری هدیه در ذهن مخاطب تاثیر بیشتری خواهد داشت. اگر در انتخاب هدایای تشریفاتی و یا شرکت ارائه دهنده گیفت‌های تبلیغاتی مردد هستید و هنوز نتوانسته‌اید هدیه مورد نظر را با توجه به هدف ایونت انتخاب کنید، شرکت صنایع خلاق اریسا با تجربه ای درخشان درحوزه فروش هدایای تبلیغاتی در کنار شماست و همیشه پیشنهادات جذابی برای شما دارد. با ما همراه باشید تا 6 هدیه منحصربه فرد به شما معرفی کنیم.

 

در چه مراسم هایی بهتر است هدیه بدهیم؟

در بسیاری از مراسم ها نیاز است به همه یا بخشی از مهمانان،‌ هدیه ای جهت یادبود مراسم اهدا کنید. مهم ترین مراسم های رسمی که در آن ها هدیه های تشریفاتی و لوکس اهدا می‌شود، عبارت اند از:

  1. همایش های داخلی و بین المللی
  2. مراسم تجلیل از یک شخص
  3. مراسم تودیع و معارفه
  4. مراسم افتتاحیه یا رونمایی از یک محصول

هدیه لوکس برای مراسم تودیع و معارفه

بهترین هدایای لوکس برای مراسم های رسمی

ماهور تشعیر ۱: هدیه تشریفاتی خاص برای مهمانان

این ست زیبا شامل گلیم پشمی دشت مغان دو گره دار زرع و چارک (سایز100*75)  و یک جفت گلدان  تشعیر سایز 25 میباشد. این ست بسیار خاص و نفیس بوده و گلیم موجود در این پک وزن سبکی دارد. در گذشته از گلیم به عنوان زیرانداز استفاده میشده ولی امروز به دلیل بالا رفتن ارزش مادی و خلاقیت در تولید این گلیم ها، از آن ها در دیزاین و دکوراسیون استفاده می‌شود. این ست زیبا در یک جعبه بزرگ چوب و چرم سایز 14*34*43 قرار دارد.

هدیه تشریفاتی خاص برای مهمانان همایش

ست ترنجستان خاتم : هدیه‌ای بی نظیر برای مهمانان VIP همایش

ست آجیل‌خوری مس و خاتم با جعبه چوب و چرم دارای 4 عدد آجیل‌خوری مس و خاتم اعلا سایز 11 و یک عدد شکلات‌خوری مس و خاتم سایز 25 که اثر هنری‌ای از هنرمندان اصفهان میباشد. ظروف مسی و خاتم‌کاری شده هر دو از هنرهای محبوب همگان هستند، ترکیب این دو هنر محصولی بی نظیر پدید می‌آورد. باید به این نکته اشاره کنیم که این ست فقط یک هدیه زینتی و دکوری نیست و شما می‌توانید از این ست زیبا برای استفاده‌های روزمره و پذیرایی استفاده کنید چراکه پوشش پلی استر این محصول باعث میشود که فلز مس تغییر رنگ ندهد و قابل شست‌وشو باشد. ست آجیل خوری خاتم ارمغانی ارزشمند و نفیس برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی است که علاوه بر کاربردی بودن، تداعی‌گر فرهنگ اصیل ایرانی و سنت‌های ایران عزیزمان است. جعبه نفیس ساخته شده از چوب و چرم به ابعاد 14*34*43 زیبایی این هدیه را دوچندان کرده و خیالتان را از بابت نحوه عرضه و بسته‌بندی محصول راحت میکند.

هدیه ای بی نظیر برای مهمانان VIP همایش

سرویس شربت‌خوری فیروزه ‌کوبی : انتخابی نفیس برای مدیران

ست‌های شربت خوری، جذاب‌ترین هدایایی هستند که می‌توانید به مهمانان با ارزش خود بدهید. این ست دارای جعبه‌ی لوکس میباشد که میتواند گزینه‌ی مناسبی برای هدایای تشریفاتی لوکس باشد. این پک شامل 6 عدد گیلاس و همچنین یک عدد تنگ درب‌دار و یک عدد سینی گرد میباشد. قطعات سنگ و فیروزه نیشابور به صورت دستی روی بدنه‌ی فلزی محصول کار شده است. همه‌ی این محصولات در یک جعبه‌ی ترمه نفیس با رنگ‌بندی متنوع قرار دارند. این سرویس شربت خوری از جمله هدایای لوکس به شمار می‌آید. با توجه به کیفیت ساخت این محصول، ماندگاری بالایی را برای آن تضمین میکنیم. رویه‌ی این محصول با پوشش پلی استرپوشانده شده است که براقی و زیبایی خاصی به این سرویس شربت‌خوری میدهد. سرویس شربت‌خوری فیروزه‌کوبی را حتما بعنوان یک هدیه مدیریتی خاص برای مهمانان ویژه ی مراسم خود، در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت این محصول با توجه به سایز و ابعاد اقلام متفاوت است. از جمله مزایای خرید این هدیه از شرکت صنایع دستی میتوان به امکان درج پلاک اختصاصی درون جعبه و همچنین گارانتی 10 ساله محصول اشاره کرد که خیالتان را از بابت کیفیت محصول آسوده میکند.

هدیه مدیریتی خاص

ست شیرینی‌خوری ملیله : هدیه‌ای منحصر به فرد و کاربردی

ست شیرینی‌خوری ملیله یکی از زیباترین و در عین حال کاربردی‌ترین ست های ملیله است. شما میتوانید از این ست به عنوان هدایای تبلیغاتی تشریفاتی استفاده کنید. این ست زیبا و کاربردی شامل 4 شیرینی‌خوری پایه‌دار به ابعاد 3*24*26 و یک بشقاب شیرینی‌خوری ملیله به قطر 15 و ارتفاع 3.5 میباشد. روی تمامی‌این ظروف با نقره بسیار باکیفیت آبکاری شده‌اند. ضخامت نقره به کار رفته در این شیرینی خوری، بسیار بالاست. به همین خاطر حتی در اثر گذشت زمان شاهد تغییر رنگ آن نخواهید بود. در خصوص بسته بندی این محصول باید گفت این محصول در یک جعبه‌ی چوب و چرم زیبا قرار دارد که زیبایی این محصول را دو چندان میکند. در صورتی که قصد ثبت سفارش برای خرید ست شیرینی خوری ملیله با جعبه چوب و چرم را دارید، می‌توانید همین حالا سفارش خود را بصورت آنلاین در سایت اریسا (www.erisagift.com) ثبت کنید و در محل موردنظر تحویل بگیرید.

 هدیه لوکس برای مراسم رسمی بین المللی

زرپران خاتم 1 : هدیه‌ای مناسب برای همه مخاطبان رویداد رسمی

شکلات خوری مربعی موجود دراین پک، یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین محصولات صنایع دستی کشورمان به حساب می‌آید که برای سرو خوراکی‌هایی از قبیل گز، شیرینی، آجیل، نقل و .. مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکلات خوری های 4 گوش خاتم‌کاری شده مدل های متنوعی دارد که هر کدام می تواند زیبایی و جلوه خاصی به میزهای پذیرایی شما ببخشد. علاوه بر این شکلات‌خوری خاتم‌کاری زیبا، زعفران‌ساب مس و پرداز به همراه قوری جهت دم کردن زعفران، هاون (با رنگبندی سرمه‌ای و سبز کم رنگ) و زعفران ممتاز (سرگل) این پک را منحصربه فردتر می‌کند. این ترکیب زیبا در یک جعبه هاردباکس تلسکوبی طرح اسلیمی سایز 8*27*41 قرار دارد که سبب می‌شود شما دغدغه‌ای از بابت بسته‌بندی نداشته باشید. مدیران از این شکلات‌خوری میتوانند در دفاتر کار خود برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنند.

هدیه یادبود برای همایش و رویداد رسمی

ساعت دیواری نفیس خاتم

 ساعت دیواری یکی از ضروری‌ترین اقلام خانه و یا محل کار به شمار می‌آید. ساعت 4 گوش خاتم اعلا سایز 40 بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده و رنگ‌های به کار رفته در این ساعت، زیبایی بیشتری به آن داده‌است. به طوری که شما می‌توانید این ساعت زیبا را برای هر نوع سبک دکوراسیونی، مورد استفاده قرار دهید. طراحی منحصر به فرد و زیبایی این ساعت، در کنار ارزش مادی آن قرار می‌گیرند و به شما امکان داشتن یک ساعت لوکس و زیبا را می‌دهند. این ساعت حاصل دست‌رنج هنرمندان اصفهانی بوده و بنابراین میتواند یکی از کارآمدترین و ماندگارترین هدایای‌تبلیغاتی به شمار بیاید و شما با اهدای این هدیه زیبا اتاق کار مدیران را چشم‌نوازتر کنید. ما در شرکت هدایای تبلیغاتی اریسا سعی داریم دانش بازاریابی مدرن را با ارزش‌های غنی فرهنگی و باستانی درآمیخته تا هدایای ارزشمند و موثر تبلیغاتی را به شرکت‌های بزرگ و کوچک ایران زمین عرضه کنیم.

هدیه خاص و لوکس برای همایش

کلام آخر

اهدای هدایای تبلیغاتی در ایونت و همایش‌ها به شما کمک می‌کنند تا در ذهن مخاطب ماندگار شوید. این هدایا از گذشته تا امروز به عنوان یکی از بهترین روش‌های مارکتینگ شناخته می‌شوند و کاربرد فراوانی دارند. شما می‌توانید از ساده‌ترین محصولات مانند خودکار، جاکارتی، جاکلیدی و سررسید به‌عنوان یک هدیه ارزان قیمت استفاده کنید یا سایر اقلام همچون ست‌های مدیریتی لوکس، پاوربانک، صنایع‌دستی (اعم از فیروزه‌کوبی، ملیله‌کاری، مس‌و خاتم، مس‌و پرداز، میناکاری، ظروف سفالی و..) و کتاب‌های نفیس مثل قرآن، حافظ و... را به عنوان هدیه‌های تبلیغاتی لوکس و لاکچری به مخاطبان خود هدیه دهید. این هدایا به ظاهر ساده هستند؛ اما توانایی معجزه دارند. در زمان برگزاری ایونت و یا مراسمات رسمی سازمان با تهیه هدیه تبلیغاتی تشریفاتی و حکاکی نام و نشان برند خود برروی آن‌ها، تاثیر بسزایی بر ذهن مخاطب خواهید گذاشت. هدایایی که در این محتوا به شما معرفی کردیم جز بهترین و ماندگارترین هدایا هستند چرا که همگی کار دست بوده ودوام و ماندگاری بالایی دارند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید