ایده و خلاقیت

8 تا از بهترین گل فروشی های آنلاین تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در این مقاله قصد داریم به 8 تا از بهترین گل فروشی های آنلاین تهران بپردازیم بنابراین از گلفروشی هایی که داخل تهران خدمات رسانی می کنند نام برده ایم.

همراهان همیشگی تشریفینو سلام. در این مقاله قصد داریم به 8 تا از بهترین گل فروشی های آنلاین تهران بپردازیم بنابراین از گلفروشی هایی که داخل تهران خدمات رسانی می کنند نام برده ایم. لیست اولیه صرفا جهت آشنایی اولیه با نام برندهاست و بدون درنظر گرفتن معیارها و دلیل خاصی آورده شده است:

  • گل بیست
  • گل بازار
  • گل‌ستان
  • هما‌ فلاور
  • سرای‌گل
  • گل‌گلفت
  • VIP SHOP
  • گل‌باما

بهترین گلفروشی های تهران از نظر قیمت، ضمانت، کرایه حمل و تنوع محصولات

معیارهای انتخاب بهترین گلفروشی آنلاین از نظر ما، قیمت گل ها ، هزینه ارسال ، ضمانت محصولات و تنوع کالاها می‌باشد. شاید معیار های دیگری برای شما اهمیت داشته باشد ولی ما سعی کردیم چهار رکن اساسی یک گل فروشی را مورد بررسی قرار بدیم.

بهترین گل فروشی آنلاین تهران از نظر قیمت

قیمت یکی از معیارهای مهم هنگام خرید آنلاین گل است. تقریباً می‌توان گفت قیمت گل در یک گل فروشی آنلاین به مسائلی مانند تعداد پرسنل، نحوه تامین متریال، سطح حرفه بودن گل آرا های مجموعه و برند بودن آن فروشگاه بستگی دارد. برای مثال: گل فروشی‌های بزرگ تبلیغ‌های بیشتری برای دیده شدن انجام می‌دهند و این یعنی هزینه بسیار زیاد برای آن فروشگاه و مسلما قیمت محصولات بالاتر!

درست مقابل این مثال، امکان دارد یک گل فروشی با تعداد پرسنل کمتر و ویژگی رقابتی خاصی، قیمت‌های مناسب تری را به شما پیشنهاد دهد.

ارزان ترین گل فروشی آنلاین در تهران به ترتیب

  1. همافلاور
  2. گل‌باما
  3. گل بیست
  4. گل ستان
  5. سرای گل
  6. گل بازار
  7. وی ای پی شاپ فلاور
  8. گل گیفت

یکی از گل فروشی های آنلاینی که ما را مجذوب خودش کرده است، گل فروشی هما است. ممکن است تنوع محصولات این فروشگاه نسبت به سایر گل فروشی ها کمتر باشد ولی از نظر قیمت باید بگوییم این فروشگاه رقابت را برده است، دلیلش هم تامین بدون واسطه و تولید گل در مجموعه خودشان است.

با توجه به اینکه همافلاور دارای گلخانه رز هلندی است، به صورت تخصصی روی باکس گل رز و دسته گل رز فعالیت می کند و همین موضوع باعث شده که قیمتی باورنکردنی به مشتریان خود پیشنهاد دهد.

گل فروشی

بهترین گل فروشی آنلاین تهران از نظر هزینه ارسال و کرایه حمل

هزینه ارسال و کرایه حمل یکی دیگر از موضوعاتی است که هنگام خرید اینترنتی به آن توجه می‌کنیم. روک بگوییم، وقتی فروشگاهی ارسال رایگان دارد تمایل بیشتری برای خرید از آن داریم تا اینکه مبلغی را به صورتحساب اضافه کنند.

ارسال گل

در بخش پایین نام گل فروشی های آنلاین تهران که بالاتر ذکر شد را بر اساس این ویژگی مرتب کردیم و سعی کردیم توضیحی درباره آن بدهیم :

  1. گل فروشی آنلاین گل بیست ارسال رایگان در تهران و کرج - ارسال از 8 صحبت تا 9 شب
  2. گل فروشی گل‌ستان: ارسال رایگان - ارسال فقط به بعضی از نقاط تهران - ارسال از 10 صبح تا 9 شب
  3. گل فروشی هما : ارسال رایگان به سراسر تهران و کرج - ارسال از ساعت 8 صبح تا 11 شب
  4. گل فروشی آنلاین گل بازار ارسال رایگان در تهران و کرج - ارسال به تمام نقاط ایران و دنیا - ارسال از ساعت 11 صبح تا 7 عصر
  5. گل فروشی آنلاین vip shop : ارسال رایگان برای بعضی از نقاط تهران + هزینه ارسال برای کرج و حومه تهران تا 400 هزار تومان - ارسال از 11 صبح تا 7 عصر
  6. گل فروشی گل باما: ارسال در تهران 90 هزار تومان - ارسال از 9 صبح تا 6 عصر
  7. گل فروشی سرای گل : ارسال در تهران 70 الی 100 هزار تومان، حومه 200 هزار تومان - ارسال به بندرعباس و کیک تا 400 هزار تومان -ارسال از ساعت 10 صبح الی 7 عصر
  8. گل فروشی گل گیفت : تهران 100 هزار تومان ، کرج 180 هزار تومان - ساعت ارسال از 11 صبح تا 8 شب

توجه فرمایید که قیمت های ذکر شده برای تاریخ شهریور 1402 می باشد و ممکن است در زمان مطالعه این مطلب، قیمت ها افزایش یا کاهش پیدا کرده باشند.

 

برترین گل فروشی آنلاین تهران از نظر تنوع محصولات

تنوع کالا های یک گل فروشی به دو دسته مناسبتی و محصولاتی تقسیم می شود:

تنوع محصولاتی : مثل باکس گل، دسته گل، جام گل، سبد گل، دسته گل عروس، گل آرایی بک گراند، گل های آپارتمانی، بنسای، تراریوم، دیش گاردن و...

تنوع مناسبتی : یعنی محصولات خاصی که فقط برای یک مناسب خاص طراحی می شود مثل گل و شکلات ولنتاین، باکس گل های عیادتی (استفاده از میوه جات و آب میوه و انرژی زاها و...)، گل برای عرض تسلیت، گل برای افتتاحیه، تبریک عید، دسته گل های ویژه تولد و...

گلفروشی انلاین

ما سعی کردیم با یک بررسی دقیق و جامع بین این 8 گل فروشی آنلاین برتر تهران به ترتیب تنوع هر کدام را بیان کنیم. توجه کنید که زیاد بودن یا کم بودن این تنوع ها دلیلی بر خوب بودن و یا بد بودن آن گل فروشی ندارد. یک گل فروشی می تواند با 50 تا تنوع نتواند رضایت مشتریان خود را بگیرد اما یک گل فروشی با 5تا تنوع این کار را بکند.

با ما همراه باشید :

  1. فروشگاه گل ستان با بیش از 35 تنوع محصول
  2. فروشگاه گل باما با 28 تنوع محصول
  3. فروشگاه گل گیفیت با 24 تنوع محصول
  4. فروشگاه vip با 21 تنوع محصول
  5. فروشگاه سرای گل با 20 تنوع محصول
  6. فروشگاه هما فلاور با 15 تنوع
  7. فروشگاه گل بازار با 14 تنوع
  8. فروشگاه گل بیست با 11 تنوع

بهترین گل فروشی آنلاین تهران از نظر ضمانت محصول

با توجه به بررسی های به عمل آمده، هر 8 گل فروشی نام برده ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی شما از محصولات را دارند اما اگر قصد دارید گل های تازه و با طراوت را به عزیزانتون هدیه دهید، به نظرم از گل فروشی هما دیدن فرمایید. این مجموعه سفارشات خود را به صورت روزانه از گلخانه چیده و برای مشتریان ارسال می کند.

 

جمع بندی برترین گل فروشی های آنلاین تهران

ممنونیم که تا اینجای مقاله همراه ما بودید، تشریفینو سعی کرده با این مقاله به افرادی که می خواهند به صورت آنلاین گل تهیه و برای عزیزانشان ارسال کنند را راهنمایی کند. ممکن است معیار های مختلفی برای خرید از یک گل فروشی داشته باشید، اما ما 4 معیار مهم یعنی قیمت محصولات، هزینه ارسال، ضمانت محصولات و تنوع کالاها در این مقاله بررسی کردیم.

امیدواریم خوشتان آمده باشد. در صورتی که نظر یا تجربه خرید از این گل فروشی ها را داید خوشحال می شویم با ما در جریان بگذارید .

برچسب ها:
گل فروشی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید