ایده و خلاقیت

بهترین مکان ها برای برگزاری مراسم تولد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

مکان های بسیاری وجود دارند که می توانید بهترین تولد را در آن برگزار کنید و اینکه کدام یک بر دیگری برتری داشته باشند، به سلیقه شما بستگی دارد. بنابراین ابتدا باید بهترین مکان ها را بشناسید و سپس از بین آن ها ایده آل ترین گزینه را انتخاب کنید.

در گذشته شاید بهترین مکان برای برگزاری تولد، منزل بود اما این روزها مکان های مختلفی برای برگزاری این مراسم وجود دارد. در زمان های دور افراد حتی تاریخ تولد خود یا فرزندشان را نمی دانستند، چه برسد به اینکه در آن روز مراسمی برگزار کنند اما امروزه شرایط کاملا متفاوت است.

تولدها همانند مجالس دیگر از جمله عقد و عروسی بسیار مجلل و شیک برگزار می شوند. چنان که افراد تلاش می کنند برای برگزاری جشن تولد خود بهترین مکان را انتخاب کنند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید و قصد برگزاری یک مراسم تولد خاص را دارید، به احتمال زیاد ذهن شما درگیر پیدا کردن بهترین مکان است.

در این رابطه باید بدانید مکان های بسیاری وجود دارند که می توانید بهترین تولد را در آن برگزار کنید و اینکه کدام یک بر دیگری برتری داشته باشند، به سلیقه شما بستگی دارد. بنابراین ابتدا باید بهترین مکان ها را بشناسید و سپس از بین آن ها ایده آل ترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین مکان برای برگزاری مراسم تولد کجاست؟

مکان یکی از اصلی ترین مسائلی است که هنگام برگزاری مراسم تولد همچون دیگر مجالس این روزها ذهن افراد را به خود مشغول می کند. در گذشته های دور بسیاری از افراد حتی از تاریخ تولد خود یا عزیزانشان مطلع نبودند.بهترین مکان برای برگزاری مراسم تولد کجاست

به همین دلیل اصلا کسی برای برگزاری مراسم و جشن در این روز اقدامی نمی کرد. اما این روزها تولد همانند مجالسی از جمله عروسی از جایگاه مهمی برخوردار است و سالانه اکثر افراد در این روز نسبت به برگزاری جشن اقدام می کنند.

شاید در ابتدا که افراد به فکر برگزاری جشن در روز تولد افتادند، محل آن اهمیت چندانی نداشت اما این روزها با توجه به وجود مکان های مختلف، مکان برگزاری مراسم تولد بسیار حائز اهمیت است. چرا که مکان برگزاری این مراسم بر چگونگی پذیرایی، رقص و پایکوبی و احوال مهمانان در طول مراسم تاثیر بسیاری دارد.

با توجه به این موضوع باید بدانید امکان برگزاری جشن تولد در مکان های زیر وجود دارد:

  • منزل

  • تالارها

  • باغ

  • باغ شخصی

  • باغ تالار

  • عمارت

  • کافی شاپ

  • رستوران

  • روف گاردن

  • ویلا

  • وغیره.

حال اگر شما به دنبال بهترین مکان برای برگزاری تولد خود یا عزیزانتان هستید، باید بدانید از بین گزینه های ذکر شده برخی بر بعضی دیگر برتری دارند. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به معرفی جزئی این مکان ها و چگونگی برگزاری جشن تولد در آن ها می پردازیم.

باغ

یکی از بهترین، شیک ترین و مجلل ترین گزینه ها برای برگزاری مجالسی همچون تولد، باغ ها هستند. منظور از باغ در این بخش باغ شخصی نیست بلکه باغ هایی است که توسط مراکز مختلف اجاره داده می شوند.

از آنجاکه این باغ ها از پایه برای برگزاری مجالس مختلف طراحی شده اند، امکانات و تجهیزات بی نظیری دارند. چنان که شما برای برگزاری مراسم تولد عزیز یا فرزند خود با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. در واقع کلیه امکانات دیزاین، پذیرایی، رقص و پایکوبی، سرو غذا وغیره در این باغ ها وجود دارد.

همچنین با برگزاری مراسم تولد در باغ شما در طول مراسم از طبیعت و سرسبزی باغ بهره مند می شوید و حتی عکس و فیلم هایی با پس زمینه زیبا به ثبت می رسانید. بنابراین با خاطری آسوده می توانید با اجاره باغ مجلل ترین تولد را برگزار کنید.

البته توجه داشته باشید که برگزاری جشن تولد در باغ شخصی بیشتر در فصول گرم سال رواج دارد. نکته قابل توجه دیگر نیز این است که اجاره باغ نسبت به مکان های دیگر برای برگزاری مجالسی مانند تولد هزینه بیشتری دارد.

باغ شخصی

اگر گزینه باغ از نظر شما خوب به نظر می رسد اما نگران هزینه اجاره باغ هستید، جای هیچ نگرانی نیست. زیرا اگر باغ شخصی داشته باشید، همانند بسیاری از افراد می توانید مراسم تولد شخص مورد نظر را در این مکان برگزار کنید.

باغ شخصی با توجه به عدم پرداخت هزینه اجاره و راحتی بیشتر شما در فضا یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری مراسم تولد به شمار می رود. ضمن اینکه برخلاف باغ های اجاره در صورت برگزاری مراسم خود در باغ شخصی با محدودیت زمان مواجه نمی شوید و تا پاسی از شب می توانید به رقص و پایکوبی بپردازید.

از دیگر مزایای برگزاری جشن تولد در باغ شخصی می توان به تجهیز و دیزاین فضا متناسب با سلیقه و بودجه خود اشاره کرد. بدین شکل تولد دلخواه خود را در این فضا برگزار می کنید و نگران پیدا نکردن آدرس توسط مهمانان نیز نخواهید بود.

البته پذیرایی و دیزاین در باغ شخصی ممکن است کمی ذهن شما را درگیر کند اما با وجود مراکز تشریفاتی مانند یاکند جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چراکه با استفاده از خدمات این مجموعه همانند یک مهمان در تولد خود یا عزیزانتان شرکت می کنید و دچار هیچ دردسر و زحمتی نخواهید شد.

به سادگی تولدتان را در روف گاردن شرق تهران با گنجایش تا 300 نفر جشن بگیرید و از تمامی امکانات فوق‌العاده این مکان برای تجربه یک جشن تولد استثنایی بهره‌برید.

روف گاردن

روف گاردن یکی دیگر از بهترین گزینه های پیش روی شما برای برگزاری جشن تولد به شمار می رود. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که می خواهند تولد خود یا عزیزانشان را در مکانی جدید و خاص برگزار کنند، روف گاردن برای شما بسیار مناسب است.

روف گاردن برای تولد

روف گاردن به فضایی گفته می شود که در واقع روی پشت بام ساختمان ها قرار دارد. این فضا در هر ساختمان به شکلی متفاوت طراحی می شود اما همه آن ها در برخی ویژگی ها یکسان هستند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری مراسم در فراز آسمان

  • دارای معماری و دیزاینی به روز و در عین حال مدرن

  • امکان اجرای هر مدل دیزاین برای تولد

  • امکان ثبت فیلم و عکس هایی خاص با ویوی آسمان یا محیط اطراف ساختمان

  • و بسیاری موارد دیگر.

علاوه بر این ها باید بدانید برخلاف تصور بسیاری از افراد پذیرایی در روف گاردن به هیچ عنوان دشوار نیست. چراکه اکثر روف ها مجهز به کلیه امکانات پذیرایی و سرو شام هستند. اما نکته مهم در رابطه با برگزاری تولد در روف گاردن این است که روف ها ظرفیت به خصوصی دارند.

ظرفیت آن ها نسبت به باغ ها و مکان های دیگر کم تر است و شما در صورت دعوت مهمانان زیاد نمی توانید مراسم خود را در روف برگزار کنید. اما با این حال برخلاف باغ، روف مجهز به امکانات سرمایشی و گرمایشی است و امکان برگزاری جشن تولد در این فضا در فصول مختلف سال وجود دارد.

منزل

منزل نه تنها یکی از بهترین مکان های برگزاری جشن تولد محسوب می شود بلکه از جمله ابتدایی ترین آن ها است که همچنان جایگاه خود را از دست نداده است. در این رابطه باید بدانید اولین تولدها در منزل برگزار می شدند و همچنان بسیاری از افراد منزل خود یا اعضای خانواده را برای برگزاری مراسم تولد انتخاب می کنند.

برگزاری جشن تولد در منزل مزایای بسیاری دارد که با اجاره مکان هایی مانند باغ یا روف از آن ها بهره مند نمی شوید. این مزایا عبارت هستند از:

  • راحتی میزبان در برگزاری تولد

  • وجود امکانات کامل از نظر پذیرایی و سرو غذا در منزل

  • حضور آسان مهمانان در مراسم

  • نداشتن دغدغه هایی مانند سرد یا گرم بودن هوا و آزار مهمانان

  • و بسیاری موارد دیگر.

در عین حال در صورتی که قصد برگزاری مراسم تولد در منزل را داشته باشید، باید به ظرفیت منزل خود برای حضور مهمانان دعوتی دقت کنید. همچنین نیازمند دعوت از دی جی، کمک از تیم های دیزاین تولد، میز و صندلی به تعداد مهمانان، اجاره ظروف، اعزام مهماندار وغیره خواهید بود. البته با وجود یاکند این موارد نباید ذهن شما را درگیر کند.

برگزاری آسان مراسم تولد در بهترین مکان با یاکند

مجموعه خدمات و تشریفات مجالس یاکند یکی از بهترین مجموعه های فعال در زمینه تشریفات تولد در تهران به شمار می رود که برگزاری این مجلس را برای افراد بسیار آسان می کند. با یاکند شما می توانید جشن تولد خود یا عزیزانتان را بدون هیچ دغدغه ای در بهترین مکان ها از جمله باغ ها، روف گاردن یا حتی منزل برگزار کنید.

چراکه یاکند صفر تا صد برگزاری جشن تولد شما را برعهده می گیرد و شما با کمک این مجموعه همانند یک مهمان در مراسم حضور پیدا می کنند.به سایت https://yakendlux.com  سر بزنید، بهترین تولد را با زیباترین دیزاین، ایده آل ترین پذیرایی، عکس برداری و فیلم برداری حرفه ای و رقص همراه با حرفه ای ترین دی جی تجربه خواهید کرد.

کلام آخر

امروزه شکل و شمایل تولدها با گذشته بسیار تفاوت دارد و مکان برگزاری جشن تولد مهم ترین اولویت افراد به شمار می رود. زیرا مکان های مختلفی برای برگزاری این مراسم وجود دارند. حال اگر از این بین شما نیز به دنبال برگزاری مراسم تولد در بهترین مکان هستید، باید بدانید منزل، باغ، باغ شخصی و روف گاردن از جمله بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار می روند.

البته با برگزاری تولد در هر یک از این مکان ها ضمن بهره مندی از مزایای بسیار، ممکن است با مبلغ زیاد اجاره، کمبود گنجایش یا امکانات مواجه شوید. اما با وجود مجموعه تشریفاتی یاکند و یک تماس کوتاه با این مرکز، خاص ترین تولد را در بهترین مکان و بدون کوچک ترین دردسری برگزار خواهید کرد.

برچسب ها:
جشن تولد
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید