ایده و خلاقیت

چرا انتخاب بهترین کترینگ همایش ها اهمیت دارد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

انتخاب بهترین کترینگ همایش و بهترین تشریفات همایش و کنفران ها موجب می شود همایش فوق العاده ای برگزار نماییدو

پذیرایی همایش ها و کنفرانس ها یکی از بخش های مهم در برگزاری یک همایش یا کنفرانس مطلوب محسوب می شود. کترینگ و تشریفات همایش وظیفه پذیرایی از میهمانان و مدعوین به همایش یا کنفرانس را بر عهده دارد. پذیرایی با کیفیت نشان از احترام به میهمانان است. معمولاً نوع برخورد پرسنل پذیرایی کننده، نوع چیدمان، نحوه پذیرایی، نوع میان وعده ها، نوشیدنی ها و غذای اصلی در همایش ها و کنفرانس ها اهمیت زیادی دارد و مطلوب نبودن کترینگ و تشریفات کنفرانس موجب آبروریزی برگزار کننده خواهد بود. رسانه تخصصی تشریفات و خدمات مجالس پس از مطالعه و ترجمه چندین مقاله در خصوص علت اهمیت انتخاب بهترین کترینگ همایش و کنفرانس ها، مطالبی در ادامه به شما ارائه خواهد نمود که کمک شایانی به انتخاب مطلوب کترینگ و تشریفات در این زمینه می نماید.

انتخاب بهترین کترینگ همایش

کترینگ و تشریفات همایش چیست؟

معمولاً همایش ها محلی برای ارائه بروز ترین اطلاعات در یک حوزه خاص است. ارائه مقالات علمی، نتایج گزارشات بعمل آمده در زمینه ای خاص، به همراه وورکشاپ ها و نمایشگاه هایی در همین حوزه، معمولاً در قالب همایش ها برگزار می شوند. با توجه به توضیح ارائه شده، بدیهی است که مدت زمان برگزاری همایش ها معمولاً زیاد است و پذیرایی میان وعده به تنهایی، و یا پذیرایی میان وعده و شام در همایش ها از ضروریات است. در ادامه نکاتی در خصوص انتخاب کترینگ همایش خواهیم گفت.

 

چه عواملی کیفیت کترینگ همایش را مشخص می کند؟

قطعاً یکی از مهم ترین عواملی که کیفیت کترینگ را مشخص می کند، یک آشپز ماهر است. کترینگ وظیفه تامین مواد خوراکی مانند کوکتل ها، آب میوه ها، فینگرفود ها، غذاهای اصلی، سالادها و دسرها، همگی حاصل هنر تیم طبخ و تهیه کترینگ همایش است. معمولاً به دلیل طولانی بودن همایش ها، در زمان های برک، از میهمانان با فینگرفود و نوشیدنی های گرم و سرد به همراه شیرینی و کیک پذیرایی می شود تا آماده ورود به بخش بعدی همایش شوند. در پایان نیز بنا بر زمان برگزاری همایش، پذیرایی ناهار و یا شام انجام می شود. کیفیت طبخ، تهیه مواد اولیه، تازگی و مزه غذاها، دیزاین میزها و نوع سرو این خوراکی ها همگی نشان دهنده کیفیت کترینگ همایش است.

کترینگ همایش

چگونه از کیفیت کترینگ همایش مطمئن شویم؟

سوالی که به صورت مکرر در خصوص کترینگ همایش در اینستاگرام تشریفینو ارسال می شود این است که، چگونه از کیفیت کترینگ همایش مطمئن شویم؟ همان طور که می دانید کیفیت کترینگ همایش بسیار اهمیت دارد و هرگونه ناهماهنگی در سطوح مختلف حرفه ای کترینگ، موجب ضرر و زیان های مالی و اعتباری در همایش خواهد شد. در واقع بخش مهمی از همایش اعتبار و آبروی شما است که لازم است حفظ شده و ارتقاء یابد، اما با هرگونه قصور در ارائه خدمات مطلوب کترینگ همایش، تمام زحمات شما در بخش فنی و زیرساختی همایش به باد خواهد رفت. پس حتماً قبل از عقد قرارداد، با مراجعه به یک یا دو همایش و مراسمی که کترینگ مورد نظر تامین آن را بر عهده گرفته است، کیفیت کترینگ همایش را بسنجید و نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایید.

 

ویژگی های کترینگ همایش خوب چیست؟

از مهم ترین ویژگی های کترینگ همایش، متخصصی که در زمینه مواد غذایی قادر به خرید بهترین مواد اولیه باشد. پس از آن، داشتن آشپزی ماهر و حرفه ای بسیار مهم است تا مواد اولیه را به بهترین نحو ممکن طبخ نماید .از دیگر ویژگی های کترینگ همایش خوب، انعطاف پذیری و قابلیت مدیریت بحران است. اینکه تیم باتجربه ای در اختیار کترینگ باشد تا در صورت بروز هر مشکل پیش بینی نشده ای، بهترین تصمیم گرفته و مشکل رفع گردد. از دیگر ویژگی های کترینگ خوب دارا بودن کادر حرفه ای و خلاق است، تا همیشه بروز ترین خدمات را به مشتری پیشنهاد نماید.

 

 

نحوه عقد قرارداد با کترینگ همایش

یکی از مهم ترین بخش هایی که پس از یافتن کترینگ همایش حرفه ای، لازم است انجام دهید، عقد قرارداد با آن است. در زمانی که برای عقد قرارداد به کترینگ همایش مراجعه می کنید، لازم است در ابتدا نوع خدماتی که مایل هستید برای همایش دریافت کنید را انتخاب کنید. بهتر است نوع خدماتی که انتظار دارید را نیز معین کنید، و تمام حساسیت هایی که در نحوه ارائه خدمات دارید در قرارداد درج نمایید. سپس نحوه پرداخت را ذکر نموده و پرداخت ودیعه اولیه را به وسیله دستگاه Pos یا انتقال توسط بانک انجام دهید تا پروسه پرداخت شما در سیستم بانکی درج گردد.

 

منبع: https://www.eventfulprojects.com.au/

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید