ایده و خلاقیت

انتخاب بهترین شرکت برگزاری رویداد و غرفه سازی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

با بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاهی ایران دارنده گرید A غرفه سازی و با 12 سال تجربه آشنا شوید. گروه معماری زیگ دکور

غرفه ها و نمایشگاه های تجاری راهی عالی برای به نمایش گذاشتن کسب و کار و خدمات شما هستند. اما ایستادگی در غرفه نمایشگاه تجاری برای جذب بازدیدکنندگان به غرفه شما در دریایی از غرفه های نمایشگاهی که خلاقانه طراحی شده اند، آسان نیست. به همین دلیل است که همکاری با یک شرکت مناسب و متخصص در غرفه سازی نمایشگاهی ، به شما کمک می کند تا یک غرفه اختصاصی و ویژه داشته باشید تا مطمئن شوید که غرفه و کسب و کار شما در یک رویداد و نمایشگاه تجاری به خوبی جلب توجه خواهد کرد.

با این حال، پیدا کردن بهترین شرکت برگزاری رویداد و غرفه سازی برای کمک به شما در انتقال پیام و خدمات شرکت و کسب و کار شما می تواند دشوار باشد. شما برای ایجاد تصویری که به مشتریان ارائه می دهید سخت کار کرده اید. بنابراین غرفه و نمایشگاه شما فقط نمی تواند متمایز باشد، بلکه باید این شهرت را که به دقت مدیریت شده است حفظ کرده و افزایش دهد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در انتخاب بهترین شرکت برگزاری رویداد استارت آپ و کارآفرینی کمک می کند تا در طراحی غرفه نمایشگاهی خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید.

 

  1. در مورد تجربه شرکت تحقیق کنید

شما پولی را که به سختی به دست آورده ‌اید را برای حضور در یک نمایشگاه تجاری خرج می ‌کنید تا تأثیر خاصی ایجاد کنید و فروش بیشتری را برای شرکت و کسب و کار خود ایجاد نمایید. در این شرایط شما به دنبال طراحی عمومی غرفه نمایشگاهی نیستید، بلکه به دنبال شرکتی هستید که بتواند برند شما را زنده کند. برای اطمینان از این موضوع باید یک شرکت فعال در زمینه برگزاری رویداد و غرفه سازی مناسب پیدا کنید و بهتر است که این موارد را در رابطه با این شرکت مورد بررسی قرار دهید:

  • نمونه کارها شرکت را مرور کنید. آیا نمایشگاه ها و غرفه های قبلی آنها اصیل و خلاقانه است؟ آیا آنها احساسی را که شما به دنبالش هستید منتقل می کنند؟
  • خود را به عنوان مشتری هدف خود تصور کنید. اگر در کنار غرفه ‌هایی که در گذشته ایجاد کرده ‌اند قدم بزنید، آیا می ‌خواهید توقف کنید و خدمات ارائه شده در آنجا را بررسی کنید؟
  • آیا نمایشگاه‌های آن‌ ها فضای باکیفیت و کارآمدی را ارائه می ‌دهند یا کمی سست و فاقد محتوا به نظر می‌ رسند؟

هر شرکتی می تواند به شما ایده بدهد. اما شما می خواهید یکی را پیدا کنید که تجربه آن را از کاغذ به نمایشگاه تجاری برساند. بنابراین باید شرکتی را جستجو کنید که سابقه اثبات شده، اصالت و برتری در زمینه خود را داشته باشند.

غرفه سازی نمایشگاهی انجام شده توسط زیگ دکور

 

  1. مشتریان قبلی آنها را بررسی کنید

مشتریان قبلی یک شرکت به شما کمک می‌ کنند تا تجربه ‌ای را که می ‌توانید انتظار داشته باشید، در صورتی که از خدمات یک شرکت خاص برای طراحی غرفه نمایشگاهی خود استفاده کنید، درک کنید.

همچنین این زمان خوبی است تا ببینید آیا آنها برای کار خود جوایز یا شناسایی حرفه ای را در زمینه فعالیتشان کسب کرده اند یا خیر. شرکتی که علاوه بر مشتریان راضی، در جامعه حرفه ای خود تحسین هایی را به دست آورده است، نشان می دهد که در حرفه خود برتری دارد.

برای این منظور، می توانید با مشتریان قبلی تماس بگیرید و از انها نظرسنجی کنید. یکی از بزرگ ترین شاخص های رضایت واقعی مشتری، تکرار کار با شرکت قبلی برای غرفه سازی و برگزاری رویداد جدید است. نظرات و ارجاعات خوب عالی هستند، اما اگر مشتری به طور مکرر برای طرح های جدید مراجعه کند، نشانگر رضایت مشتری غیرقابل انکار است.

سوالاتی که می توانید از مشتریان قبلی بپرسید تا به شما کمک کند بفهمید چه انتظاری دارید عبارتند از:

  • آیا آنها در طول این فرآیند به ایده ها و نیازهای شما توجه داشتند؟
  • آیا مشکلی داشتید و آیا به صورت حرفه ای با آنها برخورد شد؟
  • آیا آنها بیش از انتظارات شما بودند؟
  • آیا آنها ایده های نوآورانه ای برای طراحی غرفه نمایشگاه تجاری شما پیشنهاد کردند؟

 

 

غرفه سازی نمایشگاهی انجام شده توسط زیگ دکور

 

  1. آنچه در طراحی نمایشگاه یا غرفه شما گنجانده شده است را بدانید

برخی از شرکت های طراحی غرفه فقط برای دریافت پول بیشتر پیشنهاد می دهند. انتظار می رود که شرکت باید در طراحی با شما همکاری کند و بر این اساس یک غرفه نمایشگاهی سفارشی بسازد، اما شرکت های نمایشگاهی با خدمات کامل خدمات بیشتری را ارائه می دهند که آنها را متمایز می کند.

به دنبال ارزش اضافی مانند خدمات مدیریت نمایشگاه یا رویداد در محل، نصب و برچیدن غرفه و طراحی گرافیکی داخلی باشید. یک آژانس نمایشگاهی با خدمات کامل را پیدا کنید که قادر به مدیریت همه جنبه های موفقیت غرفه شما، از مفهوم تا نمایشگاه تجاری باشد، که به شما کمک می کند تا دیدگاه خود را فراتر از ساختن نمایشگاه خود اجرا کنید.

همچنین همکاری با شرکتی را در نظر بگیرید که فقط به صورت محلی کار نمی کند. شرکتی که بتواند در سراسر کشور یا حتی در سراسر جهان کار کند، یک امتیاز عالی خواهد داشت. همانطور که نام تجاری و دسترسی شما رشد می کند، آنها واجد شرایط هستند تا به نیازهای شما در هر کجا که بازاریابی نمایشگاه تجاری شما می رود، به همکاری با شما ادامه دهند.

 

غرفه سازی نمایشگاهی انجام شده توسط زیگ دکور

 

  1. مطمئن شوید که بودجه و برنامه شما امکان پذیر است

هر پروژه دارای زمان بندی و بودجه های مشخص است. در حالی که می توانید اطلاعاتی را از مراجع در مورد موفقیت شرکت در انطباق با جدول زمانی مشتری و پارامترهای مالی به دست آورید، مطمئن شوید که مجموعه انتظارات خود را با شرکت به اشتراک می گذارید. با اینکار اطمینان حاصل می کنید که آنها زمان و منابع لازم برای تکمیل کار خاص شما را طبق برنامه و در حد بودجه در نظر دارند.

با شرکت هایی که در نظر گرفته اید، درباره در دسترس بودن آنها و نیازهای خود گفتگو کنید. شهرت عالی برای طراحی غرفه های خدماتی و نمایشگاهی تنها در صورتی ایجاد می شود که پروژه شما به موقع آماده شود یا از بودجه اختصاص داده شده شما بیشتر نشود.

 

 

معرفی بهترین شرکت برای برگزاری رویداد و غرفه سازی

شرکت زیگ دکور در سال 1390 تاسیس گردید که در پی آن با تلاش گروهی از مهندسین جوان در این حوزه و پس از کسب مهارت‌های لازم و تجربیات مختلف در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری به عنوان یکی از تئوریسین‌های فعال در این بخش معرفی و شناخته شد. پس از مدتی با توجه به داشتن پتانسیل در زمینه برگزاری ایونت‌ها، سمینارها و… اقدام به فعالیت گروهی در این زمینه نمود.

یکی از وجه تمایزهای هلدینگ زیگ طی تجربه مفید این سال‌ها، همزبانی و درک متقابل نظرات و خواسته ‌های مشتری است. در این فرآیند با استفاده از ایده و نظر شما طراحی و اجرا صورت خواهد پذیرفت. زیگ دکور همراه شما خواهد بود تا رویای شما را به تصویر بکشد و با تجمیع یک ایده خوب و یک اجرای اصولی همواره نتایج رضایت بخشی برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

آدرس شرکت زیگ دکور:

تهران،سهروردی شمالی، هویزه غربی، خیابان یوسفی، پلاک ۷، واحد ۹

شماره تماس هولدینگ زیگ:

 

غرفه سازی نمایشگاهی انجام شده توسط زیگ دکور

​​​​​​​​​​​​​​

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید