ایده و خلاقیت

تو این هفت تا کافه جشن تولد بگیر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

در ادامه این بخش از تشریفینو به برخی از مهم ترین مزایای برگزاری جشن تولد در کافه و رستوران اشاره کردیم و چند مورد از بهترین کافه هایی که می توانید برای برگزاری جشن تولد انتخاب کنید را معرفی کردیم.

اگر به دنبال راهی عالی برای جشن گرفتن یک مناسبت خاص مانند تولد، فارغ التحصیلی یا سالگرد هستید، بهترین پیشنهاد این است که جشن مورد نظر خود را در یک کافه، رستوران یا روغ گاردن برگزار کنید.

در ادامه این بخش از تشریفینو به برخی از مهم ترین مزایای برگزاری جشن تولد در کافه و رستوران اشاره کردیم و چند مورد از بهترین کافه هایی که می توانید برای برگزاری جشن تولد انتخاب کنید را معرفی کردیم.

 

پیشنهاد مطالعه: تم تولد پاییزی لاکچری ویژه متولدین فصل پاییز

 

مزایای برگزاری جشن تولد در کافه یا رستوران

فضای کافه و رستوران به دلیل طراحی خاصی که دارد، به عنوان که یک محیط اجتماعی عالی شناخته شده است، بنابراین می توانید با برگزاری جشن تولد در این فضا، یک دورهمی و جشن فوق العاده را با دوستان و خانواده در محیطی زیبا و آرام برگزار کنید.

در ادامه به برخی از مزایای برگزاری جشن تولد در کافه اشاره کردیم:

 

کار کمتری برای آماده کردن تدارکات تولد خواهید داشت

روز تولد باید برای شما و عزیزانتان سرگرم کننده و آرامش بخش باشد. همه می دانند که پخت و پز زمان می برد، حتی اگر از آن لذت ببرید. همچنین باید قبل و بعد از آمدن مهمان ها، تمیز کردن خانه را مدیریت کنید.

راحتی و کار کمتر، یکی از اصلی ترین و مهم ترین مزایای برگزاری جشن تولد در یک کافه یا رستوران است. با این انتخاب، به خودتان زمان بیشتری برای لذت بردن از همراهی با مهمانان می دهید. بنابراین برای تولد امسالتان حتما یکی از بهترین کافه ها یا رستوران های شهر را انتخاب کنید و یک جشن تولد به یاد ماندنی و خاص را برگزار کنید.

 

نیازی به آشپزی کردن وجود ندارد

اماده کردن شام و پیش غذا یکی از کارهای وقت گیر و خسته کننده است! بنابراین اگر می خواهید در روز تولدتان حسابی خوش بگذرانید و درگیر آماده کردن غذا و نوشیدنی برای پذیرایی از مهمانان نباشید، بهترین پیشنهاد این است که جشن تولد را در کافه یا رستوران برگزار کنید. با این انتخاب تمام مسولیت آماده کردن غذا و نوشیدنی را به رستوران واگذار می کنید و مطمئن خواهید بود که پذیرایی عالی و درجه یکی از شما و مهمانانتان انجام خواهد شد.

 

استرس را از خودتان دور می کنید

می توانید با برگزاری مهمانی جشن تولد در کافه یا رستوران، استرس خود را کاهش دهید و این یکی از بزرگترین مزایای این انتخاب است. با این کار، لازم نیست دیگر نگران میزبانی از مهمانان، آشپزی، سرو کردن، تمزی کاری بعد از مهمانی یا اطمینان از اینکه همه چیز برای خوردن و نوشیدن محیا است، نخواهید بود. بلکه تمام این مسولیت ها را به کارکنان کافه و رستوران واگذار می کنید و مطمئن خواهید بود که همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

 

ظرفیت و فضای کافی در اختیارتان قرار می گیرد

با برگزاری جشن تولد در کافه یا رستوران، می توانید بدون اینکه نگران ظرفیت و محدویت فضا باشید، هر تعداد که تمایل دارید، میز و صندلی رزرو کنید و یک جشن تولد عالی داشته باشید. در واقع با این انتخاب، به شما امکان داده می شود که هم کوچکترین میز و صندلی در دنج ترین قسمت کافه را برای برگزاری جشن تولد دو نفره رزرو کنید و هم می توانید با توجه به تعداد مهمان های خود، یک فضای عالی و اختصاصی را برای این منظور رزرو نمایید.

 

منوی غذا و نوشیدنی متنوعی در اختیارتان قرار می گیرد

می توانید دوستان خود را به یک رستوران ژاپنی، یک پیتزا فروشی دنج ایتالیایی یا یک رستوران سنتی دعوت کنید و یا کافه و رستورانی را انتخاب کنید که دارای منوی غذا و نوشیدنی متنوعی است و همه مهمانان می توانند با توجه به سلیقه خود، بهترین غذا را انتخاب کنند. 

 

پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد تشریفات تولد

 

آشنایی با بهترین کافه های تهران برای برگزاری جشن تولد

اگر تصمیم دارید جشن تولد خود یا عزیزانتان را در کافه یا رستوران برگزار کنید، پیشنهاد می کنیم تو این 7 تا کافه جشن تولد بگیرید:

 

1. کافه رستوران مون لانژ در زعفرانیه

کافه مون لانژ، یکی از لوکس ترین کافه های تهران است که امکانات جذابی مثل موسیقی زنده ارائه می‌شود و می‌ توانید لحظات رویایی و زیبایی را در این کافه بگذرانید. این کافه یکی از بهترین گزینه های برای برگزاری مهمانی های خاص و قرارهای عاشقانه است و به یکی از محبوب ترین لوکیشن ها برای برگزاری جشن تولد نیز تبدیل شده است.

  • آدرس کافه مون لانژ:  زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، پلاک 25 طبقه اول
  • شماره تماس : 02122183007

 کافه رستوران مون لانژ در زعفرانیه

 

2. کافه رویال لانژ باملند

کافه رویال لانژ یکی از کافه های خاص و لاکچری در غرب تهران است و به اسم کافه رستوران کشتی لانژ نیز شناخته می‌شود. این کافه جذاب به گونه ای طراحی شده است که در دو طبقه به‌ صورت کشتی روی دریاچه چیتگر شناور است. این کافه لاکچری با ارائه خدمات جذابی مثل موسیقی زنده، فضای مخصوصی برای سیگار و قلیان، یکی از خاص ترین کافه ها برای برگزاری جشن تولد است. 

  • آدرس کافه رویال لانژ: بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریجی باملند
  • شماره تماس: 09121693209

کافه رویال لانژ باملند

 

پیشنهاد مطالعه: لیست بهترین تشریفات تولد در تهران در سال 1402

 

3. کافه ایتالیایی ابژه

 کافه ابژه، یکی از کافه‌های لاکچری و جذاب در  شمال تهران است که با دکوراسیون شیک و خای که دارد، در اولین مراجعه نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این کافه یکی از لوکس ترین و جذاب ترین کافه های تهران برای برگزاری جشن تولد و سورپرایز تولد است.

  • آدرس کافه ایتالیایی ابژه: بزرگراه کردستان، خیابان زاینده رود غربی، پلاک ۱ (مجتمع پارک پرنس)، طبقه همکف، واحد۱۴
  • شماره تماس: 02188042079

کافه ایتالیایی ابژه

 

4. کافه لورکا 

اگر به فکر برگزاری جشن تولد در یک کافه با فضای باز هستید، پیشنهاد می کنیم کافه لورکا که یکی از گزینه های عالی در مرکز شهر است را انتخاب کنید. این کافه در حیاط یک عمارت تاریخی، زیبا و شیک بنا شده و فضایی دارد که شما را به یاد فیلم های قدیمی و کلاسیک ایرانی می اندازد. زیبایی کافه با ستون های بلند و پنجره های قوس دار چند برابر شده است و آن را به یک مکان عالی برای برگزاری جشن تولد و دورهمی های دوستانه و خانوادگی تبدیل کرده است.

  • آدرس کافه لورکا: بلوار کشاورز، نبش تقاطع خیابان نادری و خیابان ایتالیا
  • شماره تماس:  02186052294

کافه لورکا 

 

5. کافه اینترنی

اگر می خواهید جشن تولد خود یا عزیزانتان را در یک کافه لوکس با دکور متفاوت و شیک برگزار کنید، پیشنهاد می کنیم سری به کافه اینترنی در ولنجک بزنید. این کافه با دیزاین فوق العاده به رنگ سفید و سرو منوی هیجان انگیز مدیترانه ای تجربه ای خاص را برای شما و مهمانانتان رقم میزند.

  • آدس کافه اینترنی: ولنجک‌، خیابان چهاردهم‌، پاساژ توچال‌، طبقه اول
  • شماره تماس: 09905776910

کافه اینترنی

 

پیشنهاد مطالعه: چگونه با یک تیم تشریفات باکیفیت، جشن تولد برگزار کنیم؟

 

6. کافه و رستوران ایتالیایی سنسو

کافه سنسو، یکی از بهترین و معروف‌ ترین کافه رستوران‌های ایتالیایی در تهران است که در محله بلوار فردوس در غرب تهران واقع شده است. این فضا یکی از گزینه های بسیار عالی برای برگزاری جشن تولد و دورهمی است تا در کنار عزیرانتان از غذاهای خوشمزه، پیتزاهای حرفه‌ای و پاستاهای جذاب لذت ببرید.

  • آدرس کافه و رستوران سنسو:  بلوار فردوس، رامین جنوبی
  • شماره تماس: 02144020103

کافه و رستوران ایتالیایی سنسو

 

7. کافه گودو یاس

کافه گودو یاس یک کافه با حیاط دلباز و یک بنای قدیمی و نوستالژیک و زیباست که در مرکز شهر تهران واقع شده و می توانید با برگزاری جشن تولد خود یا عزیزانتان در این کافه دنج، ساعات خوشی را سپری کنید.

  • آدرس کافه گودو یاس: خیابان استاد نجات‌الهی، خیابان محمدی، بن‌بست یاس
  • شماره تماس: 02188942573

کافه گودو یاس

 

اگر شما نیز تجربه برگزاری جشن تولد در کافه و رستوران را دارید، بهترین کافه برای این منظور را معرفی کنید

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
سارا
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

بدون استرس راحت تولد بگیرید

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید