ایده و خلاقیت

راهنمای خرید سفره یکبار مصرف فیلجون

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

سفره‌های یکبار مصرف یکی از پرمصرف‌ترین انواع سفره‌های موجود در بازار هستند که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و متراژهای گوناگون به تولید می‌رسند.

سفره‌های یکبار مصرف یکی از پرمصرف‌ترین انواع سفره‌های موجود در بازار هستند که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و متراژهای گوناگون به تولید می‌رسند. این سفره‌های جذاب به‌دلیل برخورداری از یکسری ویژگی‌ها و مشخصات، کاربردهای مختلفی دارند و علاوه بر خوردن غذا، در موارد دیگری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی این محصول و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.

 

معرفی سفره یکبار مصرف

سفره‌ها از جمله محصولاتی‌اند که تاریخچه‌ای دیرینه دارند و معمولا در فرهنگ‌ها و آداب و رسوم مختلف، مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اگرچه سفره معمولا به منظور خوردن غذا روی زمین یا میز پهن می‌شود، اما قبل از آن محلی برای نزدیک کردن دل‌ها و ایجاد مهر و محبت میان اعضای خانواده است.

از ابتدای تاریخ تا به همین امروز، سفره با تغییرات زیادی رو به رو بوده‌اند و در انواع مختلف به‌صورت پارچه‌ای، حصیری، از پوست حیوانات، پلاستیک و... تولید و مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه نیز شکل جدید‌تری از این محصول تحت عنوان سفره‌های یکبار مصرف وارد بازار شده که استفاده از آن به شکل ویژه‌ای رواج پیدا کرده است.

انواع سفره یکبار مصرف

سفره‌های یکبار مصرف محصولاتی با تنوع بالا هستند و از نظر جنس به شکل زیر دسته بندی می‌شوند.

• سفره یکبار مصرف کاغذی

این نوع از سفره‌ها به دلیل جنس مطلوب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در مجالس و میهمانی‌ها به شمار می‌روند.

سفره-یکبار-مصرف-کاغذی-فیلجون

• سفره یکبار مصرف پلاستیکی

این نوع سفره‌ها سال‌های زیادی است که وارد بازار شده‌اند و موارد استفاده مختلفی دارند. به طور مثال در رستوران‌ها، شرکت‌ها و کارخانه‌ها به منظور سرو غذا کاربرد دارند. همچنین به عنوان زیر‌انداز در مواقع سبزی پاک کردن و... نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

• سفره یکبار مصرف شیشه ای

از نمونه سفره‌های یکبار مصرف لوکس و لاکچری می‌توان به این سفره‌ها اشاره کرد. استفاده از لمینیت چند لایه‌ای برای ساخت این سفره‌ها باعث شده تا کیفیت و مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر کشیدگی و تماس با اجسام تیز و برنده داشته باشند.

• سفره یکبار مصرف پلی استر

این دسته از سفره‌های یکبار مصرف به‌دلیل وزن کم و سبک و هزاران ویژگی دیگر، علاوه بر سرو غذا در موارد مختلفی به کار‌ گرفته می‌شوند.

سفره-یکبار-مصرف-عقیق-فیلجون

دلایل خرید سفره یکبار مصرف و استفاده از این محصول

همان‌طور که می‌دانید یکی از سخت‌ترین کارهایی که در میهمانی‌ها معمولا همه از زیر آن فرار می‌کنند، سفره پاک کردن است. این موضوع زمانی سخت می‌شود که میهمانی‌های بزرگ و پرجمعیت داشته باشید و سفره‌های عریض و طویل پهن کنید.

باتوجه به این موضوع می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دلایل خرید سفره یکبار مصرف ، آسان بودن پهن و یا جمع کردن این سفره‌های کاربردی است. به این شکل پس از اتمام میهمانی نیازی نیست کسی را به زحمت بیاندازید و به سرعت سفره را جمع کرده و دور می‌اندازید.

گاهی ممکن است باتوجه به پرجمعیت بودن یک میهمانی، سفره‌ای با متراژ و اندازه کافی را نداشته باشید و مجبور به خرید سفره جدید باشید. خرید سفره‌های معمولی خصوصا در شرایط کنونی بازار بسیار هزینه‌بر است. اما خرید سفره یکبار مصرف در این مورد بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و تصمیمی معقولانه محسوب می‌شود.

از دیگر دلایل خرید سفره یکبار مصرف می‌توان به تنوع بالای طرح‌ها و رنگ‌های این محصول اشاره کرد. این موضوع باعث شده تا افراد با سلیقه‌های متفاوت به راحتی بتوانند سفره مطابق با سلیقه خود را انتخاب و خریداری کنند.

از دیگر دلایل خرید سفره یکبار مصرف می‌توان به بهداشتی بودن آن اشاره داشت‌. باتوجه به این ویژگی در رستوران‌ها، سالن‌های غذاخوری و... به منظور رعایت بهداشت، از این سفره‌ها استفاده می‌شود.

نکات خرید سفره یکبار مصرف

برای خرید سفره یکبار مصرف ارزان و باکیفیت ابتدا سعی کنید به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید. نکات خرید این محصول عبارتند از:

سعی کنید بهترین برندهای تولید‌کننده سفره یکبار مصرف را شناسایی کنید و برای خرید به سراغ آن‌ها بروید. به‌طورمثال سفره‌های برند فیلجون یکی از بهترین نمونه‌های سفره یکبار مصرف هستند که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردارند.

توجه به متراژ سفره و ابعاد آن از موارد دیگری است که در زمان خرید سفره یکبار مصرف باید به آن توجه کنید.

برای خرید سفره یکبار مصرف ارزان می‌توانید خرید خود را از سایت‌های اینترنتی به‌صورت غیرحضوری انجام دهید. از جمله سایت‌هایی که خدمات ارزشمندی را در این حوزه به شما ارائه می‌کنند، می‌توان به سایت مانا الماس فاطمی اشاره کرد.

قیمت سفره یکبار مصرف

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم سفره یکبار مصرف انواع مختلفی دارد و هر نوع آن به تناسب ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارزشمندی که ارائه می‌کند، قیمت‌های متفاوتی دارد. اما به‌طورکلی از جمله عواملی که می‌توانند در تعیین قیمت این محصول تاثیر داشته باشند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیفیت

نوع متریال به‌کاررفته در تولید سفره یکبار مصرف و در نهایت میزان کیفیت این محصول در تعیین قیمت آن به شدت موثر است؛ بنابراین سفره‌‌هایی که با بهترین نوع متریال به تولید می‌رسند و از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردارند، در مقایسه با نمونه‌های ضعیف و بی‌کیفیت قیمت بالاتری دارند.

متراژ

انواع سفره یکبار مصرف از نظر ابعاد و اندازه و متراژ تنوع بالایی دارند؛ بنابراین اگر قصد دارید سفره ‌هایی با متراژ بالا خریداری کنید، ملزم به پرداخت هزینه‌های بیشتر هستید.

نوسانات ارز

امروزه نوسانات ارز بر قیمت انواع و اقسام محصولات تاثیر می‌گذارد که سفره یکبار مصرف نیز از این قاعده مستثنا نبوده و همزمان با افزایش قیمت ارز، قیمت سفره یکبار مصرف نیز دچار افزایش می‌شود.

اگر تمایل دارید سفره یکبار مصرف را با قیمتی مناسب و به‌صرفه تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به سایت مانا الماس فاطمی بزنید و محصولات این مجموعه را مورد بررسی و مقایسه قرار دهید. علاوه بر آن خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه و خرید عمده سفره یکبار مصرف نیز می‌تواند نقش موثری در کاهش قیمت این محصول داشته باشد.

سفره-یکبار-مصرف-الوان-چاپی-1-کیلویی-فیلجون

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی سفره یکبار مصرف پرداختیم. این محصول از جمله انواع سفره‌‌های پرکاربرد است که در انواع مختلف تولید و در موارد متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سفره یکبار مصرف به‌دلیل تنوع و رنگ، راحتی در استفاده، بهداشتی بودن و از همه مهم‌تر قیمت مناسب و به‌صرفه، فروش بالایی را به خود اختصاص داده و امروزه در هر خانه‌ای یافت می‌شود.

شما می‌توانید به کمک سایت فیلجون هر آنچه را که نیاز دارید، به‌راحتی تهیه کنید. برای ارتباط با این مجموعه می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله