ایده و خلاقیت

در هتل اسپیناس چه جوری تولد بگیریم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

اگر برای شما هم این سوال ایجاد شده که در هتل اسپیناس چه جوری تولد بگیریم؟ حتما در ادامه با تشریفینو همراه بمانید تا اطلاعات خوبی در این رابطه کسب کنید.

هتل اسپیناس، یکی از هتل های لوکس در شمال تهران است. طراحی این هتل با استفاده از معماری معاصر و متاثر از معماری حیرت انگیز گذشته انجام شده و در این طراحی، سلیقه همه ی سنین در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، به عنوان یکی از بهترین و چشم نوازترین ساختمان های موجود در تهران است که شامل یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی جذاب و اتاق های مجهز و استاندارد است و تمام انتظاراتی که از یک هتل 5 ستاره دارید را به بهترین شکل ممکن براورده می کند. لابی هتل اسپیناس مطابق با بروزترین مدل طراحی شده و همه ی اقلام استفاده شده در دکوراسیون این هتل، کاملا مجلل و لوکس بوده و استفاده از هرگونه عنصری که احتمال داشته حتی ذره ای باعث نازیبایی آن شود شدیدا جلوگیری شده است.

علاوه بر این، موقعیت جغرافیایی این هتل با چشم اندازهای فوق العاده، امکان دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر تهران، ارائه انواع اتاق ها و سوئیت ها خاص و مجلل، وجود مجموعه ای از برترین رستوران های بین المللی تهران، سالن های همایش متعدد و متفاوت، مراکز خرید متنوع، مجموعه ورزشی تخصصی و غیره، باعث شده تا این هتل به یکی از گزینه های خیلی عالی برای اقامت در تهران تبدیل شود و یا بسیاری از افراد تمایل داشته باشند که مهم ترین رویداد زندگی خود مانند تولد خود یا عزیزانشان را در این هتل لاکچری برگزار کنند.

اگر برای شما هم این سوال ایجاد شده که در هتل اسپیناس چه جوری تولد بگیریم؟ حتما در ادامه با تشریفینو همراه بمانید تا اطلاعات خوبی در این رابطه کسب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد تشریفات تولد

 

هتل اسپیناس کجاست؟

هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران، یکی از لوکس ترین، خاص ترین و باشکوه ترین هتل های 5 ستاره در تهران است که تمام امکانات لازم برای یک اقامت مجلل و بی نقص را فراهم کرده است. 

هتل اسپیناس پالاس تهران، بر روی یکی از تپه های مرتفع در سعادت آباد تهران، به دور از شلوغی و ترافیک شهر و در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران قرار دارد. علاوه بر این، اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس، منظره های تماشایی و خیره کننده ای دارند که همین موضوع نیز باعث شده تا این هتل، جز انتخاب های اول برای تمام افرادی باشد که تمایل دارند چند روزی را در تهران سپری کنند و یک تجربه عالی و به یاد ماندنی داشته باشند.

  • آدرس هتل اسپیناس تهران: سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان 33، شماره 21، هتل اسپیناس پالاس
  • شماره تماس هتل اسپیناس تهران: 02175675

 

پیشنهاد مطالعه: تو این هفت تا کافه جشن تولد بگیر

 

در هتل اسپیناس چه جوری تولد بگیریم؟

اگر تصمیم دارید یک جشن تولد رویایی و به یادماندنی را برای خود یا عزیزانتان تدارک ببینید، می توانید این جشن را در یکی از لوکس ترین هتل های تهران، یعنی هتل اسپیناس برگزار کنید و خاطرات به یاد ماندنی را از این جشن تولد برای خود یا عزیزانتان رقم بزنید.

هتل اسپیناس، با ارائه خدماتی تحت عنوان "پکیج تولد"، به شما این امکان را می دهد تا یک تولد رویایی را در یک فضای لوکس و عالی برگزار کنید. این هتل دارای چند سالن پذیرایی و چند منظوره است که دارای امکانات مدرن بوده و خدمات ارائه شده در این هتل، زیر نظر کادر مجرب و حرفه ای انجام می گیرد تا بتوانید یک جشن تولد عالی برگزار کنید و خیالتان از پذیرایی از مهمانان تان راحت باشد.

جشن تولد در هتل اسپیناس

برای اینکه بدانید در هتل اسپیناس چه جوری تولد بگیریم، باید گفت که ابتدا لازم است اتاق مورد نظر خود را در هتل اسپیناس رزرو کنید. بعد از رزرو اتاق یا سوئیت مورد نظر خود می توانید نوع کیک و تزئینات مربوط به برگزاری جشن تولد در هتل اسپیناس را انتخاب کنید.

البته لازم به ذکر است که اگر تصمیم دارید پکیج تولد هتل اسپیناس را رزرو کنید، حتما رزرو خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از ورود انجام دهید. در این شرایط کیک تولد برایتان رایگان خواهد بود، دکوراسیون مخصوص اتاق تولد برایتان اجرا می شود و اجازه دارید کمی دیرتر از حالت معمولی اتاق هتل را تحویل دهید (تا ساعت 13 امکان اقامت در هتل وجود خواهد داشت).

اتاق شیک در هتل اسپیناس

از انجایی که هتل اسپیناس، مجموعه ای از بهترین کافه ها و رستوران ها را در خود جای داده است، در صورت تمایل می‌ توانید مطابق سلیقه و خواسته خود، سفارش غذا را هم در برنامه تولد خود قرار دهید.

 

پیشنهاد مطالعه: كادو تولد با رنگ قرمز دخترانه 1402

 

اگر شما نیز تجربه ای از برگزاری جشن تولد در هتل اسپیناس را دارید، حتما در قسمت کامنت برای ما بنویسید که در هتل اسپیناس چه جوری تولد بگیریم؟

برچسب ها:
جشن تولد
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید