ایده و خلاقیت

ترند آرایش چشم 2022 را یاد بگیرید + مدل میکاپ چشم 2022

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

در شروع سال نو ترند میکاپ 2022 و ترند آرایش چشم 2022 را به شما آموزش خواهیم داد تا مدل میکاپ چشم خود را آگاهانه و به روز انتخاب کنید.

پیش‌بینی‌هایی که برای آرایش چشم 2022 وجود دارد، همگی بر اساس میکاپ چشم سلبریتی‌ها صورت‌ گرفته‌است. بر اساس همین موضوع،  کافی است در 1 ژانویه، کمی به عکس‌های سلبریتی‌ها دقت کنید تا همه‌ چیز برایتان مشخص شود. آرایش چشم سبلریتی‌ها در شروع سال نو معمولاً سیر ترند آرایش چشم آن سال را نشان می‌دهد. رسانه تخصصی تشریفات و خدمات مجالس تشریفینو، با دقت این ویژگی‌ها را رصد نموده و ترند آرایش چشم امسال را به شما خواهد گفت.

ترند آرایش چشم 2020

ترند میکاپ 2022، ریمل رنگی روشن

ترند آرایش چشم 2022 به شما می‌گوید، نوبت آن رسیده که ریمل سیاه خود را زمین بگذارید تا استراحت کند. اگر کمی برایتان سخت است که ریمل رنگ روشن استفاده کنید، می‌توانید از ریمل آبی رنگ استفاده کنید و تاثیر فوق‌العاده آن‌را در زیبایی میکاپ چشم مشاهده کنید.

ترند میکاپ 2020، سایه چشم نئونی

ترند میکاپ 2022، سایه چشم نئونی

در ترند آرایش چشم امسال، سایه چشم نئونی بسیار رایج شده‌است. سایه چشم نئونی زیبایی جالبی به چشمان شما می‌دهد، بهتر است اگر مایلید میکاپ به‌روز و مینیمالی داشته باشید، سایه چشم نئونی را به گوشه چشمان خود بزنید. محض احتیاط، تا زمانی‌که خوب یاد بگیرید که سایه چشم نئونی را کجا بزنید، فقط گوشه چشم خود را کمی لمس کنید.

ترند میکاپ 2020، خط چشم شناور

ترند میکاپ 2022، خط چشم شناور

حتماً شما‌هم معذل کشیدن خط چشم در نزدیکی مژه‌ها را احساس کرده‌اید. یکی از سخت‌ترین قسمت‌های میکاپ همیشه کشیدن خط چشم است. اما خوشحال باشید چون ترند میکاپ 2022 خط چشم را شناور کرده و از چشم‌ها فاصله داده است. هرچقدر دستان شما بلرزد و خط صاف خط چشم را بالا و پایین بکشین نتیجه میکاپ چشم فوق‌العاده‌ است. کافی‌است بالای قسمتی که همیشه سایه چشم میزدید، یک خط موازی انحنای چشم خود بکشید. خط چشم شناور شما آماده است.

ترند میکاپ 2020، سایه چشم آبرنگی

ترند میکاپ 2022، سایه چشم آبرنگی

برای رعایت ترند آرایش چشم 2022 کافی است، تنها یک رنگ را برای سایه انتخاب کنید. با انتخاب تک رنگی جسورانه می‌توانید سایه چشم خود را از طیف پر رنگ آن در نزدیکی چشم شروع کنید و هرچه از چشم دور می‌شوید رنگ سایه را کم‌تر کنید. اصلا نگران کشیدن سایه خطی نباشید، شما مجازید تا جایی که می‌توانید از خط بیرون بزنید؛ این دقیقا ترند میکاپ 2022 است.

ابروهای طبیعی و نچرال

ترند میکاپ 2022، ابروهای طبیعی و نچرال

قبلاً شماهم درگیر خط انداختن در ابروهایتان بوده‌اید تا زیبایی و تمیزی ابرو را حفظ کنید. اما ترند میکاپ امسال می‌طلبد که همان‌طور که از خواب بیدار می‌شوید، بمانید. شوخی نمی‌کنم، این تعبیر یکی از بزرگان آرایش جهان بود. خیلی طبیعی باشید و سعی کنید فقط با ژل ابرو، ابروها را در کنار هم مرتب کنید. ترند آرایش چشم امسال ابروهای طبیعی است.

ترند میکاپ 2020، خط چشم پاستلی

ترند میکاپ 2022، خط چشم پاستلی

یکی از جذاب‌ترین‌های آرایش چشم 2022، استفاده از خط چشم‌های پاستلی است. شما به‌وسیله خط چشم پاستلی به رنگ‌های صورتی پاستلی و یا آبی پاستلی، می‌توانید جذابیت فوق‌العاده‌ جدیدی برای چشمان خود ایجاد کنید؛ بدون اینکه دم خط چشم را خیلی بالا بکشید. البته شاید این رنگ خط چشم پاستلی برای عده‌ای مناسب نباشد، انتخاب نوع آرایش چشم به عهده شماست.

منبع: https://www.cosmopolitan.com/

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید