ایده و خلاقیت

ایده‌ ای خاص برای برگزای جشن تعیین جنسیت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

چند سالی است که در کنار جشن‌های مرسوم بین خانواده‌های ایرانی مانند تولد، یک جشن دیگر هم از سوی زوج‌های جوان مورد توجه قرار گرفته است. جشن تعیین جنسیت فرزند که معمولا با شور و اشتیاق زیادی هم همراه است.

چند سالی است که در کنار جشن‌های مرسوم بین خانواده‌های ایرانی مانند تولد، یک جشن دیگر هم از سوی زوج‌های جوان مورد توجه قرار گرفته است. جشن تعیین جنسیت فرزند که معمولا با شور و اشتیاق زیادی هم همراه است. گاهی اوقات این جشن به‌صورت خصوصی و جمعی محدود برگزار می‌شود؛ اما در مواقعی هم ممکن است که مهمانان بیشتری به این مراسم دعوت شوند.

جشن تعیین جنسیت

در هر صورت باید بدانید که جشن تعیین جنسیت، جزء رویداد‌هایی است که در طول زندگی مشترک معمولا کم اتفاق می‌افتد. بنابراین اگر قصد برگزاری این مراسم را دارید، بهتر است که به‌فکر ایده‌ای نو و محیطی مناسب باشید که آن را به خاطره‌ای فراموش نشدنی تبدیل کند. اگر به‌دنبال یک محیط مناسب برای برگزاری خاص‌ترین جشن تعیین جنسیت فرزند خود هستید، حتما این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

جشن تعیین جنسیت را کجا برگزار کنیم؟

معمولا تا قبل از هفته بیستم بارداری، جنسبت جنین در رحم مادر مشخص می‌شود. به‌همین دلیل زمان تقریبی برگزاری جشن تعیین جنسیت نیز در سه ماهه دوم بارداری است. فرقی نمی‌کند که قصد برگزاری جشن به‌صورت خصوصی یا با حضور مهمانان را دارید. به‌هر ترتیب نیاز است که مقدمات لازم برای آن را فراهم کنید.

طبیعی است که جشن تعیین جنسیت در مقایسه با سایر جشن‌ها کاملا متفاوت است. برای آنکه به بهترین و خاص‌ترین شکل ممکن برگزار شود، لازم است که اجرای توسط افراد حرفه‌ا صورت بگیرد. از طرفی دیگر فضای محدود در آپارتمان‌ها اجازه نمی‌دهد که این جشن در منزل برپا شود. از همه مهم‌تر، شرایط جسمی مادر در سه ماهه دوم بارداری به‌گونه‌ای نیست که مقدمات برگزاری این مراسم را مهیا کند.

به‌همین دلیل برای برپایی هر چه بهتر این جشن بهتر است که جایی بیرون از خانه مانند یک رستوران را انتخاب کنید. رستورانی که هم امکان برگزاری خصوصی این مراسم را فراهم کند و هم شرایط لازم برای میزبانی از مهمانان بیشتری را برای این جشن داشته باشد. اما بهترین رستوران برای برگزاری جشن تعیین جنسیت کجاست؟

چرا ارکیده بهترین رستوران برای برگزاری جشن تعیین جنسیت فرزند است؟

مجموعه رستوران‌های ارکیده را می‌توان به‌عنوان اولین و بهترین انتخاب پیش روی زوج‌های جوان برای برپایی جشن تعیین جنسیت فرزند معرفی کرد. در تمام شعبه‌های این رستوران، امکانات رفاهی لازم برای اجرای این مراسم به‌خاص‌ترین شکل ممکن مهیاست. شما می‌توانید ایده‌های متفاوتی را در رستوران ارکیده برای این جشن پیاده کنید تا لطف برگزاری آن دو چندان شود. از جمله مهم‌ترین خدمات برگزاری جشن تعیین جنسیت رستوران ارکیده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. اجرای تم اختصاصی تعیین جنسیت فرزند

معمولا در جشن تعیین جنسیت، تم با ترکیبی از رنگ صورتی و آبی اجرا می‌شود. در مرسوم‌ترین ایده اجرای این جشن، بادکنک‌هایی در اختیار پدر و مادر قرار می‌گیرد. آن‌ها این بادکنک را می‌ترکانند و از دل آن کاغذهای رنگی در فضا پخش می‌شوند. کاغذهای آبی رنگ نشانه فرزند پسر و کاغذهای صورتی رنگ هم نشانه فرزند دختر هستند.

تزیینات جشن تعیین جنسیت

سایر وسایل و خوراکی‌هایی که برای این جشن تدارک دیده می‌شوند نیز معمولا از ترکیب رنگ صورتی و آبی برخوردار هستند. رستوران ارکیده خدمات اجرای تم اختصاصی برای جشن تعیین جنسیت را ارائه می‌کند. شما می‌توانید با مشورت کارشناسان این رستوران، تم مد نظر خود را در فضای رستوران اجرا کنید.

2. برگزاری جشن در فضای متنوع و اختصاصی

احتمالا شما هم در کلیپ‌ها و فیلم‌های فضای مجازی دیده‌اید که خیلی از اوقات جشن تعیین جنسیت فرزندان در فضای باز شبیه به باغ برگزار می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما هم دوست دارید این جشن را در فضای باز برپا کنید یا سالن سرپوشیده را ترجیح می‌دهید. در هر صورت می‌توانید با خیال راحت رستوران ارکیده را انتخاب کنید.

10 شعبه رستوران ارکیده با فضای متنوع از روف گاردن و باغ رستوران گرفته تا سالن‌های با معماری مدرن و سنتی برای پذیرایی از شما آماده هستند. علاوه بر آن باید به سالن‌های VIP در رستوران ارکیده هم اشاره کنیم که امکان برگزاری این جشن را در فضای خصوصی‌تر برای شما با حضور مهمانان مد نظرتان فراهم می‌کند.

3. پذیرایی با منوی رستوران و کافه ارکیده

رستوران و کافه ارکیده برای پذیرایی از شما و مهمانان‌تان در جشن تعیین جنسیت آماده ارائه خدمات هستند. در تمام شعب این رستوران در کنار منوی غذا، یک کافه اختصاصی هم وجود دارد که با آیتم‌های هیجان انگیز آماده پذیرایی از شماست. معمولا در طول جشن تعیین جنسیت پذیرایی از مهمانان با انواع نوشیدنی‌ها، کیک، فینگرفود و ... مرسوم است. رستوران ارکیده خدمات ویژه‌ای برای این منظور در نظر گرفته است.

جشن تعیین جنسیت در رستوران ارکیده

در کنار آن می‌توانید پس از برگزاری جشن به‌همراه مهمانان خود یک وعده غذایی درجه یک را از بین غذاهای ایرانی و فرنگی در منوی رستوران ارکیده به انتخاب خود میل کنید. غذایی که مزه خاص و بی‌نظیر آن، هیجان برگزاری این جشن باشکوه را به اوج می‌رساند. تنوع گزینه‌های موجود در منوی ارکیده، کمک می‌کند تا تمام ذائقه‌ها بتوانند غذای مورد علاقه خود را در این رستوران سفارش دهند.

4. پذیرایی با پرسنل حرفه‌ای و کاربلد

اشاره کردیم که جشن تعیین جنسیت یک مراسم خاص و متفاوت در مقایسه با بسیاری دیگر از جشن‌های رایج است. به‌همین دلیل حضور یک مشاور کاربلد در کنار شما برای برگزاری این مراسم خیلی راهگشا خواهد بود. مشاوری که هم در خلق ایده‌های جدید و هم در اجرای آن‌ها به شما کمک کند. ارکیده مشاوران حرفه‌ای برای برگزاری مراسم دارد که می‌توانید از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.

از آن گذشته در طول برگزاری این مراسم، کیفیت پذیرایی از مهمانان، نقش بسزایی در خلق لحظات خوش برای آنان دارد. رستوران ارکیده با پرسنل حرفه‌ای و با تجربه خود، به بهترین شکل ممکن از مهمانان شما در جشن ویژه تعیین جنسیت فرزندتان پذیرایی خواهد کرد.

راهنمای رزرو رستوران ارکیده برای جشن تعیین جنسیت

پارکینک اختصاصی و رایگان، خانه بازی کودکان، اجرای موسیقی زنده و عکس یادگاری رایگان نیز از جمله دیگر خدمات ویژه ارکیده برای مهمانان خود هستند که باید به آن‌ها اشاره می‌کردیم. اگر تصمیم خود را برای برگزاری جشن تعیین جنسیت فرزند دلبندتان در رستوران ارکیده گرفته‌اید، بهتر است حتما از چند روز قبل هماهنگی‌های لازم در این زمینه را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا سری به سایت رسمی ارکیده بزنید و از بخش تور 360 درجه آن، با فضای شعبه مختلف ارکیده آشنا شوید. پس از انتخاب شعبه مد نظر، برای رزرو رستوران با شماره 09123141900 تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی ارکیده راهنمایی لازم را برای برگزاری جشن خاطره‌انگیز تعیین جنسیت در اختیار شما قرار می‌دهند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید