ایده و خلاقیت

این نکات را در مورد خرید سرویس چوب عروس که آقایان باید بدانند!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در زمان خرید سرویس چوب، باید به کیفیت، مدل، قیمت و همچنین تناسب داشتن رنگ و مدل سرویس چوب با دیگر لوازم منزل توجه کنید. در ادامه بیشتر این نکات مهم را بررسی خواهیم کرد.

سرویس چوب عروس، یکی از مهم‌ترین بخش‌های جهیزیه است که در هنگام خرید آن، حتماً باید به نکات مهمی توجه کنید. سرویس چوب، شامل وسایلی همچون سرویس خواب، میزتلویزیون، مبلمان، کنسول و میز نهارخوری است. در زمان خرید سرویس چوب، باید به کیفیت، مدل، قیمت و همچنین تناسب داشتن رنگ و مدل سرویس چوب با دیگر لوازم منزل توجه کنید. در ادامه بیشتر این نکات مهم را بررسی خواهیم کرد.

 

نکاتی که باید در هنگام خرید سرویس چوب عروس به آن‌ها توجه کنید

خرید سرویس چوب عروس یکی از مهم‌ترین اجزاء لوازم منزل است که باید در زمان خرید آن به نکات مهمی توجه کنید. در این بخش به بررسی این نکات پرداخته‌ایم:

1. کیفیت چوب سرویس

در هنگام خرید سرویس چوب، به کیفیت چوب آن توجه کنید. چوب باید باکیفیت بالا و مقاوم باشد تا بتوانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید. همچنین، چوب باید صاف و بدون ترک یا خراش باشد.

2. طراحی و زیبایی

سرویس چوب باید طراحی زیبا و جذابی داشته باشد. طرح و سبک موردنظرتان را با دقت انتخاب کنید و از تناسب داشتن آن با سایر عناصر دکوراسیون منزل عروس مطمئن شوید.

3. تعداد قطعات سرویس

معمولاً سرویس چوب عروس شامل قطعاتی مانند مبلمان، میز نهارخوری، کنسول، میزتلویزیون، سرویس خواب جهیزیه عروس شامل تخت خواب، میز آرایش و پاتختی است. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که تمام وسایل موردنیاز برای سرویس در لیست خرید شما وجود دارند.

4. قیمت

قیمت انواع سرویس چوب متفاوت بوده و بسته به کیفیت، طراحی و جنس چوب، متغیر است. قبل از خرید، قیمت سرویس چوب موردنظر خود را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید و از داشتن قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای سرویس موردنظر، اطمینان حاصل کنید.

5. مراقبت و نگهداری

قبل از خرید از فروشنده یا تولیدکننده‌ی سرویس چوب عروس، درباره روش‌های مراقبت و نگهداری صحیح سرویس بپرسید. این مورد شامل توصیه‌ها در مورد نحوه شست‌وشو، نظافت و حفظ ظاهر و زیبایی رنگ چوب می‌شود.

6.رنگ سرویس

رنگ سرویس چوب شما شامل رنگ چوب و پارچه آن است. رنگ پارچه که به‌خصوص در انتخاب مبلمان بسیار مهم است، از تنوع بالایی برخوردار است. رنگ چوب سرویس نیز بسته به سلیقه شما می‌تواند در طیف رنگ گردویی، عسلی و... باشد. همچنین می‌توانید تیره یا روشن بودن آن را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید.

7.سایز و اندازه

در هنگام خرید سرویس چوب، به‌اندازه لوازم چوبی خود دقت کنید. اگر پذیرایی خانه شما زیاد بزرگ نیست، از خرید مبلمان و میز نهارخوری بسیار بزرگ خودداری کنید. همچنین، در اتاق‌خواب‌های کوچک از سرویس خواب بزرگ استفاده نکنید و در صورت نبود فضای کافی، بخشی از لوازم را حذف کنید؛ مثلاً می‌توانید از یک پاتختی به‌جای دوتا استفاده کنید.

مبلمان جدید

انواع لوازم موجود در سرویس چوب عروس

در این بخش به معرفی وسایلی که معمولاً در سرویس چوب عروس وجود دارند، خواهیم پرداخت:

1. سرویس خواب

سرویس خواب جهیزیه عروس که شامل تخت خواب، پاتختی، میز آرایش و کمد است، از مهم‌ترین اجزاء سرویس چوب است. در هنگام خرید سرویس خواب، حتماً باید به مدل آن و تعداد قطعات سرویس توجه کنید.

2. میز و صندلی نهار خوری

میز و صندلی نهارخوری نیز معمولاً از چوب تهیه می‌شود و از اعضاء مهم سرویس چوب هستند. میز نهارخوری می‌تواند از 2 نفره تا تعداد بالاتر باشد. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود و یا فضایی که در خانه در اختیار دارید، تعداد نفرات سرویس نهارخوری خود را انتخاب کنید.

3. میزتلویزیون

میزتلویزیون نیز عموماً از چوب ساخته‌شده و برای قرار دادن تلویزیون و سایر تجهیزات مرتبط مانند دستگاه DVD و کابل‌ها استفاده می‌شود.

4. کمد و قفسه

کمد و قفسه‌هایی که برای ذخیره کردن لباس‌ها، کتاب‌ها و دیگر اشیاء در خانه استفاده می‌شوند نیز از اجزاء مهم و ضروری در سرویس چوب هستند.

5. مبلمان

مبلمان از بخش‌های بسیار مهم سرویس چوب عروس هستند که در مدل‌های مختلفی مانند سلطنتی و یا راحتی تولید می‌شوند. شما باید بسته به سلیقه، دکور خانه و همچنین فضای منزل خود، مدل و رنگ مبلمان خود را انتخاب کنید.

6.کنسول

کنسول نیز یکی از اجزاء سرویس چوب است که برای نگهداری ظروف از آن استفاده می‌شود.

چگونه سرویس چوب متناسب با دکور منزل تهیه کنم؟

همان‌طور که گفته شد، یکی از نکات بسیار مهم در زمان خرید سرویس چوب، توجه به این نکته است که سرویس شما باید با دکور خانه و همچنین دیگر لوازم منزل شما ازنظر رنگ و مدل تناسب داشته باشد. برای اطمینان حاصل کردن از سازگاری سرویس چوب با سایر دکوراسیون‌های خانه، می‌توانید از روش‌ها و نکاتی که در این بخش بررسی می‌کنیم، استفاده کنید:

1. رنگ

مطمئن شوید که رنگ سرویس چوب عروس شما با رنگ دیگر قطعات دکوراسیون در خانه همخوانی دارد. درصورتی‌که قطعات دیگری در خانه رنگ تیره دارند، می‌توانید سرویس چوب را با رنگ چوب تیره بخرید یا از رنگ‌بندی‌های مشابه استفاده کنید. اگر قطعات دیگر در خانه رنگارنگ هستند، می‌توانید سرویس چوب را با رنگی که در دکوراسیون دیگر تکرار می‌شود و یا رنگ‌های روشن انتخاب کنید.

2. استایل و طرح

سعی کنید که سرویس چوب با استایل و طرح دیگر قطعات دکوراسیون در خانه سازگاری داشته باشد. به‌عنوان مثال، اگر دکور خانه شما حالتی رسمی دارد، از مبلمان سلطنتی استفاده کنید. اگر فضای خانه شما یک فضای صمیمی و امروزی است، می‌توانید مبلمان راحتی و کاناپه خریداری کنید.

3. اندازه

قبل از خرید سرویس چوب عروس موردنظرتان، مطمئن شوید که اندازه آن با محل مورداستفاده و سایر قطعات دکوراسیون مطابقت دارد. اگر منزل شما کوچک است، می‌توانید از مبلمان راحتی با سایز کوچک و یا مبلمان L شکل استفاده کنید که فضای کمتری را اشغال می‌کنند. اگر هم فضای زیادی در اختیار دارید، می‌توانید از مبلمان بزرگ و سلطنتی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از میز نهارخوری با نفرات بالا استفاده کنید. در ضمن در هنگام خرید سرویس خواب نیز باید به‌اندازه اتاق‌خواب خود توجه کنید.

سرویس خواب سفید

سخن پایانی

انتخاب سرویس چوب مناسب، مستلزم توجه به نکات مهمی است؛ به‌عنوان‌مثال، باید توجه کنید که هم چوب و هم پارچه کارشده بر روی سرویس چوب و مبلمان شما از جنس مرغوبی باشد. در کنار کیفیت باید به قیمت سرویس چوب نیز توجه کنید و سرویسی با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین، باید متناسب با فضای منزل و دکور خانه‌ی خود، سرویس چوب را انتخاب کنید. متناسب با رنگ لوازم منزل و همچنین اندازه‌ی پذیرایی و اتاق‌خواب خود، سرویس چوب عروس موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر به دنبال خرید لوازم چوبی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، پیشنهاد می‌کنیم از وب‌سایت فروشگاه اینترنتی هیلدا دیدن نمایید.

 

هیلدا چوب | خرید آنلاین و حضوری: hildachoob.com | ارسال به سراسر ایران با بسته بندی تمیز و مرتب تلفن هماهنگی و سفارشات: ۰۹۳۵۸۰۶۲۶۲۷

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید