ایده و خلاقیت

7 تا از بهترین آرایشگاه‌های مردانه سعادت آباد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

معرفی بهترین آرایشگاه های مردانه سعادت آباد

یافتن بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی جزو دغدغه‌های مردان است که همواره در جستجوی آن هستند. موی مردان بیشتر در معرض دید قرار دارد از این رو می‌بایست همیشه منظم و اصلاح شده باشند تا مرتب به نظر رسند. آرایشگاه‌های مردانه متعددی در سطح شهر تهران وجود دارند که برترین آن‌ها در سعادت آباد مستقر شده‌اند. اگر به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه سعادت آباد هستید خواندن مقاله جذاب زیر را از دست ندهید که کار را راحت‌تر کرده و با یک تلفن و آدرس می‌توانید به آسانی عالی‌ترین سالن‌ها را در منطقه 2 تهران بیابید.

 

 

 

خدمات بهترین آرایشگاه‌های مردانه سعادت آباد

در چند سال اخیر ارایشگاه‌های مردانه به قدری پیشرفت کرده‌اند که خدمات فوق العاده گسترده‌ای ارائه می‌دهند. در قدیم خدمات شامل کوتاهی مو و ریش بودکه احیانا برخی از آرایشگاه‌ها کمی ابروها را نیز اصلاح می‌کردند. امروزه آرایشگاه‌های مردانه شامل لاین‌های مختلف شده‌اند که هر یک از آن نیاز به نیروی متخصص خود دارند.

 

 

 

از خدماتی که در آرایشگاه‌ها ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیرایش و ارائه خدمات ریش و سبیل: ریش و سبیل بخشی از موهای صورت هستند که قیافه مردان را عوض می‌کنند. ریش و سبیل را می‌توان حالت داد و به شکل‌های مختلف درآورد که چنین خدماتی در بهترین آرایشگاه‌های مردانه سعادت آباد به صورت تخصصی و در مدل‌های مختلف انجام می‌شود.
  • انواع اصلاح و فید مو: انواع مد برای مو ارائه می‌شود هر بار گروه خاصی از جوانان، نوجوانان، میانسالان، افراد مسن و کودکان متقاضی آن می‌شوند. در بهترین آرایشگاه‌های مردانه سعادت آباد آرایشگران ماهر و خبره مشغول هستند که با جدیدترین استایل‌ها و مدل‌های روز سر و کار دارند و حتی می‌توان مدل دلخواه را سفارش داد.
  • ماسک صورت: ماسک صورت علاوه بر سلامتی منجر به بهبود زیبایی طرف می‌شود. ماسک‌های صورت انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع پوست و نیاز مشتری می‌توان مناسب‌ترین آن را انتخاب کرد.
  • رنگ کردن موها: در چندین سال اخیر رنگ کردن موها باب شده که مسئله‌ای بسیار عادی و پذیرفته شده است. موها را می‌توان کاملا یکدست رنگ کرد یا اینکه فقط بخشی از آن را رنگ کرد. رنگ کردن موها می‌تواند جنبه زیبایی داشته باشد یا اینکه برای پوشاندن سفیدی موها به کار رود.
  • بافت مو: در بهترین آرایشگاه‌های مردانه سعادت آباد در کنار تمامی خدمات ممکن است بافت مو نیز ارائه شود. بافت مو برای بعضی از آقایان جذاب بوده که تمایل دارند بافت آفریقایی، جعبه‌ای، دردلاک و ... را تجربه کنند.
  • ماساژ سر و حالت دهی به موها: ماساژ سر باعث افزایش جریان خونرسانی شده که استرس را کاهش داده و کیفیت موها را بهبود می‌بخشد. از ماساژ سر می‌توان برای حالت دهی به مو نیز استفاده کرد.
  • موم اندازی و حذف زائد: حذف موهای زائد با تیغ کلافه کننده بوده که هر بار با سرعت بیشتری رشد می کنند. موم، وکس و سایر روش‌ها در بهترین آرایشگاه‌های مردانه سعادت آباد مورد استفاده قرار می‌گیرند که منجر به حذف موهای زائد صورت در نواحی گوش، بینی و بدن می‌شوند.
  • اصلاح با تیغ: اصلاح با تیغ گزینه‌ای پر استقبال بوده که می‌بایست آرایشگر در آن مهارت کافی داشته باشد. اصلاح با تیغ برای موهای پشت گردن، خط ریش و ... بسیار کاربردی است که آن را می‌توان از بهترین آرایشگاه‌های مردانه سعادت آباد تقاضا کرد.
  • ناخن: ناخن‌ها بخشی از زیبایی هستند که در آقایان نیز طرفدار پیدا کرده است. در برخی از بهترین آرایشگاه‌های مردانه سعادت آباد خدمات ناخن ارائه می‌شود که زیر ناخن‌ها را تمیز کرده و اطراف آن را مرتب می‌کنند و در صورت لزوم سوهان کشی انجام می‌شود.
  • کراتینه: کراتینه باعث نرم و صاف شدن موها می‌شود در نتجه همیشه مرتب دیده شده و به دندانه‌های شانه و برس گیر نمی‌کنند در نتیجه تا حدودی ریزش مو کم خواهد شد که در بهترین آرایشگاه مردانه سعادت آباد می‌توان از چنین خدماتی استفاده کرد.

 

معرفی بهترین آرایشگاه های مردانه سعادت آباد

 

بهترین آرایشگاه مردانه سعادت آباد

آرایشگاه سان

مدیریت: احسان نجاریان

آدرس: سعادت آباد، کوی فراز، بلوار برق، ساختمان هانی، طبقه اول

تلفن: 22128280

سایت: sansalon.ir

آرایشگاه پیمان مقدم

مدیریت: پیمان مقدم

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، بحر سرو شرقی، پاساژ پایدار، پلاک 12

تلفن: 09364102604

اینستاگرام: peyman.moghadamm

آرایشگاه چهره طلایی

مدیریت: سعید اسمعیلی

آدرس: سعادت آباد، سرو شرقی، خیابان سوم، نرسیده به خیابان نسترن، مجتمع تجاری کاج

تلفن: 09124379878

سایت: saeedesmaiili.com

آرایشگاه آرا استایل

آدرس: سعادت آباد، جندونی شرقی

تلفن: 09101749481

کاردان

آدرس: سعادت آباد، خیابان صرافها، پلاک 903

تلفن: 09032891939

آقای آرایشگر

آدرس: سعادت آباد، بلوار پاک نژاد، آسمان دوم شرقی

تلفن: 09120209621

نیوفیس

آدرس: سعادت آباد، نهم شرقی

تلفن: 09361918700

 

 

 

پیشنهاد مطالعه: 

ست چرمی مردانه لاکچری

هدیه باکس تولد مردانه

 

انتخاب شما

هر کدام از آرایشگاه‌های مردانه سعادت آباد حسن و ویژگی‌های خاص خود را دارند که باعث جلب مشتری به آنجا می‌شوند. میان بهترین انواع آرایشگاه‌های نام برده شده در سعادت آباد کدام یک را می‌شناسید و از خدمات آنجا استفاده کرده‌‌اید؟ از خدمات کدام یک راضی بوده‌اید؟ اگر آرایشگاهی را می‌شناسید که نام آن در لیست خالی است در بخش نظرات معرفی کنید.

تیم تشریفینو همواره در تلاش است تا بهترین‌ها را به شما معرفی نماید. از طریق لینک ثبت درخواست نیز می‌توانید کالا، خدمات مجالس و نیازهای خود را درخواست نموده تا تیم تشریفینو در اسرع وقت بهترین ارائه دهنده کالا یا خدمات را برای شما پیدا کرده و پیشنهاد دهد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید