ایده و خلاقیت

10 تا از معروفترین رستوران های رشت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر قصد دارید در زمان سفر به رشت، در بهترین و معروفترین رستوران های رشت غذا بخورید و غذاهای سنتی و جذاب رشتی را تست کنید، حتما در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید و با تعدادی از معروفترین رستوران های رشت آشنا شوید.

سفر به شمال کشور و به ویژه به رشت، نه تنها فرصت گشت و گذار در یک طبیعت بکر و منحصر به فرد را فراهم میکند، بلکه این امکان را ایجاد می کند تا خوشمزه ترین غذاهای گیلانی و رشتی را امتحان کنید و لذت ببرید و خاطره خوشی از سفر به رشت داشته باشید.

اگر قصد دارید در زمان سفر به رشت، در بهترین و معروفترین رستوران های رشت غذا بخورید و غذاهای سنتی و جذاب رشتی را تست کنید، حتما در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید و با تعدادی از معروفترین رستوران های رشت آشنا شوید.

 

پیشنهاد مطالعه: دیدنی ترین دریاچه های گیلان

 

رستوران بزرگ گیلانه 

رستوران بزرگ گیلانه 

رستوران گیلانه، یکی از رستوران های بزرگ و مجلل در رشت است که می توان به عنوان معروفترین رستوران رشت نیز از آن یاد کرد. در این رستوران می توانید تنوع بی نظیری از انواع غذاهای گیلانی را سفارش دهید و از طعم و مزه این غذاهای باکیفیت و خوشمزه لذت ببرید.  در رستوران بزرگ گیلانه علاوه بر غذاهای سنتی رشت که شامل فسنجان، کوبیده، جوجه ترش، کباب ترش، کباب دوش، چلو کباب برگ، چلو کباب سلطانی، چلو کباب مخصوص، سینی چلو کباب گیلانه و بسیاری از غذاهای دیگر می شود، می توانید غذاهای مدرن و جذابی همچون سینه مرغ گریل شده، استیک دوش، استیک دنده گوساله، استیک فیله گوساله، چیکن استروگانف، بیف استروگانف، اردک ماهی، ماهی کفال، ماهی سفید، ماهی قزل آلا، باقالی پلو، دیزی سنگی زعفرانی، باسترما اردک، باسترما گوشت و مرغ نیز سفارش دهید و یک وعده غذایی فوق العاده لذیذ را در کنار دوستان و عزیزان خود صرف کنید.

  • آدرس رستوران بزرگ گیلانه: گلسار، گلایل، خیابان استاد معین، روبروی دیوار فرودگاه
  • شماره تلفن رستوران بزرگ گیلانه: ۰۱۳۳۳۷۷۲۰۲۵

 

رستوران رازقی رشت

رستوران رازقی رشت

رستوران رازقی، دارای چندیدن شعبه در رشت و شهرهای اطراف بوده که به دلیل ارائه غذاهای فوق العاده باکیفیت و خوشمزه، شناخته شده و معروف است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای رشتی از جمله کباب ترش، مرغ ترش و باقالی قاتوق را با بهترین کیفیت و مزه سفارش دهید و یا از لیست فست فود این رستوران به سراغ لنتخاب غذاهایی همچون پیتزا، برگر، سوخاری، سالاد و ساندویچ بروید.

  • آدرس رستوران رازقی رشت: چهارراه گلسار، نبش کوچه ۱۲۳
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۷۶۰۰۰۰

 

رستوران شورکولی رشت

رستوران شورکولی رشت

رستوران شورکولی نیز یکی دیگر از معروفترین رستوران های رشت است که پیشنهاد می کنیم در زمان سفر به رشت زیبا، حتما سری به این رستوران بزنید. این رستوران یک انتخاب عالی برای امتحان کردن غذاهای گیلانی در یک محیط خودمانی و دنج است و امکان سرو غذا در حیاط و محیط باز را نیز فراهم کرده است. 

  • آدرس رستوران شور کولی: استان گیلان، رشت، بلوار گلسار، ابتدای بلوار توحید
  • شماره تماس رستوران شور کولی: 01333121805

 

پیشنهاد مطالعه: طرز تهیه اناربیج گیلانی | بهترین دستور پخت

 

رستوران شکم‌ الملوک رشت

رستوران شکم‌ الملوک رشت

رستوران شکم‌ الملوک یکی از رستوران های تقریبا جدید در رشت که به عنوان بخشی از هتل کادوس رشت بوده و در کنار ارائه غذاهای لذیذ و متنوع، دارای منوی کافی شاپ نیز هست. یعنی شما می توانید در هر ساعت از شب یا روز به این رستوران مراجعه کنید و یا از خوردن غذاهای سنتی و مدرن این رستوران لذت ببرید و یا خود را مهمان یک نوشیدنی گرم یا سرد کنید و ساعات خوشی را سپری کنید. 

  • آدرس رستوران شکم‌ الملوک: بلوار منظریه، جنب هتل بزرگ کادوس
  • شماره تلفن رستوران شکم‌ الملوک: ۰۱۳۳۳۳۳۴۲۵۱

 

رستوران گلسار رشت

رستوران گلسار رشت

رستوران گلسار، یکی دیگر از بهترین و معروفترین رستوران های رشت است که به شما این امکان را می دهد تا تنوع بی نظیری از انواع غذاهای باکیفیت و درجه یک گیلانی را در یک محیط دنج و آرام امتحان کنید و خاطره خوشی از سفر به رشت داشته باشید. 

  • آدرس رستوران گلسار: استان گیلان، رشت، گلسار، بلوار سمیه، داخل خیابان ۱۲۶
  • شماره تماس رستوران گلسار: 01300912733

 

رستوران گیلان گراند

رستوران گیلان گراند

رستوران گیلان گراند یکی از معروفترین رستوران های رشت است که برای طراحی فضای داخلی و خارجی این رستوران از خانه های باغ های گیلان الهام گرفته شده و دارای سه بخش اصلی یعنی اتاق vip، فضای سرپوشیده و باغچه است. شما می توانید در رستوران گیلان گراند انواع غذاهای محلی رشتی را در کنار انواع فست فود امتحان کنید و یا ساعاتی را در کافی شاپ این رستوران بگذرانید.

  • آدرس رستوران گیلان گراند: رشت، گلسار، بلوار گیلان، نبش ۱۷۲
  • شماره تماس: ۳۴۰۶-۰۱۳/ ۰۹۱۱۴۲۷۶۹۶۴

 

رستوران گیجاواش رشت

رستوران گیجاواش رشت

رستوران گیجاواش، یکی از رستوران های عالی در شهر رشت است که دارای محیطی صمیمی شبیه به خانه های گیلکی بوده و غذاهای سنتی و لذیذ گیلانی در ظروف سنتی سرو می کند و همین موضوع باعث می شود تا حس و حال متفاوت و خاصی را در این رستوران تجربه کنید.

  • آدرس رستوران گیجاواش: رشت، فاز دوم ضیابری (بلوار حبیب زاده ) قبل از پل رشتیان.
  • تلفن رستوران گیجاواش: ۰۱۳۳۳۲۶۵۳۷۰

 

پیشنهاد مطالعه: بلندترین آبشارهای ایران کجاست؟

 

رستوران چلو شیش رشت

رستوران چلو شیش رشت

فضای رستوران چلو شیش رشتی، ترکیبی از یک فضای مدرن با حال و هوای سنتی و اصیل است که می توانید انواع غذاهای رشتی را در کنار مزه های مخصوص که در کنار این غذاها سرو می شود مانند خیار و دلال، اشپل ماهی، باقلا تازه، زیتون پرورده و انواع ترشی امتحان کنید. علاوه بر این، فضایی به عنوان دکان چلو شیش نیز در این رستوران وجود دارد که شبیه به یک فروشگاه بوده و می توانید انواع سوغاتی شهر گیلان مانند روغن زیتون، دلال، ترشی و شیرینی‌ های محلی استان گیلان را تهیه کنید.

  • آدرس رستوران چلو شیش: رشت، خیابان ۱۵ خرداد
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۶۱۰۱۲۰

 

رستوران حاج حسین رشت

رستوران حاج حسین رشت

از دیگر معروفترین رستوران های رشت می توان به رستوران حاج حسین اشاره کرد که به صورت اختصاصی انواع کباب‌ های ایرانی را ارائه می دهد. در کنار انواع کباب های خوشمزه ایرانی که با استفاده از گوشت تازه تهیه می شود، می توانید مزه های کنار غذای گیلانی را نیز سفارش دهید و یک کباب لذیذ به سبک گیلانی را در این رستوران امتحان کنید.

  • آدرس رستوران حاج حسین: رشت، میدان زرجنوب، جنب پل آهنی
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۳۲۸۶۰

 

رستوران حسن رشتی

رستوران حسن رشتی

اگر تصمیم دارید در زمان سفر به رشت، به رستورانی بروید که فقط غذاهای سنتی و محلی که توسط سرآشپز حرفه ای و محلی تهیه و سرو می شود ، حتما سری به رستوران حسن رشتی بزنید. در منو رستوران حسن رشتی انواع خورشت‌ های گیلانی از جمله فسنجان، غوره مسما، کباب ترش، ماهی کباب همراه با سایر غذاهای محلی استان گیلان به بهترین شکل ممکن طبخ و در ظروف سنتی و محلی سرو می‌ شوند.

  • آدرس حسن رشتی: رشت، میدان توشیبا، بلوار امام خمینی، نبش کوچه فرشته
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۶۱۵۳۸۳

 

رستوران دوران رشت

رستوران دوران رشت

اگر می خواهید به یکی از معروفترین رستوران های رشت بروید که در کنار ارائه غذاهای خوشمزه و باکیفیت دارای قیمت مناسبی نیز باشد، بهترین پیشنهاد این است که سری به رستوران دوران رشت بزنید. دیزی سنگی از جمله معروفترین غذاهای رستوران دوران رشت است و همه افرادی که عاشق این غذا هستند قطعا این رستوران معروف در رشت را می شناسند!

  • آدرس رستوران دوران: استان گیلان، رشت، بیجارکن، میدان جهاد
  • شماره تماس رستوران دوران: 09119337957

 

اگر شما نیز با معروفترین رستوران های رشت آشنا هستید، حتما در قسمت کامنت معرفی کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید