ایده و خلاقیت

معرفی جدیدترین روش آرایش مدلهای مختلف چشم + عکس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

چطور مدلهای مختلف چشم را آرایش کنیم؟ اولین قدم برای آرایش چشم ها، دانستن مدل چشم و روش صحیح آرایش و میکاپ است. در این مقاله به معرفی جدیدترین متد آرایش مدلهای مختلف چشم می‌پردازیم.

زیبایی و گیرایی چشمان شما، در تمام روابطتان مهم است. اولین نقطه ارتباطی اجتماعی و احساسی از طریق چشم‌ها اتفاق می‌افتد. حتما شنیده‌اید که می‌گویند: فلانی مهره مار دارد، مهره مار همان چشمان تاثیرگذاری است که می‌تواند شما را فردی دوست‌داشتنی و جذاب نشان دهد. برای این‌ که حرفه‌ای آرایش کنید، لازم است بدانید بهترین آرایش برای مدل چشم شما چیست.

با مطالعه این مقاله، مناسب‌ترین و بهترین آرایش برای هر مدل چشم را به شما آموزش می‌دهیم.

با همراه ما باشید.

 

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم بادامی

میکاپ و آرایش چشم بادامی، کمی سخت به‌ نظر می‌رسد. در مدل چشم بادامی، شما هیچ چین‌خوردگی و پلک اضافی در انتهای چشم نمی‌بینید. و برجستگی استخوان پیشانی، در امتداد چشم قرار گرفته‌است و حالت بادامی شکلی به چشم بخشیده است. شما با استفاده از سایه روشن، در بالای پلک و استفاده از سایه تیره، در زیر پلک، می‌توانید برجستگی ابرو را ایجاد کنید و با کشیدن خط چشم کمی طولانی‌تر از چشم و با شیب 45 درجه، حالت چشم را به سمت بالا هدایت کنید. با استفاده از این‌ روش، آرایش چشم مناسب چشم بادامی را به بهترین نحو انجام داده‌اید.

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم بادامی

آرایش چشم مدل چشم آسیایی یا بادامی

آرایش چشم مناسب چشم بادامیبهترین آرایش چشم بادامیآرایش مناسب چشم کشیدهآرایش مناسب چشم کشیده و آسیاییمیکاپ و آرایش مناسب چشم بادامی و کشیدهمدل آرایش و میکاپ چشم مناسب مدل چشم کشیده یا بادامی

 

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم با پلک افتاده

از انواع مدل چشم می‌توان به چشم با پلک افتاده اشاره کرد، اگر دارای چشمانی هستید که گوشه‌های آن به سمت پایین کشیده شده‌ است و حالتی افتاده دارد، حتما به توضیحات دقت کنید. در مدل چشم با پلک افتاده، معمولا یک لایه نسبتا ضخیم در انتهای چشم و بالای پلک قرار دارد که همین لایه موجب می‌شود حالت چشم، افتاده به‌ نظر برسد. بهترین میکاپ و  آرایش چشم با پلک افتاده، این است که سعی کنید در قسمت بالایی پلک از سایه تیره استفاده کنید و با امتداد دادن خط چشم شیب‌دار به سمت بالا، حالت چشمان را از حالتی افتاده، به چشمانی درشت و کشیده تبدیل کنید. استفاده از مژه مصنوعی در انتها، حالت چشم را تا حد زیادی تغییر می‌دهد. در‌ نهایت با این‌ کار می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین آرایش چشم را بر اساس مدل چشم خودتان داشته باشید و مانند حرفه‌ای‌ها عمل کنید.

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم با پلک افتاده

نکات آرایش چشم با پلک افتاده

آرایش چشم با پلک افتادهمیکاپ چشم با پلک افتادهآرایش چشم مناسب مدل چشم افتادهمیکاپ و آرایش چشم با پلک افتادهبهترین شیوه آرایش چشم با پلک افتاده

 

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم درشت و برآمده

اگر چشمان درشت و برآمده ای دارید، لازم است بر اساس مدل چشم خود، آرایش چشم انجام دهید؛ در غیر این صورت،  نه‌تنها زیبا نمی‌شوید، بلکه زیبایی ذاتی صورتتان را نیز، زیرسوال می‌برید. اگر مدل چشم درشت و برآمده دارید، کافی است کمی سایه تیره بردارید و بر روی قسمت خارجی چشم بکشید و کمی از آن‌ را به‌ داخل چشم هدایت کنید. با سایه تیره می‌توانید کمی از درشتی و برجستگی چشم‌ها کم کنید و آن‌ را زیباتر نشان دهید. برای داخل چشم‌ها از سایه یا مداد چشم تیره استفاده کنید. توصیه می‌کنیم از خط چشم استفاده نکنید و تنها با ریمل و فرم‌ دهی به مژه‌ ها، آرایش چشم خود را تمام کنید.

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم درشت و برآمده

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم درشت

میکاپ چشم درشتآرایش چشم درشت

 

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم کوچک و گود

در مدل چشم کوچک یا گود رفته، به‌دلیل عمقی که چشم درون آن قرار گرفته‌ است، برجستگی استخوان ابرو بیشتر نمایان می‌شود. برای آرایش و میکاپ چشم کوچک یا گود رفته، بهتر است برجستگی استخوان ابرو را کم کنید. سعی کنید با استفاده از سایه روشن، استخوان زیر ابرو را برجسته کنید و از سایه‌ های روشن برای پشت پلک استفاده کنید، تا این حالت گودی را از چشم بگیرید. آرایش چشم مناسب مدل چشم کوچک یا گود رفته بسیار ملایم و با استفاده از سایه‌‌ چشم روشن انجام می‌شود. استفاده از مژه مصنوعی با سایز متناسب (به‌طوری‌که سایه بیشتری پشت پلک ایجاد نکند) توصیه می‌شود.

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم کوچک و گود

آرایش چشم کوچک و گود

نکات آرایش چشم گود رفته

آرایش چشم گود رفته

میکاپ و آرایش چشم کوچک

 

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم های با فاصله زیاد

چشمان با فاصله زیاد، یکی از مدل چشم‌ هایی است که آرایش آن کمی دشوار به‌ نظر می‌رسد؛ اما نگران نباشید، کافی است خط چشم یا مداد چشم خود را از قسمت مجرای اشک چشم یا بالای آن حرکت دهید و تا انتهای چشم بکشید؛ دقت کنید که خط‌ چشم در مدل چشم های با فاصله زیاد، نباید خارج از چشم و در امتداد آن کشیده شود. هدف شما کوچک‌تر نشان‌دادن فاصله چشم‌ ها از یکدیگر است. پس اصلا از سایه سفید در قسمت مجرای اشکی و نزدیکی بینی استفاده نکنید و فقط از سایه تیره و مداد چشم تیره بهره ببرید. حال می‌توانید با استفاده از یک ریمل خوب و باکیفیت، مژه‌ها را حالت داده و آرایش چشم مناسب مدل چشم با فاصله را انجام دهید.

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم های با فاصله زیاد

میکاپ چشم مناسب چشم های با فاصله زیاد

 نکات آرایش چشم های با فاصله زیاد

 

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم های با فاصله کم و نزدیک

برای آرایش چشم های با فاصله کم و نزدیک، سعی کنید کمی سایه روشن، ترجیحا شاین و درخشان، به گوشه چشم بزنید. زمانی که قسمت بیرونی مجرای اشک را سایه شاین سفید می‌زنید، چشم‌ها نسبتا دورتر نشان داده می‌شوند. در واقع شما برای انجام آرایش چشم های با فاصله کم و نزدیک ، کافی است کاری کنید که فاصله چشم‌ها بیشتر به‌ نظر برسد. بعد از سایه سفید می‌توانید خط چشم بکشید و آن‌ را تا قسمت خارجی چشم با زاویه 35 تا 45 درجه امتداد دهید. 

بهترین ترفندها و نکات آرایش چشم های با فاصله کم و نزدیک

میکاپ چشم مناسب چشم های نزدیک به هم

آرایش چشم  مدل چشم های نزدیکآرایش و میکاپ چشم مناسب مدل چشم با فاصله کم

 

سخن آخر

در این مقاله، به اهمیت اطلاع از مدل چشم پرداختیم و سعی کردیم با آموزش صحیح میکاپ و آرایش حرفه‌ای، مهمترین نکات اصولی آرایش چشم ها را بیان کنیم. با اطلاع از مدل چشم خود می‌توانید همانند یک آرایشگر و میکاپ آرتیست حرفه‌ای آرایش کنید و همیشه چشمانی گیرا و زیبا داشته‌ باشید و ایرادات احتمالی چشمانتان را برطرف کنید. مطمئن باشید بهترین و زیباترین چشم ها را خواهید داشت.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید