ایده و خلاقیت

این 6 خودرو، بهترین ماشین شاسی بلند برای عروسی هستند + تصاویر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

می‌خواهید بهترین ماشین شاسی بلند برای عروسی را انتخاب کنید، اما مردد هستید؟ لیست امروز، متفاوت‌ترین شاسی بلندها را برای ماشین عروس به شما پیشنهاد می‌دهد.

می‌دانید یکی از مهم‌ترین همراهان حاضر در مراسم عروسی کیست؟ ماشین زوج خوشبخت، از درخشان‌ترین نقاط این مراسم به یاد ماندنی به حساب می‌آید. انتخاب و اجاره بهترین ماشین شاسی بلند برای عروسی، می‌تواند زبان مهمانان و دوستان را به تحسین بگشاید و خاطرات شیرینی برای شما در کنار یار رقم بزند. بسیاری از زوج‌ها برای صرفه جویی در هزینه، سراغ اجاره بهترین خودروهای ایرانی مناسب ماشین عروس می‌روند؛ اما یک شب هزار شب نمی‎شود.

اگر هنوز مردد هستید که برای کرایه بهترین خودروهای مناسب ماشین عروس سراغ کدام مدل‌ها بروید که با قیمتی معقول و شرایط مناسب قابل رنت باشند، لیست امروز برای شماست. در ادامه 6 تا از بهترین خودروهای لوکس شاسی بلند برای ماشین عروس را معرفی می‌کنیم که آراسته و شایسته جشن وصال دلدادگان جوان میهن باشند.

بهترین ماشین شاسی بلند برای عروسی کدام است؟

با وجود تنوع بالای مدل‌ها، انتخاب بهترین ماشین شاسی بلند برای عروسی اندکی دشوار می‌شود. اما فارغ از مدل خودرو، خیلی مهم است که سراغ خودرویی با فرمان پذیری نرم، کابین باکیفیت و شکیل، امکانات مطلوب و صد البته رخی زیبا بروید. در ادامه پرطرفدارترین گزینه‌ها برای انتخاب ماشین کراس اوور برای عروسی را باهم بررسی خواهیم کرد.

لوکس‌ترین شاسی‌بلندها برای مراسم عروسی

اسم بهترین ماشین شاسی بلند برای عروسی که می‌آید، ذهن ما به سمت خودروهای لوکسی مانند لاماری، لکسوس LX و فونیکس با چهره‌های ظریف اما قدرتمند، خطوط استخوانی و طراحی‌های قرن 21 می‌رود. اگر قصد دارید دست و دلبازی در بودجه به خرج بدهید و برای اجاره خودروهای لوکس شاسی بلند برای ماشین عروس مایه بگذارید، مدل‎های زیر بهترین گزینه‌ها برای شما خواهند بود.

لاماری ایما

دانگ فنگ T5 فورتینگ، توسط آرین موتور و تحت برند لاماری به بازار ایران معرفی شده و یکی از زیباترین کراس اوورهای چینی شناخته می‌شود. همین ساختار جذاب آن را در صدر لیست خودروهای محبوب شاسی‌بلند برای عروسی قرار می‌دهد. دیلایت‌های باریک و سپری با ساختار تهاجمی که شکل چهره اژدها را به این خودرو بخشیده، حتی بدون گل آرایی هم زیبایی کافی برای تبدیل لاماری به ماشین عروس را ارائه می‌دهند.

فونیکس تیگو 7 پرو اکسلنت

تیگو 7 پرو تیپ اکسلنت، انتخابی محبوب برای کسانی است که انتظار دارند بهترین ماشین شاسی بلند برای عروسی را داشته باشند. این خودرو، لیست کاملی از آپشن‌های رفاهی و ایمنی را دربر دارد. کابین فونیکس تیگو 7 پرو اکسلنت به صندلی‌های ارگونومیک چرم، ایزوفیکس و سانروف، شارژر وایرلس و نمایشگر 10.5 اینچی مجهز است و حس یک رانندگی حرفه‌ای و هیجان انگیز را به شما هدیه می‌دهد. جلوپنجره کهکشانی، مه شکن‌های چندضلعی و رکاب‌های تریم‌دار، حس زیبایی لوکس را به خوبی القا می‌کنند.

لکسوس NX

برند لاکچری ابرکمپانی تویوتا، نیازی به تعریف ندارد. با انتخاب لکسوس NX به راحتی زیباترین و بهترین ماشین شاسی بلند برای عروسی را در اختیار خواهید داشت که پلتفرمی مشترک با تویوتا RAV4 دارد و پرستیژ آن به عنوان یک SUV لوکس به خوبی جا افتاده است. این شاسی بلند دودیفرانسیل با موتور توربو و اتاق جادار، آپشن‌های جذابی مانند سیستم مالتی مدیای 14 اسپیکری و قابلیت اتصال به گوشی‌های اندروید و آیفون، در عروس کشان بعد از جشن اوقات فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد آفرید.

شاسی‌بلندهای اقتصادی و شیک برای عروسی

خیلی از عزیزانی که به دنبال بهترین ماشین شاسی بلند برای عروسی هستند، بودجه محدودتری برای اجاره خودروهای SUV در اختیار دارند. اما این باعث نمی‌شود که نتوانند یک شاسی بلند یا کراس اوور خوش‌چهره و آپشنال را در اختیار داشته باشند. مدل‌های زیر، محبوبترین شاسی بلندهای جدید برای عروسی هستند که می‌توانید آنها را با قیمتی اقتصادی و شرایط عالی رنت نمایید.

MVM X33 Cross

نسخه آپگرید شده تیگو X3 که داخل کشورمان در قالب یک فیس لیفت سنگین و ارتقایافته از ام وی ام ایکس 22 پرو عرضه می‌شود، زیباترین و بهترین ماشین شاسی بلند برای عروسی است که می‌توانید با قیمتی مناسب کرایه کنید. ویژگی‌هایی مانند رخ زیبا با جلوپنجره مشبک، طرح Dragon Skin یا «پوست اژدها» در کاسه چراغ و اجزای کابین، کلاستر مجهز به نمایشگر 10 اینچی، کروز کنترل همراه با HSA، HDA و TCS، نشستن پشت فرمان این خودرو را هیجان انگیز می‌کنند.

فیدلیتی پرستیژ

دومین تجربه بهمن موتور در مونتاژ خودروهای SUV یعنی فیدلیتی پرستیژ، چهره جذاب جتور X70S را در کنار پیشرانه محصولات چری تیگو و آپشن‌های مطلوب قرار داده و نتیجه، تبدیل به یکی از بهترین ماشین های شاسی بلند برای عروسی شده است. فیدلیتی پرستیژ نسخه آپگرید شده تیپ پرایم به حساب می‌آید و کابینی با کیفیت متریال بالاتر، آپشن‌های مطلوب‌تری از جمله نورپردازی داخلی، کروز کنترل هوشمند و HSA ارائه می‌نماید.

سیتروئن C3

این کراس اوور هاچبک مونتاژی با تریم‌ دورنگ سرخ، یک المان جذاب برای تزئین ماشین عروسی شاسی‌بلند دارد که در کنار چهره جمع‎وجور و جذابش، جلوه منحصربه‌فرد و خاصی در شب جشن خواهد داشت. سیتروئن C3 از پیشرانه مشترکی با پژو 2008 بهره می‌برد و با توجه به اینکه بیش از 60 درصد آن ماهیت وارداتی دارد، ایمنی و اطمینان خوبی در اختیار شما قرار خواهد داد.

مراسمی خاطره انگیز با اجاره بهترین شاسی بلندهای ایران

جشن آغاز زندگی مشترک، از زیباترین لحظاتی است که هر انسانی در طول عمرش می‌تواند تجربه کند. به همین دلیل، هر حرکت لوکسی که برای خاطره سازی در این شب انجام بدهید 100% ارزشش را دارد. اما ممکن است تصور شما از اجاره خودرو، فرایندی پردردسر باشد که بابتش باید مدارک رنگارنگ ارائه کنید، مراقب باشید به دام مشکل حقوقی نیفتید و از همه مهم‌تر، هزینه انتخاب ماشین کراس اوور برای عروسی بیشتر از چیزی شود که درنظر گرفته‌اید. در ارتباط با اکثر مؤسسات رنت، حق با شماست. اما در شرکت اجاره خودرو سپریس خبری از این دردسرها نیست!

برای اجاره خودروهای لوکس شاسی بلند برای ماشین عروس از سپریس، حتی لازم نیست از جا بلند شوید. می‌توانید به راحتی سری به سایت سپریس بزنید، لوکیشن و تاریخ موردنظر برای اجاره را جستجو کنید تا لیست تمامی خودروهای قابل رنت برای شما نمایش داده شود. فرایند ثبت درخواست و رزرو، ارائه مدارک و عقد قرارداد، تماماً به صورت آنلاین انجام می‌گیرد و در نهایت یک نسخه الکترونیک از قرارداد برای شما ایمیل می‌گردد. تنها کاری که باید انجام دهید، انجام هماهنگی با میزبان برای تحویل خودرو در زمان و مکان معهود است.

هنوز نگران هزینه اجاره خودروهایش شاسی بلند برای ماشین عروس هستید؟ باید خاطرنشان کنیم که سپریس برای اولین بار در ایران، امکان اجاره خودرو قسطی را نیز فراهم کرده است. به این ترتیب زوج‌های جوان می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای، در هر زمانی که بخواهند نسبت به کرایه خودروی مطلوب اقدام کنند و هزینه آن را طی اقساط هفتگی یا ماهانه بپردازند. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که عجله کنید، چون ظرفیت اجاره خودروهای لوکس شاسی بلند برای ماشین عروس خیلی زود تکمیل می‌شود و بهتر است حداقل یک هفته قبل از عروسی، خودروی محبوب‌تان را رزرو کرده باشید!

سخن آخر

انتخاب بهترین ماشین شاسی بلند برای عروسی، بیش از هرچیزی به سلیقه شما و یارتان بستگی دارد. اگر برنامه دارید تا برای زیباترین شب عمرتان یکی از خودروهای لوکس شاسی بلند برای ماشین عروس را در اختیار داشته باشید، توصیه می‌کنیم سروقت همراه همسر آینده‌تان سری به سایت سپریس بزنید، گزینه‌های مختلف را بررسی کنید و خودرویی که هم موردپسند شماست و هم مورد تأیید همسر عزیزتان، رزرو نمایید. به این ترتیب هم شانس بیشتری برای قبول شدن درخواست دارید و هم فرصتی برای هماهنگی جهت گل آرایی، آشنایی با سیستم خودرو و تحویل ماشین. به نظر شما کدام مدل، بهترین انتخاب ماشین کراس اوور برای عروسی خواهد بود؟ ترجیح می‌دهید کدام SUV به عنوان ماشین عروس همراه شما باشد؟ مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله