ایده و خلاقیت

جدیدترین و بهترین مدل مانتو مشکی ساده و شیک [مجلسی و اسپرت]

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

جدیدترین مدل مانتو مشکی ساده و شیک چیست؟ چگونه جدیدترین مدل مانتو مجلسی ساده و شیک را سفارش دهیم؟ بهترین مدل مانتو مشکی برای مراسم ختم چگونه است؟

مانتوهای مشکی، پر کاربردترین نوع مانتو برای خانم‌ها محسوب می‌شود. همیشه در مهمانی‌های رسمی و عروسی‌ها، خانم‌های شیک پوشی را می‌بینید که به جذاب‌ترین شکل ممکن لباس پوشیده‌اند. مدل مانتو مشکی ساده و شیک، همیشه جذابیت خاصی داشته‌است. اگر علاقه‌مند به این مدل مانتوها هستید و می‌خواهید مدل مانتو مشکی جدید، برای مراسم ختم و شادی را ببینید، در ادامه همراه ما باشید.

جدیدترین مدل مانتو مشکی ساده و شیک چیست؟ چگونه جدیدترین مدل مانتو مجلسی ساده و شیک را سفارش دهیم؟ بهترین مدل مانتو مشکی برای مراسم ختم چگونه است؟

 

 

با یکی از پرکاربردترین مانتوها آشنا شوید

با یکی از پرکاربردترین مانتوها آشنا شوید

یکی از رایج‌ترین مانتو زنانه و دخترانه، مانتو مشکی است. مانتوهای مشکی را با هر رنگی می‌توانید استفاده کنید و از جذابیت آن لذت ببریم. حتما شما هم یک مانتو مشکی در کمدتان دارید. با داشتن یک مانتو مشکی، می‌توانید استایل‌های مختلفی را امتحان کنید و همیشه خوشتیپ و جذاب به‌نظر برسید. خریدمدل مانتو مشکی ساده و شیک، بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. معمولا، مانتوهای مشکی، انواع مختلفی دارند و در مدل‌های مختلفی دوخته می‌شوند. در ادامه، به بررسی بیشتر انواع مدل مانتو مشکی ساده و شیک می‌پردازیم.

مانتو مشکی را با هر استایل و آیتمی می‌توانید ست کنید و خوشتیپ باشید!

 

حتما بخوانید : مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی | جدیدترین مانتو تابستانی نخی [ تابستان 99]

 

چرا باید مانتو مشکی بخریم؟

چرا مانتو مشکی بخریم

مانتوهای رنگی بسیار جذاب هستند و شادی فوق‌العاده‌ای در ذهن ایجاد می‌کند. اما، ست کردن مانتوهای رنگی با استایل‌های مختلف، بسیار مشکل است. برای تهیه آیتم‌های مختلف مانتوهای رنگی، هزینه زیادی باید پرداخت کنید. اما مانتو مشکی، چنین نیست. اگر طرفدار استایل شاد باشید، می‌توانید مدل مانتو مشکی ساده و شیک را، با شلوار رنگی و شال رنگی استفاده کنید. کفش‌های فانتزی رنگی نیز، عنصر موثری در استایل مشکی است. اگر علاقه‌مند به استایل سنگین و باوقار باشید، پوشیدن یک مدل مانتو مشکی ساده و شیک، به همراه شلوار لی و کفش جذاب، بهترین استایلی است که می‌توانید تهیه کنید.

 

حتما بخوانید : جدیدترین مدل های مانتو پارچه کرپ حریر + عکس [اسپرت و مجلسی]

 

انواع مدل مانتو مشکی ساده و شیک

انواع مدل مانتو مشکی ساده و شیک

مانتوهای مشکی را در هر جایی می‌توانید استفاده کنید. استفاده از این مانتوها در محل کار، دانشگاه، پیاده روی و ورزش، مراسم شادی، مراسم ختم و مراسم‌های رسمی، بسیار رایج است. مانتو مشکی، شاه کلید استایل جذاب برای خانم‌ها است. با داشتن یکی دو مدل از این مانتوها، می‌توانید تنوع بسیار زیادی به استایل و پوشش‌تان اضافه کنید. در ادامه، با انواع مدل مانتو مشکی ساده و شیک، آشنا می‌شوید.

 

1- مدل مانتو ساده و اسپرت

مانتوهای مشکی، توسط مزون‌ها و تولیدی‌های مختلفی به بازار و بورس لباس زنانه، عرضه می‌شوند. اگر بخواهید خوشتیپ باشید، باید با انواع مدل مانتو مشکی ساده و شیک، اسپرت و طلایی و رسمی، آشنا شوید.مدل مانتو ساده و اسپرت، کاربرد بسیاری دارد. معمولا برای استایل روزمره از این مانتوها استفاده می‌شود. مدل مانتو ساده و اسپرت، برای فعالیت‌های ورزشی نیز، قابل استفاده است. سادگی، مهم‌ترین ویژگی مانتوهای این‌چنینی است. طراحی ساده و کاربردی که در مدل مانتو مشکی ساده و اسپرت وجود دارد، طرفداران بسیاری را به استفاده از آن ترغیب کرده است.

مدل مانتو ساده و اسپرت

بهترین مدل مانتو ساده و اسپرت مناسب ورزش و پیاده روی

 

جدیدترین مدل مانتو مجلسی ساده و شیک

زیباترین مدل مانتو ساده مناسب استفاده روزمره

 

 

حتما بخوانید : آیا مانتو تابستانی امسال را خریده اید؟ 40 مدل مانتو تابستانی جذاب

 

2-مدل مانتو مجلسی ساده و شیک

همه خانم‌ها، برای حضور در مجالس رسمی، نیاز به لباس‌هایی، متناسب با همان مکان دارند. برخلاف آقایان که تیپ رسمی و اداری و روزمره آن‌ها تقریبا یک شکل است، خانم‌ها انواع مدل مانتو مجلسی ساده و شیک، اسپرت، اداری و ترکیبی، دارند. در لباس‌های مجلسی، معمولا از تور، حریر، گیپور و دانتل استفاده می‌شود. جذابیت این مانتوها بسیار بیشتر از مانتوهای معمولی است. قیمت انواع مدل مانتو مجلسی ساده و شیک نیز، از مانتوهای ساده یا اسپرت، بیشتر است. زیرا نوع پارچه و تزییناتی که در مانتو مجلسی استفاده می‌شود، بسیار گران قیمت‌تر از سایر مانتوها است. اگر می‌خواهید مانتو شیک و لوکسی داشته باشید که در اکثر مجالس قابل استفاده باشد، حتما از مدل مانتو مجلسی ساده و شیک استفاده کنید. رنگ مشکی، خیلی دیرتر برای‌تان تکراری می‌شود و قابلیت فوق‌العاده‌ای برای ست شدن با دیگر آیتم‌های استایل‌تان دارد.

زیباترین مدل مانتو مجلسی ساده و شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی ساده و شیک به رنگ مشکی - جنس پارچه دانتل زنبوری

 

شیک ترین مدل مانتو مجلسی ساده و شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی ساده و جذاب با تزیین براق و پولکی

 

 

3-مدل مانتو مشکی برای مراسم ختم

حتما حس خوبی از دیدن این تیتر پیدا نکردید. اما واقعیت زندگی، می‌طلبد که همیشه در کمدمان، یک مدل مانتو مشکی برای مراسم ختم داشته باشیم. اما برای این‌که حس ناخوش‌آیندی از این خرید نداشته باشید، بهتر است در روزهای محرم و صفر برای خرید مانتو مجلسی مناسب ختم، اقدام کنید . با این بهانه که در ماه محرم به مانتو مشکی احتیاج دارید، یک تیر و دو نشان می‌زنید. برای خرید مدل مانتو مشکی برای مراسم ختم، بهتر است ساده‌ترین و شیک‌ترین مانتو را انتخاب کنید. سعی کنید، از انتخاب مانتوهایی که روی آن‌ها زیادی کار شده‌است، پرهیز کنید. مطمئن باشید، مناسب‌ترین مدل مانتو مشکی ساده و شیک، مانتویی است که، بتوانید آن را در مهمانی شادی یا غم استفاده کنید.

بهترین مدل مانتو ساده و اسپرت

شیک ترین مدل مانتو مشکی مناسب مراسم ختم جنس کرپ حریر

 

خاص ترین مدل مانتو مشکی مجلسی

شیک ترین مدل مانتو مشکی مناسب شرکت در مراسم ختم با تور و گل‌های حریر 

 

زیباترین مدل مانتو مشکی مجلسی 2020

زیباترین مدل مانتو مشکی مناسب مراسم ختم جنس لمه و دارای شاین

 

حتما بخوانید : جدیدترین و بهترین مدل مانتو بهاره 99

 

4-مدل مانتو ترکیبی جدید

این روزها، همه‌چیز حول محور تلفیق می‌گردد. تلفیق سبک سنتی و مدرن، تلفیق طرح‌های محلی و ایرانی، تلفیق مدل‌های مجلسی و سنتی و مواردی از این قبیل، بسیار رایج شده‌است. خلاصه این روزها، ترکیب و تلفیق، ترند جذابی محسوب می‌شود. تب و تاب ترکیب مدل‌های مختلف باهم، به حوزه دوخت و دوز و لباس هم آمده‌است. مدل مانتو ترکیبی جدید، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مانتو است. مدل مانتو مشکی ترکیبی را، می‌توایند در شرایط مختلفی استفاده کنید. مدل مانتو ترکیبی جدید، بهترین استایل برای استفاده روزمره است. استفاده از این سبک مانتوها، به‌عنوان مانتو مهمانی و یا مانتو مجلسی نیز، ممکن است. پس اگر علاقه‌مند به داشتن مانتویی خاص و جذاب هستید، مدل مانتو مشکی ترکیبی، بهترین گزینه برای‌ شما است.

زیباترین مدل مانتو ساده و اسپرت

شیک ترین مدل مانتو مشکی ترکیبی، مناسب استفاده روزمره و مهمانی

 

جدیدترین زیباترین مدل مانتو ساده و شیک

لوکس ترین مدل مانتو مشکی ترکیبی جهت استفاده در مهمانی‌ها و مراسم رسمی و مجلسی

 

5-مدل مانتو مشکی لوکس

معمولا، برای لوکس به‌نظر رسیدن برخی مدل‌ها، از ترکیب آن با رنگ طلایی و نقره‌ای استفاده می‌شود. مانتو مشکی، بهترین زمینه را برای استفاده از چنین دیزاین‌هایی دارا است. مدل مانتو مشکی طلایی، رایج‌ترین مدل مانتویی است که می‌توانید در کمدتان داشته باشید. پوشیدن این مدل مانتو و ست کردن آن با روسری مناسب و کفش مناسب، تیپ فوق‌العاده‌ای برای‌تان ایجاد می‌کند. پس سعی کنید، با استفاده از مدل مانتو مشکی ساده و شیک، جذاب‌تر به‌نظر برسید. استفاده از کمربند مناسب و یا لباس مناسب در زیر مدل مانتو طلایی، بهترین کاری است که می‌توایند برای رسیدن به یک استایل شیک و لوکس انجام دهید.

زیباترین مدل مانتو مجلسی ساده و شیک

شیک ترین مدل مانتو مشکی لوکس با برگ های نقره ای

 

زیباترین مدل مانتو مجلسی لوکس طلایی

لاکچری ترین مدل مانتو مشکی نقره ای مناسب مراسم رسمی و خاص

 

نکات مهم در خرید مانتو مشکی ساده و شیک را بدانید

 

زمانی که برای خرید مانتو مشکی به بورس مانتو مراجعه می‌کنید، مهم‌ترین چیزی که لازم است مدنظر داشته باشید، جنس پارچه و کیفیت پارچه‌ای است که در پروسه دوخت مانتو استفاده شده است. رنگ پارچه نیز، موضوع مهم دیگری است که باید به آن بپردازید. خرید مانتو مشکی، بسیار مشکل است. زیرا باید حتما رنگ آن را در نور طبیعی مشاهده کنید و مطمئن شوید که رنگ مشکی آن، به اصطلاح بور نباشد. رنگ‌های مشکی در پارچه، اگر کیفیت مطلوبی نداشته باشد و با شست و شو و رنگ‌دهی، مانتو، رنگ اولیه را ازدست بدهد، هزینه‌ای که بابت آن پرداخت کرده‌اید، هدر می‌رود.

پس در زمان خرید مانتو مشکی، از کیفیت رنگ پارچه و جنس آن مطمئن شوید تا پس از کمی استفاده از مانتو، از خریدتان پشیمان نشوید.

 

حتما بخوانید : زیباترین و شیک ترین مدل های لباس و مانتو عقد محضری

 

خلاصه مطلب

تیپ و استایل خیابانی یا استایل خارج از منزل خانم‌ها در ایران، نیازمند پوشیدن مانتو است. درواقع، زیبایی و جذابیت استایل یک خانم در خارج از منزل را، مانتو، شال، شلوار و کفشی تعیین می‌کند. خرید مانتو مشکی ساده و شیک، برای هر خانمی اهمیت زیادی دارد. با مطالعه دقیق این مطلب، می‌توانید مناسب‌ترین مانتو مشکی را تهیه کنید.

آیا شما نکته‌ای به ذهن‌تان می‌رسد که برای خرید مانتو مشکی درنظر داشته باشید؟

 نظرتان را برای ما کامنت کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید