ایده و خلاقیت

مدل موی عروس ایرانی برای جشن نامزدی جدید 2023

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

انتخاب مدل موی عروس برای جشن نامزدی یکی از چالش های مهم قبل از نامزدی است. برای دیدن جدیدترین مدل موی عروس ایرانی جشن نامزدی، این مطلب را بخوانید.

این روزها که شبکه‌های اجتماعی در زندگی ما جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است، هر روز شاهد مد و استایل‌های جذابی هستیم که خیلی دلبرانه در ذهن‌مان می‌ماند. مدل موی عروس برای جشن نامزدی نیز، یکی از همین موضوعاتی است که هر روز در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود. مدل مو برای عقد محضری و نامزدی، بسیار متنوع است. شما براساس سایز موها، استایل صورت و تیپ شخصی‌تان، می‌توانید یکی از انواع مدل موی عروس برای جشن نامزدی را انتخاب کنید.

انواع مدل موی عروس برای جشن نامزدی چگونه است؟ مدل مو عروس 2023 چگونه است؟ چطور باید زیباترین مدل موی عروس ایرانی را انتخاب کنید؟ در ادامه این مطلب، پاسخ سوالات را بررسی می‌کنیم.

پس تا پایان، همراه ما باشید.

 

مدل مو نامزدی و ویژگی‌های آن

مدل مو نامزدی  و ویژگی‌های آن

شاید فکرش را هم نمی‌کردید که مدل موی نامزدی، با عروسی و سایر مناسب‌ها متفاوت باشد. این مدل مو، معمولا بسیار فانتزی، جذاب، دخترانه و رویایی است. در بیشتر مواقع، مدل موی نامزدی با گل و اکسسوری‌های ظریف است. به همان میزان که آرایش نامزدی لایت، سبک و جذاب است، مدل موی نامزدی نیز، ساده و شیک است. معمولا، برای چنین استایلی، شینیون حجیم، شلوغ و پرکار استفاده نمی‌شود. سادگی و جذابیت، اصلی‌ترین ویژگی مدل موی عروس برای جشن نامزدی است.

 

حتما بخوانید: جذاب ترین و زیباترین ایده عکاسی فرمالیته عروسی

 

نکات مهم مدل موی عروس ایرانی برای جشن نامزدی

نکات مهم مدل موی عروس ایرانی برای جشن نامزدی

برای انتخاب بهترین مدل موی عروس ایرانی برای جشن نامزدی، باید حتما نکاتی را مدنظر قرار دهید. آگاهی از این نکات به شما کمک میکند تا استایل مناسبی داشته باشید. متخصصین تیم تشریفات یا ودینگ پلنرها میتوانند با مشاوره کامل، بهترین و مناسب ترین مدل موی عروس ایرانی برای جشن نامزدی را پیشنهاد کنند. در این بخش نکات مهمی را بررسی میکنیم که به شما کمک می کند تا همه چیز را حرفه ای انتخاب کنید.

  • حالت‌های مختلف مو را امتحان کنید: مدل مو عروس معمولاً انواع مختلفی از حالت‌ها را شامل می‌شود؛ شما میتوانید موهای کوتاه را استایل کنید، موهای بلند را شنیون یا باز دیزاین کنید یا از هنر بافت مو و فر کرلی استفاده کنید. امتحان مناسب ترین مدل مو بهترین راه برای انتخاب است.
  • موها را براق و درخشان تصور کنید: مدل مو عروس باید درخشندگی مطلوبی داشته باشد. به همین دلیل لازم است تا در زمان انتخاب مدل مو، این موضوع را مدنظر قرار دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • ثبات و ماندگاری مدل مو: مدل‌های مو عروس عموماً باید ثبات و ماندگاری مناسبی داشته باشند تا در طول روز عروسی و حتی تا پایان مراسم به خوبی حفظ شوند. انتخاب مدل موهای باز باید توسط افراد حرفه ای اجرایی شود تا استحکام آن تا پایان مراسم مدنظر قرار داده شود
  • مدل مو متناسب با چهره: طراحی مدل مو عروس برای نامزدی باید متناسب با چهره‌ی عروس باشد. در واقع مدل مو به شکلی انتخاب می شود تا نقاط قوت صورت را بیشتر نمایان کند و نقاط ضعف را مخفی کند.
  • استفاده از محصولات استحکام بخش: مدل مو عروس باید به شکلی انتخاب شود که بتوانید با کمک مواد استحکام بخشی مثل اسپری‌های حالت‌دهنده، موس، ژل یا چسب مو آن را فیکس کنید. این کار طوری انجام می شود که زیبایی موها حفظ شده و استایل طبیعی آن نمایش داده می شود.

توصیه می‌شود که قبل از تصمیم‌گیری برای مدل مو عروس خاص خود، با هیر استایلیست یا آرایشگر حرفه‌ای مشورت کنید. آن‌ها به شما راهنمایی می دهند که مدلی متناسب با فرم صورت و موهای شما انتخاب کنید. همچنین، امکان بررسی مناسب ترین مدل موی عروس برای جشن نامزدی در جلسه‌های آزمایشی پیش از تاریخ مراسم، به شما کمک میکند تا انتخاب حرفه ای داشته باشید.

 

اکسسوری های مناسب مدل موی عروس برای جشن نامزدی

اکسسوری های مناسب مدل موی عروس برای جشن نامزدی

اکسسوری‌های مو می‌توانند زیبایی و جلوه‌ای خاص به مدل موی نامزدی شما اضافه کنند. استفاده از اکسسوری برای زیباتر کردن مدل مو عروس در جشن نامزدی یکی از بهترین و فانتزی ترین ترفندهایی است که به شما اجازه می دهد تا زیبایی و لطافت ظاهری مو را افزایش دهید. شناخت اکسسوری های مناسبی که میتوانید برای جشن نامزدی استفاده کنید، آگاهی و حق انتخاب برای شما ایجاد می کند تا به راحتی بتوانید استایل شیک و خاصی را برای خودتان خلق کنید. در ادامه به رایج ترین اکسسوری های مو اشاره میکنیم.

  • سنجاق‌ مو: انواع سنجاق‌ مو با طرح‌ها و جنس‌های مختلف می‌توانند موهای شما را زیبا و مرتب نگه دارند. از سنجاق‌هایی با نگین، گل‌ها، روبان یا طرح‌های بزرگ و جذاب استفاده کنید تا ظاهر مو بسیار شیک و جذاب خودش را نشان دهد.
  • گل‌های طبیعی و مصنوعی: افزودن گل‌ها به مدل موی نامزدی می‌تواند جلوه‌ بسیار زیبایی به موهای شما اضافه کند. گل‌های طبیعی یا مصنوعی با ترکیبی از فلزات گران قیمت، ظاهری بی نظیر در موها ایجاد میکنند. استفاده از گل ها به شکل تاج گل یا قطعاتی ریز برای دیزاین نواحی مختلف مو بسیار رایج است.
  • بندها و پرچه‌ها: بندها و پرچه‌ها اکسسوری‌های دیگری هستند که به مدل موی نامزدی شما شکوه می‌بخشند. از پرچه‌های با جنس‌های ارزشمند و جذاب استفاده کنید و آن‌ها را در محل مناسب در موهای خود بچسبانید.
  • الماس‌ها و جواهرات: اگر مراسم نامزدی شما با شکوه و بزرگ برگزار می‌شود، از الماس‌ها و جواهرات با کیفیت و زیبا به عنوان اکسسوری مو نامزدی استفاده کنید. معمولا استفاده از سنگ های سواروسکی در چنین مواقعی میتواند استایلی عالی در موها رقم بزند. هرچند همه چیز به خلاقیت هیر استایلیست شما بستگی دارد.
  • اکسسوری چوبی: 

همچنین، حتماً به هماهنگی اکسسوری‌های مو با لباس نامزدی و مدل موی انتخابی‌تان توجه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. موارد فوق تنها چند نمونه از اکسسوری‌های موی نامزدی هستند و با توجه به سلیقه‌ی شما و استایل مراسم، می‌توانید از اکسسوری‌های دیگری نیز استفاده کنید.

 

 

بهترین مدل موی عروس برای جشن نامزدی چیست؟

بهترین مدل موی عروس برای جشن نامزدی چیست؟

مدل مو عروس باز، یکی از ترندهای امسال در دنیای مد است. مدل موی فشن عروس در کت واک‌های امسال، بسیار ساده و شیک خودنمایی کرد و بسیاری از عروس خانم‌ها، باتوجه به همین ترند و مد 2023، سراغ شینیون عروس مدل موی عروس با تاج و تور شیک رفته‌اند. این روند جالب، حتی در مدل لباس نامزدی و اکسسوری‌ها نیز مشاهده می‌شود.

 

حتما بخوانید: 10 نوع حلقه از بهترین و جذاب ترین مدل های حلقه نامزدی 2020

 

انواع مدل موی عروس برای جشن نامزدی

انواع مدل موی عروس برای جشن نامزدی

قبل از کنجکاوی درخصوص مدل مو برای جشن عروسی یا مدل مو برای عقد کنان، بهتر است، اطلاعاتی درخصوص انواع مدل موی ساده برای نامزدی بپردازید. این استایل، معمولا برای مدل موی عقدکنان یا همان مدل مو عقد محضری نیز قابل استفاده است. یادتان باشد، به همین میزان که درخصوص انتخاب زیباترین مدل موی عروس ایرانی در نامزدی حساسیت به خرج می‌دهید، برای میکاپ نیز، استایل متناسبی انتخاب کنید. در ادامه رایج‌ترین مدل موی نامزدی را باهم برسی می‌کنیم.

 

حتما بخوانید: راهنمای کامل خرید لباس نامزدی + جدیدترین مدل های سال 2020

 

1-مدل موی نامزدی باز جدید

مدل موی نامزدی باز جدید

یکی از جدیدترین مدل‌های مو که دربین عروس خانم‌ها رایج شده‌است، مدل موی باز جدید است. این مدل مو را شاید در دسته بندی مدل مو دخترانه برای عروسی و مهمانی قراردهید. اما باتوجه به روند جالب مد و فشن به دنیای سادگی و زیبایی، این استایل مو به شدت مناسب نامزدی و رویدادهای مهم شده‌است. مدل موی ساده باز را می‌توانید با گیره سرهای مختلفی دیزاین کنید. مدل موی باز عروس نیز، یکی از ترندهای امسال است که بیشتر در مناطق سردسیر و یا در فصول خنک سال، استفاده شده است.

مدل موی نامزدی باز جدید

خاص ترین و بهترین مدل مو نامزدی عروس با موهای بلند و دیزاین مو با ریسه های شکوفه ای ساده سفید رنگ و زیبا 2023

 

مدل موی نامزدی باز جدید

لوکس ترین و بهترین مدل مو نامزدی عروس با موهای کوتاه و شیک کرلی شده به همراه دیزاین ریسه مرواریدی شیک 2023

 

مدل موی نامزدی باز جدید

شیک ترین و جذاب ترین مدل مو نامزدی عروس با موهای ساده کرلی کوتاه و دیزاین اکسسوری به شکل برگ ساده

 

مدل موی نامزدی باز جدید

خاص ترین و جذاب ترین مدل مو نامزدی عروس با موهای کرلی شده دیزاین باز و شیک به همراه ریسه های مروراریدی ساده و شیک 2023

 

مدل موی نامزدی باز 2020

شیک ترین و بهترین مدل مو نامزدی عروس با موهای روشن به وسیله بافت و کرلی کردن موها

 

جدیدترین مدل موی نامزدی باز 2020

شیک ترین و بهترین مدل مو نامزدی عروس با استایل شینیون  باز و جذاب 2023

 

شیک ترین مدل موی نامزدی باز جدید

زیباترین و شیک ترین مدل شینیون باز نامزدی با موهای کرلی درشت و جذاب

 

شیک ترین مدل موی نامزدی باز جدید

زیباترین و جدیدترین مدل مو برای نامزدی عروس با موهای کرلی جذاب و شیک 2023

 

ساده ترین مدل موی نامزدی باز جدید

خاص ترین و جدیدترین استایل شینیون مو باز با موهای فر روشن 

 

لوکس ترین مدل موی نامزدی باز جدید

بهترین و ساده ترین مدل مو عروس در جشن نامزدی با استایل خاص و شینیون ریز مو به شکل گل

 

باکلاس ترین مدل موی نامزدی باز جدید

ساده ترین و جدیدترین مدل مو نامزدی عروس خانم هایی با موی کوتاه و روشن

 

زیباترین مدل موی نامزدی باز جدید

زیباترین و شیک ترین مدل مو باز برای نامزدی عروس به شکل پاپیون ریز

 

خاص ترین مدل موی نامزدی باز جدید

جدیدترین و بهترین مدل شینیون مو شلوغ و خاص برای عروس خانم های 2023

 

زیباترین و جدیدترین مدل موی نامزدی باز جدید

ساده ترین مدل مو برای نامزدی - بهترین  مدل برای عروس خانم ها با موی روشن و بلوند

 

مدل موی نامزدی باز جدید بافت

بهترین مدل لوکس و جذاب برای جشن نامزدی و عقد کنان - مناسب موهای هایلایت دخترانه

 

مدل موی نامزدی باز 2020 زیبا

لوکس ترین و خاص ترین مدل مو نامزدی عروس با موهای عروسکی جذاب 2023

 

ساده ترین مدل موی نامزدی باز جدید

شیک ترین و بهترین مدل مو نامزدی عروس با موهای روشن به وسیله بافت و کرلی کردن موها

 

مد ترین مدل موی نامزدی باز جدید

خاص ترین و جدیدترین مدل مو باکلاس برای جشن نامزدی 2023

 

لوکس ترین مدل موی نامزدی باز جدید 2020

ساده ترین و باکلاس ترین مدل مو جذاب برای جشن نامزدی امسال با کرلی کردن موها

 

خاص ترین مدل مو نامزدی

زیباترین مدل مو برای جشن نامزدی عروس خانم هایی با موی بلند و پرپشت

 

اروپایی ترین مدل موی نامزدی باز جدید

زیباترین و خاص ترین مدل موی شیک برای نامزدی عروس خانم های باکلاس و خاص

 

لاکچری ترین تزیین مو 2020 برای نامزدی

زیباترین و بهترین مدل شینیون باز مناسب جشن نامزدی عروس خانم های باکلاس

 

زیباترین مدل موی نامزدی باز جدید 2020

ساده ترین مدل دخترانه کرلی مو برای تزیین موی نامزدی عروس خانم های کم سن

 

حتما بخوانید: 50 مدل شینیون موی کوتاه برای عروسی [مدل ویژه عروسی های 2020]

 

مدل موی نامزدی با گل

مدل موی نامزدی با گل

اگر سری به ترند امسال زده باشید، حتما می‌دانید که مدل موی عروس 2023 پر از تزیین مو با گل‌های ریز و درشت است. درواقع، سادگی و جذابیت ترند امسال جایگزین جدی برای مدل مو عروس با تاج است. این استایل را در مدل شینیون عروس 2023 هم می‌توانید مشاهده کنید.

مدل موی نامزدی باز با تزیین گل

شیک ترین و بهترین مدل مو نامزدی عروس با بافت ظریف و گل های ریز جذاب روی مو

 

شیک ترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل

زیباترین و جذاب ترین مدل مو نامزدی عروس با تزیین گل های ریز و درشت

 

خاص ترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل 2020

لاکچری ترین و بهترین مدل مو نامزدی عروس با موهای بافت و تزیین گل ظریف و ریز

 

مدل موی نامزدی باز با تزیین گل ایرانی

خاص ترین و شیک ترین مدل مو نامزدی عروس با دیزاین مروارید و گل های فلزی شیک

 

بهترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل 2020

لاکچری ترین و جذاب ترین مدل مو نامزدی عروس خانم با موهای هایلایت روشن و تزیین با گل سفید خیلی ریز

 

شیک ترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل

جدیدترین استایل موی باز نامزدی عروس با تزیین گل و شاخه های سبز ظریف

 

جدیدترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل 2020

زیباترین شینیون باز عروس با موهای بافته شده و کرلی به همراه تزیین مو با گل درشت و ریز

 

به روزترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل 2020

بهترین ایده شینیون باز مو و تزیین با گل های خیلی ریز بهاری و شیک

 

ظریف ترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل

جدیدترین و شیک ترین مدل مو نامزدی با تزیین گل های ریز و شاخه‌های ظریف و خاص

 

اروپایی ترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل

جدیدترین مدل مو شلوغ و باز مناسب نامزدی عروس خانم های خاص پسند

 

جذاب ترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل 2020

شینیون باز اروپایی بهترین مدل مو برای جشن نامزدی عروس خانم های شیک پسند

 

مدل موی نامزدی باز با تزیین گل موهای کوتاه

جدیدترین مدل مو نامزدی عروس - مناسب موهای آمبره و روشن 2023

 

مدل موی نامزدی باز با تزیین گل خشک

زیباترین و جدیدترین مدل موهای نامزدی - مناسب عروس خانم با موهای کوتاه و جذاب

 

ساده ترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل

ساده ترین و باکلاس ترین مدل مو نامزدی - مناسب موهای روشن و بلوند

 

مدل موی نامزدی باز با تزیین  تاج گل

زیباترین و خاص ترین مدل مو عروس با تل گل رنگی و جذاب - مناسب نامزدی و عکاسی فرمالیته عروسی

 

مدل موی نامزدی باز با تزیین تل گل

شیک ترین و بهترین مدل مو نامزدی عروس با دیزاین تاج گل رنگی و جذاب 2023

 

لوکس ترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل 2020

خاص ترین مدل شینیون باز موهای عروس خانم برای جشن نامزدی با دیزاین گل یکطرفه

 

خاص ترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل

زیباترین و بهترین مدل مو نامزدی عروس با موهای روشن و تزیین گل های درشت و خیلی ریز شیک

 

زیباترین و بهترین مدل موی نامزدی باز با تزیین گل

جدیدترین مدل مو برای نامزدی عروس - مناسب عروس خانم های خاص پسند با موهای آمبره شکلاتی

 

3-مدل مو بسته نامزدی 

مدل مو بسته نامزدی

استفاده از شینیون و مدل موهای باز برای جشن نامزدی نیز ایده مناسبی است. در این سبک مدل مو معمولا زیبایی بصری، آزاد بودن موها، شیک بودن و استایل خاص آن به همراه اکسسوری اهمیت زیادی دارد. برای زیبایی بیشتر موهای شینیون شده عروس خانم، از اکسسوری های مختلفی استفاده می شود تا ظاهر ماجرا تلطیف گردد. اگر شما نیز علاقه مند به مشاهده انواع مدل مو نامزدی به شکل شینیون و بسته هستید، در این بخش همراه ما باشید تا انواع مدل مو را مشاهده کنید.

مدل مو بسته نامزدی

شیک ترین و بهترین مدل مو بسته نامزدی عروس با استایل ساده و شل و دیزاین ریسه های ظریف نگینی براق

 

مدل مو بسته نامزدی

کلاسیک ترین و جذاب ترین ایده مدل مو بسته نامزدی عروس با موهای شینیون شده ساده دیزاین شده با مروارید های سفید ریز و درشت

 

مدل مو بسته نامزدی

شیک ترین و بهترین مدل مو بسته نامزدی عروس با مدل مو کج و پایین با استفاده از بافت ساده و شینیون جذاب دیزاین شده با گل و اکسسوری

 

مدل مو بسته نامزدی

خاص ترین و جذاب ترین مدل مو بسته نامزدی عروس با استفاده از دیزین لطیف و شیک 2023

 

مدل مو بسته نامزدی

شلوغ ترین  و بهترین مدل مو بسته نامزدی عروس با مدل موهای کرلی شده و شینیون شده به شکل خاص 2023

 

مدل مو بسته نامزدی

متنوع ترین و بهترین مدل مو بسته نامزدی عروس با استایل بسته و دیزاین شده با اکسسوری های مختلف و شیک 2023

 

مدل مو بسته نامزدی

شیک ترین و جذاب ترین مدل مو بسته نامزدی عروس با موهای هایلایت شیک و دیزاین گل ها و شکوفه های سفید ساده

 

حتما بخوانید: مدل مو باز مخصوص جشن عقد یا نامزدی [جدید 2020]

 

خلاصه مطلب

انتخاب بهترین مدل مو برای جشن نامزدی، اهمیت زیادی دارد. سعی کنید برای جشن نامزدی، سادگی، زیبایی و دخترانگی‌تان را درنظر بگیرید و بهترین استایل دخترانه شیک را برای خودتان ایجاد کنید. با نگاه دقیق به بهترین و جذاب‌ترین مدل موهایی که در بالا قرارداده‌ایم، می‌توانید در جشن نامزدی‌تان بدرخشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید