ایده و خلاقیت

تعبیر خواب نامزدی چیست؟ - نامزدی چه تعبیری دارد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
تعداد رای‌دهندگان:
۱۳
۲.۲
دسته ها:

اگر در خواب جشن نامزدی خودتان را دیده اید و یا در خواب دیده اید که خودتان یا یکی از نزدیکانتان عقد یا نامزد کرده اید، حتما این مطلب را بخوانید تا تعبیر خواب نامزدی را از دید معبران مختلف بخوانید.

همه ما ساعاتی از شبانه روزمان را در خواب سپری می‌کنیم؛ تا به حال زندگی‌تان را بدون خواب تصور کرده‌اید؟ ملال‌آور و خسته کننده است! پس خواب را می‌توان یکی از نعمت‌های خداوند دانست. دیدن خواب و رویا هم یکی از آن رازهای بشری است که در طول سالیان دراز، افراد زیادی سعی کرده‌اند معنای خواب‌هایی که می‌بینیم را کشف کنند. روایات زیادی از آن‌چه که بدن ما در هنگام خواب تجربه می‌کند وجود دارد، مثلا  در بسیاری از آن‌ها خواب را شبیه به مرگ دانسته‌اند. مرگی که به طور موقت روح از بدن جدا می‌شود. قطعا شما هم بارها و بارها خواب‌های مختلفی در خصوص خود یا اطرافیانتان دیده‌اید و تعبیر این خواب‌ها برایتان حسابی جذاب بوده. گاها در این خواب‌ها، خواب نامزدی یا ازدواج هم می‌بینیم و همین مسئله ممکن است مارا علاقمند کند که تعبیر خواب نامزدی و ازدواج را بدانیم. 

در ادامه، قصد داریم دقیق‌ترین اطلاعات از تعبیر خواب نامزدی خودم با عشقم، تعبیر خواب نامزدی خواهر، تعبیر خواب نامزدی عشقم با دیگری و موضوعات این‌چنینی را ارائه کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

چرا  تعبیر خواب نامزدی تا این حد اهمیت دارد؟

چرا  تعبیر خواب نامزدی تا این حد اهمیت دارد؟

شاید برای خیلی از شما‌ پیش آمده باشد که در خواب ببینید که نامزد شده‌اید یا ازدواج کرده‌اید. احساساتی که در چنین خوابی تجربه می‌کنید، شما را برای پیدا کردن تعبیر خواب نامزدی کنجکاو می‌کند. تعبیر این خواب به گفته معبران متفاوت است. نامزد کردن یکی از رویدادهای عاطفی و اتفاقات شیرین و مهم هر فردی در زندگی است، برای انسان‌ها اهمیت زیادی دارد. اصلا تفاوتی ندارد که خواب مربوط به خودتان باشد یا به دنبال تعبیر خواب نامزدی برادر یا خواهرتان باشید. در هرصورت، دیدن چنین خوابی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. به دلیل اینکه اولین مراسم یکی شدن انسان‌ها برای شروع زندگی مشترک، نامزدی نامیده می‌شود و دیدن چنین خوابی ما را نسبت به دانستن آینده زندگی کنجکاوتر می‌کند.

گاهی پیش می‌آید که جدایی از فکر کردن به این موضوع در بیداری، هنگام خواب نیز رویا‌هایی در این زمینه می‌بینیم که پیدا کردن تعبیر و تفسیر آن برایمان اهمیت پیدا می‌کند. اگردوست دارید از تعبیرخواب نامزدی و نامزد کردن مطلع شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

حتما بخوانید:  تعبیر خواب طلاق | تعبیر خواب طلاق گرفتن خودم (و دیگران)

 

تعبیر خواب نامزدی چیست؟

تعبیر خواب نامزدی چیست؟

 

تعبیر خواب نامزد شدن شادکامی و خوشحالی است. به تعبیری درگیر، اگر " خواب ببینی عقدته"  ضمیرناخودآگاه شما می‌خواهد به شما یادآوری کند نه نیاز به یک رابطه عمیق دارید. شاید این روزها بیش از هرزمان دیگری تلاش کرده‌اید که حس تنهایی خود را نادیده بگیرید اما در ضمیر ناخودآگاه شما، میل به داشتن همسر حس می‌شود.

 

تعبیر خواب نامزد شدن با عشقت چیست؟

تعبیر خواب نامزد شدن با عشقت چیست؟

خواب نامزدی تعابیر دیگری هم دارد. یکی دیگر از تعبیرهای خواب نامزدی، این است که در وجود شما، نشانی از تعهد و میل به امنیت وجود دارد. در تعبیر خواب نامزدی خودم با عشقم، نشانه‌هایی از یک ازدواج موفق در آینده نیز دیده می‌شود. اگر مجرد هستید، خواب نامزدی دیدن نشان از میل شما به تشکیل زندگی مشترک و داشتن یک رابطه عمیق احساسی است. ناگفته نماند که گاها این خواب، تعبیر به مشکلات زندگی هم می‌شود. به گونه‌ای که به شما یاداوری می‌کند منتظر مشکلات زندگی باشید. 

 

حتما بخوانید:  10 نوع حلقه از بهترین و جذاب ترین مدل های حلقه نامزدی 2020

 

تعبیر خواب قول نامزدی چیست؟

تعبیر خواب قول نامزدی چیست؟

اگر محتوای خواب شما، قول نامزدی از سوی کسی باشد، نشان از این است که احتمالا در رابطه عاطفی شما مشکلاتی بوجود می‌آید و کمی با حواشی یک رابطه عاشقانه درگیر خواهید شد. اگر در خواب با فردی که دوستش دارید، نامزد کرده‌اید؛ تعبیر خوابتان این است که خیلی زود به خواسته‌هایتان می‌رسید. 

 

تعبیر خواب نامزدی اقوام چیست؟

تعبیر خواب نامزدی اقوام چیست؟

ممکن است در خواب ددیه باشید که یکی از اقوام یا آشنایانتان نامزد می‌کنند. تعبیر خوابتان ایجاد مشکل و اختلاف در بین فامیل است. برخی معبران این خواب را نشان از وجود مشکل بین شما و فردی که در خواب نامزدی‌اش را دیده اید می‌دانند. هرچند که این تعبیر چندان هم دقیق و قابل استناد نیست. 

 

حتما بخوانید:  مهم ترین نکات طلایی اثبات عشق در زندگی

 

تعبیر خواب دیدن نامزد در خواب چیست؟

تعبیر خواب دیدن نامزد در خواب چیست؟

اگر خواب نامزدتان را دیده‌اید، تعبیرش آن است که یک تجربه تلخ و غم‌انگیزی را پیش‌رو خواهید داشت. اغلب این خواب‌ها از افکار منفی و تشویش‌های ذهنی شما نشئت می‌گیرد. به فرموده امام جعفر صادق (ع) در خصوص تعبیر خواب نامزدی:  زن گرفتن درخواب بر چهار وجه است. بزرگی و مقام، زیادتی مال، سرحالی و آسایش، خرمی و شادی. تعبیر خواب نامزدی پسر مجرد گویای احتمال ورود فردی جدید به زندگی شماست، همچنین فراموش نکنید که رویاهای شما بر اساس عواطف و احساساتی که در آن دوران، تجربه می‌کنید تعبیر می‌شود. 

 

تعبیر خواب پشیمانی از نامزدی چیست؟

تعبیر خواب پشیمانی از نامزدی چیست؟

اگر در خواب دیده‌اید که با فردی نامزد کرده و از این وصلت پشیمان هستید و به وی علاقه‌ای ندارید و احساسات منفی را در خواب خود تجربه می‌کنید؛ به گفته معبران، خواب بهم زدن نامزدی نشان از آن است که بابت کاری که در زندگی‌تان کرده‌اید حس پشیمانی و عذاب وجدان دارید. دیدن برهم خوردن مراسم جشن و شادی در خواب، نشان از کارهای بیهوده‌ای است که در دنیا انجام داده‌اید. فردی در مراجعه به محضر امام صادق (ع) گفت که در خواب دیده است که مراسم ازدواج وی با همسرش برهم خورده و جشن با ناراحتی و مشاجره پایان یافته و از حضرت خواست که خوابش را تعبیر کنند. اما صادق (ع) فرمود: به گذشته برگرد، تو شخصی را ازخودت رنجانده‌ای  و موجب رنجش او شده‌ای، او از تو ناراحت است. تلاش کن و از او دلجویی کن. در کل احساس پشیمانی درخواب نشانه‌ای از عذاب وجدانی است که به علت انجام کارهای غلط و بیهوده ما در زندگی دنیاست.

 

حتما بخوانید:  مدل موی عروس ایرانی برای جشن نامزدی جدید 2020

 

تعبیر خواب ازدواج و خواستگاری چیست؟

تعبیر خواب ازدواج و خواستگاری چیست؟

تعبیر خواب خواستگاری خودم یا تعبیر خواب ازدواج خودم بعد ازخواستگاری، نشانه از میل شما برای ورود به زندگی، عشق و تعهد است. چنین خواب‌هایی اغلب احساسات پنهان کرده و عمیق روحی شما را بروز می‌دهد. 

 

تعبیرخواب دیدن نامزد سابق چیست؟

تعبیرخواب دیدن نامزد سابق چیست؟

ممکن است تعبیر خواب نامزد سابق برای شماهم سوال باشد. برای پاسخ به این سوال سراغ نظر ابن سیرین می‌رویم. تعبیر خواب نامزد سابق ابن سیرین به شما می‌گوید که احتمال تغییر شغل و رسیدن به جایگاه والاتر وجود دارد. در این خواب، تغییر جایگاه شغلی، اجتماعی و دستیابی به مدارج بالا دیده می‌شود. اگر در گذشته فردی در زندگی‌تان بوده که پس از اتمام رابطه به خوبی او را از ذهن و قلبتان کنار گذاشته‌اید اما همچنان خوابش را می‌بینید، این خواب تعبیر به کسب ثروت و موفقیت در زندگی عاطفی فعلی‌تان می‌شود. 

 

تعبیر خواب انگشتر نامزدی چیست؟

تعبیر خواب انگشتر نامزدی چیست؟

برای تعبیر خواب انگشتر نامزدی، سراغ تعبیر خواب دیدن زیورآلات  می‌رویم. دیدن زیورآلات در خواب نشان از رسیدن خبری به شماست. این خبر ممکن است خوشحال کننده و یا ناراحت کننده باشد. تعبیر خواب انگشتر نامزدی نشان آن است که بهتر است در زندگی کاری خود کمی ریسک کنید و برای رسدین به موقعیت بهتر تلاش کنید. 

 

تعبیر خواب لباس نامزدی صورتی چیست؟

تعبیرخواب لباس نامزدی صورتی چیست؟

اگر در خواب دیده‌اید که لبای نامزدی صورتی خریده‌اید و یا آن را به تن کرده‌اید، خوابتان نشان از امنیت فراوان در زندگی دارد. رضایت از لباس خریداری شده نشان از آبرومندی و برکت در دنیا است. 

 

حتما بخوانید:  راهنمای کامل خرید لباس نامزدی + جدیدترین مدل های سال 2020

 

تعبیر خواب نامزدی خودم با عشقم چیست؟

تعبیر خواب نامزدی خودم با عشقم چیست؟

اگر در رویا با فردی که پیش‌تر عاشق بوده‌اید نامزد کرده‌اید، تعبیر خواب نامزدی با عشق، پذیرفتن ابعاد مختلف رابطه قبلی و درس گرفتن از اشتباهات گذشته است. به تعبیری دیگر در رابطه فعلی احساسی شما اشتراکاتی با رابطه قبلی شما وجود دارد و همچنان کمی درگیر رابطه قبلی خود هستید اما شما به رابطه خود پایبند هستید و اشتباهات گذشته را هرگز تکرار نخواهید کرد.

 

تعبیر خواب خواستگار آمدن برای زن متاهل چیست؟

تعبیر خواب خواستگار آمدن برای زن متاهل چیست؟

اگر متاهل هستید و در خواب دیده‌اید که فردی به خواستگاری‌تان آمده، تعبیر خوابتان ایت است که به زودی مال و ثروت فراوانی به‌دست می‌آورید و عزت و شرافتتان بیشتر خواهد شد. همچنین اگر خواب ببینی عقدته و عاقد شما را به عقد مردی در می‌آورد، باید کمی نگران حوادث آینده زندگی خود باشید. معبران دیدن مراسم‌هایی مثل عقد، عروسی، خواندن صیغه محرمیت و ... را در خواب خوب نمی‌دانند. همچنین حس پشیمانی از عقد نیز نشان از ناکامی و مشکلات فراوان است. 

 

تعبیر خواب نامزدی خواهر چیست؟

تعبیر خواب نامزدی خواهر چیست؟

اگر در خواب ببینید که خواهرتان نامزد کرده است، چهار تعبیر مهم دارد. تعبیر اول فراوانی مال، اموال، ثروت و برکت برای شما و خواهرتان است. در تعبیر دوم خواب نامزدی خواهر، شما و خواهرتانب ه آسایش و آرامش بیشتری خواهید رسید. در سومین تعبیر خواب نامزدی خواهد، به مقام بالا و ارزشمندی می‌رسید و شادی و نشاط در زندگی خود خواهید دید. در آخرین تعبیر، شما و خواهرتان به زودی به خواسته‌های قلبی خود می‌رسید. دیدن این خواب نشان از ازدواج موفق خواهرتان در آینده نیز هست.

 

حتما بخوانید:  تعبیر خواب عروسی (تعبیر خواب عروسی خودم)

 

تعبیر خواب نامزدی برادر چیست؟

تعبیر خواب نامزدی برادر چیست؟

خواب دیدن نامزدی برادر، تعبیر چندان خوبی ندارد. به گفته ابراهیم کرمانی، تعبیر خواب نامزدی برادر به معنای داشتن رنج روحی و روانی برادر شماست. همچنین دیدن نامزدی برادر در خواب، گاها نشان از مرگ دارد. 

 

تعبیر خواب مسافرت با نامزد چیست؟

تعبیر خواب مسافرت با نامزد چیست؟

اگر در رویایتان با نامزد خود سفری را شروع کرده‌اید یا قصد مسافرت دارید، بسته به این که مقصد سفر کجاست و در خواب چه حالی را تجربه می‌کنید تعابیر متفاوت است. اما در مجموع این خواب نشان از حرکت در مسیر زندگی و در راستای رسیدن به اهداف والا در آینده زندگی شماست. تعبیر خواب مسافرت با نامزد، نشان از پیشرفت و رسیدن به تمامی آرزوها و خواسته‌های شما در داشتن یک زندگی مطلوب و ایده‌آل است. اگر خواب دیده‌اید که به یک مقصد مشخص مسافرت می‌کنید، تعبیر این خواب، فرار از زندگی روزمره و احساسات ناخوشایند است. ممکن است مسئولیت‌هایی در زندگی داشته باشید که از آن فراری هستید و می‌خواهید شانه خالی کنید و یا اخیرا در زندگی خود احساس ناخوشایند روزمرگی و کلافگی داشته‌اید. فرار از مشکلات در خواب به صورت عازم سفر با مقصد مشخص بودن دیده می‌شود. 

 

تعبیر خواب نامزدی از نظر حضرت یوسف چیست؟

تعبیر خواب نامزدی از نظر حضرت یوسف چیست؟

حتما می‌دانید که حضرت یوسف یکی از معتبر‌ترین و به نام‌ترین معبران تاریخ از گذشته تا کنون بوده و تعبیر خواب حضرت یوسف، همیشه به حقیقت پیوسته است. به همین دلیل در دیدن خواب نامزدی، به سراغ ایشان نیز می‌رویم و بررسی می‌کنیم که تعبیر خواب نامزدی از نظر حضرت یوسف چیست؟ از نظر ایشان دیدن خواب نامزدی، چند وجه دارد:

1.دیدن لباس نامزدی درخواب که نشان از آشنایی‌تان با دوستانی صمیمی است و در نهایت موجب شادی و نشاط در زندگی و کارهای‌تان خواهد شد.

2.اگر در خواب ببینید که لباس نامزدی‌ کثیف و چروکی را به تن می‌کنید، نشان از این است که رابطه یا نامزدی‌تان با فردی شایسته و مناسب قطع خواهد شد. لباس نامزدی کثیف و چروک بیانگر قطع ارتباط و ناکامی است. 

 

خلاصه مطلب

اگر در خواب ببینید که جشن نامزدی‌تان است، مطمئنا بعد از بیداری دچار هیجان زیادی خواهید شد. معمولا دیدن خواب ازدواج و نامزدی، ذهن‌تان را به سمت و سوی چرایی چنین خوابی خواهد شد. با مطالعه دقیق این مطلب، می‌توانید بهترین و دقیق‌ترین تعبیرها را از دیدن خواب ازدواج خودتات یا اطرافیان‌تان به‌دست آورید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
مژی
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

خواب دیدم عشقم که قراره بیاد خاستگاریم دوتا حلقه بهم داد یکی تو انگشت چپ یکی تو انگشت راست بعدش هم عقد کردیم اومدم خونه با خوشحالی حلقه هام نشون مامانم دادم

فاطمه
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
انشالله تعبیر بشه برات🥺😍
پاسخ
زهرا
۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

من خواب دیدم که مراسم بله برون منه در حالی که قرار بوده مراسم خواستگاری و آشنایی باشه...اما داماد نبود و قبل از اونم ندیده بودمش و نمیدونستم چه شکلیه دقیقا ولی یکسره خونمون مهمون میرفت و میومد از فامیلای داماد که من رو ببینن و آشنا بشن باهام...حتی یه پسر بچه ای که انگار 1ماهش هم بزور میشد یه جاهایی تو خواب بغلم بود...و وسط مهمون ها دیدم پدر کسی که دوستش دارم هم تو خونمون کنار پدرم نشسته....و وقتی دیدمش ناراحت بودم کلا و همش فکرم پیش کسی که دوستش دارم بود که پس الان حتما خبر داره مراسم بله برون منه و نگران حالش بودم...دوماد هم که نبود!!!!و کلا انگار مراسم آشنایی بود!!!!اصن خیلی عجیب بود و ذهنم رو خیلی درگیر کرده جالبه که تو همون تایم دقیقا مامانم خواب دیده که برام خواستگار اومده!!!!تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟

پاسخ
مریم پوریان
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴

من در خوخب دیدم پدر پسره اومده خواستگاریم من هیچ علاقه ای از این پسره ندارم

مجید ب
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
با اولین خوستگاری که برات اومد بکو بله
پاسخ
...
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

من در خواب دیدم که با پسر عمویم که بیش از حد عاشقشم نامزد کردم و او خیلی به من ابراز علاقه میکند اما من در واقعیت نمیدونم او هم من را دوست دارد یا نه یعنی عشق من یک طرفه است 😓

..
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
من هم عاشق پسر عمویم هستم خیلی و دقیقا همین خواب رو من هم دیدم🤤🤤
پاسخ
زینب
۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

من یه دختر دایی دارم که تازه نامزد کرده

من خواب دیدم که اون دوباره با همون نامزدش جشن نامزدی یا بله برون گرفته توی خونه ما

پاسخ
عشقشم
۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

من خواب دیدم که عشقم با یهودسته گل اومده بود جلوی خونمون ،لباس اشم کت شلوار بود

از ماشین خواست گل رو بیاره

بدون استرس صداش کردم

بعد گفتم بیا بغلت کنم برو

اومد از پیشونیم بوسید دستاش تو دستم بود😭😭😭😭😭

بعد گفتم برو بعد که رف از خواب پریدم

دیشب اش ام قهر بودم😭😭😭😭😭

۳روز پیش ام با یه وخط دیگ ایسگاش کردم😹😹😹

فهمید منم چقدرم فوشش دادم واییی 😹😹😹😹🤚💔

پاسخ
زری زرگری
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

سلام...من خواب دیدم که انگار تو جشن عروسی خالم بودیم،خالم چندماه پیش ازدواح کردن ولی من دوباره تو خواب ازدواجشونو با همون شوهرشون دیدم. ..من و پسر خاله بزرگم باهم رابطه داریم ،من تو خواب دیدم که وسط عروسی ازم خواستگاری کرد و بهم حلقه داد و خالم هم بهم گردنبد داد و انگار نامزد شده بودیم

بعد رفته بودیم خونه ما که برا ادامه جشن خالم لباسام عوض کنم

تعبیرشو ممنون میشم بگید

پاسخ
زینب حمید
۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

من خواب دیدم ک ازاشنام مراسم بله برونش بود بعد همه ی فامیل بودیم کلی خوشهال بودیم رقص وشاد هم بود وبعد ازخواب بیدارشدم

پاسخ
علی احمدی
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

من خواب دیدم که نامزد شدم ولی معلوم نبود با کی نامزد شدم تعبیرش چیه؟

پاسخ
پارمیس گرافیک
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

من ۱۳ سالمه خواب دیدم با همسایمون که ۴ساله میشناسمش دارم نامزدی میکنم حتی گفته بود که مادر بزرگش هم از یه شهر دیگه بیاد من راضی و خوشحال بودم ولی شب قبلش افتادم تو دوراهی خلاصه روز بعدش جشن رو گرفتن ولی من رفتم با پسرع حرف زدم و بهم زدم جشنو ناراحت شد ولی مامانم و مامانبزرگش و بقیه خوشحال شدن که من بهم زدم چون سنم کم بود

پاسخ
سمانه
۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

خاب دیدم مادرم و بقیه من رو وادار میکنن مجبورمیکنن باپدرم رابطه برقرارکنم تاحامله بشم ولی من قبول نمیکردم ومیگفتم نامزد دارم درداقعیت دارم ۳ساله عقدهستم و اینکه ماخاهرداریم یعنی بچه داریم دردنیای واقعیت. و اینکه همون شب قبل ازاون خواب خواب دیدم یکی ازعموهام قصدتجاوزبمن رو داره. صب بیدارشدم واین خاب هارو به یادآوردم پریشون شدم ممنون میشم راهنمایی کنید درمورد تعبیرش🙏

اورانوس هیدر
۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
من خواب دیدم.... بسیار خوشحال بودم چون بعد از بسیار مشکلات عشقم برای نامزدی خانه ما آمده و همه خیلی خوشحال استن... من دارم لباس نامزدی میپوشم اما یکبار ماجرا تغیر میکنه میبینم او پسر که ما عاشق هم دیگر استیم نیست بلکه یک پسر دگه و فامیل دیگری اس خیلی گریه میکنم به مامانم میگم که تو. به من خیانت کردی این که عشق من نیست لباس خود را عوض میکنم و میگم من قبول ندارم من با این پسر نامزد نمیشم... البته باید بگویم که من از عشقم در فضای حقیقی از ام جدا شدم اما هر شب تو خاب میبینم که عروسی مون میشه یا بچه ام با عشقم بازی میکند.... این چنین خواب ها خیلی دیده ام نمی‌دانم کی تعبیر داره لطفا جواب دهید
پاسخ
baran
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

سلام من نامزد هستم البته عقد کردیم خواب دیدم نامزدم امدن خونه ی ما بعد ت خونه ی ما با همکلاسی دوره ی مدرسه ام نامزد کردن منم خوشحال و با نامزدم سلفی میگیرم بعد ک عقدشون تموم میشه البته عاقدی ت خواب نبود بزن و برقصم نبود فقط شاد بودن همه بعد ک عقد عقد تموم میشه خواستن برن تازه متوجه شدم جریان چیه ناراحت میشم که چرا منو انتخاب نکرد منو ول کرد تعبیرش چی میشه

پاسخ
F
۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

سلام

من خواب دیدم که قراره ازدواج کنم میخواستم برم ارایشگاه ولی خانوادم ناراحت اومدن و گفتن داماد پشیمون شده من نمیدونستم داماد کی هست

بعد من خوشال شدم بابت این اتفاق

پاسخ
F
۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

سلام

من خواب دیدم که قراره ازدواج کنم میخواستم برم ارایشگاه ولی خانوادم ناراحت اومدن و گفتن داماد پشیمون شده من نمیدونستم داماد کی هست

بعد من خوشال شدم بابت این اتفاق

پاسخ
ابراهیم e
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

سلام

من خواب دیدم که وارد خونه میشم فامیل ها و خانواده نامزدم رو میبینم تا حالا ندیده بودمشون

نامزدم رو با لباس عروس صورتی دیدم که از من ناراحته به خاطر این که دیر رسیده بودم

بهم گفت که باید زود میومدی من هم عصبی شدم

جوابی برای ای خواب هست ؟

پاسخ
قدرت
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

من خواب دیدم که داداشم یه نامزاد برام پیدا میکنه و من با نامزادم خونه داداشم برای اولین بار همدیگرو ملاقات میکنم

پاسخ
محمد مهدی
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

من خواب دیدم خبر بهم دادن یکی برای معشوقم می خواد بره خواستگاری تعبیرش چیه

پاسخ
فاطمه
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

سلام من خاب دیدم با دایی ام ک متاهله نامزد شدم ی ماه میشد ک نامزد بودیم وبعدش من پشیمون شده بودم قرار بود بریم طلاق بگیریم

پاسخ
فاطمه
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

تعبیرش چی میتونه باشه

پاسخ
الیزا خان
۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۵

سلام من درخواب دیدم کسی را کی میخواهم همرایش ازدواج کنم در آینده خودم نامزد نیستم او خانی ما آمده است و بخاطری مردم فقیر کمک میکنن مانند سروی و آماده گی میگیرن زیاد مصروف همو است تعبیر این خوابم چیست؟

پاسخ
سینا
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

سلام من ۱۹ سالمه و دانشجو هستم

و اصلا به ازدواج و نامزدی فکر نمیکنم فقط تمرکزم رو درسم هست اما خوابی که دیدم خیلی عجیب بود واسم

خواب دیدم تو مراسم نامزدی خودم هستم و نامزدم رو خانواده ام انتخاب کردند و من ندیدمش اصلا

ولی تو مراسم که دیدمش خیلی ازش خوشم اومد

خیلی ذهنمو درگیر کرده

پاسخ
توحی اکبری
۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

سلام من یه پنج ماه تازه نامزد کردم در خواب دیدم که با دختر برادرم که11سالشه و نوه ای عمویم که زن متاهل هست نامزدکردم توری که قرار بود با نامزد خودم نامزد کنم ولی پدرم اسم این دوتار ودر شناسنامه ام بعنوان خیر نوشته و اسم نامزد خودم در شناسنامم نبوده بعد آمدم خانه نامزدم بردم درباره اسم نامزدم در شناسنامه عاقد نوشت و اسم برادر زادمو پاک کرد پدر خواب حالت پشیمانی داشتم که من چرا دوتا زن گرفتن من فقط نامزد خودمو میخواستم

پاسخ
هانیه
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

من خواب دیدم نشون شده پسرعموم بودم اما خودم خبر نداشتن اما همه میدونستن.کسی میدونه ینی چی؟

پاسخ
zeynab
۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

وقتی کسی جواب نمیده چرا خودتونو جر میدید الکی پیام میزارید

پاسخ
عاطی
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۰

سلام وقت بخیر من خواب دیدم که نامزد کردم خونواده و فامیل نامزدم اومدن خونمون ولی من روم نمیشد برم پیششون خواهرش خیلی باهام حرف زد تا اینکه راضی شدم که برم به مامانش سلام بدم بعد از سلام کردن مامانش رو سرم پول ریخت لطفا بگین تعبیر خواب من چیه؟

پاسخ
ناشناس
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

سلام ممنون میشم اگه کمکم کنید ، من یه چند سالی هست که دختر خالم رو دوست دارم ، تا به حال خوابی ندیدم که اون توش باشه ولب دیشب خواب دیدم که من و اون نامزد شدیم و می‌خواستیم بریم به سفر ولی سفر کنسل میشه

پاسخ
ناشناس ناشناسی
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

سلام ممنون میشم اگه کمکم کنید ، من یه چند سالی هست که دختر خالم رو دوست دارم ، تا به حال خوابی ندیدم که اون توش باشه ولب دیشب خواب دیدم که من و اون نامزد شدیم و می‌خواستیم بریم به سفر ولی سفر کنسل میشه

پاسخ
pare
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

۱۹ سالمه و خواب دیدم ک نامزد دارم بدون اینکه ببینمش بعد اینکه دیدمش خیلی ازش خوشم اومد نشناختمش اصن ولی دوسش داشتم بعد اونم خیلی دوسم داشت پسر خیلی خوشگلی بود خیلی کنجکاوم بدونم تعبیرش چیه میشه بگین

پاسخ
ریحانه احمدی
۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

دیشب خواب دیدم مراسم نامزدیمه و خیلی پسره رو دوست دارم اما اون خیلی باهام‌سرد بود ، همه جمع بودن خونه یکی از خاُتگار های قبلیم بودیم ولی دوماد خواستگاره قبلیم نبود ، بعد یکم که جشن گرفتیم وقتی با پسره تنها شدم گفتم : من نمیخوام صیغه کنیم

یادمه تو خواب دلم نمیخواست اسم صیغه روم باشه ، میگفتم نا محرم باشیم به هم ولی با هم باشیم ، بعد پسره با داد و هوار منو فرستاد اونور شب جامونو پیش هم انداختن رفتم سمتش بغلش کنم سرش و کرد تو گوشی دستم و انداختم دور گردنش خودش و کشید اونطرف گفت من از بغل کردن بدم میاد ، بعدش با گریه از خواب پریدم ، هنوز که هنوزه حس عشق و دوست داشتن دارم نسبت به پسره :( باید چیکار کنم ؟

دارم دیوونه میشم واقعا عاشق هیچ کس نیستم ولی واقعا الان دلتنگ اون پسره ام م

پاسخ
امیر
۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

سلام

من دم صبح خواب دیدم که دم در ایستاده بودم داشتم با ماشین ور میرفتم

یهو دیدم کلی مهمون های خودمون اومدن بعد انگار اونا میدونستم چخبره

بعد از یک ساعت دیدم خانواده رل سابقم با مادر بزرگش اینا و خانوادش دارن از ته کوچه میان

یه لحظه قالب تهی کردم

گل و شیرینی اینا کلا زیر ده نفرم بودن

دیگه از خوای پریدمم

پاسخ
Setinemal
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

خواب دیدم با عشقم نامزدیمه فیلم بردار و آرایشگاه اومدن پیشم و لباش محلی کردم تنم و گفتن باید میوه تعارف کنی به مهمونا تا ازت فیلم بگیریم بعد منو بردن پیش داماد مادرش منو بوسید و خیلی ازم تعریف کرد بعد سر غذاها برای مهمونا نامزدیمو خواستم بهم بزنم و هی گریه میکردن

پاسخ
۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

سلام

خاب دیدم یکی از آشنا ها که به تازگی نامزدی کرده ، داره یه اتاق با دیزاین مشکی رو واسه نامزدیش درست میکنه

تعبیرش چی میتونه باشه؟

پاسخ
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

سلام من خواب دیدم که با دختری نامزد شده ام که نه از او خوشم میاد وهم خیلی از من بزرگتر است و نامزدی را به هم زدم و از آنجا به خونه پدر بزرگم رفتیم پس از چند ساعت دیدم میخواهند من را با دختر خالم که بهش یه حس هایی دارم عقدم کنند که از خواب پریدم

پاسخ
مژگان
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

مع خواب دیدم ک. با یکی از بچه های فامیل ازواج کردم اون زیاد علاقه نشون نمی داد منم همش بی احترامی میکردم بهش تو خوابم بهش گفتم میگن دوماد داری خر داری معنی شو هم نبود😂😂👌👌

پاسخ
مهی
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

خواب دیدم با پسر داییم نامزد کردم ولی انگار چند روز می‌گذشت از نامزدی من خونشون بودم خونشون پر مهمون بود

حسی بهش ندارم ولی 😐خوشم میاد ازش در کل تو خواب خیلی خوشحال بودم بنظرتون تعبیرش چیه

پاسخ
Zahra
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

سلام من خواب دیدم که رفته بودم کاسپین با دوستمو مادرم و مادر و برادرش بعد که داشتیم میومدیم تعدادمون زیاد بود با اتوبوس رفتیم خونمون من رفتم خرید کنم داشتم میومدم همه یه جوری باهام رفتار میکردن که انگار کار اشتباهی کردم که یکی اومد جلوم میخواست مزاحم بشه که من هلش دادم چاقو در آورد یکی از مغازه دارای محله م جلوشو گرفت دستش و پاش چاقو خورد رفتیم از طرف شکایت کردیم اون با یکی از دوستام اومد اتهام و رفع کرد پیشم نشسته بود من چون ناراحت بودم بهش گفتم من ازت بدم میادو دادو بیداد که پیشم نشین ولی وقتی رفت واقعا ناراحت شدم یه لباس منو پوشوندن که مشکی بود با مرواریدهای سفید گفتن نامزدی ته ازفامیلای بابام کسی نبود جز یه عمم دختر عمم و یکی از عمو هام که باهاش قهریم بابام خیلی ژولیده بود با ریش سفید بلند من خیلی ناراحت بودم همش گریه میکردم داماد که یکی از فامیلامونه تنها نشته بود توی جایگاه منم ورود کردم و نشستم پیش مامانم یکی از آشنا های اون به یکی گفت واییی عروس چقدر خوشگله منم همش گریه میکردم رفتم بیرون تالار زنگ بزنم به دوستم ببینم چرا نیومده اشتباهی زنگ زدم به یکی از آشناهای که با هم دوستیم اصلا نمیتونستم زنگ بزنم به اون اومدن منو بردن چون اونجا همه گلی بود منم افتاده بودم تو گل فامیلای داماد گفتن ما رسم داریم الم بلند کنیم گفتم آخه وسط عروسی مگه کسی مرده که میخواین الم بلند کنن بلخر بلند کردن منم انگار نه انگار واسه خودم یه گوشه نشستم گریه کردم

پاسخ
mahsa
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

متاهلم خواب دیدم برام نشون نامزدی اوردن یه نفر همشو خراب کرده بود، تعبییرش چیه؟

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید