ایده و خلاقیت

راهنمای کامل خرید لباس نامزدی + جدیدترین مدل های سال 2023

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

جدیدترین مدل های لباس نامزدی 2020 چیست؟ این لباس ها را از کجا تهیه کنیم؟ سفارش مدل لباس نامزدی به مزون چگونه است؟ در این مقاله پاسخ سوالات بررسی شده است.

مراسم نامزدی، مراسمی رسمی است و خبر از شروع دوران شیرین نامزدی می‌دهد.

رسم و رسوم جشن نامزدی، در مناطق مختلف ایران، باهم متفاوت است؛ اما نقطه مشترک آن در تمام نقاط ایران، اعلام شروع نامزدی دو زوج است. این مراسم، معمولا بعد از جشن بله برون و قبل از عروسی، برنامه‌ریزی می‌شود. مراسمی که در آن، عروس و داماد و اقوام نزدیک، حضور دارند و این وصلت را با شادی، رقص و پای‌کوبی، جشن می‌گیرند. این مراسم، مانند جشن عروسی است، اما در ابعاد کوچک‌تر. مراسمی که جزییات مهم و مشابهی، مانند عروسی دارد. انتخاب لباس نامزدی، یکی از همین جزییات است. عکس‌های این جشن، یکی از ماندگارترین خاطرات‌تان محسوب می‌شود؛ پس سعی کنید، با انتخاب جدیدترین مدل های لباس نامزدی 2020، در این جشن بدرخشید.

جدیدترین مدل های لباس نامزدی 2020 چگونه است؟ آخرین مد لباس نامزدی چیست؟ بهترین رنگ لباسی که برای نامزدی می‌توان خرید چیست؟

در این مقاله، با تصاویر متنوع از مدل های جدید لباس نامزدی، پاسخ سوالات‌‌تان را بررسی می‌کنیم.

 

جشن نامزدی

جشن نامزدی چیست

جشن نامزدی، یکی از مراسم‌ های قبل از عروسی است. این مراسم، در برخی خانواده‌ها هم‌زمان با عقد برگزار می‌شود و جشن عقد و نامزدی یکی است.

مراسم نامزدی معمولا توسط خانواده عروس گرفته می‌شود و هدف آن، اعلام رسمی نامزدی به اقوام درجه دو و سه است. در جشن نامزدی، علاوه بر عمه، خاله، عمو و دایی، فرزندان آن‌ها نیز به مراسم دعوت می‌شوند. البته همه این موارد، به امکانات و رسوم خانوادگی بستگی دارد.

معمولا لباس نامزدی در این جشن، رنگ روشن و فانتزی دارد. اگر خیلی خوش‌ذوق باشید و سلیقه به‌ خرج دهید، می‌توانید تم رنگی خاصی انتخاب کنید و بر اساس همین تم، لباس نامزدی خودتان و لباس داماد را ست کنید. دیزاین مراسم، یکی از مواردی است که می‌توانید هماهنگ با تم انتخابی سفارش دهید. سعی کنید در هر شرایط از این جشن، لذت ببرید.

 

جدیدترین مدل لباس نامزدی 2020 چه رنگی است؟

جدیدترین لباس نامزدی 2020

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای انتخاب جدیدترین مدل لباس نامزدی 2020 باید توجه کنید، انتخاب رنگ آن است. رنگ‌ های معمول، برای لباس نامزدی، شامل رنگ‌ های پاستلی، شیری، گل‌بهی و رنگ‌ های ملایم است. البته انتخاب رنگ لباس نامزدی، کاملا سلیقه‌ای است. رنگ‌ های تند مثل قرمز، سرمه‌ای و سبز نیز، ازجمله رنگ‌ هایی است که برای لباس نامزدی انتخاب می‌شوند. سعی کنید برای انتخاب رنگ، به تم نامزدی، استایل شخصی و علایق‌تان و همچنین رنگ سال دقت کنید. انتخاب رنگ سال، در جذابیت مد و لباس خیلی موثر است. در ادامه عکس‌هایی از رنگ‌های مختلف لباس نامزدی می‌بینیم.

 

جدیدترین مدل لباس نامزدی 2020 کدام است؟

جدیدترین لباس نامزدی 2020

برای انتخاب جدیدترین مدل لباس نامزدی، بهتر است مدل‌ های ترند شده این سال را مشاهده کنید. تصمیم در مورد انتخاب مدل لباس، شاید کمی سخت باشد؛ اما، بهتر است برای انتخاب چنین موارد مهمی، فرم اندام‌تان را درنظر بگیرید. برخی مدل‌ های لباس نامزدی، فقط مناسب اندام‌های لاغر یا گلابی شکل است. با انتخاب مدل لباس مطابق با فرم اندام، می‌توانید جذابیت فوق‌العاده‌ای در جشن نامزدی داشته‌باشید. یادتان باشد که این مراسم، اولین مراسم رسمی است که به عنوان عروس، در آن حضور دارید و اقوام همسرتان را ملاقات می‌کنید. سعی کنید مطابق با فرهنگ و رسوم خانوادگی خود و همسرتان، مدل لباس را انتخاب کنید.

چطور لباس عروس هماهنگ با فرم بدن خود بپوشیم؟

 

مدل لباس نامزدی را مطابق با جشن نامزدی انتخاب کنید!

جدیدترین لباس نامزدی 2020

یکی از موضوعاتی که باید درنظر بگیرید، انتخاب مدل لباس نامزدی، مطابق با نوع جشن است. اگر جشن نامزدی را در منزل برگزار می‌کنید، انتخاب لباس‌ های سلطنتی، پرنسسی و دنباله‌دار، زیاد مناسب نیست. برای انتخاب لباس مراسمی که در منزل برگزار می‌کنید، بهتر است از لباس‌ های کوتاه یا کلوش استفاده کنید. سعی کنید، رسمیت مراسم را درنظر بگیرید و مطابق سلیقه شخصی‌تان، زیباترین مدل لباس نامزدی را تهیه کنید. راه دیگری هم وجود دارد: سفارش لباس نامزدی از مزون لباس، بر اساس مدل مورد نظرتان.

سعی کنید، لباسی را سفارش دهید که مناسب مراسم‌تان باشد. اگر جشن‌تان را در محیط بزرگ‌تری مثل تالار، باغ یا سالن بزرگ برگزار می‌کنید، بهتر است مدل‌های رسمی‌تری به‌عنوان لباس نامزدی انتخاب کنید. لباس‌ های دنباله‌دار و پرنسسی، یکی از انتخاب‌های مطلوب چنین مراسمی است.

معرفی بهترین مزون های لباس عروس تهران

 

جدیدترین مدل لباس نامزدی 2020 را از کجا بخریم؟

جدیدترین لباس نامزدی 2020

جدیدترین مدل لباس نامزدی 2020 را، می‌توانید از مزون‌ های لباس مجلسی تهیه کنید. این مزون‌ ها در مناطق مختلف تهران و کرج وجود دارند. برخی از آن‌ها، نمایندگی برندهای معروف خارجی را دریافت کرده‌اند و لباس‌ های وارداتی شیک و لوکسی برای فروش دارند. با مراجعه به این مزون‌ ها می‌توانید جذاب‌ترین لباس موردنظرتان را تهیه کنید. البته، قیمت این سبک لباس‌ ها، کمی بالا است. برای خرید لباس نامزدی ارزان‌ تر، بهتر است از لباس‌ های دوخت ایران استفاده کنید. اگر خیلی سخت‌پسند باشید، احتمالا مدل‌ لباس‌ هایی که در فروشگاه‌ها و مزون‌ها می‌بینید، برای‌تان هیجان‌انگیز نیست. در این شرایط، توصیه می‌کنیم لباس موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. به مزون لباس مراجعه کنید. مزون لباس، با اندازه‌گیری دقیق اندام‌تان و با توجه به مدل لباس نامزدی که انتخاب کرده‌اید، بهترین و جذاب‌ترین لباس را برای‌تان می‌دوزد.

 

زیباترین مدل های لباس نامزدی 2020

در ادامه عکس‌هایی از جذاب‌ترین مدل های لباس نامزدی مشاهده می‌کنید، که با نشان دادن آن به طراح لباس مزون، می‌توانید لباس رویایی‌تان را سفارش دهید.

 

♦ جدیدترین مدل های لباس نامزدی کوتاه 2020

لباس نامزدی کوتاه، یکی از انتخاب‌های فوق‌العاده جذاب برای جشن نامزدی است. چنین انتخاب هوشمندانه‌ای، سن و سال‌تان را کم‌تر نشان می‌دهد و زیبایی و جذابیت زیادی برای‌تان ایجاد می‌کند. انتخاب لباس نامزدی کوتاه، برای افرادی که قد کوتاه یا پاهای خیلی پری دارند، مدل مناسبی نیست. سعی کنید برای انتخاب صحیح مدل لباس، اندام‌تان را درنظر بگیرید.

جدیدترین لباس نامزدی کوتاه 2020

زیباترین لباس نامزدی کوتاه

زیباترین مدل لباس نامزدی کوتاه 2020 - عروسکی و پر دار

 

زیباترین لباس نامزدی کوتاه

زیباترین مدل لباس نامزدی کوتاه 2020 - حریر سفید و دانتل

 

زیباترین لباس نامزدی کوتاه

زیباترین مدل لباس نامزدی کوتاه 2020 - عروسکی پنککی

 

زیباترین لباس نامزدی کوتاه

زیباترین مدل لباس نامزدی کوتاه 2020 - سرمه‌ای

 

زیباترین لباس نامزدی کوتاه

زیباترین مدل لباس نامزدی کوتاه 2020 - آبی آسمانی

 

زیباترین لباس نامزدی 2020

زیباترین مدل لباس نامزدی کوتاه 2020 - ساتن و حریر گل برجسته

 

♦ جدیدترین مدل های لباس نامزدی بلند 2020

انتخاب لباس رسمی بلند، زیبایی ظاهری‌تان را افزایش می‌دهد. چنین لباس‌ هایی، قدتان را بلند‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهند. سعی کنید، برای انتخاب لباس نامزدی، از مدل‌ های جدید استفاده کنید. مدل‌ های لباس نامزدی بلند 2020 را در ادامه می‌بینیم.

جذاب ترین لباس نامزدی بلند

خرید فوق العاده ترین لباس نامزدی 2020

زیباترین مدل لباس نامزدی 2020 - بلند ، حریر پرنسسی

 

خرید لباس نامزدی 2020

زیباترین مدل لباس نامزدی 2020 - بلند ، دنباله دار

 

لباس نامزدی 2020

زیباترین مدل لباس نامزدی 2020 - بلند ، حریر پرنسسی

 

مدل لباس نامزدی جذاب 2020

زیباترین مدل لباس نامزدی 2020 - بلند ، حریر یاسی

 

مدل لباس نامزدی شیک 2020

زیباترین مدل لباس نامزدی 2020 - پرنسسی، حریر پرنسسی

 

مدل لباس نامزدی زیبا و جدید 2020

زیباترین مدل لباس نامزدی 2020 - بلند ، حریر

 

مدل لباس نامزدی ساده و شیک 2020

زیباترین مدل لباس نامزدی 2020 - بلند ، حریر پفی

 

مدل لباس نامزدی 2020پ

زیباترین مدل لباس نامزدی 2020 - بلند ، حریر طرح دار

 

زیباترین مدل لباس نامزدی 2020

زیباترین مدل لباس نامزدی 2020 - بلند ، پاستلی

 

سخن آخر

به‌راحتی می‌توانید هرکدام از مدل های لباس نامزدی که پسندیدید را به مزون لباس سفارش دهید. با در اختیار قراردادن عکس، خیاط، لباس دل‌خواهتان را آماده می‌کند. سعی کنید جذابترین مدل لباس نامزدی را انتخاب کنید تا عکس‌های فوق‌العاده‌ای از شب نامزدی به یادگار داشته‌باشید. خاطره این شب برای کل زندگی، ماندگار است.

 

زیباترین و شیک ترین مدل های لباس و مانتو عقد محضری

جدیدترین مدل های لباس عروس 2020

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید