ایده و خلاقیت

روز قدردانی از کارمندان: روش های تقدیر و تشکر از کارمندان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر به دنبال بهترین روش های تقدیر و تشکر از کارمندان هستید و میخواهید جدیدترین متن لوح تقدیر از کارمند نمونه را بخوانید، این مطلب را مطالعه کنید.

برای قدردانی کردن از زحمات هر شغل و قشری از جامعه، روزی مشخص وجود دارد. اگر نگاهی به تقویم کنید، متوجه می‌شوید که این روزها برای اکثر شغل‌ها و نقش‌ها در جامعه وجود دارد. علت این موضوع، چیزی نیست جز اهمیت قدردانی و دیده شدن زحمات افراد. بی شک پیام تشکر از کارگر و کارمند، نشان دهنده اهمیت فعالیت‌های آن‌ها در راستای رسیدن به اهداف سازمانی است. با استفاده از روش های تقدیر و تشکر از کارمندان، می‌توانید رضایت‌مندی آن‌ها را از شغل‌شان ارتقا دهید و به‌راحتی با ارسال متن تشکر از کارمند، انگیزه او را برای تلاش در راستای موفقیت سازمان افزایش دهید.

اهمیت قدردانی از انسان‌ها چیست؟ اهمیت قدردانی از کارمندان چیست؟ در ادامه ضمن پاسخ به این سوالات و بررسی روش‌های تقدیر و تشکر از کارمندان، جدیدترین متن لوح تقدیر از کارمند را مرور می‌کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

اهمیت قدردانی از انسان‌ها

اهمیت قدردانی از انسان‌ها

قبل از آن‌که به معرفی روش های تقدیر و تشکر از کارمندان بپردازیم، بهتر است تا ضرورت قدردانی از انسان‌ها را بررسی کنیم. این که چرا هر انسان نیازمند قدردانی است؟ چرا در مراسم‌های مختلف با اهدا لوح تقدیر و جوایز، افراد تا این اندازه احساساتی می‌شوند و اشک می‌ریزند؟ این شادی برای چه چیزی است؟ قطعا با اندکی کندوکاو در روحیات انسان‌ها و بررسی‌های روانشناسی، متوجه خواهید شد که هر انسان برای ادامه زندگی، نیازمند امید، عشق، انگیزه و هدف است. این نیازها در قالب نقش‌های اجتماعی، خانوادگی و شغلی برآورده می‌شود. زمانی که انسان در هر جایگاهی مورد سپاس، تمجید و قدردانی قرارگیرد، حس رضایتمندی و مفید بودن را تجربه می‌کند. همین حس انگیزه اصلی برای پیشرفت و بهتر شدن عملکرد هر انسان است. اما برعکس، زمانی که زحمات انسان‌ها دیده نمی‌شود و نقش آن‌ها در هر جایگاهی کوچک شمرده می‌شود، سیر نزولی آن‌ها در همان نقش و ماهیت انسانی آغاز می‌شود. اشک ریختن افرادی که به موفقیتی دست پیدا می‌کنند یا زحماتشان دیده می‌شود، از باب همین حس انسانی است که با احساس ارزشمندی مواجه می‌شوند.

 

حتما بخوانید: بهترین پکیج های پذیرایی برای همایش + تصاویر

 

اهمیت قدردانی از کارمندان

اهمیت قدردانی از کارمندان

کارمندان در تعابیری خاص، دستان مدیر محسوب می‌شوند. درواقع، مدیریت مغز متفکر و فرمانده یک تیم از کارمندانی است که باید در حوزه‌های مختلف براساس وظایفشان به بهترین شکل عمل کنند. در بسیاری از مواقع، تلاش‌های کارمندان دیده نمی‌شود و مدیران اهمیت ویژه‌ای برای قدردانی از کارمندان قائل نیستند. در چنین سازمان‌هایی موفقیت موقتی است. زیرا بالاخره افراد از تلاش دست می‌کشند و وفاداری به سازمان را ازدست می‌دهند. بدیهی است که ضربه ازدست دادن کارمندان متخصص، وفادار و متعهد برای هر سازمان سنگین است. پس بدیهی است که باید ازطریق روش های مختلف، از زحمات کارمندان تقدیر و تشکر کرد. حس مطلوب قدردانی، به کارمندان انگیزه تلاش، تعهد و وفاداری می‌دهد. ایجاد همین احساسات برای داشتن یک تیم متخصص و پیشرو کافی است. در ادامه، به انواع روش های قدردانی از کارمندان می‌پردازیم.

 

 

1-تشکر کلامی را انجام دهید

1-تشکر کلامی را انجام دهید

یکی از آسان‌ترین و رایج‌ترین نوع تشکر و قدردانی در هر سازمان، محیط و جامعه، تشکر کلامی است. این نوع سپاسگزاری هزینه‌ای برای مدیران ایجاد نمی‌کند؛ اما اثرات روحی روانی آن تاحد بسیار زیادی است. بدیهی است که با استفاده از همین تکنیک، در کنار چند تکنیکی که در ادامه اشاره خواهیم کرد، می‌توانید کارمندانی تلاش‌گر و متعهد در سازمان‌تان داشته باشید و با ایجاد وفاداری در آن‌ها، یک سیستم منسجم و پیشرو ایجاد کنید. برای تشکر کلامی، کافی است چارچوب‌های سازمانی را مشخص کنید و رفتار افراد در سازمان را بر پایه احترام بگذارید. سپس برای هر درخواست از کارمندان، از واژه‌های لطفا و سپاسگزارم استفاده کنید. بدیهی است که افراد با برخوردهای محترمانه، بهترین نوع واکنش‌ و توانمندی را به نمایش می‌گذارند.

 

2-تشکر نوشتاری را جدی بگیری

2-تشکر نوشتاری را جدی بگیری

شاید شیرین‌ترین خاطرات ما از دوران دبستان، لوح تقدیرهایی است که با هر پیشرفت درسی، دریافت کرده‌ایم. اسما یک تکه مقوای چاپ شده بود و اسم ما بر روی آن نقش می‌بست، اما رسما اصلی‌ترین انگیزه برای بهتر بودن ما در آن زمان بود. تلاش برای به دست آوردن لوح تقدیرهای بیشتر، نشانه‌ای واضح برای انگیزه‌ سازی مثبت محسوب می‌شد. درحال حاضر نیز، شما به عنوان یک مدیر و مسئول هوشمند، باید از همین روش استفاده کنید تا کارمندانی راضی، شاد و با انگیزه داشته باشید. استفاده از متن تقدیر از همسر کارکنان بعد از ماموریت‌های همسران، متن لوح تقدیر روز کارمند و هفته دولت در مناسبت‌های مناسب و مشخص، متن تقدیر از زنان کارمند در روز زن و تشویق کارمند با پیامک‌های تشکر و قدردانی در هر رویداد موفقیت آمیز سازمانی، راهی فوق‌العاده برای ایجاد انگیزه در کارمندان است.

 

حتما بخوانید: چرا انتخاب بهترین کترینگ همایش ها اهمیت زیادی دارد؟

 

3-پاداش بدهید

3-پاداش بدهید

یکی از روش های تشکر و قدردانی از کارمندان، دادن پاداش به آن‌ها است. شما به راحتی می‌توانید با دادن پاداش به کارمندان، آن‌ها را نسبت به ادامه همکاری، آینده شغلی و وفاداری به سازمان، امیدوار کنید. پاداش‌های کوچک و بزرگ می‌تواند به کارمندان انرژی مضاعفی برای ادامه راه دهد. شاید تبلیغات از مهم‌ترین بخش‌های یک مجموعه برای جذب مشتری و سود آوری باشد، اما تامین بودجه برای پاداش کارمندان، بخش مهم دیگری است که توسط بسیاری از سازمان‌ها درنظر گرفته نمی‌شود. داشتن نیروهای متعهد، قابل اعتماد، متخصص و وفادار، از سرمایه‌های اصلی هر سازمان است. نگهداشتن این سرمایه‌ها با درنظر گرفتن پاداش در عناوین و موقعیت‌های مختلف، موضوع مهمی است که باید به آن بپردازید.

 

4-مدافع حقوق کارمندان باشید

4-مدافع حقوق کارمندان باشید

متاسفانه در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، مدیران تنها به سود و منافع خودشان فکر می‌کنند و در راستای آن، بسیاری از حقوق کارمندان را ازبین می‌برند. زمانی که شما به عنوان مدیر، مدافع حقوق کارمندان‌تان باشید، آن‌ها را برای یک همکاری طولانی مدت ضمانت کرده‌اید. زمانی که در مواجهه با بحران‌ها، در کنار آن‌ها باشید و تلاش‌تان حفظ حقوق مادی و معنوی کارکنان‌تان باشد، قطعا نتایج فوق‌العاده‌ای از کارمندان‌تان خواهید دید و موفقیت سازمانی‌تان با وجود آن‌ها پررنگ‌تر خواهد بود.

 

5-مناسبت‌ها را فراموش نکنید

5-مناسبت‌ها را فراموش نکنید

یکی از روش های تقدیر و تشکر از کارمندان، توجه به مناسبت‌ها است. شما می‌توانید تاریخ تولد کلیه کارمندان‌تان را یادداشت کنید و پیش از فرارسیدن آن، به تهیه هدیه نقدی یا غیرنقدی بپردازید. برگزاری تولد، تهیه کیک یا شیرینی و استراحتی نیم ساعته به مناسبت آن رویداد، از جمله کارهای اثرگذار در روحیه کارمندان است. سعی کنید در چنین مناسبت‌هایی جانب اعتدال را رعایت کنید و حتما هدایا را در یک سطح  تهیه کنید. مناسبت‌های دیگری مثل تولد کودک، ازدواج و فوت نزدیکان نیز، ازجمله مناسبت‌هایی است که با مشارکت در آن‌ها، ضمن قدردانی و القای حس ارزشمندی در کارمندتان، می‌توانید عضوی از خانواده آن‌ها باشید و تلاش‌ آن‌ها را مانند یک عضو خانواده داشته باشید.

 

حتما بخوانید: گیفت شب یلدا برای عروس - گیفت جذاب شب یلدا برای عروس

 

6-در موفقیت‌های سازمانی شریکشان کنید

6-در موفقیت‌های سازمانی شریکشان کنید

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که بعد از ارسال متن روز کارمند و تقدیر و تشکر از آن‌ها، در روحیه کارمندان اثرگذار است، حس شراکت در موفقیت‌های سازمان است. درواقع، زمانی که سازمان قرارداد جدیدی امضا می‌کند یا به موقعیت خاصی از موفقیت دست پیدا می‌کند، باید اصلی‌ترین عوامل رسیدن به موفقیت که همان کارمندان تلاش‌گر سازمان هستند را، با خود شریک کند. ارتقا شغلی، درنظر گرفتن پاداش، مرخصی و طرح‌های تشویقی به کارمندان حس ارزشمندی و مشارکت مستقیم در موفقیت‌ها را القا می‌کند. یادتان باشد، مهم‌ترین موضوع در موفقیت هر سازمان، تلاش کارکنار برای دستیابی به اهداف است.

 

7-مرخصی تشویقی بدهید

7-مرخصی تشویقی بدهید

شاید به هر دلیلی امکان ارائه هدایای نقدی و غیرنقدی برای قدردانی از کارمندان، نداشته باشید. در چنین شرایطی می‌توانید از مرخصی تشویقی استفاده کنید. شما با مشاهده هر پیشرفت و عملکرد مثبتی از کارمندان‌تان، می‌توانید آن‌ها را به چند روز استراحت با حقوق دعوت کنید تا ضمن اثبات دیده شدن تلاش‌های‌شان در سازمان، اجازه تجدید قوا به آن‌ها بدهید. قطعا پس از بازگشت کارمند از چنین مرخصی جذابی، انرژی فوق‌العاده‌ای از او خواهید دید.

 

حتما بخوانید: لیست بهترین هدیه ها برای مردان خاص پسند

 

8-گوش شنوا باشید

7-مرخصی تشویقی بدهید

یکی از مهم‌ترین مموضوعاتی که شاید در فرهنگ مدیریت و فرهنگ اداری ما چندان وجود نداشته باشد، گوش شنوا بودن برای کارمندان است. متاسفانه در بسیاری از شرکت‌ها فضا تاحدی سنگین است که هیچ کارمندی نمی‌تواند نقاط ضعف سازمان و مدیریت را دوستانه بیان کند و یا از نگرانی ها، مشکلات و مسائل این‌چنینی صحبت کند. اگر در مجموعه شما فضا مناسب چنین گفتگوهای هفتگی و ماهانه‌ای باشد، بی شک کارمندان با حس بهتری در محیط کار عمل می‌کنند و از همکاری شما به عنوان یک مدیر، در رفع مشکلات و مسائل اطمینان دارند.

 

9-مدیر ریزبینی باشید

9-مدیر ریزبینی باشید

یکی از موضوعات کوچک اما اثرگذار در محیط کار، ایجاد تنوع است. شما می‌توانید در زمان‌هایی که به دلیل حجم کاری زیاد، فشار مضاعفی روی کارکنان‌تان وجود دارد، با تدارک آبمیوه، شیرینی، ناهار و خوراکی‌های این‌چنینی، از فشار کار بکاهید و یاد آور شوید که تلاش‌های کارکنان در مقابل چشم شما بدیهی است و حواس‌تان به همه چیز هست. شاید به نظر چندان دارای اهمیت نباشد، اما یک لیوان آبمیوه، یک گلدان کوچک به عنوان هدیه، یک شیرینی در بین کار، از چند صد هزار تومان پاداش نیز با ارزش‌تر است. زمانی که کارمندان ارزشمندی فعالیت‌های‌شان را درک کنند، به راحتی می‌توانید در کنارشان به موفقیت دست پیدا کنید.

 

10-محیط کار را دلچسب کنید

10-محیط کار را دلچسب کنید

اکثر ما انسان‌ها مدت زمان طولانی را در محل کارمان حضور داریم. ساعات استراحت ما در خواب و در خانه است. زمان مراودات اجتماعی ما در محل کارمان است و زمان تعامل با خانواده، مابین زمان کار و خواب است. پس می‌توان گفت که بسیاری از زمان بیداری ما در محل کار سپری می‌شود. مدیری موفق است که توانایی فراهم کردن یک محیط کار دلچسب را داشته باشد. فضاسازی مناسب، خروج از چارچوب‌های خشک و بی روح محل کار کارمندهای سازمانی اداری و فراهم کردن محیطی با جذابیت‌های بصری، اتاق استراحت و بازی، قطعا محیط کاری سرشار از ساعات کار مفید و خلاقانه برای‌تان خلق می‌کند. پس سعی کنید خارج از چارچوب‌های قدیمی، به روز باشید و نیاز کارمندان را بشناسید.

 

حتما بخوانید: روز مهندس: روز مهندس کی هست؟ + پیامک تبریک روز مهندس 99

 

بهترین متن لوح تقدیر اداری

بهترین متن لوح تقدیر اداری

باتوجه به مشغله‌های مدیران مجموعه‌های مختلف، پیدا کردن بهترین متن لوح تقدیر اداری کار مشکلی است. در این بخش بهترین متن لوح تقدیر اداری را باهم مرور می‌کنیم.

 

جناب آقای  .....

سلام علیکم

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

بدینوسیله لازم می دانم از زحمات بی شائبه وموثری که در امر خدمت رسانی به ایثارگان معزز و همچنین حسن همکاری با اداره امور ایثارگران استانداری داشته اید،تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

سرکار خانم .....

سلام علیکم

تاریخ همیشه وامدار زنان و مردانی است که در مقاطع مختلف تاریخ در جغرافیای به نام ایران،جان را در طبق اخلاص نهاده و عمیق ترین مفاهیم بشری یعنی ایثار، فداکاری و شهادت را برای نسل های آینده تعریف و تفسیر کردند.

طرح سپاس و دیدار از خانوده های محترم شاهد و ایثارگر، فرصت مغتنمی است برای کسب معنویت و سپاسگذاری و پاسداشت مقام شهدا و تجلیل از قهرمانانی که حماسه جاوید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را درتاریخ این مرز و بوم رقم زدند. اینک به پاس تقدیر از تلاش های جنابعالی در اجرای طرح سپاس و دیدار از خانوده های محترم شاهد و ایثارگر در سال ۱۳۹۷، این لوح تقدیر به شما اعطاء می گردد.

توفیق روز افزون شما را در تداوم خدمت به ایثارگران از درگاه حق تعالی مسئلت می نمایم.

مدیریت

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

جناب آقای ...
سلام علیکم؛
بدینوسیله ازتلاش ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت در ...  تشکر و قدردانی نموده، سلامتی و توفیق روزافزون شما و خانواده محترمتان را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

استاد گرانمایه/ معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند ………………………

آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم .

آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد.

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

آغاز سخن یاد خدا باید کرد                            خودرا به امید او رها باید کرد
ای با تو شروع کارها زیباتر                              آغازسخن تورا صدا باید کرد
همکار ارجمند جناب آقای ....
بدینوسیله به رسم یادبود و به پاس قدردانی از شما کارمند مسؤل و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری ، احترام واکرام به ارباب رجوع، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت مجموعه اهتمام ویژه می ورزید. این لوح تقدیر؛  پیشکش حضور پر لطفتان میگردد.
اطمینان کامل داریم ، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسؤلیت های محوله به کار گرفته و وجدان کاری ، صداقت ، امانت داری و خدمت را سر لوحهء گفتار و کردار خود قرار داده وتلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می بندید و همواره شادابی ونشاط را در محیط کار ترویج نمایید.
با تقدیم بهترین آرزوها

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

بسمه تعالی
سرکار خانم …   
با سلام و احترام
تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به با می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است.
بدینوسیله ضمن عرض تبریک سال نو، انتخاب سرکار عالی را به عنوان کارمند نمون سال 1399  تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاشهای شما   صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آید.
توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.
مدیریت …

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

بسمه تعالی
همکار ارجمند
جناب آقا / خانم  ...
احتراماً،
بدینوسیله از سعی و تلاش و پیگیری های مستمر جنابعالی در انجام فعالیت های موسسه ودر راستای پیشبرد اهداف سازمانی موسسه ،کمال تشکر و سپاس را دارم .
لذا به رسم یادبود و به پاس قدردانی از حسن همکاری وزحمات بی شائبه جنابعالی، این لوح تقدیر به حضورتان اهداء می­گردد.
امید است در پرتو عنایت حق همواره در کلیه شئونات زندگی موفق وموید باشید .
ومن ا.............التوفیق
 مدیر عامل : ...

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

هو الطیف
جناب آقای مهندس …
آنچه پرواز اندیشه هایمان را بر فراز سال ها و قرن ها ماندگار می کند، همت عزیزانی است که در کمال صداقت و پشتکار بهترین سال های عمر خود را صرف اعتلای این مرز و بوم می نمایند.
همت استوار و کار ماندگار جنابعالی در زمینه ... شرکت ...، موجب تقدیر و تشکر است.
لذا با تقدیم این لوح تقدیر، از مساعی و کوشش های ارزشمند جنابعالی صمیمانه قدردانی می نماییم و فردایی روشن  و پر از موفقیت و سربلندی برای شما و خانواده محترمتان آرزومندیم.

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

جناب آقای …..

امروز که با تلاش همه همکاران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، بعنوان تنها دارنده تندیس سیمین سال های قبل موفق به کسب مقام اول و دریافت اولین و تنها تندیس زرین تعالی سازمانی گردیده است، بر خود لازم می دانم از مشارکت و همدلی جنابعالی و خانواده محترمتان در دستیابی به این افتخار ماندگار تشکر و قدردانی نمایم.

ایفای نقش محوری در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور ماموریتی است بزرگ که بایستی در راستای اجرای آن، همه همکاران بر عهد خود در ارتقای سطح تعالی و ارائه الگویی ملی همچنان پایدار و مصمم باقی مانده تا در آینده ای نه چندان دور، چشم انداز شرکت مبنی بر تبدیل شدن به سازمانی جهان تراز را ، جامه عمل بپوشانیم.

همواره موفق و سربلند باشید

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

جناب آقای ...
لوح سپاس
کارمند تلاشگر و نمونه شرکت ...
بدینوسیله به رسم یاد بود و به پاس قدر دانی از شما کارمند مسوول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری، احترام و اکرام به ارباب رجوع ، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت شرکت اهتمام ویژه می ورزید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته آن همت گمارده اید و همواره شادابی و نشاط را در محیط کار ترویج می نمایید؛
این لوح تقدیر با بهترین آرزوها و به رسم یادبود پیشکش حضور پر لطفتان می گردد.
مدیر عامل ...

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

همکار ارجمند مدیر …………
مسلما آنهایی که مسیر تلاش مومنان را هموار می‌سازند سزاوار تکریم و احترام بس والایند. اینان رشد و تعالی انسانیت را مهر می‌کنند و ایثار را در عشق به آینده‌سازان متجلی می‌سازند. بی‌تردید همفکری و همدلی و تلاش شما عزیزان ارجمند در شکوفایی و تعالی این شرکت ارزشمند خواهد بود.
لذا با عنایت به تلاش‌های ارزشمندتان بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌های خالصانه‌تان در تحقق اهداف …… تقدیم می‌داریم.
همتتان ستودنی، تلاشتان مقبول حضرت دوست و عزمتان مستدام باد.

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

همکار گرامی جناب آقای ...
وظیفه شناسی و تلاش صادقانه شما قابل تحسین و تقدیر است، بدینوسیله از زحمات و خدمات شایسته شما تقدیر و تشکر نموده، توفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت می نمائیم.
امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق ومؤید باشید.
شرکت ...

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

جناب آقای دکتر ………..
به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل» از زحمات و تلاش‌های شما در مدت زمان تصدی معاونت ……. تقدیر و تشکر نموده و از درگاه احدیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.
با آرزوی توفیقات الهی

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

همکار ارجمند
جناب آقای …
مجالی اندک برای بودن در کنار شما، فرصتی بزرگ برای رویش مهربانی در محیط خدمت و زایش دوستی در محفل انس ما فراهم ساخت چندان که باورمان شد عطری که چنین ما را به هم نزدیک ساخته است بی تردید ریشه در صدق دل یک گل زاده وارسته دارد.
سخاوت در مهر ورزیدن و کرامت در شور بخشیدن، درک ما از لطف حضور شما بوده است و این تنها خاطره ای در ذهن همقطاران اسبقتان نیست بلکه آغازی است برای طریقت یک طریق نو در جمع ایشان. 
آرزوی ما برای شما نهایت خیری است که خداوند در ذات آدمی نهاده است و آن تداوم مهرورزی تا روز نیک فرجامی است.
جمعی از همکاران

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

جناب آقای ...
با سلام واحترام
بدین وسیله از جنابعالی که با کمال پایبندی به اصول اخلاقی  و صداقت نقش خویش را در سیستم ایفا نمودید کمال تشکر را داریم و این لوح را به پاس قدردانی از شما تقدیم نموده و سلامت و توفیقات روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
بی تردید این روحیه امانت‌داری شما در یاد و خاطر سیستم ماندگار خواهد شد.
امید است همچنان تحت توجهات حضرت حق در پیشبرد امور محوله و اهداف بلند موفق و سرافراز باشید .
شرکت ...

 

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

سرکار خانم.....

بدینوسیله از جنابعالی بدلیل سنوات طولانی همکاری با این شرکت و اینكه در جهت معرفی و پیشرفت هر چه بیشتر آن تلاش نموده اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته آن همت گمارده اید، نهایت تشکر و تقدیر را به عمل می آورم.
آینده ای پویا و پایا برایتان آرزومندم.
این لوح تقدیر با بهترین آرزوها و به رسم یادبود تقدیمتان می گردد.

 

:::::::::::::::::::: متن لوح تقدیر اداری از کارمندان ::::::::::::::::::::

 

بنام آنکه جان را فکرت آموخت...
لوح تقدیر
جناب آقای ...
پرواز بلند و رسیدن به اوج، خواستن از سر صدق و عشق می طلبد و جانمایه ای برای توانستن.
سربلندی گروه صنعتی ... مرهون تلاش پـرشور، مجدانه و کارآمدی افرادی چون شما می باشد که با همه توان، مهارت، تخصص و تعهد برای رسیدن به اهداف عالیه این گروه مخلصانه و با کوشش فراوان و جانفشانی در این راه  کوتاهی ننموده اید. به خود می بالیم که برای فتح قله های تعالی همراهانی چون شما را در کنار خویش داریم. این لوح بازتاب کوچکی از سپاس و قدردانی برای خدمات صـادقانه و تلاشهای صمیمانه شما در انجام دقیق وظایف نگهبانی می باشد.
پرتو تابناک لطف احدیت همواره روشنی بخش راهتان باد.
با آرزوی بهترینها
مدیر عامل

 

 

خلاصه مطلب

شاید پیدا کردن راه و روش برای قدردانی از کارمندان، مشکل به نظر برسد. اما درصورتی‌که خودتان را جای آن‌ها قرار دهید، می‌توانید بهترین شناخت را از کارمندان کسب کنید و مناسب‌ترین محیط کار را برای رشد و شکوفایی آن‌ها و پیشرفت کاری‌تان ایجاد کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید