ایده و خلاقیت

رنگ مو سال ۱۴۰۱ چه رنگی است - مدل و رنگ موی 1401

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۳.۵

اگر عاشق مد و فشن هستید و میخواهد جدیدترین رنگ مو سال 1401 را داشته باشید و مدل و رنگ موی 1401 را مشاهده کنید، این مطلب را مطالعه کنید.

مد و فشن از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین رویدادهایی است که هر سال و هر فصل با تغییر مواجه  است. فشن صنعتی است که تولیدات صنعت پوشاک را مدیریت می‌کند. هر سال با مشخص شدن رنگ سال، مد و فشن در حوزه لباس و دکوراسیون مشخص می‌شود. اما رنگ مو نیز، براساس مد روز تغییر می‌کند. اگر بخواهید دقیق‌تر به مد و زیبایی در افراد نگاهی کنید، باید بدانید که رنگ سال 1401 چه رنگی است و رنگ مو مناسب 1401 چه رنگ‌هایی است. در این بخش قصد داریم به انواع رنگ مو امسال بپردازیم. در پایان این مطلب، شما جدیدترین ترکیب رنگ موی سال ۱۴۰۱ را آموخته‌اید و عکس از ایده‌هایی برای رنگ مو مشاهده خواهید کرد.

رنگ موی 1401 چی مده؟ رنگ سال ۱۴۰۱ چه رنگی است؟ چه کسی تعیین کننده رنگ موی سال جدید است؟ در ادامه ضمن پاسخ به این سوالات، جدیدترین فرمول های ترکیب رنگ مو 1401 را بررسی می‌کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

رنگ سال ۱۴۰۱ چه رنگی است؟

زیباترین و جدیدترین مدل مش و هایلایت مو

رایج‌ترین سوالی که در ابتدای هر سال می‌پرسیم، رنگ اعلام شده توسط موسسه پنتون در آن سال است. موسسه پنتون آمریکا معتبرترین موسسه در زمینه رنگ است. پنتون استاندارد رنگی در جهان ایجاد کرده است که ارتباط بین تولید کنندگان صنایع مختلف و همینطور صنعت چاپ، به بهترین شکل با یکدیگر برقرار شده است. رنگ سال 1401 از سوی موسسه پنتون دو رنگ زرد و خاکستری بیان شده است. این رنگ‌ها معمولا بر حسب تحقیقات گسترده در زمینه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام می‌شود. رنگ سال 2021 یا همان رنگ سال 1401 بر همین اساس و با جهت‌گیری از پاندمی کرونا انتخاب شده است. حس امید  بخشی و تغییر از روزهای خاکستری به روزهای پر امید، پیام رنگ سال است.

 

حتما بخوانید: رنگ سال 1401 چه رنگی است - معرفی رنگ سال 1401 - 2021

 

چه کسی تعیین کننده رنگ موی سال جدید است؟

خاص ترین  مدل و رنگ موی 1400

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید، چه کسی تعیین کننده مد در رنگ مو است و رنگ مو 2021 توسط چه کسی انتخاب می‌شود. درواقع، رنگ مو مانند رنگ سال، متولی خاصی ندارد. تمامی سلبریتی‌ها، مدل‌ها و فعالین صنعت مد در مجله‌ها و خبرگزاری‌های مد، تعیین کننده مد جدید هستند. درواقع، کت واک‌ها، فشن‌ شوها و شبکه‌های تلویزیونی مد، به‌طور گسترده در این زمینه فعال هستند و نقش تعیین کننده‌ای دارند.

 

حتما بخوانید: معرفی برترین هفته های مد جهان (Fashion Week)

 

نانو استیم روشی عالی برای احیا موها قبل و بعد از رنگ کردن مو  

 

ازون تراپی روشی عالی برای احیا موها 

 

یکی از مشکلات بعد از رنگ کردن موها ماندگاری کم رنگ مو ، بوی نامناسب مواد شیمیایی و آسیب های ناشی از رنگ مو است. این موارد معمولا یکی از بزرگترین مشکلات برای کسانی است که برای دریافت خدمات رنگ کردن مو به سالن های زیبایی مراجعه میکندد . البته این مشکلات یک راه حل آسان و سریع دارند. و آن هم استفاده از دستگاه نانو استیم است. اگر سلامتی و شادابی موهایتان برایتان اهمیت دارد حتما متن پایین را بخوانید تا با کارکردهای این دستگاه آشنا شوید.

اگر به دنبال رنگ کردن موهای خود هستید باید بدانید که اولین قدم برای زیباتر کردن  موهایتان ، حفظ سلامتی و شادابی موهاست. علاوه بر تغذیه و استفاده از ویتامین های مکمل باید نسبت به دیگر فرایندهای آبرسانی و تقویت مو آگاهی داشته باشید. احتمالا اگر از آن دسته افرادی باشید که به رنگ کردن مو و کراتینه کردن موها علاقه داشته باشید باید بدانید که تمام این روش ها در کاهش سلامت موهای شما بدون تاثیر نیست. 

یکی از راهکارهای آبرسانی به موها و کاهش یون های منفی ناشی از رنگ مو استفاده از دستگاه نانواستیم است. نانو استیم میتواند قبل و بعد از فرایندهای شیمیایی روی مو مانند کراتین کردن مو، ریباندینگ، بوتاکس، رنگ و دکلره به عنوان یک روش مکمل مورد استفاده قرار گیرد تا آسیب های ناشی از آن را کاهش دهد. 

علاوه بر این از نانو استیم به تنهایی میتوانید برای آبرسانی و تقویت شادابی موهایتان استفاده کنید. فراموش نکنید تنها رنگ زیبای موها اهمیت ندارد ، سلامت و شادابی موهایتان را بایستی در اولویت اول قرار دهید.

 

اگر میخواهید نتایج حاصل از نانو استیم را ببینید تنها لازم است به اینستاگرام السا بیوتی مراجعه کنید.

 

برای هماهنگی بیشتر میتوانید با شماره تلفن 09129464737 تماس بگیرید و
یا برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام سالن السا بیوتی به elsa_beauty_center در دایرکت پیام دهید .

 برای دیدن تاثیر شگفت انگیز نانو استیم و اوزون تراپی به  السا بیوتی مرکز متخصصی ازون تراپی و اولاپلکس مراجعه کنید. اگر به دنبال کسب درامد هستید هم میتوانید در وورکشاپ های تخصصی خانم فاضلی شرکت کنید.

 

السا بیوتی

 

ازون تراپی چگونه انجام می‌شود؟

 

موها به کمک یک کاور در محوطه کابینی دستگاه قرار میگیرد ،بخار آبی به دمای ۴۰ درجه که قابل تنظیم است در درون کابین جریان پیدا میکند.حین این فرآیند که ۴ الی ۵ دقیقه زمان میبرد، فولیکولهای مو تحریک شده و از سطح مو بلند شده  و راه برای ورود هر گونه ماده ایی به عمق ساقه وریشه  مو باز میشود. بعد از این مرحله با کمک امواج مافوق صوت، ملکولهای آب تجزیه شده وشروع به  ترکیب ملکولهای اکسیژن میکند و با قطع انرژی مجددا ملکولهای o3 ناپایدار تجزیه شده و به o2 و o1 تبدیل میشوند

 

اتم اکسیژن که خاصیت اکسیداسیون قوی دارد از میان فولکیولهای مو وارد عمق ساقه و ریشه مو میشوند و در مسیر خود حدودا با ۸۰ الی ۸۵ درصد از عناصر مو ترکیب میشوند. این عمل باعث ازبین رفتن بسیاری از میکروبها ،باکتریها ،قارچها و..، موجود در مو میشود و عمل استریلیزه بصورت کامل صورت میگیرد. در مرحله نهایی محوطه کابین با گزینه cooling شروع به ایجاد سرما و خنک کردن ناگهانی میکند که باعث تحریک مجدد فولیکولها و بسته بسته شدن آنها میشود ،لذا اتم اکسیژن در بافت مو محفوظ مانده و به کار خود ادامه میدهد.چنانچه موها در معرض گرمای مجدد قرار نگیرند این روند مدتی طول کشیده و اکسیداسیون متوقف نخواهد شد

 

 

السا بیوتی

 

میکرومیست اوزن تراپی

ازون تراپی
این دستگاه خدمات زیر را ارایه می دهد که سالن های زیبایی و مراکز کراتینه از آن استفاده می کنند. 

١. تقویت و ترمیم مو
٢. پاك كننده و ضد عفونی كننده ریشه مو
٣. نرم كننده و لطیف كننده ساقه مو
٤. استحكام بخش ساقه و ریشه مو
٥. كنترل و قطع ریزش مو و كمك به رشد مجدد مو
٦. ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده
٧. باعث خوش رنگی،زیبایی،شفافیت و جلای مو
٨. درمان بیماریهای مربوط به ریشه و ساقه مو
٩.ترمیم موخوره،شوره سر

در السا بیوتی میتوانید به وسیله دستگاه آنالیز میزان آسیب مو را توسط متخصصین این زمینه بررسی کنید و بهترین تکنیک و مواد را برای احیا مو را انتخاب کنید.

 

 

رنگ موی 1401 چی مده؟

فشن ترین ترند  مدل مش و هایلایت مو

حتما شما هم کنجکاو هستید که بدانید برای رنگ موی سال 2021 یا عید نوروز 1401 چه رنگ مویی مد شده است. قطعا تغییر رنگ موها نیز، تنوع فوق‌العاده‌ای در زندگی افراد ایجاد می‌کند. ظاهر زیبا همیشه انگیزه زندگی را بیشتر می‌کند. اگر بخواهید رنگ موی 1401 را بدانید و برای سال نو خیلی فشن و روی مد عمل کنید، باید در ادامه همراه ما باشید.

 

بلوند فولیاژ رنگ مو منتخب سال 1401

بهترین قیمت  مدل مش و هایلایت مو

در بلوند فولیاژ، ترکیب خیره کننده‌ای از زیبایی موهای تیره طبیعی در کنار موهای دکلره شده است. با این تغییرات می‌توانید زیبایی فوق‌العاده‌ای در بدو عید نوروز برای خودتان ایجاد کنید و از دیدن خودتان مقابل آینه لذت ببرید.

 

رنگ مو بالیاژ فانتزی منتخب سال 1401

فشن ترین ترند  مدل مش و هایلایت مو

یکی از محبوب‌ترین رنگ‌هایی که امسال می‌توان دید، رنگ مو فانتزی و بالیاژ است. رنگ‌های پاستلی در سال 1401 بسیار محبوب‌تر شده‌اند. شما می‌توانید با یک هایلایت زیبا که از رنگ فانتزی در آن استفاده شده است، ظاهر جذابی برای خودتان بسازید.

 

رنگ موی شنی منتخب سال 1401

ساده ترین  مدل و رنگ موی 1400

در سال‌های گذشته رنگ موی عسلی به شدت پرطرفدار بود. اما امسال رنگ موی شنی و هایلایت شنی، جایگاه فوق‌العاده‌ای در صنعت مد پیدا کرده است. سلبریتی‌های زیادی با موهای شنی در اینستاگرام عکس منتشر کرده‌اند که همین موضوع، ترند رنگ مو شنی را نشان می‌دهد.

 

رنگ موی دودی منتخب سال 1401

خاص ترین  مدل مش و هایلایت مو 2020

رنگ موی مشکی از محبوب‌ترین رنگ‌هایی است که هر سال موردتوجه فعالیت حوزه مد و فشن است. جذابیت موهای مشکی هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود. پس می‌توان گفت که امسال نیز ترند فشن نشان می‌دهد که رنگ مو مشکی پر کلاغی و دودی به شدت پرطرفدار خواهد شد.

 

حتما بخوانید: هایلایت مو چیست؟ جدیدترین رنگ موهای هایلایت + آموزش و انواع هایلات مو

 

رنگ موی نسکافه ای منتخب سال 1401

خاص ترین  مدل و رنگ موی 1400

رنگ مو نسکافه‌ای و فندقی به شدت در سال 1401 پرطرفدار شده است. تداعی حس گرم و کافئینی نسکافه با زیبایی موهایی به رنگ آن، جذابیت فوق‌العاده‌ای در افراد ایجاد می‌کند. اگر نمی‌خواهید از رنگ موهای فانتزی استفاده کنید، این رنگ مو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

رنگ موی مسی منتخب سال 1401

ساده ترین  مدل و رنگ موی 1400

شاید تا کنون به فکر استفاده از هایلایت مسی و قرمز نیفتاده باشید! اما به شما نوید می‌دهیم که رنگ موی منتخب 1401 امسال پر از گرمای رنگ مسی و قرمز خواهد بود. جذابیت این دو رنگ در لابه‌لای موها، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. اگر عاشق تغییر هستید، حتما هایلایت را رنگ موی مسی را امتحان کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

 

 

فرمول ترکیب رنگ مو در قرنطینه کرونا

بهترین قیمت  مدل مش و هایلایت مو

شاید شما هم در این روزهای شیوع ویروس کرونا، به دلیل نگرانی از بیماری اصلا علاقه‌ای به مراجعه به آرایشگاه نداشته باشید. تشریفینو با همین فکر، فرمول‌های فوق‌العاده عالی برای ترکیب رنگ مو گردآوری کرده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

فرمول رنگ مو دودی شکلاتی

پایه مو ۹ دکلره 
رنگساژ 
 رنگ مو دودی ۹ 
 رنگ موی شکلاتی ۹ 
رنگ مو طبیعی ۸ 
اکسیدان نیم درصد

 

فرمول بالیاژ دودی زیتونی

زمینه مو 
رنگ مونسکافه ای شماره ۶ 
رنگ مو دودی ۶ 
پایه لایت ها ۹
رنگ مو زیتونی ۹
رنگ مو طلایی۹
رنگ مو دودی ۹

 

فرمول رنگ مو کنفی

رنگ c7

رنگ بژ ۷

اکسیدان ۶

پایه ۹ دکلره

 

فرمول بلوند پلاتینه خیلی روشن

دوسانت واریاسیون

اکسیدان ۱(۶ درصد)

پایه ۹ دکلره

 

فرمول رنگ مو دودی

رنگ مو بلوند دودی تیره یا روشن

یک سوم واریاسیون دودی

اکسیدان شش درصد

پایه ۹ دکلره

 

فرمول رنگ مو پوست پیازی

رنگ شماره ۷٫۱ : نصف تیوپ

رنگ شماره ۸٫۵ : ۱/۴ تیوپ

رنگ شماره ۷٫۶۷ : ۵ سانت

رنگ شماره ۶٫۴۵ : ۲ سانت

اکسیدان شش درصد

 

فرمول رنگ مو شکلاتی

رنگ دودی ۵ ۴۰ میل

رنگ شکلاتی متوسط ۴۰ میل

رنگ طبیعی ۵ ۳۰ میل

واریاسیون نقره ای ۱۰ سانت

اکسیدان شماره یک

 

فرمول رنگ مو خاکستری (رنگ سال)

روشن ترین رنگ موی بلوند دودی ۱۰٫۰۱ به اندازه ۳۰ میل

روشن ترین رنگ موی بلوند خاکستریA10 :به اندازه ۴۰ میل

رنگ موی نقره ای شماره ۹۰٫۱ به اندازه ۴۰ میل

رنگ شماره ۰۰۰ به اندازه ۱۵ میل

واریاسیون خاکستری ۱۰ میل

واریاسیون نقره ای  ۱۵ میل

واریاسیون آبی  ۵ میل

اکسیدان نمره ۲ ،دو برابر رنگ

پایه ۱۰ دکلره

 

فرمول رنگ مو فندقی شکلاتی

رنگ شکلاتی پایه ۷ یک تیوپ

رنگ فندقی پایه ۷ یک چهارم تیوپ

یک بند انگشت واریاسیون بنفش و آبی

اکسیدان ۶ درصد

پایه ۷ دکلره

 

حتما بخوانید: رنگ مو نسکافه ای | انواع مختلف رنگ مو نسکافه ای

 

عکس‌هایی از جدیدترین مدل رنگ مو 1401

 مدل و رنگ موی 1400 دو رنگ

در این بخش، زیباترین انواع رنگ مو و هایلایت و مش را برای شما جمع آوری کرده‌ایم تا با ایده از این عکس‌ها، بهترین را برای خودتان انتخاب کنید.

 

جدیدترین مدل مش و هایلایت مو

بهترین و خاص ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت های خاص و لوکس 1401

 

شیک ترین

زیباترین  و خاص ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ مو فانتزی روی زمینه مو و هایلایت های خاص و لوکس 1401

 

خاص ترین  مدل و رنگ موی 1400

ساده ترین و خاص ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت های بلوند و جذاب 2021

 

لوکس ترین  مدل و رنگ موی 1400

لوکس ترین و عروسکی ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ های فانتزی روی زمینه مو دکلره شده بسیار جذاب و لوکس 1401

 

زیباترین و جدیدترین مدل مش و هایلایت مو

شیک ترین و خاص ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت های جذاب و گران قیمت

 

ساده ترین  مدل و رنگ موی 1400

شیک ترین  و زیباترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ زمینه مو و هایلایت های شنی ماسه ای 1401

 

فانتزی ترین  مدل و رنگ موی 1400

بهترین و لوکس ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ فانتزی 2021 بر روی موهای بی رنگ شده بلند

 

جدیدترین  مدل و رنگ موی 1400

ساده ترین و دخترانه ترین مدل رنگ موی سال 1401 با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و آمبره ساده و شیک فندقی روشن

 

خاص ترین جدیدترین مدل مش و هایلایت مو

زیباترین و جدیدترین هایلایت مو دخترانه با تم طلایی و شکلاتی مناسب عید نوروز 1401

 

فشن ترین  مدل مش و هایلایت مو

شیک ترین و خاص ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت های  دخترانه 2021

 

شیک ترین مدل  مدل مش و هایلایت مو 2020

لوکس ترین و زیباترین ترین مدل هایلایت مو با استفاده از فویل بر روی زمینه موی تیره مناسب عید 1401

 

زیباترین  مدل مش و هایلایت مو تهران

خاص ترین و حرفه ای ترین مدل هایلایت دخترانه با دکلره و رنگ مو مناسب نوروز 1401

 

 مدل مش و هایلایت مو دخترانه

ساده ترین و شیک ترین مدل هایلایت موهای طبیعی و دخترانه مناسب عید نوروز 1401 

 

 مدل مش و هایلایت مو طبیعی

زیباترین و خاص ترین مدل هایلایت مو فویلی بر روی موهای قهوه ای روشن قابل اجرا در منزل و بدون آرایشگاه

 

ساده ترین  مدل و رنگ موی 1400

لاکچری ترین و خاص ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ مو پایه 9 و هایلایت های خاص فانتزی 1401

 

 مدل و رنگ موی 1400 دو رنگ

زیباترین و جدیدترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ دکلره شده زمینه مو با استفاده از رنگ مو فانتزی پاستلی

 

زیباترین  مدل و رنگ موی 1400

بهترین و چذاب ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت های روشن شنی ماسه ای 1401

 

جذاب ترین  مدل و رنگ موی 1400

زیباترین و شیک ترین مدل رنگ موی سال 1401 با استفاده از رنگ مشکی زمینه مو و هایلایت های ساده و شیک

 

خاص ترین  مدل و رنگ موی 1400

بهترین و شیک ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ ساده و شیک با هایلایت زیبا 1401

 

خاص ترین  مدل مش و هایلایت مو 2020

خاص ترین و فشن ترین هایلایت مو به رنگ سبز بسیار شیک و فانتزی مناسب دختر خانم ها برای سال جدید 1401

 

فشن ترین ترند  مدل مش و هایلایت مو

شیک ترین فانتزی ترین هایلایت مو ترند مد 2021 مناسب نوروز 1401 با رنگ موی پاستلی شیک

 

جذاب ترین  مدل مش و هایلایت مو

خاص ترین مدل هایلایت مو به رنگ بنفش و صورتی فانتزی با ترکیب شیک مناسب نوروز و فصل بهار 1401

 

ساده ترین  مدل و رنگ موی 1400

بهترین و جذاب ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت زیبا و شیک 2021

 

زیباترین  مدل و رنگ موی 1400

لوکس ترین و شیک ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ بلوند روشن و تیره 2021

 

خاص ترین  مدل مش و هایلایت مو 2020

زیباترین و شیک ترین هایلایت و آمبره یخی روی موهای شنی ماسه ای فوق العاده جذاب و مناسب بهار 1401

 

 مدل مش و هایلایت مو  دخترانه 2021

شیک ترین و فشن ترین هایلایت مو به رنگ  بلوند روشن و شنی ماسه ای مناسب خانم های جوان برای عید 1401

 

طبیعی ترین  مدل مش و هایلایت مو

خاص ترین زیباترین هایلایت مو دخترانه قابل استفاده بر روی موهای زمینه تیره بدون استفاده از دکلره مناسب عید 1401

 

خوش رنگ ترین  مدل مش و هایلایت مو

جدیدترین ساده ترین مدل هایلایت مو دخترانه بسیار طبیعی و شیک و محبوب شروع سال نو 1401

 

ساده ترین  مدل مش و هایلایت مو

لوکس ترین زیباترین هایلایت مو 2021 با تم شکلاتی دودی و استایل خاص مناسب فصل بهار و شروع سال نو 1401

 

شیک ترین  مدل و رنگ موی 1400

جدیدترین و زیباترین  مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت های شیک دودی روشن مناسب عید 1401

 

جذاب ترین  مدل و رنگ موی 1400

فوق العاده ترین و خاص ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت های شیک مناسب خانم ها با پوست سفید

 

شیک ترین  مدل و رنگ موی 1400

ساده ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و آمبره شیک و دخترانه 2021 

 

بهترین قیمت  مدل مش و هایلایت مو

جذاب ترین و خاص ترین مدل هایلایت مو بلوند کاهی بر روی موهای مشکی ساده با تکنیک آمبره مناسب نوروز 1401

 

فانتزی ترین  مدل مش و هایلایت مو 2020

جذاب ترین و شیک ترین هایلایت مو به رنگ سرخابی - جدیدترین ترند فشن شوی 2021 مناسب نوروز 1401

 

 

جذاب ترین  مدل و رنگ موی 1400

ساده ترین و خاص ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از تکنیک آمبره در انتهای مو مناسب نوروز

 

 مدل و رنگ موی 1400 2021

گران قیمت ترین و خاص ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ بلوند شیک و فانتزی 2021

 

 مدل و رنگ موی 1400 گران قیمت

زیباترین و شیک ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ دکلره شده با زمینه نسبتا روشن و هایلایت خیلی روشن

 

خاص ترین  مدل و رنگ موی 1400

بهترین و جدیدترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت های دخترانه و شیک

 

شیک ترین مدل دخترانه هایلایت

زیباترین و شیک ترین مدل هایلایت مو دخترانه قابل اجرا بر روی موهای تیره و مشکی مناسب عید نوروز 1401

 

بهترین  مدل مش و هایلایت مو تابستانه

لوکس ترین خاص ترین مدل هایلایت مو بلوند شنی ماسه ای - هایلایت شیک و گرم مناسب شروع فصل بهار

 

زیباترین  مدل مش و هایلایت مو  کوتاه

زیباترین و آسان ترین مدل هایلایت بدون دکلره مناسب دختر خانم های جوان برای سال نو 1401

 

 مدل و رنگ موی 1400 جدید

زیبا ترین مدل رنگ موی سال 1401 با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت شیک فندقی 2021

 

ساده ترین  مدل و رنگ موی 1400

جدید ترین و خاصشیک ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی مو با زمینه تیره و هایلایت شنی ماسه ای و کمی یاسی

 

لاکچری ترین  مدل مش و هایلایت مو

بهترین هایلایت بلوند 2021 بر روی موها تیره و طبیعی بلند مناسب نوروز 1401

 

لوکس ترین هایلایت مو تهران

خاص ترین رنگ موی 1401 با مدل هایلایت کاهی بر روی موهای تیره - ترند هایلایت بهار 1401

 

لاکچری ترین  مدل مش و هایلایت مو در تهران

لوکس ترین و زیباترین مدل هایلایت مو با استفاده از رنگ مو بر روی موهای طبیعی مناسب بهار 1401

 

بهترین سالن  مدل مش و هایلایت مو

خاص ترین و جدیدترین مدل رنگ مو 1401 با بهترین هایلایت مو کاهی قابل استفاده برای موهای کوتاه و جذاب 

 

ارزان ترین قیمت  مدل مش و هایلایت مو

ساده ترین مدل هایلایت مو به روش فویلی بر روی موهای قهوه ای تیره مناسب عید 1401

 

گران قیمت ترین  مدل مش و هایلایت مو

شیک ترین و زیباترین مدل رنگ موی سال 1401 با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت و مش کلاهی به رنگ های مختلف

 

بهترین رنگ مو امسال مشکی پر کلاغی

ساده ترین و شیک ترین مدل رنگ موی سال 1401 به رنگ مشکی طبیعی و مشکی پرکلاغی

 

بهترین رنگ مو امسال فانتزی

بهترین و لوکس ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ مو یخی شیک و فانتزی 2021

 

بهترین رنگ مو امسال 2021

ارزان ترین هایلایت مو یخی با استفاده از دکلره و مواد باکیفیت مناسب رنگ موی سال 1401 و شروع فصل بهار

 

ساده ترین  مدل مش و هایلایت مو 2020

جدیدترین و زیباترین مدل هایلایت مو قهوه ای روشن قابل اجرا با کلاه مش و فویل مناسب فصل بهار 1401

 

 مدل مش و هایلایت مو کاهی

جذاب ترین و خاص  ترین مدل هایلایت یخی بر روی موهای مشکی مناسب شروع بهار 1401 برای خانم های فشن

 

بهترین  مدل مش و هایلایت مو مرواریدی

شیک ترین و حرفه ای ترین مدل هایلایت یخی بر روی موهای مشکی مناسب بهار 1401

 

بهترین فرمول

زیباترین و خاص ترین مدل رنگ موی سال 1401 با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت بلوند خیلی روشن و شیک

 

بهترین رنگ مو امسال

ترند جذاب مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت خیلی روشن با دکلره

 

بهترین رنگ مو امسال 1400

شیک ترین و زیباترین هایلایت روشن قابل استفاده بر روی موهای طبیعی و رنگ شده مناسب رنگ مو 1401

 

زیباترین  مدل مش و هایلایت مو دخترانه

جدیدترین و جذاب ترین هایلایت 2021 که با بهترین مواد هیچ آسیبی به موها وارد نمی کند و مناسب بهار 1401 

 

بهترین رنگ مو امسال مرجانی

بهترین و ترندترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ فانتزی و شیک صورتی کوارتز بهار 1401

 

بهترین رنگ مو امسال لوکس

دخترانه ترین و خاص ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت های شیک با تکنیک آمبره

 

بهترین رنگ مو امسال ساده

بهترین و شیک ترین مدل رنگ موی سال جدید با استفاده از رنگ طبیعی زمینه مو و هایلایت فویلی شیک بلوند دودی 1401

 

 

خلاصه مطلب

شاید پرداختن بیش از اندازه به مد، کار وقت گیری باشد. اما بدیهی است که با شرایط کنونی، به شدت نیاز به ایجاد تغییر و افزایش روحیه و امید در زندگی داریم. پس با ایده از عکس‌هایی که برای‌تان قرارداده‌ایم، بهترین رنگ مو را انتخاب کنید و آغاز سال نو را با استایل جذابی شروع کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید