ایده و خلاقیت

80 مدل و طرح ناخن عروس جدید 2023-1402

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۳.۷

اگر برای روز عروسی به دنبال پیدا کردن جدیدترین و زیباترین مدل لاک ناخن هستید و میخواهید 80 مدل طرح ناخن عروس جدید 1402 یا 2023 را ببینید، این مطلب را مشاهده کنید.

برای همه دختر خانم‌ها، روز عروسی یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی است. اهمیت این روز تاحدی است که میلیون میلیون هزینه برای برگزاری جشن عروسی می‌شود تا پیوند دختر و پسر در کنار عزیزان جشن گرفته شود. حتی اگر جشن بزرگی برقرار نشود، برای همان روز عقد یا روز عروسی، عروس میکاپ و لاک خاصی دارد که با این مناسبت هماهنگ است. مدل ناخن عروس جدید از بهترین گزینه‌هایی است که عروس خانم‌ها به دنبال آن هستند تا مطابق با مد و فشن پیش‌ بروند. در این بخش ما بهترین مدل ناخن عروس جدید و شیک را برای‌تان گردآوری کرده ایم و انواع لاک ناخن عروس در مناسبت‌های مختلف را باهم بررسی می‌کنیم.

 

چرا باید طراحی ناخن برای عروس انجام شود؟

چرا باید طراحی ناخن برای عروس انجام شود؟

هرچند همه چیز وابسته به سلیقه شخصی عروس خانم است، اما طراحی ناخن برای عروس اهمیت زیادی دارد. طراحی ناخن برای عروس یکی از جزئیات مهم و زیبایی‌دهنده برای روز عروسی است. ناخن‌های زیبا و متناسب با لباس عروس و جلوه‌ی کلی ایجاد شده، می‌توانند ظاهر کلی دست‌ها را بهبود دهند. معمولا تصویر برداری و فیلمبرداری از دست عروس و داماد زیاد انجام می‌شود. بدیهی است که این بخش به عنوان یک نقطه عطف برای ابراز عشق در تمرکز قرار دارد و زیبایی آن کاملا مشهود است. همین دلایل کافی است تا برای انجام طراحی ناخن اقدام کنید.

مهمترین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که طراحی ناخن باید با لباس عروس و سبک برگزاری جشن عروسی و المان های دیگر هماهنگی داشته باشد و انتخاب طرح‌ها و رنگ‌ها باعث ایجاد یک هماهنگی زیبا و شگفت‌انگیز خواهد شد. همچنین، بهتر است ناخن‌های خود را چند روز قبل از مراسم عروسی طراحی کنید تا در صورت نیاز به تغییرات، به وقت کافی برای انجام آن داشته باشید. استفاده از ژلیش، کاشت ناخن یا استفاده از  ناخن های آماده بسیار رایج است.

 

ویژگی مدل ناخن عروس چیست؟

ویژگی مدل ناخن عروس چیست؟

شاید برای شما نیز سوال باشد که لاک عروس چه ویژگی خاصی دارد یا مدل طرح ناخن عروس جدید باید چگونه باشد؟ آیا طراحی ناخن عروس صورتی گزینه مناسبی است؟ یا طراحی ناخن عروس قرمز، ایده خوبی برای روز عروسی است؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که اولویت را بر ایده‌آل‌ها و فانتزی‌های ذهنی‌تان بگذارید. عده زیادی از کودکی علاقه‌مند به داشتن یک عروسی با لباس عروس پفی یا رژ لب قرمز بوده‌اند. هرچند این روزها میکاپ اروپایی مد شده است، اما شما بهتر است با مشورت میکاپ آرتیست و درمیان گذاشتن علایق خودتان، رنگ رژ لب را انتخاب کنید. درخصوص لاک عروس نیز همین‌طور عمل کنید. معمولا این روزها مدل طراح ناخن عروس جدید با رنگ‌های صورتی، کرم، سفید و طرح‌های خاص انجام می‌شود. طراحی ناخن عروس با نگین نیز یکی از ایده‌های ناب برای ناخن عروس است. آن‌چه در طراحی ناخن عروس اهمیت دارد، ظرافت، سادگی، زیبایی و رویایی بودن آن است. یادتان باشد که دست عروس به‌دلیل مراسم دست کردن حلقه ازدواج، بسیار در دید عکاس و فیلم‌بردار است. پس برای انتخاب یک طرح ناخن عروس جدید وقت بگذارید.

 

حتما بخوانید: 50 طرح ناخن بهاری 1401 + مدل ناخن بهاری دخترانه

 

ایده های جدید برای انتخاب مدل ناخن عروس

ایده های جدید برای انتخاب مدل ناخن عروس

برای دیزاین ناخن عروس ایده های مختلفی وجود دارد. هر کس بنا بر سلیقه شخصی می‌تواند بهترین ایده را انتخاب کند. در این‌جا ایده‌های خاص و زیبایی را برای طراحی ناخن عروس در اختیارتان قرار می‌دهیم تا با اطلاع از آن، بهترین و زیباترین مدل ناخن عروس را انتخاب کنید.

 

1- طراحی ناخن عروس با نگین

1- طراحی ناخن عروس با نگین

یکی از محبوب‌ترین و موردعلاقه‌ترین انواع طرح ناخن عروس، ناخن با نگین است. طراحی ناخن عروس با نگین بسیار شیک، زیبا و جذاب است. شما می‌توانید با یک طراحی زیبا روی ناخن‌ها و استفاده از چند نگین ساده و شیک، لاکچری ترین و زیباترین مدل ناخن را داشته باشید. دیزاین ناخن عروس با نگین می‌تواند رنگی‌ و کمی شادتر انجام شود. پس باتوجه به علایق‌تان ایده بگیرید.

 

2-طراحی ناخن سفید و صورتی

رنگ‌های سفید و صورتی: انتخاب رنگ‌های سفید یا صورتی باعث ایجاد ظاهر شاداب و طبیعی می‌شود و با لباس عروسی هماهنگی بیشتری دارند.

رنگ‌های سفید و صورتی برای عروس انتخاب رویایی و شیکی  ایجاد می‌کنند. انتخاب رنگ‌های سفید یا صورتی باعث ایجاد ظاهر شاداب و طبیعی می‌شود و با لباس عروسی هماهنگی بیشتری دارند. اگر طرفدار این مدل ناخن هستید، کافی است نمونه هایی از دیزاین را مشاهده کنید و به طراح خود نشان دهید.

 

3- طراحی ناخن عروس ساده و شیک

2- طراحی ناخن عروس ساده و شیک

یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های یک عروس شیک و لاکچری، حفظ سادگی و زیبایی در استایل، میکاپ و تمامی المان‌ها است. طراحی ناخن عروس ساده و شیک کاملا گویا است که تا چه اندازه نسبت به جزییات حساس هستید و میخواهید در همه زمینه‌ها شیک و لوکس عمل کنید و سادگی را اصل می‌دانید. طرح ناخن عروس ساده و شیک کمک می کند تا ضمن حفظ زیبایی انگشتان، جذابیت حلقه ازدواج در روز عروسی و عکس‌های آن، به خوبی نمایان شود. پس اگر طرفدار این سبک هستید اصلا تردید نداشته باشید.

 

حتما بخوانید:  رنگ سال 1401 چه رنگی است - معرفی رنگ سال 1401 - 2022

 

4-طراحی ناخن عروس با فرنچ ساده

3-طراحی ناخن عروس با فرنچ ساده

یکی از باکلاس‌ترین و زیباترین انواع لاک ناخن، فرنچ است. طرح فرنچ ناخن عروس معمولا با لاک پایه و لاک سفید انجام می‌شود. یک لاک پایه زیر زده می‌شود و با استفاده از لاک سفید، ناحیه سفیدی صدف ناخن پوشانده می‌شود. معمولا برای طرح فرنچ ناخن عروس، یکی از ناخن‌ها که همان ناخن حلقه عروس است، بدون فرنچ و با دیزاین خاص با دیگر ناخن‌ها متمایز می شود.

 

5-طرح ناخن عروس با دانتل و تور

طرح ناخن عروس با دانتل و تور

 افزودن دانتل (توری) و مش به ناخن‌ها، جلوه‌ی رمانتیک و خاصی را به ناخن‌ها اضافه می‌کند. این مدل طراحی ناخن به شدت مناسب عروس خانم های شیک، لوکس و جذاب است. استفاده از دانتل و تور برای دیزاین ناخن عروس بسیار نتیجه مطلوبی دارد. استایل شیک و خاصی که با این مدل طرح ناخن تجربه می‌ککنید به شکلی است که قطعا میلی به برداشتن این ناخن ها نخواهید داشت. برای این کار تمام مراحل ژلیش یا کاشت انجام میشود اما برای سطح و دیزاین کار، از دانتل یا تور استفاده می‌شود. به این ترتیب که طراح ناخن دانتل را روی ناخن قرار داده و به اندازه مدنظر برش میزند. پس از این مرحله همه چیز برای چسباندن دانتل با چسب ناخن آماده است. پس از این مرحله، لازم است تا به کمک چند لایه لاک ژل شفاف و UV همه چیز را تثبیت کنید و از جذابیت آن لذت ببرید.

 

6-طرح کاشت ناخن برجسته

4-طرح کاشت ناخن عروس

اگر عکس ناخن عروس را جستجو کرده باشید حتما عکس‌های کاشت ناخن خاص و شیک عروس را دیده‌اید. در کاشت ناخن می‌توانید هر نوع تزیین و نقش و نگاری را روی ناخن پیاده کنید و از جذابیت آن لذت ببرید. محدودیت طراحی و استفاده از اکسسوری‌های ناخن در طرح کاشت ناخن عروس بسیار کم است و انواع مدل طرح ناخن عروس جدید را می‌توانید اجرا کنید و از نتیجه لذت ببرید.

 

7-مدل ناخن عروس آمبره

مدل ناخن عروس آمبره

مدل ناخن عروس آمبره (Amber Nails) یک طرح زیبا و جذاب برای ناخن‌ها است که با استفاده از رنگ‌های آمبره ایجاد می‌شود. خلق یک طیف جذاب و شیک بر روی ناخن میتواند بسیار هیجان انگیز باشد. این طرح اسم بخصوصی ندارد و معمولاً به عنوان مدل آمبره عروس یا ناخن‌های آمبره عروس شناخته می‌شود. مدل ناخن عروس آمبره به صورت ترکیبی از رنگ‌ها و انتقال رنگ‌ها ایجاد می‌شود تا اثری زیبا و طبیعی به دست‌ها ببخشد. این طرح معمولاً با استفاده از رنگ‌های نرم و طبیعی همچون صورتی، بژ، سفید و طوسی انجام می‌شود.

 

حتما بخوانید: رنگ مو سال ۱۴۰۰ چه رنگی است - مدل و رنگ موی 1401

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 1402-2023

همه ما برای ایده گرفتن نیاز داریم تا عکس‌های مختلفی را ببینیم. عکس‌ها به ما کمک می‌کنند تا علایق‌مان را با مد روز پیش ببریم. استفاده از عکس طرح ناخن جدید عروس، شما را با مد روز در حیطه فشن عروس آشنا می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند تا به‌راحتی زیباترین و جدیدترین طرح ناخن را برای عروسی انتخاب کنید.

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

خاص ترین و جدیدترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک صورتی رنگ پایه و لاک اکلیلی شیک و فانتزی

 

مدل طراحی ناخن عروس

لوکس ترین و جدیدترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از دانتل سفید ساده و شیک 2023

 

مدل طراحی ناخن عروس

زیباترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از آمبره ناخن سفید صورتی شیک 2023

 

مدل طراحی ناخن عروس

جذاب ترین و خاص ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از طرح ناخن به شکل سنگ یا رنگ آبرنگی شیک

 

مدل طراحی ناخن عروس

جذاب ترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از فرنچ سفید ساده دیزاین شده با نگین های نقره ای

 

مدل طراحی ناخن عروس

لاکچری ترین و جذاب ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از فرنچ شیک و جذاب تلفیق شده با طرح ساده سفید

 

مدل طراحی ناخن عروس

خاص ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از فرنچ دیزاین شده به اشکال مختلف به شکل دانتل

 

مدل طراحی ناخن عروس

زیباترین و جدید ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده فرنچ مدل دار دورگیری شده با رنگ طلایی جذاب 2023

 

مدل طراحی ناخن عروس

جدیدترین  و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از شانس ساده بر روی ناخن بدون پایه

 

مدل طراحی ناخن عروس

ساده ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک ژل و ترکیب طرح ساده قلبی بانمک

 

مدل طراحی ناخن عروس

فانتزی ترین و جذاب ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک صورتی و پس زمینه ساده و شیک به همراه طرح و دیزاین نگینی برجسته

 

مدل طراحی ناخن عروس

شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده ناخن های بلند سفید به همراه دیزاین برجسته و شیک با کمک نگین های شاین

 

مدل طراحی ناخن عروس

جدیدترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از پس زمینه هلویی جذاب و دیزاین های متفاوت سفید مناسب عروس خانم ها

 

مدل طراحی ناخن عروس

جذاب ترین و خاص ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از طرح قلبی و فرنچ تلفیقی به دیزاین نگین های ساده

 

مدل طراحی ناخن عروس

شیک ترین و زیباترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از طرح ساده بر روی پس زمینه ساده 2023

 

مدل طراحی ناخن عروس

شیک ترین و لوکس ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک سفید در پس زمینه با اکلیل های جذاب نقره ای رنگ

 

مدل طراحی ناخن عروس

ارزان ترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک ژل سفید صدفی با شاین شیک و خاص

 

مدل طراحی ناخن عروس

لوکس ترین و فانتزی ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک ژل شاین جذاب به همراه نگین های چسبیده زیبا 

 

مدل طراحی ناخن عروس

ساده ترین و جذاب ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از فرنچ ساده و ترکیب شده با طراحی ساده و نگین شیک

 

مدل طراحی ناخن عروس

جذاب ترین و خاص ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از دیزاین مشابه پترن دانتل لباس به رنگ سبز و سفید 2023

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

زیباترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک سفید ساده و طراحی برگ تلفیق شده با نگین های ساده

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

لاکچری ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک سفید رنگ ساده و تزیین با نگین های متفاوت و شیک

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

زیباترین و جذاب ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک سفید و صورتی آمبره و تزیین ناخن به شکل نقاشی گل رز ساده و نگین های رنگی

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

زیباترین و جذاب ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک ساده اکلیلی و طراحی ناخن به شکل گل با نقاشی قلم و تزیین نگین

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

خاص ترین و جدیدترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک کرم رنگ و طراحی شیک به شکل گل ساده و تزیین نگین

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

جدیدترین و خاص ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک پایه سفید و تزیین اکلیل های شیک و زیبای نقره ای

 

زیباترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

زیباترین و جذاب ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک سفید ساده فرنچ با تزیین ملیله های سفید صدفی مناسب عروس

 

خاص ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

لوکس ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک سفید ساده و شیری با تزیین اکلیل نقره ای رنگ

 

جدیدترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

شیک ترین و باکلاس ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک سفید صدفی و تزیین تک ناخن با قلم طراحی و نگین نقره ای

 

خاص ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

جذاب ترین و لوکس ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک سفید رنگ و طراحی طلایی زنجیری روی ناخن با نگین های ساده

 

ساده ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

لوکس ترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک  سفید و گلبهی ساده با تزیین قلم طراحی و نگین های شیک

 

شیک ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

لاکچری ترین  طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک سفید رنگ و طراحی اول اسم با رنگ طلایی ساده

 

زیباترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

جذاب ترین و شیک ترین طرح ناخن عروس  1402  با استفاده از لاک سفید صورتی و تزیین تک ناخن با نگین ساده و خاص

 

خاص ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

ساده ترین طرح ناخن عروس  جدید با استفاده از لاک سفید رنگ فرنچ شیک با تزیین اکلیل نقره ای رنگ 2023 

 

جدیدترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

جذاب ترین و خاص ترین  طرح ناخن عروس  جدید با استفاده از لاک صورتی رنگ و فرنچ زیبای اکلیلی با لاک اکلیلی ریز و شاین

 

خاص ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

لاکچری ترین و شیک ترین طرح ناخن عروس  جدید با استفاده از لاک کرم رنگ و تزیین لوکس و شیک به شکل گل با شابلون مخصوص

 

ساده ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

شیک ترین و زیباترین طرح ناخن عروس  جدید با استفاده از لاک ساده و فرنچ شیک سفید رنگ با تزیین قلم لاک سفید

 

جدیدترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

لاکچری ترین و مدرن ترین طرح ناخن عروس 1402 با استفاده از لاک کرم رنگ و تزیین لاک طلایی و شیک 

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 1400 جذاب

جذاب ترین و ساده ترین  طرح ناخن عروس  جدید با استفاده از لاک صورتی ساده و لاین طلایی با تزیین اکلیل های نقره ای

 

شیک ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 1400

زیباترین و خاص ترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک فرنچ سفید با تزیین مروارید سفید و طرح های ساده

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

جذاب ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک سفید و بژ با تزیین لاک اکلیلی  و تزیین قلم طراحی سفید

 

جدیدترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

شیک ترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک سفید و صورتی رنگ و تزیین تک ناخن به شکل گل سفید با تزیین نگین 

 

خاص ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

جدیدترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک ساده با تزیین نگین، مروارید و اکلیل های نقره ای رنگ

 

لوکس ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

بهترین و جذاب ترین  طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک سفید شیری و تزیین ناخن اکلیلی ساده با نگین نقره ای

 

جذاب ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

جذاب ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک سفید شاین و تزیینات خاص

 

زیباترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

بهترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک سفید ساده و تزیین با قلم طراحی به همراه نگین های هفت رنگ

 

ساده ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

لاکچری ترین و خاص ترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک صورتی رنگ با تزیین اکلیل ساده و شیک شاین

 

شیک ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

جذاب ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک سفید رنگ با تزیین نگین های لوکس و جدید

 

ساده ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

شیک ترین و جدیدترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک سفید فرنچ با تزیین تک ناخن به شکل عروس

 

لوکس ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

جدیدترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک کرم رنگ با تزیین قلم طراحی سفید به شکل گل و تزیین نگین

 

شیک ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

زیباترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک صورتی و سفید تزیین شده با نگین های شیک و فانتزی

 

خاص ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

جدیدترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک کرم با تزیین قلم طراحی سفید و اکلیل رز گلد

 

ساده ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

جذاب ترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک پایه صورتی و تزیین نگین های هفت رنگ و خاص

 

شیک ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

جذاب ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک کرم رنگ و تزیین سفید و جذاب

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 جدید

خاص ترین و جدیدترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک سبز و صورتی سفید با تزیین گل بهاری

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 رنگارنگ

خاص ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک یاسی رنگ و تزیین تک خانم به شکل گل با تزیین نگین

 

ساده ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

لاکچری ترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک  شیری رنگ و تزیین نقره ای لوکس و جذاب

 

شیک ترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

بهترین ایده مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک ساده کاشته شده با طرح گل های بهاری صورتی رنگ 

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 طلایی

زیباترین و خاص ترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک کرم رنگ تزیین شده با لاک طلایی 

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 سفید

جدیدترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک شیری رنگ و تزیین گل های سفید ساده و جذاب با نگین 

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 جذاب

زیباترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس  1402 با استفاده از لاک پایه و تزیین الماسی با نگین های ساده و هفت رنگ

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 صورتی

شیک ترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک صورتی رنگ و تزیین نگین و اکلیل های درشت نقره ای رنگ

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 جذاب و خاص

جدیدترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک سفید فرنچ و تزیین تک ناخن با قلم طراحی سفید

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 ساده

ساده ترین و جیدترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک سفید صدفی و تزیین شده با نگین 1402 

 

جدیدترین عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

ساده ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک سفید صدفی با تزیین ورق نقره ای زیبا و خاص

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021

لاکچری ترین و ساده ترین مدل و طرح ناخن عروس  2023 با استفاده از لاک سفید فرنچ با تزیین گل های ساده و زیبای سفید رنگ

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 شیک

خاص ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس  جدید با استفاده از لاک سفید ساده و تزیین نگین های رنگارنگ لوکس و جذاب

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 خاص

جذاب ترین و خاص ترین مدل و طرح ناخن عروس  جدید با استفاده از لاک صورتی و طراحی ناخن با قلم طراحی سفید و لاک صورتی به شکل گل

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 لوکس

خاص ترین و لوکس ترین مدل و طرح ناخن عروس  جدید با استفاده از لاک سفید سفید و گلبهی با تزیین گلبرگ سفید و نگین ساده

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 فانتزی

جذاب ترین و شیک ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک ساده و اکلیل های شیک و تزیین گل برگ های سفید رنگ مناسب عروس

 

عکس طرح ناخن عروس جدید 2021 باکلاس

زیباترین و لوکس ترین مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از لاک فرنچ ساده سفید رنگ و تزیین ناخن با قلم طراحی و لاک سفید تزیین شده با نگین

 

 

خلاصه مطلب

در این بخش شما را با جدیدترین و زیباترین مدل و طرح ناخن عروس جدید آشنا کرده‌ایم تا برای روز عروسی بهترین و زیباترین طرح لاک ناخن عروس را انتخاب کنید. با ایده از این طرح‌ها می‌توانید خاص‌ترین مدل طرح ناخن عروس را داشته باشید و در روز عروسی بدرخشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
سالن زیبایی فرزانه
۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷

گر به دنبال بهترین آرایشگاه عروس در سعادت آباد و شهرک غرب هستید، بدون شک سالن زیبایی فرزانه بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود. خدمات آرایش عروس در این مرکز با بهترین کیفیت ممکن ارائه می شود تا یک خاطره به یاد ماندنی برای شما باقی بماند.

خدمات سالن زیبایی فرزانه :

گریم و میکاپ عروس، عقد، نامزدی، فرمالیته، مدلینگ

کراتینه مو، بوتاکس مو، صافی و احیا

پروتئین تراپی، ویتامینه و ماسک مو

فیشال ساده و تخصصی، مزوتراپی، جوانسازی، هایفو، آر اف

رنگ - هایلایت فیس فریم - بالیاژ معکوس - بیبی لایت کالرملت - آمبره روسی و برزیلی

کاشت ژل و پلی ژل، کاشت پودر، لمینت ناخن، پارافین تراپی، پدیکور و مانیکور، ترمیم، ژلیش، طراحی ناخن

فیبروز و هاشور ابرو طبیعی

لیفت و لمینت مژه و ابرو

آرایش دائم چشم و لب به روش فیکانتور

طراحی و قرینه سازی ابرو

اکستننشن و کاشت مژه دائم طبیعی - مپ فی

میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن

شینیون های خطی حرارتی و ژورنالی

کوپ، براشینگ و …..

اینستاگرام : farzaneh.beauty.salon

سایت : https://farzanehbeautysalon.ir

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید