ایده و خلاقیت

لیست بهترین آتلیه عروس در تهران | شرق و غرب

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر به دنبال بهترین آتلیه عروس در شرق تهران و غرب تهران هستید، این مطلب را با دقت بخوانید و نکات عقد قرارداد آتلیه را بدانید.

مراسم عروسی از رویدادهای خاص در زندگی هر دختر و پسری است. معمولا ثبت لحظات این روز زیبا برای هر زوجی اهمیت دارد. پس بدیهی است که پیدا کردن یک آتلیه عروس باکیفیت، خوش سلیقه و خاص برای هر عروس و دامادی واجب است. تشریفینو قصد دارد برای شما عزیزان لیست مشخصات بهترین آتلیه عروس در شرق و غرب تهران را ارائه کند تا بتوانید در کم‌ترین زمان ممکن، بهترین آتلیه عروس شرق تهران یا بهترین آتلیه عروس غرب تهران را پیدا کنید.

پس تا پایان همراه ما باشید تا جذاب‌ترین آتلیه‌های عکاسی عروس را بشناسید.

 

بهترین آتلیه عروس شرق تهران کجاست؟

بهترین آتلیه عروس شرق تهران کجاست؟

پیدا کردن آتلیه‌ خوب در تهران کاری بسیار دشوار است. هرچند بهتر است تجربیات دوستان‌تان را در این زمینه جویا شوید و آتلیه‌هایی که توسط آن‌ها معرفی می‌شود را بررسی کنید. اما اطلاع از بهترین آتلیه عروسی تهران در شرق تهران، برای‌تان ضروری است. در ادامه به معرفی این آتلیه‌ها می‌پردازیم.

 

آتلیه عروس اساطیر

آتلیه عروس اساطیر

اگر بخواهید عکس‌های رویایی و زیبایی ثبت کنید و از مشاهده آن در سال‌های زندگی‌تان لذت ببرید، انتخاب آتلیه عروس اساطیر یکی از بهترین گزینه‌هایی است که دراختیار دارید. آتلیه عروس اساطیر از بهترین آتلیه عروس شرق تهران است. در این آتلیه می‌توانید با کادر عکاس و فیلم‌بردار حرفه‌ای خانم کار کنید و خیلی راحت با رعایت شئونات اعتقادی‌تان، بهترین عکس‌ها را ثبت کنید. این آتلیه در لیست چند آتلیه خوب در تهران قرار می‌گیرد.

آدرس: خیابان دماوند - بین پل خاقانی و چهارراه آیت - روبروی ایستگاه ابوریحان (جنوب دماوند) - پلاک 414 - طبقه سوم - واحد 7 - آتلیه اساطیر

تلفن: 0217798463

موبایل: 09126580668

 

حتما بخوانید: 70 ژست عکس دخترانه در آتلیه - [جذاب و حرفه ای]

 

آتلیه عروس ساقدوش

آتلیه عروس ساقدوش

شاید از دوستان‌تان تجربیات ناخوش‌آیند زیادی درخصوص خدمات نامناسب و غیرمنصفانه آتلیه‌های عکاسی عروس شنیده باشید و اصلا دل‌تان نخواهد که چنین تجربه‌ای را داشته باشید. آتلیه عروس ساقدوش با مشخص کردن تمامی جزییات و هزینه‌های پکیج فرمالیته عروسی و عروسی، بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌کند. خوش قولی، تعهد و مسئولیت پذیری از ویژگی‌های متخصصین فعال در این آتلیه است. ساقدوش را به عنوان آتلیه خوب در تهران می‌توان معرفی کرد. برای استفاده از پکیج‌های مختلف این آتلیه حتما با شماره تلفن زیر تماس گرفته و سوالات دقیق‌ترتان را بپرسید.

آدرس: تهرانپارس - خیابان رشید جنوبی - بین خیابان ۱۴۸ و ۱۵۰ - ساختمان ونوس - آتلیه ساقدوش

تلفن: 02177880104 – 02177883447

موبایل: 09123163507

 

آتلیه عروس مهران

آتلیه عروس مهران

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین آتلیه عروس شرق تهران باشید، حتما یکی از آتلیه‌هایی که به شما معرفی شده است، آتلیه مهران است. این آتلیه در محدوده تهرانپارس واقع شده است و کادر متخصص و مجربی در حوزه عکاسی، فیلمبرداری و ساخت کلیپ فرمالیته دارد. آتلیه عروس مهران دارای لابراتوار اختصاصی است و بهترین کیفیت چاپ آلبوم عروسی را به شما ارائه خواهد کرد.

آدرس: سه راه تهرانپارس، خیابان دماوند، بعد از خیابان رشید، خیابان صادقی (113)، برج تجاری مرجان، پلاک 12

تلفن: 02177746392 ,02177705177

 

 

آتلیه عروس بوکه

آتلیه عروس بوکه

شاید این روزها که امکان برگزاری جشن عروسی نیست، بیشتر به فکر کیفیت عکس‌های عروسی و کلیپ فرمالیته افتاده باشید. آتلیه عروس بوکه در شرق تهران می‌تواند بهترین کیفیت از خدماتی که برای یک عکاسی فوق‌العاده احتیاج دارید را به شما ارائه کند. آتلیه عروس بوکه با پکیج‌های مختلف پاسخگوی سلیقه شما است. این آتلیه با دارا بودن کادر حرفه‌ای در زمینه عکاسی و فیلم برداری عروسی، جذاب‌ترین ایده‌های ساخت کلیپ فرمالیته را ارائه می‌کند. پس اگر قصد استفاده از خدمات آتلیه بوکه را دارید، حتما با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

آدرس: تهرانپارس ، فرجام ، تقاطع خیابان رشید ، پ 170 ، طبقه 2

تلفن: 02177730256

 

آتلیه تخت جمشید

آتلیه تخت جمشید

اگر به دنبال آتلیه خوب در تهران باشید و بخواهید عکس‌های آلبوم عروسی شما زیبا و شیک باشد، حتما سری به آتلیه تخت جمشید بزنید. در آتلیه تخت جمشید می‌توانید بهترین کیفیت خدمات را در پکیج‌های متفاوت با بودجه‌های مختلف دریافت کنید. این آتلیه با کادر مجرب می‌تواند ایده‌های شما را در عکاسی و فیلم برداری عروسی اجرا کند.  پس سعی کنید حتما برای دیدن نمونه کارها به این آتلیه مراجعه کنید.

آدرس: تهرانپارس، بین چهارراه تیرانداز و فلکه دوم، خیابان 162 شرقی، تقاطع خیابان اخوت، روبروی مجموعه ورزشی شهید عراقی، ساختمان تخت جمشید

تلفن: 02177297156

 

حتما بخوانید: از خدمات آتلیه عکاسی و فیلمبرداری عروسی آگاه شوید

 

آتلیه عروس مهتا

آتلیه عروس مهتا

آتلیه مهتاب تهرانپارس یکی از آتلیه‌های مشهور در شرق تهران است. این آتلیه با مجوز رسمی فعالیت می‌کند و  تمامی امکانات را برای فیلم برداری حرفه‌ای از جشن عروسی و فرمالیته عروسی فراهم می‌کند. با استفاده از خدمات حرفه‌ای آتلیه مهتا می‌توانید بهترین عکس و کلیپ عروسی را داشته باشید. یادتان باشد در عقد قرارداد با این آتلیه، همه چیز با جزییات و شفافیت بیان می‌شود. پس با خیالی آسوده قرارداد ببندید و خاطرات شیرین‌تان را ثبت کنید.

آدرس: فلکه اول تهرانپارس، نرسیده به چهارراه تیرانداز، نبش 154 غربی، ساختمان کسری، پلاک 74، طبقه چهارم، واحد 15 (روبروی بانک توسعه)

شماره تماس :09127987002 و 77869656

 

 

آتلیه عروس ماین

آتلیه عروس ماین

آتلیه ماین تهرانپارس از بهترین آتلیه‌های شرق تهران محسوب می‌شود. این آتلیه با دارا بودن دکوراسیون‌های متفاوت در محیط آتلیه، فضایی فوق‌العاده برای عکاسی مناسبتی دارد. تغییر دکوراسیون در رویدادهای مختلف از ویژگی‌های آتلیه ماین است. اگر شما نیز عاشق عکس‌های متفاوت در لوکیشن‌های جذاب هستید، آتلیه عروس ماین بهترین گزینه است. این آتلیه خدمات عروس را به‌صورت تخصصی و باکیفیت ارائه می‌کند. پس با خیالی آسوده از خدمات آتلیه ماین استفاده کنید و عکس‌های زیبایی از عروسی وفرمالیته ثبت کنید.

آدرس: فلکه دوم تهرانپارس، خیابان فرجام  شرقی، بین خیابان آمینه و گلشنی(عادل و زرین)، جنب مجموعه ورزشی نارسیس، پ77،طبقه 4،واحد 21

تلفن: 02177881020

موبایل: 09123473617 - 09023473617

 

آتلیه عروس نیک ناز

آتلیه عروس نیک ناز

آتلیه عروس نیک ناز جذاب‌ترین گزینه در میان آتلیه‌های خوب تهران است. این آتلیه کلیه خدمات عروس را با پکیج‌های مختلف و بودجه‌های متفاوت ارائه می‌کند. آتلیه عروس نیک ناز تمامی خدمات عروس را به شما ارائه می‌کند. قیمت‌های واقعی و تمام شده از ویژگی‌های این آتلیه است که دردسر شما را کم می‌کند. با خدمات این آتلیه حرفه‌ای می‌توانید جدیدترین تکنولوژی عکاسی و فیلم‌ برداری را استفاده کنید و از کیفیت کلیه آیتم‌های انتخابی لذت ببرید.

آدرس: تهران - نارمك - خیابان آیت - پایین تر از میدان هفت حوض - ما بین خیابان دل سیم هاشمى و آقایى - پلاك ٥٠٨ - طبقه دوم استدیو نیک ناز

تلفـن: 021779539890 - 02177956000 - 09126477911

 

 

آتلیه عروس بردیا

آتلیه عروس بردیا

آتلیه عروس بردیا با دارا بودن متخصصین متعدد در فیلد عکاسی عروس، عکاسی کودک، عکاسی مدلینگ و فیلم برداری مجالس بهترین گزینه برای دریافت خدمات متفاوت است. در این آتلیه افراد با تخصص‌های مختلف فعالیت می‌کنند و شما می‌توانید با هر سلیقه و علاقه‌مندی، خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید. آتلیه عروس بردیا به تازگی خدمات عکاسی بارداری را نیز ارائه می‌کند. شما می‌توانید با حضور در این اتلیه بهترین خدمات را دریافت کنید و از پکیج‌های عکاسی و فیلم برداری آن استفاده کنید.

آدرس: تهران ، تهرانپارس ، چهارراه تیر انداز ، رسالت غربی ، پلاک 167 ، واحد 5

تلفن: 02177294671

 

حتما بخوانید: عکس عروس و داماد خارجی عاشقانه [100% فوق العاده]

 

آتلیه عروس حیاتی

آتلیه عروس حیاتی

اگر به دنبال یک آتلیه خوب و باکیفیت در شرق تهران باشید، آتلیه حیاتی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که خواهید داشت. این آتلیه در محدوده هروی واقع شده است. دسترسی به این آتلیه برای همه ساکنین تهران مقدور است. به یاد داشته باشید که امکان مشاهده نمونه کارهای آتلیه حیاتی به‌صورت حضوری فراهم است و شما می‌توانید بعد از حضورتان در دفتر آتلیه، تمامی نمونه کارهای عکاسی، آلبوم عروس،  فیلم برداری مجلس عروسی و فیلم برداری کلیپ عروسی را مشاهده کنید. کادر خلاق و حرفه‌ای در این آتلیه به‌راحتی می‌توانند مشاوره حرفه‌ای به شما ارائه کنند و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه کنند.

آدرس: تهران ، میدان هروی، خیابان وفامنش  پ 46

تلفن: 02122936900

 

 

آتلیه اکسیر سعادت

آتلیه اکسیر سعادت

از باکیفیت‌ترین آتلیه‌های عروس شرق تهران می‌توان به آتلیه اکسیر سعادت اشاره کرد. این آتلیه با مدیریت آقای کریم، بهترین کیفیت خدمات عکاسی عروس را ارائه می‌کند. قیمت آتلیه عروس در تهران هر مقدار که باشد، در زمان عقد قرارداد با این آتلیه تخفیفات هیجان‌انگیزی ارائه می‌شود که می‌توانید از آن استفاده کنید و بهترین خدمات را با کم‌ترین هزینه دریافت کنید. این آتلیه عروس قیمت مناسب در تهران، خدمات حرفه‌ای و لوکسی را ارائه می‌کند تا مشتریان بیشتری را به سمت و سوی خود جذب کند. پکیج‌های متفاوت نیز، دلیل دیگر جذب مشتریان است.

آدرس: خیابان فرجام غربی - بین آیت و هنگام

تلفن: 09125454145

 

حتما بخوانید:  ژست عکس دونفره جدید 2020 - (خفن و جذاب عکس بگیرید)

 

بهترین آتلیه عروس غرب تهران

بهترین آتلیه عروس غرب تهران

جمعیت تهران در غرب روز به روز افزایش پیدا می‌کند. ترافیک تهران موجب می‌شود تا عده زیادی تلاش کنند تا برای دریافت خدمات آتلیه عروس، به آتلیه‌های نزدیک محل زندگی‌شان مراجعه کنند. قیمت آتلیه عروس تهران معمولا براساس مصوبه‌های قیمت صنف مشخص می‌شود. آتلیه عروس قیمت مناسب در تهران با ارائه خدمات مختلف و تخفیفات گوناگون، هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. در ادامه به بررسی بهترین آتلیه عروس غرب تهران می‌پردازیم.

 

آتلیه عروس زیما

آتلیه عروس زیما

قطعا اگر  در جستجوی آتلیه خوب در تهران باشید، اسم آتلیه عروس زیما به گوش‌تان خورده است. این آتلیه در غرب تهران واقع شده است و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌کند. پکیج عکاسی عروس، پکیج فرمالیته عروس، پکیج فیلمبرداری مجالس و پکیج چاپ آلبوم و عکاسی عقد از خدمات رایجی است که در این آتلیه ارائه می‌شود. آتلیه زیما به شما امکان می‌دهد تا با هر بودجه‌ای، خدمات دل‌خواهتان را به‌دست آورید. خدمات عکاسی بارداری، هنری و فشن نیز، توسط کادر حرفه‌ای این آتلیه ارائه می‌شود.

آدرس: غرب تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، ساختمان میلاد کاج، طبقه پنجم ،واحد ۵۰۳

تلفن: 0212238045 ، 02122380453

موبایل: 09123075019

 

 

آتلیه عروس تارخ

آتلیه عروس تارخ

یکی از حرفه‌ای ترین آتلیه‌های عروس در غرب تهران، آتلیه تارخ است. این آتلیه با ارائه خدمات حرفه‌ای و خاص، باکیفیت‌ترین خدمات را به عروس و دامادها ارائه می‌کند. این آتلیه در اشرفی اصفهانی واقع شده است و با مدیریت آقای ابراهیمی، به‌طور تخصصی در زمینه عکاسی و فیلم برداری عروس فعالیت می‌کند. نحوه ارائه خدمات مشتری مدارانه، رضایت بسیاری از عروس و دامادها جلب می‌کند. پس حتما برای مشاهده نمونه کارهای این آتلیه به دفتر آن مراجعه کنید و با مشاهده عکس‌ها، آلبوم عکاسی و کلیپ فرمالیته، تصمیم‌تان را بگیرید.

آدرس: اشرفی اصفهانی ، پایین تر از تقاطع باغ فیض ، جنب مسکن پارسیان ، پلاک 108 ، طبقه اول ، واحد 2

تلفن: 02144894392

همراه: 09122802722

 

 

آتلیه عروس زاوا

آتلیه عروس زاوا

زاوا یکی از آتلیه‌های خوب و باکیفیت تهران است. این آتلیه در گرفتن عکس‌های کلاسیک و شیک شهرت دارد. اگر علاقه‌مند به گرفتن عکس‌های کلاسیک و خاص باشید، بهترین انتخاب برای عکاسی عروس، آتلیه زاوا است. این آتلیه با خدمات خاص عروس، بهترین خدمات را ارائه می‌کند تا به‌راحتی خاطرات‌تان را ثبت کنید. این آتلیه با مدیریت آقای مهدی نژاد، در تلاش است تا با ارائه پکیج‌های اقتصادی و متفاوت، رضایت عروس و دامادها را در شرایط کنونی جلب کند و در خاطره‌سازی شیرین آن‌ها سهیم باشد.

آدرس: جنت آباد شمالی، نبش بهارستان ۱۵، پلاک ۳۱۲، واحد ۸، طبقه ۴

تلفن: 02144857850

موبایل: 09122403640

 

 

آتلیه عروس نازان

آتلیه عروس نازان

آتلیه عروس نازان از حرفه‌ای ترین آتلیه‌های عروس تهران محسوب می‌شود. این آتلیه با خدماتی که توسط کادر حرفه‌ای ارائه می‌کند، تمامی انتظارات شما را از یک کلیپ و عکس هیجان‌انگیز پاسخ می‌دهد. اگر می‌خواهید بهترین کیفیت خدمات را از آتلیه مشاهده کنید، حتما سری به استودیو نازان بزنید. در این آتلیه با سناریو سازی و ثبت کلیپ‌های متفاوت فرمالیته و عروسی، می‌توانید فیلم عروسی زیبا و خاصی داشته باشید که از نگاه کردن به آن تا سال‌های سال لذت ببرید.

آدرس: پونک،ابتدای سردار جنگل جنوب،50مترپاینتراز آبشناسان نبش کوچه طباطبایی،پلاک 1 ط1 واحد 1

تلفن: 02146016521

 

آتلیه عروس مینیاتور

آتلیه عروس مینیاتور

اگر محل زندگی‌تان حوالی غرب تهران باشد، حتما اسم آتلیه عروس مینیاتور را شنیده‌اید. خدمات قابل ارائه در آتلیه مینیاتور بسیار باکیفیت و مقرون به‌صرفه است. شما می‌توانید در بهترین آتلیه عروسی تهران با مناسب‌ترین هزینه خدمات لاکچری و خاص دریافت کنید. آتلیه عروس و داماد در تهران به شما این امکان را می‌دهد تا در لوکیشن‌های مختلف عکس‌های حرفه‌ای و خاطره‌انگیزی ثبت کنید و برای زیباترین روزهای زندگی‌تان یادگاری داشته باشید. آتلیه مینیاتور با دارا بودن پرسنل حرفه‌ای آقا و خانم، تمامی نیازهای شما را برآورده می‌کند.

 

آدرس: آزادی ، بهبودی ، جنب بانک سپه ، پلاک 145 ، ساختمان بنیامین طبقه 2 واحد 4

تلفن: 02144212161

 

 

آتلیه عروس فیوره

آتلیه عروس فیوره

اگر به دنبال یک آتلیه خوب در تهران می‌گردید که تا سال‌های سال از خدمات آن استفاده کنید، انتخاب آتلیه فیوره یکی از بهترین پیشنهادات است. قیمت آتلیه عروس تهران شاید کمی بالا باشد، اما در فیوره می‌توانید با پکیج‌های گوناگون بهترین خدمات را دریافت کنید و هزینه مناسبی برای آن بپردازید. خدماتی که توسط فیوره ارائه می‌شود، بسیار گسترده است. پس حتما برای دریافت این خدمات و مشاهده نمونه کارها به دفتر آتلیه مراجعه کنید.

آدرس: انتهای اشرفی اصفهانی، بلوار سیمون بلیوار، شهرک نفت پونک، کوچه 2، خیابان 29 اسفند، پلاک 48، واحد 2

تلفن: 02144820004

 

حتما بخوانید: 50 بهترین ژست عکس دونفره سلفی + نکات عکاسی سلفی‌ها

 

نکات مهم برای عقد قرارداد آتلیه عروس

نکات مهم برای عقد قرارداد آتلیه عروس

حتما شما نیز تجربیات مختلفی درخصوص عقد قرارداد با آتلیه‌ها شنیده‌اید. چون به دنبال پیدا کردن بهترین آتلیه عروس در تهران بوده‌اید، ما نیز در این بخش نکات مهم برای عقد قرارداد با آتلیه عروس را بررسی می‌کنیم تا بدون مشکل و چالش، بهترین خاطرات‌تان را ثبت کنید.

 

قیمت را قطعی کنید

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در استفاده از خدمات آتلیه‌ها ایجاد می‌شود، تغییرات قیمتی است که از خدمات به مشتری اعلام می‌گردد. یادتان باشد که برای همکاری با آتلیه عروس قیمت مناسب در تهران، باید تمامی جزییات را بررسی کنید و قیمت خدمات مختلف را به خاطر بسپارید. حتما جزییات هر پکیج را بخوانید و در خصوص چاپ عکس، نوع آلبوم، نوع دوربین‌ها، خدمات عکاسی، لوکیشن عکاسی، دکوراسیون عکس و جزییات سوال کنید و مواردی که دارای هزینه خاصی است، به قرارداد اضافه کنید.

 

انتظاراتتان را مشخص کنید

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که موجب بروز مشکل در آینده قراردادهای آتلیه می‌شود، عدم ثبت اطلاعات درخصوص انتظارات مشتری از آتلیه است. درواقع، به‌دلیل هیجان زیاد در زمان عقد قرارداد، بسیاری از صحبت‌ها به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود و توافقاتی صورت می‌پذیرد که در قرارداد ذکر نشده است. همین موضوع در آینده عروس و داماد را دچار مشکل می‌کند. پس حتما تمامی جزییات را مکتوب کنید و سپس قرارداد ببندید.

 

بند جریمه و فسخ قرار دهید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید در قراردادها انجام دهید، تعیین جریمه و فسخ قرارداد است. درواقع، شما باید براساس توافقات‌تان مشخص کنید که در صورت وقوع چه اتفاقاتی جریمه‌ای بابت آن لحاظ می‌کنید. برای مثال، جریمه عدم استفاده از تجهیزات ذکر شده در قرارداد، عدم ارائه فایل عکس‌های ثبت شده، عکس ارائه فایل عکس‌های روتوش شده، عدم ارائه فایل اصلی ویدئوها، عدم جلب رضایت عروس و داماد از تدوین ویدئوها، عدم فراهم کردن امکانات ذکر شده در قرارداد و هر توافق دیگری که داشته‌اید. ذکر این موارد موجب می‌شود تا مسئولیت آتلیه در قبال مشتری کاملا مشخص باشد و در صورت عدم فراهم کردن هریک از توافقات، آتلیه ملزم به پرداخت جریمه یا کاهش هزینه نهایی در قرارداد باشد.

 

خلاصه مطلب

ثبت عکس‌های خاطره‌انگیز عروسی یکی از کارهایی است که باید پیگیری کنید. برای شناخت هر آتلیه، به تحقیقات اکتفا نکنید و با حضور در محل آتلیه، نمونه کارهای واقعی را ببینید. اطمینان حاصل کنید که تمامی جزییات مورد توافق را در قرارداد نوشته‌اید و در مورد همه بخش‌های عکاسی و فیلم برداری شرط و شروط را ذکر کرده‌اید. با رعایت این نکات می‌توانید بهترین عکس‌های عروسی را ثبت کنید و از آن لذت ببرید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید